Wat hij zegt.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:28 schreef Gillingham het volgende:
De oscaruitreiking is volledig langs me heen gegaan. Niet onterecht, als ik de uitslag zo eens even doorkijk.
Dat was bij de meet niet te merken.quote:Op maandag 27 februari 2012 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
Ik sta nu op 1002 films gezien op ICM
Ook niks van je grote mondquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef Robby87 het volgende:
[..]
Dat was bij de meet niet te merken.
Want??quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:12 schreef picodealion het volgende:
[..]
Jij hebt geen recht van spreken.
Dat was voor alle aanwezigen even awkward dan. Nooit geweten dat ie op blonde krullen viel.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:42 schreef Robby87 het volgende:
Nee maar ik ben in het echt heel lief en schattig, op internet heb ik altijd een grote mond. FF probeerde mij zelfs te versieren op de meet.
quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was voor alle aanwezigen even awkward dan. Nooit geweten dat ie op blonde krullen viel.
Fixedquote:Op woensdag 29 februari 2012 15:42 schreef Robby87 het volgende:
Nee maar ik ben in het echt heel lief en schattig, op internet heb ik altijd een grote mond. FF probeerde mij zelfs te versieren op de meet.
iedereen valt op blonde krullen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 16:01 schreef DragonFodder het volgende:
[..]
Dat was voor alle aanwezigen even awkward dan. Nooit geweten dat ie op blonde krullen viel.
aanwezigquote:Op donderdag 1 maart 2012 09:59 schreef RanTheMan het volgende:
Wie van de FMT-ers gaat er dinsdag nu naar A'dam?
John Carter, de exclusieve voor premierequote:
niet van mijn kant denk ik. Weet niet of de mensen waar ik mee ga daar op zitten te wachtenquote:
Ik ga samen met een maatje van mequote:Op donderdag 1 maart 2012 09:59 schreef RanTheMan het volgende:
Wie van de FMT-ers gaat er dinsdag nu naar A'dam?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |