Neinz, ik wil je suedes hebbonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neinz, ik wil je suedes hebbonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Harry Potter reeks is al van u?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hga toch maar voor de H en lees voorloping gewoon geen boeken die met een H beginnen, einzz
Awel awel awel! Dat klinkt heul niet onplezant!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Lindytje het volgende:
Chikies, ik ben er zo een bietje weg van zo, ge kent t wel.
Bietje greys kijken zo.. bietje roken... bietje slapen... lekker.
Tot morgen!
Lekker dromen van Lies op de Skies!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Lindytje het volgende:
Chikies, ik ben er zo een bietje weg van zo, ge kent t wel.
Bietje greys kijken zo.. bietje roken... bietje slapen... lekker.
Tot morgen!
Alles x2 kthnxbyequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ben een lijstjon aan het maken voor een vriendinnetje van me die in de VS zit. Een lijst met lakjes die ze moetmoetmoet meenemen als ze ze tegenkomt.
Tot nu toe heb ik:
OPI DS Glamour
OPI Movin' Out
China Glaze OMG collectie.
China Glaze Kaleidoscopes
Fantasy Fire
Aanvullingen zijn welkom
Das ook met een H!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neen, ik zal eens kijken wat die kost. Maar ik ehb nog heel veel untried boeken
Fantasy Fire is toch Max Factor? en dat hebben ze toch niet in de VS?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ben een lijstjon aan het maken voor een vriendinnetje van me die in de VS zit. Een lijst met lakjes die ze moetmoetmoet meenemen als ze ze tegenkomt.
Tot nu toe heb ik:
OPI DS Glamour
OPI Movin' Out
Fantasy Fire
Aanvullingen zijn welkom
*Kopieert lijstje als wishlistquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Mss het volgende:
Tot nu toe heb ik:
OPI DS Glamour
OPI Movin' Out
Fantasy Fire
Aanvullingen zijn welkom
Geen idee, maar is wel leuk om te lezen vond ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neen, ik zal eens kijken wat die kost. Maar ik ehb nog heel veel untried boeken
Dacht ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fantasy Fire is toch Max Factor? en dat hebben ze toch niet in de VS?
To-do-list:quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, die koop ik dus nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
To-do-list:
*Naar de meet
*Chanel - Graphite kopen
* A Englands kopen
* Roti maken met Gwen
Daar moest ik laatst ook al om lolleren, maar ze blijft ze consegwent (YOU SEE WHAT I DID THERE??!!!) untrieds noemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, maar is wel leuk om te lezen vond ik
Veel untrieds ook echt, hehehehe
Niet huilonquote:
Ik kan ook naar jou heurr, gratis reizen ftwquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet huilonIk kom wel dat takke-end naar je toe
Whehehehe, nice one!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar moest ik laatst ook al om lolleren, maar ze blijft ze consegwent (YOU SEE WHAT I DID THERE??!!!) untrieds noemen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar moest ik laatst ook al om lolleren, maar ze blijft ze consegwent (YOU SEE WHAT I DID THERE??!!!) untrieds noemen
Bwhehe kan ook. Maar jij bent hier al eens geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan ook naar jou heurr, gratis reizen ftw
wel op een maandag of vrijdag graag
Oh kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fantasy Fire is toch Max Factor? en dat hebben ze toch niet in de VS?
Volgende week zaterdagquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe kan ook. Maar jij bent hier al eens geweestEn doordeweeks mag ik ook gratiesch. Maar zal wss toch met de auto komen
![]()
HTF dat ik er 77 ekkies voor betaaldequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh kut. Haalt van lijstje. Hoe HTF zijn die suedes inmiddels?
DUDE!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HTF dat ik er 77 ekkies voor betaalde
Ik heb 'm nog steeds niet gehoord.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanavond in de auto eenmoment met mezelf.
ik hoorde dat vreeeeeselijke nummer van "Spring maar achterop mijn fiets" en merkte dat ik bijna alles mee kon zingen (3e keer dat ik het hoorde ofzo)![]()
![]()
![]()
WHYYYYYY, WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY????
3 maart? I will checkquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag. Mijn huis is wel een chronische teringbende.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
3 maart? I will checkSchoonmoeder is 7 maart jarig. Ff vragen wanneer ze het viert.
Ik ben trots op je!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb 'm nog steeds niet gehoord.
Mijn verschikkelijk-vals-zingende-plat-amsterdamse-collega zingt altijd: 'SPRING MAAR ACHTEROP, SPRING MAAR ACHTEROP.'quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanavond in de auto eenmoment met mezelf.
ik hoorde dat vreeeeeselijke nummer van "Spring maar achterop mijn fiets" en merkte dat ik bijna alles mee kon zingen (3e keer dat ik het hoorde ofzo)![]()
![]()
![]()
WHYYYYYY, WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY????
welk boek heb je gekocht?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh het boek van Stephen King wat ik kocht is trouwens 22-11-1963
Trusten!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:53 schreef IJsdraakje het volgende:
En slaap is een goed idee. Truston.
Argggggg, ik kan me aan het nummer zelf al kapot ergeren, maar kan het me van jou ook erg goed voorstellen, ik krijg dan soms zin om mijn voet in iemands gezicht te plantenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijn verschikkelijk-vals-zingende-plat-amsterdamse-collega zingt altijd: 'SPRING MAAR ACHTEROP, SPRING MAAR ACHTEROP.'
En het frustreert me zo dat ze het niet afmaakt
Ik heb blijkbaar wat gemist?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Argggggg, ik kan me aan het nummer zelf al kapot ergeren, maar kan het me van jou ook erg goed voorstellen, ik krijg dan soms zin om mijn voet in iemands gezicht te planten
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Oh het boek van Stephen King wat ik kocht is trouwens 22-11-1963quote:Je kwootte die post
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]![]()
Ja dat. Offfffffff:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yessssssssssssss, absolutely!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
(heb jij ook Serena's pinterest zitten lezen?)
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Oh het boek heet zoquote:![]()
![]()
![]()
Ik dacht dat het die dag uitgegeven was![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh het boek heet zo![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
E to the M to the O for Kip
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Yessssssssssssss, absolutely!
(heb jij ook Serena's pinterest zitten lezen?)
Ik had hem ergens in november (ofzo?) op mijn facebook gezet. En daar moest mijn moeder zo hard om lolleren. Nu elke keer als hier iemand zich over iemand verwonderd zeggen we: do you want to give him a high five?
En dan maken we het in koor af
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Oh het boek heet zo![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb het toevallig eergisteren zitten lezen op haar pinterest, leuke plaatjes en gezegdes enzo. Maar die stond er dus ook tussenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeeIk had hem ergens in november (ofzo?) op mijn facebook gezet. En daar moest mijn moeder zo hard om lolleren. Nu elke keer als hier iemand zich over iemand verwonderd zeggen we: do you want to give him a high five?
En dan maken we het in koor af
Moest er echt keihard om lachen en heb 'm opgeslagen op mijn laptop.
Good taste in humor, we haz!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Harryquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006016448/index.html
want![]()
![]()
Serena's pinterest? whut?
(ik volg dat heule pinterest niet)
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.![]()
Goeden verjaardagskado voor volgend jaar wel. Zoveel boeken heb ik nog wel dat ik tot die tijd vooruit kanquote:![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:01 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik heb het toevallig eergisteren zitten lezen op haar pinterest, leuke plaatjes en gezegdes enzo. Maar die stond er dus ook tussen
Moest er echt keihard om lachen en heb 'm opgeslagen op mijn laptop.
Good taste in humor, we haz!Ook omdat ik hem totaal niet verwachtte
![]()
En yes we haz![]()
Ik ben een werkverslag aan het maken (ja soberso:)
Maar ik moet een blaadje hebben dat op tafel ligt en ik durf het niet te pakken, want dan staat Cody gelijk weer bij me en hij ligt net zo lekker
Gewoon doen, is net zoals wanneer je verliefd bentquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik ben een werkverslag aan het maken (ja soberso:)
Maar ik moet een blaadje hebben dat op tafel ligt en ik durf het niet te pakken, want dan staat Cody gelijk weer bij me en hij ligt net zo lekkerSlijt vanzelf dat enthousiaste
Okee krom gezegd maar vooruit.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik moet plassen maar ik wil niet opstaan
Opgelost slotje![]()
Maar dan moet ik opstaan om die te halenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Opgelost slotje![]()
![]()
![]()
Ja, ik wist niet wat dat was, dus ik klikte op een link vanaf haar site, en toen zag ik dus haar pinterest. Plaatjes die je bij elkaar kunt gooien tot collage ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Serena's pinterest? whut?
(ik volg dat heule pinterest niet)
Ik kwam daar weleens op uit via google als ik woning-stylings-kleur-tips zocht
Best leuk
Ja, precies!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Ook omdat ik hem totaal niet verwachtte
![]()
En yes we haz![]()
Heerlijk!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Dan gewoon de bank/stoel impregneren met je pisquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan moet ik opstaan om die te halen
Houten stoelquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Dan gewoon de bank/stoel impregneren met je pis![]()
![]()
Waar vind ik dat dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, ik wist niet wat dat was, dus ik klikte op een link vanaf haar site, en toen zag ik dus haar pinterest. Plaatjes die je bij elkaar kunt gooien tot collage ofzo.
Ik kwam daar weleens op uit via google als ik woning-stylings-kleur-tips zocht
Best leuk
*gaat naar beautylab*Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Dan gewoon dweilen straksquote:
Ik zie het nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar vind ik dat dan?
*gaat naar beautylab*
Volgens mij heet het artikel gewoon zoquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Waar vind ik dat dan?
*gaat naar beautylab*
Dat dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:09 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Dan gewoon dweilen straks
Of een vrouwenurinaal
te koop bij de thuiszorgwinkel
Ik ga even dat pinterest gebeuren zoeken van SerenaKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Ik had hem zelf al gevindt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik ga even dat pinterest gebeuren zoeken van Serena![]()
Ow, da's mooi, want ik ben afgeleid door vla met peer OMNOMNOM!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik had hem zelf al gevindt!
Wat is dat pinterest eigenlijk? Ik vind het er best geinig uitzien![]()
Kan ik dat ook?
IT'S THE WAY I'M FEELING I JUST CAN'T DENYYYYYYYYYYYYYYY
BUT I GOTTA LET IT GOOO
![]()
![]()
![]()
En dan hoor ik
WE FOUND LOVE IN AN ARRESLEE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
SO FLUFFY I'M GOING TO DIEquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:16 schreef Diconnected het volgende:
Ik heb fluffy haar. Ineens. Dafuq![]()
geen idee, zo ver was ik nog niet gekomenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:15 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is dat pinterest eigenlijk? Ik vind het er best geinig uitzien![]()
Kan ik dat ook?
Ik vind het ook leuk maar misschien is dat omdat ik stiekem een tuttebollige knutselmiep ben
Ik ga nou douchenMorgenochtend ga ik gewoon uitslapen
Moet wel mijn wekker zetten om 10 uur anders slaap ik gewoon door
My hovercraft is full of eel.![]()
oh fuck, ik dacht dat je spees wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik mag niet overstrekken van kip
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh fuck, ik dacht dat je spees was![]()
![]()
In geval van UNF: niet meer Nico teveel aftrekken of frutten bij jezelf, maar even rust houden
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:18 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh fuck, ik dacht dat je spees was
Jongequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:19 schreef BBQ-kip het volgende:
In geval van UNF: niet meer Nico teveel aftrekken of frutten bij jezelf, maar even rust houdenDAT WAS PRIVE!
Oeh geeft Kip medisch advies?
Ik wil ook![]()
![]()
![]()
maar ik heb niks
Volgens mij heb jij zoveel dat je denkt dat je niks hebtquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook![]()
![]()
![]()
maar ik heb niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 23:21:27 ]![]()
Paaseitjes
Ugh moet zaterdag ongesteld worden en loop me nu al lam te vreten
it's the map in my mind that sends me on my way.![]()
Ik wist niet dat ik iets hadquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:20 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil ook![]()
![]()
![]()
maar ik heb niksmaar krijg toch advies
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zoveel dat je denkt dat je niks hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij zoveel dat je denkt dat je niks hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb van alles tussen m'n orenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar betwijfel of Kip daar nog iets mee kan
Heb je beestjes tussen je oren?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:21 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb van alles tussen m'n oren
Maar betwijfel of Kip daar nog iets mee kan![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://www.bol.com/nl/p/e(...)006016448/index.html
wantDie wil ik dus ook. Daar heb ik deel 6 en 7 in en dat zijn zo een mooie boeken! En schijnbaar heb ik deel 5 dus niet in het Engels
en boek 1 t/m4 zijn een andere uitgave.
Dan verkoop ik dus gewoon en koop ik die hele box![]()
Aaaah man ik mag geen geld uitgeven
吴 曼 迪![]()
Da's 1 van de weinige dingen die daar niet mis zitquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je beestjes tussen je oren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
ik heb alle DM's gedelete, dus weet nu niet meer wie ik wat heb egzegd.... maar boeit niet, want ik heb toch tegen iedereen gezegd rust houden en vooral niet stressen, want het is vast niksquote:
wheheheheKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Bugs that eat zhe bwains!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je beestjes tussen je oren?Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
Jij moet huisarts wordenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb alle DM's gedelete, dus weet nu niet meer wie ik wat heb egzegd.... maar boeit niet, want ik heb toch tegen iedereen gezegd rust houden en vooral niet stressen, want het is vast niks
whehehehe
True story![]()
![]()
Beestjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bugs that eat zhe bwains!![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb alle DM's gedelete, dus weet nu niet meer wie ik wat heb egzegd.... maar boeit niet, want ik heb toch tegen iedereen gezegd rust houden en vooral niet stressen, want het is vast niks
whehehehe
Of gifkikker exceemquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb je beestjes tussen je oren?
Gebruik nu,...... Flappoooooooooooooooo!!!!
(wie kent er hier Ome Henk, in dat geval zal je vast moeten lachen)
Lekker al die schimmelnagels zien en dan iedereen Schimpie-creme aanradenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:23 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jij moet huisarts worden
True story
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Of gifkikker exceem
Gebruik nu,...... Flappoooooooooooooooo!!!!
(wie kent er hier Ome Henk, in dat geval zal je vast moeten lachen)
![]()
*crickets*Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
M'n rug doet auw. Waar is die lekkere vent die mij masseert?
In zijn velquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:25 schreef Diconnected het volgende:
M'n rug doet auw. Waar is die lekkere vent die mij masseert?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En dan advies:quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Lekker al die schimmelnagels zien en dan iedereen Schimpie-creme aanraden
"rust houden"
Of:
"dat gaat wel weer over"
Of favoriet bij de oude huisarts van mijn ouders:
"dat is de leeftijd"
Wat naarmate hij zijn pensioen naderde overging in:
"daar heb ik ook last van"
Slechten matigen huisarts
Ken je het niet?quote:
Ohhhh, dan gaat er vast een wereld voor je open als je dat gaat luisteren
Soort vertel-verhalen met liedjes erdoor op cd (vroeger plaat)
Heerlijke humor!
ik kan het meeste wel mee blehren heheheKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
"waar denk je zelf dat je last van hebt?"quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan advies:
"rust houden"
Of:
"dat gaat wel weer over"
"dat is de leeftijd"
"wat wil je dat ik er aan doe?"
![]()
![]()
![]()
![]()
OMG, hehehehehehequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan advies:
"rust houden"
Of:
"dat gaat wel weer over"
"dat is de leeftijd"
zekers matigen huisarts
Ik zal het eens opzoekenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ken je het niet?
Ohhhh, dan gaat er vast een wereld voor je open als je dat gaat luisteren
Soort vertel-verhalen met liedjes erdoor op cd (vroeger plaat)
Heerlijke humor!
ik kan het meeste wel mee blehren heheheMaar niet nu want over 3 min gaat de laptop uit
Mijn oma hangt al der kwaaltjes op aan het weerquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
En dan advies:
"rust houden"
Of:
"dat gaat wel weer over"
"dat is de leeftijd"
Slechten matigen huisarts.
Aids.![]()
Je moet eens weten hoe vaak die vraag in de praktijk nuttig blijkt te zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
"waar denk je zelf dat je last van hebt?"
"wat wil je dat ik er aan doe?"
![]()
![]()
Of: "het is vanzelf gekomen, dus het zal vast ook wel vanzelf weg gaan"
Ook zo geniaalquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn oma hangt al der kwaaltjes op aan het weer.
Goeden plan!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ik zal het eens opzoekenMaar niet nu want over 3 min gaat de laptop uit
Ik ga pas naar de dokter als ik écht niet weet wat ik moet doen, dus ik word daar best agressief vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak die vraag in de praktijk nuttig blijkt te zijn.
![]()
![]()
Jouw oma is Klazien uut Zalk jonguhhhhhquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef Mss het volgende:
[..]
Mijn oma hangt al der kwaaltjes op aan het weer.
ja, da's het sneue nog ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:27 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je moet eens weten hoe vaak die vraag in de praktijk nuttig blijkt te zijn.
hoeft niet, kijk het nog even 2 weken aan, gaat vast overquote:
Ome Henk
Groep 8-flashback
Ik ben een lekker wijf, met een heel mooi lijf
Ik hou van zoenen, lekker lang zoenen
Met m'n blonde haar, krijg ik alles voor elkaar
Gouden ringen. En dat soort dingen...
NEEM EEN ANDER IN DE MALING!
(melodie van barbie girl)
Sadly, yesquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Diconnected het volgende:
Jullie kennen toch wel het liedje 'Coco Jambo' ?
Vanaf toen werd het meh.... de cd's van daarvoor zijn echt pareltjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ome Henk
Groep 8-flashback
Ik plak standaard 2 weken vast aan hoe lang ik ergens last van heb, works like a charm![]()
'omdat je er al zo lang last van hebt zal ik je wel iets voorschrijven dan;'![]()
![]()
![]()
Omfg er zit de hele dag al een deuntje in mijn hoofd
Een van onze uitvoerders heet Theo. En elke keer als hij langskomt roept iedereen:
'Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeooooo, The e e e e o!''Iedereen komt als je Theo roept'
![]()
Annoying
Dat is het nou juist, het gaat niet wegquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
hoeft niet, kijk het nog even 2 weken aan, gaat vast over
吴 曼 迪![]()
DIE KEN IK WEL!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ome Henk
Groep 8-flashback
Ik heb zelf eens gemerkt dat het werkte.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik ga pas naar de dokter als ik écht niet weet wat ik moet doen, dus ik word daar best agressief van
Ik kwam daar met allerhande vage klachten, wat ik eigenlijk wilde was gewoon een bloedonderzoek om zeker te weten dat alles goed was.
Hij vroeg dat, ik zei dat, ik kreeg bloedonderzoek, wij allebei blij
Mijn oma is heul geen hollandsequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Jouw oma is Klazien uut Zalk jonguhhhhh
Aids.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:28 schreef Diconnected het volgende:
Jullie kennen toch wel het liedje 'Coco Jambo' ?
zo ervaar ik dat nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Ik heb zelf eens gemerkt dat het werkte.
Ik kwam daar met allerhande vage klachten, wat ik eigenlijk wilde was gewoon een bloedonderzoek om zeker te weten dat alles goed was.
Hij vroeg dat, ik zei dat, ik kreeg bloedonderzoek, wij allebei blij![]()
![]()
hehehehe, ik weet dat het niet mag, maar ik doe dat zelf ook wel hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik plak standaard 2 weken vast aan hoe lang ik ergens last van heb, works like a charm![]()
'omdat je er al zo lang last van hebt zal ik je wel iets voorschrijven dan;'![]()
![]()
OP DE CAMPING!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vanaf toen werd het meh.... de cd's van daarvoor zijn echt pareltjes
(enige zin die ik onthouden heb daarvan)
En je had die lullo ernaast toch, die elke zin eindigde door met zijn stem omhoog te gaan?
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeo Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e e oooooquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef Unfckingtitled het volgende:
Omfg er zit de hele dag al een deuntje in mijn hoofd
Een van onze uitvoerders heet Theo. En elke keer als hij langskomt roept iedereen:
'Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeooooo, The e e e e o!''Iedereen komt als je Theo roept'
![]()
Annoying
Daylight comes and we wanna go ho home!
(die?)Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Die ken ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OP DE CAMPING!
En je had die lullo ernaast toch, die elke zin eindigde door met zijn stem omhoog te gaan?
als ik me verkouden voel ga ik wel stomen/iets nemen. Grieperig denk ik niet eens aan de dokter oid. Pas als ik echt echt echt ergens dikke last van heb ga ik, en dan weet ik dus niet wat ik heb. Poepdokter![]()
![]()
wahebbiedan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Dat is het nou juist, het gaat niet wegKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Spees kende Coco Jambo niet, denk, ligt toch niet aan mij he
Ik heb nu een huisarts, dan heb ik ergens last van en dan zegt hij "dat is wel vervelend!" en dan zeg ik "nee joh, heb ik al jaren, ben ik aan gewend" en dan zegt hij "maar is nog vervelend, moeten we niet kijken waar dat door zou kunnen komen?"
Zo'n verademing na 20 jaar "dat gaat wel weer over"
Misschien ken ik het wel maar de naam nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef Diconnected het volgende:
Spees kende Coco Jambo niet, denk, ligt toch niet aan mij he![]()
![]()
Clad Sehen aus Zalk dan?quote:
Van Hooijdonkquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
OP DE CAMPING!
En je had die lullo ernaast toch, die elke zin eindigde door met zijn stem omhoog te gaan?![]()
De tekst is JaiJai Coco Jambo Jai Jai Jeequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Misschien ken ik het wel maar de naam niet
truestory.gifSchnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
![]()
Ik doe er ook aan. Mocht iemand een uitnodiging willen, moet je ff je emailadres doorpmmen
voor de beeldvorming; http://pinterest.com/manekineko/I`m not weird. I`m limited edition.![]()
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeo Theeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee e e ooooo
Daylight comes and we wanna go ho home!
(die?)Volgens google dit:
IEDEREEN KOMT ALS JE LEO ROEPT, JAAAAA IEDEREEN KOMT ALS JE LEO ROEPT. LEKKERE MELKCHOCOLADE lalala EN AL JE VRINDEN KOMEN ALS JE LEOOOOO ROEPT... LEOOOOOO!!!Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.![]()
en tu tu tu tu tu tu tu tu tu tuquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De tekst is JaiJai Coco Jambo Jai Jai Jee
truestory.gif
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
De tekst is JaiJai Coco Jambo Jai Jai Jee
truestory.gif
oh DIE reclame, hehehe, da's echt lang geleden johquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
NeeVolgens google dit:
IEDEREEN KOMT ALS JE LEO ROEPT, JAAAAA IEDEREEN KOMT ALS JE LEO ROEPT. LEKKERE MELKCHOCOLADE lalala EN AL JE VRINDEN KOMEN ALS JE LEOOOOO ROEPT... LEOOOOOO!!!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
oh DIE reclame, hehehe, da's echt lang geleden joh
Ik denk een soort kramp ofzo. Kan het niet uitleggenquote:Eigenlijk heb ik er alleen last van als ik veel heb gezeten (dus met studeren). En als ik dan wil opstaan, of in een andere houding wil gaan zitten krijg ik opeens pijn bij mijn stuitje
![]()
Jaren geleden ben ik van een paard gevallen op mijn stuitje, toen had ik daar ook last maar dat is weggegaan en nu heb ik sinds een paar maanden er dus weer last van.
Maar naar een dokter gaan heeft volgens mij geen nut omdat ik er niet constant pijn heb en dus ook niet kan aangeven welke houding wel of niet pijn doet.
Snap je
吴 曼 迪![]()
Zekers fijn. De ene huisarts is zekers de andere niet, soms wel erg jammer...quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:31 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik heb nu een huisarts, dan heb ik ergens last van en dan zegt hij "dat is wel vervelend!" en dan zeg ik "nee joh, heb ik al jaren, ben ik aan gewend" en dan zegt hij "maar is nog vervelend, moeten we niet kijken waar dat door zou kunnen komen?"
Zo'n verademing na 20 jaar "dat gaat wel weer over"Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Niet te lang blijven zittenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk een soort kramp ofzo. Kan het niet uitleggenEigenlijk heb ik er alleen last van als ik veel heb gezeten (dus met studeren). En als ik dan wil opstaan, of in een andere houding wil gaan zitten krijg ik opeens pijn bij mijn stuitje
![]()
Jaren geleden ben ik van een paard gevallen op mijn stuitje, toen had ik daar ook last maar dat is weggegaan en nu heb ik sinds een paar maanden er dus weer last van.
Maar naar een dokter gaan heeft volgens mij geen nut omdat ik er niet constant pijn heb en dus ook niet kan aangeven welke houding wel of niet pijn doet.
Snap je![]()
Slotje opgelost
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Mijn ouders zijn nu ook overgestapt, die vinden het ook heerlijk! Dat ze ergens last van hebben en dat er daadwerkelijk iets wordt gedaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:34 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Zekers fijn. De ene huisarts is zekers de andere niet, soms wel erg jammer...
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:35 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Niet te lang blijven zitten![]()
Slotje opgelost
Ja ik weetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar om staand te leren vind ik niet fijn
吴 曼 迪![]()
stabureauquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weetmaar om staand te leren vind ik niet fijn
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Volgens mij herken ik jouw pijn dinges. Probeer dan eens op bed te liggen, en dan op je rug, en dan je bekken aanspannen, en dan ontspannen, aanspannen. Meestal is het bij mij dan overquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:36 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik weetmaar om staand te leren vind ik niet fijn
Ga ik opschrijven (ja alweer sorry)
The hunger games I (geen titel want hunger games is titel)
The hunger games II: titel
The hunger games III: titel
of alleen titels?![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef megamandy het volgende:
[..]
OMG dat is daar niet aan gedacht heb! Ik heb al een expedit![]()
![]()
Tuurlijk kun je er wel mee naar de huisarts gaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:34 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik denk een soort kramp ofzo. Kan het niet uitleggenEigenlijk heb ik er alleen last van als ik veel heb gezeten (dus met studeren). En als ik dan wil opstaan, of in een andere houding wil gaan zitten krijg ik opeens pijn bij mijn stuitje
![]()
Snap je
Of direct naar een fysio, waar de huisarts je wellicht ook naar zal verwijzen.
Wellicht is het nu een zwakker plek geworden en helpt het om de rest van je spiercorset goed en specifiek te trainen
neukbewegingen maken dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Volgens mij herken ik jouw pijn dinges. Probeer dan eens op bed te liggen, en dan op je rug, en dan je bekken aanspannen, en dan ontspannen, aanspannen. Meestal is het bij mij dan over![]()
![]()
The hunger games III: titel van het deelquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
of alleen titels?
Heb jij een piemel dan?quote:
Heb ik al gezegdquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
of alleen titels?
吴 曼 迪![]()
Dat wilde ik nét tikkenquote:
Hoelang is Spees nu al bezig met het toevoegen van die drie boeken aan haar lijst?
Paar uur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoelang is Spees nu al bezig met het toevoegen van die drie boeken aan haar lijst?
Leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:33 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik doe er ook aan. Mocht iemand een uitnodiging willen, moet je ff je emailadres doorpmmen
voor de beeldvorming; http://pinterest.com/manekineko/
Ik dacht trouwens dat het pint-erest was, als in een pint Guinness
Maar het is dus pin-terest heheheheKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Kan het wel proberenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:38 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Volgens mij herken ik jouw pijn dinges. Probeer dan eens op bed te liggen, en dan op je rug, en dan je bekken aanspannen, en dan ontspannen, aanspannen. Meestal is het bij mij dan overMaar meestal zit ik dus op de bank als het gebeurd
En dan rol ik via de zijkant van mijn kont de bank af want dan doet het minder pijn
吴 曼 迪![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk
Maar het is dus pin-terest hehehehe
I`m not weird. I`m limited edition.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Leuk
Maar het is dus pin-terest hehehehe![]()
Ik ga een bodylotion kiezen uit de stapel die ik nog hebEn dan ga ik in bed liggen lezen
![]()
![]()
kusjekroel
vies-ie-ooquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kan het wel proberenMaar meestal zit ik dus op de bank als het gebeurd
En dan rol ik via de zijkant van mijn kont de bank af want dan doet het minder pijn
Conclusie was dat je gewoon een kutpuber wasquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:42 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En skjoe maar zeggen dat ik die autistentest oneerlijk had ingevuld
En dat is nog steeds zo, want je moet je zelfstandigheid nog ontwikkelen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik ruik af en toe aan mijn hand want daar zie die bodybutter uit die trulyours box opquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:44 schreef BGTes het volgende:
Ik ga een bodylotion kiezen uit de stapel die ik nog hebEn dan ga ik in bed liggen lezen
![]()
![]()
kusjekroel
Heb je de Brazil nut of de lasjdalksdja?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ik ruik af en toe aan mijn hand want daar zie die bodybutter uit die trulyours box opMy hovercraft is full of eel.![]()
Waarom ben ik Ome Henk aan het kijken op youtube?
Maar wat moet ik in godesnaam met anti-rimpel creme.... ik ben fucking 29, in de BLOEI van mij leven en heb 0 rimpels of aanzetten tot rimpels
(heb gewoon een vette knar die nooit in de zon komt, hehehehe)Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Ik heb Brazil nut bodybutteren de passievrucht die is helemaal goddelijk
efkes kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef BGTes het volgende:
[..]
Heb je de Brazil nut of de lasjdalksdja?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Ja misschien wel beter want het blijft echt hangen weerquote:Wel balen moet dat weer geregeld worden, vorig jaar ben ik ook geweest (kassa bij de Bijenkorf was net te hoof of te laag dus alles zat steeds vast) en er is dan iets met drie maanden?
吴 曼 迪![]()
Kut chanel June is LE, zal ik die morgen halen?
Ik dacht dat ze allemaal core werden?
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 22-02-2012 23:47:15 ]![]()
omdat die gast briljant is, that's why!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:45 schreef Nagelschaartje het volgende:
Waarom ben ik Ome Henk aan het kijken op youtube?Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Op de bank kan je het ook doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:43 schreef megamandy het volgende:
[..]
Kan het wel proberenMaar meestal zit ik dus op de bank als het gebeurd
![]()
Wat je allemaal niet leert bij den fysio
Was de no-buy al over?quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Kut chanel June is LE, zal ik die morgen halen?
Ik dacht dat ze allemaal core werden?
check zoberzo even je verzekering, fysio is echt ruk met verzekeringen tegenwoordigquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:46 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja misschien wel beter want het blijft echt hangen weerWel balen moet dat weer geregeld worden, vorig jaar ben ik ook geweest (kassa bij de Bijenkorf was net te hoof of te laag dus alles zat steeds vast) en er is dan iets met drie maanden?
100%quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:47 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
check zoberzo even je verzekering, fysio is echt ruk met verzekeringen tegenwoordig
吴 曼 迪![]()
ik heb cupuacu, bedoelde je die met die tweede naamquote:
Oh en ik wil zo'n grote trainingsbal, die dingen zijn echt vet relaxt om oefeningen op te doen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die heb ik een week geleden al geschonden
En Stinkie het moerasmonsterquote:![]()
"Jij bent onze moeder helemaal niet, vuile viezerik!"Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
vraag je viezetherapeut even om adressenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Oh en ik wil zo'n grote trainingsbal, die dingen zijn echt vet relaxt om oefeningen op te doen
Jeugdsentiment manquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
En Stinkie het moerasmonster![]()
"Jij bent onze moeder helemaal niet, vuile viezerik!"
Ik heb zo'n ding een paar jaar terug gekocht bij de Kruidvat voor 3,50 ofzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef Diconnected het volgende:
Oh en ik wil zo'n grote trainingsbal, die dingen zijn echt vet relaxt om oefeningen op te doen.
Ligt nu ergens te verstoffen en een hoop ruimte in te nemen, want ik krijg de plug er niet meer uit, dus moet hem opgeblazen laten
Ja I know, maar ik zit meer met de opbergplekquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:49 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
vraag je viezetherapeut even om adressen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:48 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ik heb cupuacu, bedoelde je die met die tweede naamaljudjudju
Heerlijk, wij zetten nog steeds de sinterklaas-kerstnummers opquote:
-Zeg Piet
-He wat, he wah?
-Trap die deur eens even in!
- Zo daar ben ik dan rot nou eens op, een paar pepernoten op je kop!
Eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jij!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
In plaats van je bureaustoelquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik zit meer met de opbergplekTwee vliegen in een klap
ja, da's op zich ook nog wel een uitdagingquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:50 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ja I know, maar ik zit meer met de opbergplek
gleuieuefufueufuuf?quote:Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Ik denk controleer inderdaad even, maar ik krijg alles vergoedquote:alle behandelingen fysiotherapie/ oefentherapie吴 曼 迪![]()
nee joh, das vet vermoeiend, moet je niet te lang achter elkaar doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In plaats van je bureaustoelTwee vliegen in een klap
Ik heb een vrij hoog bureau dus das niet hendigquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
In plaats van je bureaustoelTwee vliegen in een klap
ja daarom, en die ballen zijn best groot, dus hij past ook niet hier in den kastquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
ja, da's op zich ook nog wel een uitdaging
Mooiquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef megamandy het volgende:
Ik denk controleer inderdaad even, maar ik krijg alles vergoed
[..]
toen ik zwanger was van nummer 3 was dat het enige waar ik nog wél op kon zittenquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:52 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
nee joh, das vet vermoeiend, moet je niet te lang achter elkaar doen
Jij krijgt niet, jij ook niet, nee alles is voor mijn!quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:51 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Heerlijk, wij zetten nog steeds de sinterklaas-kerstnummers op
-Zeg Piet
-He wat, he wah?
-Trap die deur eens even in!
- Zo daar ben ik dan rot nou eens op, een paar pepernoten op je kop!
Eerlijk zullen we alles delen, ik een beetje meer dan jij!Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
maar dan zat je er toch geen 3, 4, 5 uur op toch? (gemiddelde Fok-tijdquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef De_Taartjesfee het volgende:
[..]
toen ik zwanger was van nummer 3 was dat het enige waar ik nog wél op kon zitten)
O kom er eens kijken, wie daar aan de dakgoot hangt
geen vet meer vreten, geen noms meer nommen de hele dag doen, geen frituurvet meer dinken, niet meer roken, beginnen met sporten etc.quote:Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef Nagelschaartje het volgende:
O kom er eens kijken, wie daar aan de dakgoot hangt
Leer mij hetquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen vet meer vreten, geen noms meer nommen de hele dag doen, geen frituurvet meer dinken, niet , beginnen met sporten etc.![]()
![]()
8 uur per dag or soquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:53 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
maar dan zat je er toch geen 3, 4, 5 uur op toch? (gemiddelde Fok-tijd)
oohquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:54 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
geen vet meer vreten, geen noms meer nommen de hele dag doen, geen frituurvet meer dinken, niet meer roken, beginnen met sporten etc.Dat dacht ik wel maar kon het niet geloven
吴 曼 迪![]()
net of ik dat goed kan......quote:![]()
![]()
damn! respect, vette rugspieren zal jij gekregen hebben toenquote:
Voor de eerste zaken: Doe het nietquote:
Laatste zaak: Doe het niet
Vermoed dat het niet meer is dan dat
[leefstijlcursus]quote:
Doe het niet!
[/leefstijlcursus]Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
leefstijltraining: niet doen.quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 23:56 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
leefstijltraining: niet doen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Schaar, Unf en ik zijn eigenlijk 1 persoon, EINZZZZZZKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
Stil jonge, straks hebben ze het doorquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:57 schreef BBQ-kip het volgende:
Schaar, Unf en ik zijn eigenlijk 1 persoon, EINZZZZZZ
echt wel..... echt niet...... echt wel....... echt niet.............quote:
Tuuuuuuu duuuuuuuuuuuuuu tttttttttttttt tuuuuuuuuuuuuuuu duuuuuuuuuu
Ik ben een helen zool
[leefstijltraining]quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Macdrive gaat nu al dicht
Dan maar roken
doe het niet!
[/leefstijltraining]Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik word eindelijk ook een hele zool want ik krijg zooltjes!slekten garp
Dan wordt je een driedubbele zool!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:00 schreef Diconnected het volgende:
Ik word eindelijk ook een hele zool want ik krijg zooltjes!slekten garp
Ik kreeg er alleen maar meer last vanquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:01 schreef De_Taartjesfee het volgende:
zooltjesbij mij helpen ze geen zier
Dat was dan 120 ekkies ofzo![]()
[ Bericht 12% gewijzigd door #ANONIEM op 23-02-2012 00:01:39 ]![]()
Moet ik je effe in elkaar rossen?quote:
Bij mij welHeb er gehad vroeger als kleine megamandy en met open dagen voor opleidingen heb ik een test gedaan bij de podologen en dat was perfect
吴 曼 迪![]()
Ik wil steeds berichten plaatsen a la die Van Hooijdonk, maar dan bedenk ik me dat ik de toon hier niet kan uittypen en dat dat alleen in een face-to-face gesprek kan![]()
Arie de Beuker zingt tot uquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Moet ik je effe in elkaar rossen?
hehehehe, ik doe het weleens met mijn zusje, heeeerlijk!quote:Op donderdag 23 februari 2012 00:02 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wil steeds berichten plaatsen a la die Van Hooijdonk, maar dan bedenk ik me dat ik de toon hier niet kan uittypen en dat dat alleen in een face-to-face gesprek kan
Puzzelen met Arie de Beuker:
-Dat past helemaal niet meneer de Beuker
-Met een hamer krijg ik dat stukje er wel in hoor!!!!!Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
DRINK ALL THE BOOZEquote:Op donderdag 23 februari 2012 00:08 schreef Diconnected het volgende:
WAAR IS MIJN SPIERONTSPANNERSPRAY
Dat klonk best mafmaar het is van die spray die je spieren warm maakt
LOL in haartopic heheheheKip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!![]()
ransaapjequote:
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: