SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag er niet meer dan 100 euro voor. Afdingen kan best, maar maak het niet te gek.
Prettige voortzetting verder.
[ Bericht 0% gewijzigd door o.us op 22-02-2012 22:31:48 ]Feyenoord Rotterdam
Omdat het o.us is.quote:
quote:
het garantiebewijs zit er bij. Verder gewoon on topic ipv vage verdachtmakingen posten, dankquote:
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:11 schreef o.us het volgende:
Hoi,
Ik heb een paar hippe oordopjes te koop. Deze zijn overbodig en maar 1x gebruikt en mag wel weg van mij.
Wat krijg je?
- Alles. De oordopjes, een opbergetui, extra dophoedjes, de verpakking met daarin de handleiding (), garantiebewijs en nog een ander vaag voorschriftpleepapier .
Af te halen in de Maasstad (Rotterdam) maar per post kan ook prima.
Klikbare pics:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik vraag er niet meer dan 100 euro voor. Afdingen kan best, maar maak het niet te gek.
Prettige voortzetting verder.Feyenoord Rotterdam
Oh, kopiëren ze ook sinds kort bonnen van de Media Markt?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef CSSO het volgende:
(nep) garantiebewijs wordt doorgaans ook bij neppe geleverd, dus dat zegt niet zo veel.
Goed laten we het er dan op houden dat we o.us te goed kennen. Dus mocht het nep zijn heeft hij een enorm probleemquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef CSSO het volgende:
(nep) garantiebewijs wordt doorgaans ook bij neppe geleverd, dus dat zegt niet zo veel.
Ja knul, vermeld dan gewoon dat het om een mediamarkt bon gaat. Een garantiebewijs (van Monster zelfs dus) zit er apart bij.quote:
Ben jarig geweest en kreeg deze als cadeau. Heb er een dag mee rondgelopen, maar ik prefereer mijn standaard oordopjesquote:
Aaaaah, okay. Miscommunicatie dus. Zet het wel in de OPquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef Exorbitantes het volgende:
[..]
Ja knul, vermeld dan gewoon dat het om een mediamarkt bon gaat. Een garantiebewijs (van Monster zelfs dus) zit er apart bij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |