Neinz, ik wil je suedes hebbonquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:41 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Neinz, ik wil je suedes hebbonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Harry Potter reeks is al van u?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik hga toch maar voor de H en lees voorloping gewoon geen boeken die met een H beginnen, einzz
Awel awel awel! Dat klinkt heul niet onplezant!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Lindytje het volgende:
Chikies, ik ben er zo een bietje weg van zo, ge kent t wel.
Bietje greys kijken zo.. bietje roken... bietje slapen... lekker.
Tot morgen!
Lekker dromen van Lies op de Skies!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Lindytje het volgende:
Chikies, ik ben er zo een bietje weg van zo, ge kent t wel.
Bietje greys kijken zo.. bietje roken... bietje slapen... lekker.
Tot morgen!
Alles x2 kthnxbyequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ben een lijstjon aan het maken voor een vriendinnetje van me die in de VS zit. Een lijst met lakjes die ze moetmoetmoet meenemen als ze ze tegenkomt.
Tot nu toe heb ik:
OPI DS Glamour
OPI Movin' Out
China Glaze OMG collectie.
China Glaze Kaleidoscopes
Fantasy Fire
Aanvullingen zijn welkom
Das ook met een H!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neen, ik zal eens kijken wat die kost. Maar ik ehb nog heel veel untried boeken
Fantasy Fire is toch Max Factor? en dat hebben ze toch niet in de VS?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Mss het volgende:
Ohja, ik ben een lijstjon aan het maken voor een vriendinnetje van me die in de VS zit. Een lijst met lakjes die ze moetmoetmoet meenemen als ze ze tegenkomt.
Tot nu toe heb ik:
OPI DS Glamour
OPI Movin' Out
Fantasy Fire
Aanvullingen zijn welkom
*Kopieert lijstje als wishlistquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef Mss het volgende:
Tot nu toe heb ik:
OPI DS Glamour
OPI Movin' Out
Fantasy Fire
Aanvullingen zijn welkom
Geen idee, maar is wel leuk om te lezen vond ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Neen, ik zal eens kijken wat die kost. Maar ik ehb nog heel veel untried boeken
Dacht ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fantasy Fire is toch Max Factor? en dat hebben ze toch niet in de VS?
To-do-list:quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, die koop ik dus nog niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:46 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
To-do-list:
*Naar de meet
*Chanel - Graphite kopen
* A Englands kopen
* Roti maken met Gwen
Daar moest ik laatst ook al om lolleren, maar ze blijft ze consegwent (YOU SEE WHAT I DID THERE??!!!) untrieds noemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Geen idee, maar is wel leuk om te lezen vond ik
Veel untrieds ook echt, hehehehe
Niet huilonquote:
Ik kan ook naar jou heurr, gratis reizen ftwquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Niet huilonIk kom wel dat takke-end naar je toe
Whehehehe, nice one!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar moest ik laatst ook al om lolleren, maar ze blijft ze consegwent (YOU SEE WHAT I DID THERE??!!!) untrieds noemen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Daar moest ik laatst ook al om lolleren, maar ze blijft ze consegwent (YOU SEE WHAT I DID THERE??!!!) untrieds noemen
Bwhehe kan ook. Maar jij bent hier al eens geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik kan ook naar jou heurr, gratis reizen ftw
wel op een maandag of vrijdag graag
Oh kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:45 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Fantasy Fire is toch Max Factor? en dat hebben ze toch niet in de VS?
Volgende week zaterdagquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:49 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Bwhehe kan ook. Maar jij bent hier al eens geweestEn doordeweeks mag ik ook gratiesch. Maar zal wss toch met de auto komen
![]()
HTF dat ik er 77 ekkies voor betaaldequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:50 schreef Mss het volgende:
[..]
Oh kut. Haalt van lijstje. Hoe HTF zijn die suedes inmiddels?
DUDE!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
HTF dat ik er 77 ekkies voor betaalde
Ik heb 'm nog steeds niet gehoord.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef BBQ-kip het volgende:
Ik had vanavond in de auto eenmoment met mezelf.
ik hoorde dat vreeeeeselijke nummer van "Spring maar achterop mijn fiets" en merkte dat ik bijna alles mee kon zingen (3e keer dat ik het hoorde ofzo)![]()
![]()
![]()
WHYYYYYY, WHYYYYYYYYYYYYYYYYYYYY????
3 maart? I will checkquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgende week zaterdag. Mijn huis is wel een chronische teringbende.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |