Ach als je een beetje intensief zoekt dan is het wel te vinden hoor, net hoe je er zelf in staatquote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je bedoelt toch hopelijk niet betaalde opdracht he?Want werk zoeken is 1, maar werk vinden is een ander verhaal.
Joah. Ik zoek trouwens niet intensief. Kom ik iets tegen dat mij interesseert, wil ik wel doen, boeit het niet, is het te ver of komt het anderzijds niet uit, dan maar niet. En tot nu toe vrij weinig gevonden. Wss te veel eisend?quote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ach als je een beetje intensief zoekt dan is het wel te vinden hoor, net hoe je er zelf in staat
Nee, uiteraard niet. Ben een mega amateur. Amateur is eigenlijk nog te hoog gegrepen voor me ben ik bang..quote:Op zondag 26 februari 2012 23:02 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Je bedoelt toch hopelijk niet betaalde opdracht he?Want werk zoeken is 1, maar werk vinden is een ander verhaal.
Schiet eens een typiche hollands plaatje, maar vanuit een hoek die je niet verwacht...quote:Op zondag 26 februari 2012 22:17 schreef dockx het volgende:
[..]
Ik ook! Geef me eens een onderwerp dat ik moet fotograferen..
MOEILUK.quote:Op zondag 26 februari 2012 23:43 schreef freud het volgende:
[..]
Schiet eens een typiche hollands plaatje, maar vanuit een hoek die je niet verwacht...
want jij bent super awesome?quote:Op maandag 27 februari 2012 00:05 schreef Ladysin het volgende:
dat kan ik zelfs niet.. ik denk dat zoiets er bij mij als een standaard "groeten uit" kaart uit komt rollen XD
Volg er ook zoveel!quote:Op maandag 27 februari 2012 09:47 schreef freud het volgende:
Bij de laatste telling had ik hier iets van 50 series & shows liggen die gevolgd werden. Criminal minds, Sherlock, white collar en QI zijn dan wel mijn toppertjes.
Tijd voor maken..quote:Op maandag 27 februari 2012 10:12 schreef Doodkapje het volgende:
Damn,... dat jullie daar tijd voor hebbenBen al blij als ik gewoon even op mijn gat op de bank kan zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |