Een beamer? Waarnaartoe?quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:58 schreef MrManuel het volgende:
Ik neem dit weekend maar weer eens de 18-200mm mee..
En een beamer!
Eén van de goedkopere is Yodobashi Camera:quote:
Denk dat al die pro-objectieven daar in Sendai worden gemaakt. Dan zou je verwachten dat die straks in NL weer in prijs omhoog gaanquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:24 schreef problematiQue het volgende:
waar worden die lenzen in elkaar gesleuteld? Wellicht hebben ze in Nederland nog goedkopere pre-tsunami exemplaren, maar in Japan inmiddels niet meer?
Dan zal die vast ergens gebruikt zijnquote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:56 schreef taxibabe het volgende:
Huh, zie ik net dat een foto van mij van Caro Emerald (zwarte cross 2010) op flickr 1049 keer is bekeken![]()
![]()
Ter vergelijking: een andere foto van haar is 332 keer bekeken, en een foto van Triggerfinger op de zwarte cross 81 keer..
Heb al gezocht met google afbeeldingen, maar volgens google staat 'ie maar op 2 plekken, op flickr en op fok..quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:08 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Dan zal die vast ergens gebruikt zijn
Gekeken vanuit flickr waar de boel naar linkt?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:17 schreef taxibabe het volgende:
[..]
Heb al gezocht met google afbeeldingen, maar volgens google staat 'ie maar op 2 plekken, op flickr en op fok..
Ik heb geen pro-account, kan ik niet zienquote:Op vrijdag 24 februari 2012 16:20 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Gekeken vanuit flickr waar de boel naar linkt?
Indien in goede staat is dat setje wel meer waard dan 12,50. Heeft die lens een A-stand op de diafragmaring? Dan is 'ie helemaal veel meer waar, want dan werkt 'ie ook gewoon op een digitale Pentax.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Pentax ME met Asahi Opt. SMC Pentax 50mm f1.7 lens
Euh, ik heb 1 keer de 70-200 f/2.8 I gebruikt (neem aan dat je het over canon hebtquote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:03 schreef Peter_Aragorn het volgende:
Twee oude Polaroid camera's meegenomen een een Pentax ME met Asahi Opt. SMC Pentax 50mm f1.7 lens gekocht bij twee kringlopen hier in Almelo. Totale schade: ¤12,50
Ook bijna een mooie 135mm f2.8 van Takumar(dacht ik, kan ook iets anders zijn) gekocht, maar toen ik aan de diafragmaring draaide, zag ik geen bladen draaien... Als je er doorheen keek was hij compleet open, alsof het een 1.2 lens was. Kapot dus leek mij?! Was anders een mooie M42 geweest...
Nog iets anders: ls jullie konden kiezen tussen de 70-200 f/4 IS en de 70-200 f/2.8 IS Versie I, welke zouden jullie dan kiezen en waarom?
Zal thuis ff kijken. Het genoemde setjes kostte me overigens maar ¤5, twee pola's waren bij elkaar ¤7,50.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Indien in goede staat is dat setje wel meer waard dan 12,50. Heeft die lens een A-stand op de diafragmaring? Dan is 'ie helemaal veel meer waar, want dan werkt 'ie ook gewoon op een digitale Pentax.
Over lampen en schaduwen gesproken, wat vind je van deze van mij Schanulleke? Heb er nooit veel feedback op gekregen, niet op het forum en ook niet uit m'n vriendengroep, maar het is wel een van m'n meest favoriete genomen foto's:quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:15 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Bij deze mijn toelichting op mijn stem. Doe ermee wat je wilt.
Ik snap waar je heen wilt en het is in potentie een sterk idee. Dat de lamp doorloopt in het gordijn is een beetje jammer, dat maakt de compositie niet sterker. Verder is het lastige met deze opstelling dat je, om de schaduw en het omgevingslicht te behouden, gewerkt hebt met weinig licht. Dat levert ruis op en maakt het plaatje ook niet sterker. Dus conclusie: sterk idee waarbij aan de uitvoering nog veel te verbeteren valt. B.v. door te flitsen vanaf rechts met een externe flitser o.i.d.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Over lampen en schaduwen gesproken, wat vind je van deze van mij Schanulleke? Heb er nooit veel feedback op gekregen, niet op het forum en ook niet uit m'n vriendengroep, maar het is wel een van m'n meest favoriete genomen foto's:
[ afbeelding ]
Mja, ik vind het om heel eerlijk te zijn niet zo'n enorm bijzondere foto, zeker niet als ik hem vergelijk met bijvoorbeeld je fietser (in z/w). Door de ruis en belichting is het een fletse foto, en het stroomsnoer doet aardig af aan de lijn van de lamp.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 22:35 schreef Mirel het volgende:
[..]
Over lampen en schaduwen gesproken, wat vind je van deze van mij Schanulleke? Heb er nooit veel feedback op gekregen, niet op het forum en ook niet uit m'n vriendengroep, maar het is wel een van m'n meest favoriete genomen foto's:
[ afbeelding ]
Nee zit geen dingetje op aan de zijkant. Is ook geen M42-vatting volgens mij, maae ach: ik vind het er mooi uitzien!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Indien in goede staat is dat setje wel meer waard dan 12,50. Heeft die lens een A-stand op de diafragmaring? Dan is 'ie helemaal veel meer waar, want dan werkt 'ie ook gewoon op een digitale Pentax.
De 50mm f/1.7 Pentax-M lens maakt op mijn digitale K-5 anders ook hele mooie plaatjes hoor!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 17:16 schreef problematiQue het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |