Als je het vooraf weet niet nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
True, maar nog steeds niet geheel onterecht
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Komt een Belg in een kroeg en bestelt 18 pilsjes. Drinkt ze op en bestelt er weer 18.
De barkeeper vraagt "Waarom steeds 18 biertjes?"
Zegt de Belg: "Daar hangt toch een bordje: Onder de 18 wordt niet getapt."
Dat dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je het vooraf weet niet nee.
Vooral dat terugwerkende kracht-deel zit me dwars.
En waarom lopen ze naast hun fiets?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom gaan de Belgen vrijdags door het raam naar binnen?
Omdat het weekend voor de deur staat.
Ja preciesquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, als je een verkeerde keuze maakt, wordt je al keihard gestraft.
Ewww.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Een Nederlander, een Belg en een Duitser staan naast elkaar op de pisbak.
De Nederlander heeft een krachtige rechte straal.
De Duitser evenwel plast met twee stralen en de Nederlander vraagt hoe dat komt.
"Een oorlogswond," verklaart de Duitser.
Dan kijken ze beiden naar de Belg, die wel met 10 stralen plast.
"Ook een oorlogswond?" vraagt de Nederlander.
"Nee hoor", antwoordt de Belg, "maar ik krijg die rotrits niet open".
Pehehehequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een Belg, een Nederlander en een Duitser komen het cafe in.
Zegt de kroegbaas: "Is dit een grap ofzo?"
[ afbeelding ]
Je hebt daar een cijfer voor, 80% ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het lolligen is, dat zodra je vijf jaar werkt niks meer weet van je studie en het dus geen hol had uitgemaakt welke studie je gedaan had![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Een Nederlander, een Belg en een Duitser staan naast elkaar op de pisbak.
De Nederlander heeft een krachtige rechte straal.
De Duitser evenwel plast met twee stralen en de Nederlander vraagt hoe dat komt.
"Een oorlogswond," verklaart de Duitser.
Dan kijken ze beiden naar de Belg, die wel met 10 stralen plast.
"Ook een oorlogswond?" vraagt de Nederlander.
"Nee hoor", antwoordt de Belg, "maar ik krijg die rotrits niet open".
Ja dat is heel ergquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het lolligen is, dat zodra je vijf jaar werkt niks meer weet van je studie en het dus geen hol had uitgemaakt welke studie je gedaan had![]()
De 80/20 regel, overal op toepasbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt daar een cijfer voor, 80% ofzo.
80% van de studenten doet na 5 jaar iets anders dan waar ze voor opgeleid zijn
Ennnnnnnnnnnnnnnnn, luchtquote:Maar ben je op of na 1 september 2012 langstudeerder én heb je geen recht meer op een studielening bij DUO, dan is er een overgangsregeling. Je kunt dan tot 1 september 2014 gebruikmaken van het zogenaamde langstudeerderskrediet en zo de 3000 euro betalen. (bron: DUO)
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
Een Duitser, een Belg en een Nederlander gaan parachutespringen. De Duitser springt als eerste; hij trekt aan het koord en zijn parachute springt open. Als tweede springt de Belg; ook hij trekt aan het koord en zijn parachute gaat open.
Dan springt de Nederlander. Hij trekt aan zijn parachute: gaat niet open. Hij trekt aan de reserveparachute: gaat niet open. Met een noodgang komt de Nederlander de Belg voorbijzetten. De Belg gooit zijn parachute af en roept: 'Wat?! Gaan we wedstrijdje doen?!'
Heuj, ik zie opties.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnn, lucht
Ik kan mijn studie afmaken![]()
Maar nu wel hard leren he!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH OH OH IK WEET OOK EEN GOEDEN!
Het is groen en het plaktDas heul geen belgenmopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Het is groen en het plaktDon't get met started on the kermitgrappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen. Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een busremise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerp rijden."
"Ja," zegt de andere Belg, "maar durf jij zo'n bus te jatten?"
"Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in."
De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar.
Eindelijk, na anderhalf uur, komt die Belg met een bus naar buiten rijden.
"Waar bleef je nou zo lang?" vraagt zijn maat.
"Nondeju," zegt de Belg, "de bus naar Antwerp stond helemaal achterin."
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen. Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een busremise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerp rijden."
"Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in."
De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar.
Het is groen en het plaktDaar heb ik een keer zķ vreselijk hard om moeten lachen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt, serieus een dag ofzo
Don't come closer, I might hurt you
NEEEE ZEG DAT NOU NIETTTquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef BGTes het volgende:
Is er trouwens nog iemand die iets wil hebben van Lush, dat ik dat mee moet nemen?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Don't get met started on the kermitgrappen
Ja!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Weer lekker slapen vannacht
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kermieeeeeeeeeeeeeeeeee will you do my make-up for me????
Mijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer zķ vreselijk hard om moeten lachen!!!![]()
Echt, serieus een dag ofzo
Thanx bro, that looks fantastic!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kermieeeeeeeeeeeeeeeeee will you do my make-up for me????
Ik ook!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijnook
die zat de hele tijd moppen te vertellen en ik durfde niet omdat ik bang was dat hij niet moest lachen (we kenden elkaar net) en toen vertelde ik die en hij gaat nog steeds dood als hij eraan denkt
Mag welquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
NEEEE ZEG DAT NOU NIETTT
Stommen no-buy.. wil schoenen... en lush.. en meh.. en ..
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Drie Belgen arriveren op een Spaans politiebureau. Ze vertellen dat hun Nederlandse vriend verdwenen is.
De agent vraagt om een beschrijving waarop de ene Belg zegt: "Hij heeft zwart haar."
"Daar heb ik niets aan," zegt de agent, "dat heeft iedereen hier!"
De andere Belg zegt: "Hij heeft 3 lullen!"
"Daar hebben we wel iets aan, maar hoe weet u dat eigenlijk?"
"Ach," zegt een van de Belgen, "vanmorgen hoorde ik de ober in ons hotel zeggen: Kijk daar heb je die Hollander met die 3 lullen!"
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Stormqueen het volgende:
Drie Belgen arriveren op een Spaans politiebureau. Ze vertellen dat hun Nederlandse vriend verdwenen is.
De agent vraagt om een beschrijving waarop de ene Belg zegt: "Hij heeft zwart haar."
"Daar heb ik niets aan," zegt de agent, "dat heeft iedereen hier!"
De andere Belg zegt: "Hij heeft 3 lullen!"
"Daar hebben we wel iets aan, maar hoe weet u dat eigenlijk?"
"Ach," zegt een van de Belgen, "vanmorgen hoorde ik de ober in ons hotel zeggen: Kijk daar heb je die Hollander met die 3 lullen!"
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Thanx bro, that looks fantastic!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ik ook!!
Sindsdien moet ik ook altijd grinniken als ik het woord sticker hoor![]()
quote:
Kermit the Binger?quote:
Kermit de bikker?quote:
Zeker weten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Mijn celestial is al een half jaar op
Nee ik spaar liever voor die schoenen van skjoe dan lush![]()
Ik ken ze allemaal alquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is groen en het heeft een handtasje
Kermit de knikker!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
GMTAquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:26 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is groen en het heeft een handtasje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
Ik heb keiveel verstand van alles.
+1quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Lindytje het volgende:
Ik vind kermitgrappen briljant![]()
![]()
Ik ben zo makkelijk te vermaken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt?
??
EINZ??
Ik lollerde heel hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Nagelschaartje het volgende:
Hoe noem je een boemerang die niet terugkomt?
??
EINZ??
Matigen humor, you hazSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Ik heb eens in een discotheek een hele berg van die raadsels afgewerkt, ik kende alles wat hij kon verzinnenquote:
Kermit de likkerquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:30 schreef Nagelschaartje het volgende:
Roodkapje loopt door het bos.
Dan ziet ze de grote boze wolf achter een boom zitten.
Dus ze loopt erheen en zegt "jeetje wolf, wat heb je grote tanden!"
Zegt de wolf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Zegt de wolf:Ik loldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
disclaimer
Zegt de wolf:lol......SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Zegt de wolf:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kermit de cocktailprikker! Einz!
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
[..]
Kermit de Snickerquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het is groen met chocolade en pinda's
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Nagelschaartje het volgende:
Roodkapje loopt door het bos en komt de wolf tegen.
Zegt de wolf: “Waar ga jij naar toe?”.
Zegt roodkapje: “mijn kut wassen in de beek!”
zegt de wolf: “Jezus, wat zijn die sprookjes veranderd!!!!”.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
snickerquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Stormqueen het volgende:
Het is groen met chocolade en pinda's
Ben je niet langs de letter cocktailpr gekomen dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
Met die kaas zat ik al ikker met het hele alfabet af te gaan en ik kwam nergens op. Logisch
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Nagelschaartje het volgende:
Wat is de voornaam van E.T.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Wat is de voornaam van E.T.?HahahahahahahahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Wat is de voornaam van E.T.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bwhehehehehhehehehehehehe
Wat is de voornaam van E.T.?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
lmao....
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ben je niet langs de letter cocktailpr gekomen dan?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef zoeperzazke het volgende:
Het is geel en als het in je oog komt ben je hartstikke dood!TeeheeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:33 schreef megamandy het volgende:
[..]
NeeZal wel weer komen omdat ik uit Limburg kom
Hoe kun je zien dat een man een kleintje heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Hoe kun je zien dat een man een kleintje heeft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef PriemGirl het volgende:
Waarom lachen kabouters als ze gaan voetballen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik wou zeggen: omdat het gras aan hun ballen kriebelt
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:36 schreef zoeperzazke het volgende:
Noem een woord van twaalf letters zonder klinkers.Ik gniffeldeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
吴 曼 迪
Prrrrftquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
Springt een belg in de lucht. SPRINGT DIE MIS!
WHAHAHA EINZ
[ afbeelding ]
HAHA i don't get itquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
WHAHAHA EINZ
[ afbeelding ]
quote:Komt een man bij de dokter.
Zegt de man: “ik ben gebeten door een hond”
Zegt de dokter: “Ja dat doen ze….”
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef Nagelschaartje het volgende:
WHAHAHA EINZ
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:39 schreef Nagelschaartje het volgende:
Kut, ik zag deze op een website en ik moest lachen
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Schnitzel, friet, erwten en worteltjes, GENIET!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is rood en het vliegt door de tweede kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Nagelschaartje het volgende:
Het is rood en het vliegt door de tweede kamerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
I had a signature once. It was awful.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef megamandy het volgende:
Ooh en als iksms noemt hij mij een rare
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef megamandy het volgende:
That's why you have ussssss. We get youquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef megamandy het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:44 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ja, genoeg geweest?
Ik vind het van sommige grappen zo genant dat ik erom moet lachen.
Ik moet zeggen dat ik ook altijd het hardste lach om slechten moppen als ik ze zelf vertel op 1 of andere manier
ja hij snapt zelfsquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:44 schreef PriemGirl het volgende:
[..]Ik moet er ook altijd op letten dat ik geen foksmileys gebruik bij mails naar vriend toe... : 7 is erg moeilijk te begrijpen via mail idd
HET IS MIJ, ROBBERTquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:47 schreef zoeperzazke het volgende:
Ik moet te hard lachen om deze dingen, sorry
Waarom gooit men met rijst bij een huwelijk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Minä olen tyhjyys
Van deze post snap ik helemaal nietsquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dilemma
In book journal the hunger games trilogie allemaal onder de naam zetten of 2 onder c van catching fire en 3 onder m van mockingjay?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.het heeft 100 ogen en 2 tandenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En dan nu weltruste!I had a signature once. It was awful.
Srsly?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dilemma
In book journal the hunger games trilogie allemaal onder de naam zetten of 2 onder c van catching fire en 3 onder m van mockingjay?
Ohhhhhhhhhh ik dacht in je kastquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een book journal waar ik alle boeken die ik heb gelezen in wil zetten.
Nu is the hunger games een trilogie. zouden jullie die allemaal onder 'H' zetten of de delen onder echte naam, dus onder andere letters![]()
Nee onder de trilogienaamquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb een book journal waar ik alle boeken die ik heb gelezen in wil zetten.
Nu is the hunger games een trilogie. zouden jullie die allemaal onder 'H' zetten of de delen onder echte naam, dus onder andere letters![]()
Ik was helemaal van streek toen mijn kast te klein was voor het systeem wat ik in mijn gedachte hadquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:55 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ohhhhhhhhhh ik dacht in je kast
In deze post miste ik deel in. Dus nu las ik alsof je twee boeken had met een C en drie boeken onder de Mquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:49 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dilemma
Ik ben ook een beetje chaotisch vanavondquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef megamandy het volgende:
[..]
In deze post miste ik deel in. Dus nu las ik alsof je twee boeken had met een C en drie boeken onder de MDaarom snapte ik het niet.
OH NOESquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
DAFUQ UNF, WE STAAN OPEENS FUCKING ONDERAAN DIE LIJST
They hate dutch peoplequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
Jonge i know thatquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IK heb er ff wat van gezegd hoor
Oh, ik dacht al 'whuutttt??????'quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Jonge i know that
AAAAAAAAAAAH Ik dacht dat je spees was![]()
![]()
Ja die
??quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Oh, ik dacht al 'whuutttt??????'
Dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als het zo moet dan flikkeren ze maar op met die rondreizende nagellak. First come first serve lijkt me
![]()
Dan komen we nooitquote:We (in the US anyway..) SHOULD list our zip codes, and insert our names and Zips between people with nearby zips - either to facilitate in-person handoffs, or to reduce the number of USPO steps each shipment must take...
Maak dan eerst duidelijk dat het alleen voor de USA isquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Dit.Misschien haal ik mezelf er wel af.
Dit ook echt:
[..]
Dan komen we nooit
Dat is het ook niet, want je moet aangeven of je wel of niet internationaal moet shippen dus dan moeten ze niet janken lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef megamandy het volgende:
[..]
Maak dan eerst duidelijk dat het alleen voor de USA is
Die vervangen wordt als hij leeg is ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef Nagelschaartje het volgende:
Even voor mijn duidelijkheid, gaat dit nou over 1 potje nagellak dat de wereld rond moet gaan reizen?
Ok, 2e vraag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Die vervangen wordt als hij leeg is ja.
Ja dat snap ik, maar ik bedoel dat ze hier dan eerder aan hadden moeten denken en alleen mensen binnen de USA hadden moeten toelaten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is het ook niet, want je moet aangeven of je wel of niet internationaal moet shippen dus dan moeten ze niet janken lijkt me.
En niet naderhand de lijst om moeten gooien omdat de USA mensen dan minder shipping hoeft te betalen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja dat snap ik, maar ik bedoel dat ze hier dan eerder aan hadden moeten denken en alleen mensen binnen de USA hadden moeten toelaten.
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
En niet naderhand de lijst om moeten gooien omdat de USA mensen dan minder shipping hoeft te betalen.
Maar wat is het concept dan? Je krijgt dat potje. Je lakt je nagels. Je stuurt het potje weer op?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Omdat wij/die mensen dat leuk vinden?
GOH!quote:Technical problems
Right now we're experiencing some technical issues. All your posts will be brought back to life. We promise.
Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:08 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Maar wat is het concept dan? Je krijgt dat potje. Je lakt je nagels. Je stuurt het potje weer op?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik had opwarmtortilla's gekocht bij de lidl. Van die gevulde, gewoon om te proberen wss niet te vretenMaar er stond op 7 min in de magnetron. Toen dacht ik al van hmmmmmmmmmmmmmm. Toch maar gedaan. Nu heb ik 2 stenen rolletjes
Ja normaal ga ik tussendoor nog ff kijken maar nu ging ik fokkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef Lindytje het volgende:
[..]![]()
Sukk0l!!
Altijd effe de halve tijd en dan voelen er aan
Fuck your lifequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja normaal ga ik tussendoor nog ff kijken maar nu ging ik fokken
Fokkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:12 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Ja normaal ga ik tussendoor nog ff kijken maar nu ging ik fokken
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef Unfckingtitled het volgende:
En nu brand ik mijn lip omdat ik toch de binnenkant wil proeven. Indd FML
Blijkbaar hebben een paar mensen die mee wilde doen heel die lijst omgegooid zonder dat de oprichtster ervan af wist, hele rel nu dusquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben weer enigszins alive
Heb niet ver terug gelezen, ga ik wel doen straks/morgen/overmorgen/nooit
Mijn verkoudheid is bijna weg, nicccce!
Lin, is Lies weer beter/op wintersport gegaan?
En die Amerikanen met hun travel-lakje, die denken vanuit hun perspectief he. En dan is het zo dat Amerika het middelpunt van de wereld is, sterker nog, eigenlijk IS het de wereld
Dus ja, dan hoef je ook niet over internationaal shippen na te denken
(hehehehe, geintje he Dico, halleve Amerikaan van ons)
Ja, ze is gisteren strontberoerd in de bus gestapt... heeft in de bus goed kunnen slapen en heeft vandaag al op d'r ski's gestaan en voelde zich weer een stuk beterquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef BBQ-kip het volgende:
Zo, ik ben weer enigszins alive
Heb niet ver terug gelezen, ga ik wel doen straks/morgen/overmorgen/nooit
Mijn verkoudheid is bijna weg, nicccce!
Lin, is Lies weer beter/op wintersport gegaan?
En die Amerikanen met hun travel-lakje, die denken vanuit hun perspectief he. En dan is het zo dat Amerika het middelpunt van de wereld is, sterker nog, eigenlijk IS het de wereld
Dus ja, dan hoef je ook niet over internationaal shippen na te denken
(hehehehe, geintje he Dico, halleve Amerikaan van ons)
Zeker die creepy dude die ook over die postcodes zat te zeikenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben een paar mensen die mee wilde doen heel die lijst omgegooid zonder dat de oprichtster ervan af wist, hele rel nu dus
Oh ik denk jullie zitten stiekem foto's naar elkaar te sturonquote:
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Zeker die creepy dude die ook over die postcodes zat te zeiken
Vrouwen bij elkaar in de buurt = altijd rellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Blijkbaar hebben een paar mensen die mee wilde doen heel die lijst omgegooid zonder dat de oprichtster ervan af wist, hele rel nu dus
1 smiley:quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was een kerel die het deed, dat is het mooistequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vrouwen bij elkaar in de buurt = altijd rellen
Da's fijn!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ja, ze is gisteren strontberoerd in de bus gestapt... heeft in de bus goed kunnen slapen en heeft vandaag al op d'r ski's gestaan en voelde zich weer een stuk beter![]()
Ditquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het was een kerel die het deed, dat is het mooiste
Vrouwenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Vrouwen bij elkaar in de buurt = altijd rellen
WTF! Whehehehehe!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Een kerel in een groep over nagellak? Creepy!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kijk maar naar onsquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Je kunt beter kippen houwen
FF? en neequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:25 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Een kerel in een groep over nagellak? Creepy!
Is dat FF soms?
Is die groep openbaar toegankelijk trouwens?
Zeker groen met een handtasquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Kutquote:
Speesje, my darling, was je arm-issue al opgelost of moeten we nog even secretly DM-en?quote:
Doe maar stiekemquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Speesje, my darling, was je arm-issue al opgelost of moeten we nog even secretly DM-en?
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Oh ik denk jullie zitten stiekem foto's naar elkaar te sturon
Fok-ergenis nummer 1quote:
Joah! Stiekem jonguh!quote:
Ik snapte die zin met het bakken en braden niet in het haartopicquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]![]()
Al die zut in zijn haar smeren voor glans?
welkon?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snapte die zin met het bakken en braden niet in het haartopic
Ik ben ook op de hoogtequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Speesje, my darling, was je arm-issue al opgelost of moeten we nog even secretly DM-en?
Maar dan heb ik nog maar 3 plekken over voor andere boeken met een H en straks passen die nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus onder trilogienaam he? Dan ga ik schrijven</autist>
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Dus onder trilogienaam he? Dan ga ik schrijven</autist>
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar dan heb ik nog maar 3 plekken over voor andere boeken met een H en straks passen die niet![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja ik kwoot mezelf.
Die heb ik gemist maar ik heb een dag of 2, 3 niet gefokt dus dat kan kloppenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:27 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik snapte die zin met het bakken en braden niet in het haartopic
Jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef Unfckingtitled het volgende:
Spees is die sold out forever nou bijna wit?
WHAT THE HELL MENNNquote:
Let opquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Dat kokoshaarmasker is niet voor herhaling vatbaar, een en al vettigheid, alsof ik frietuurvet in mijn haar gesmeerd had, glanzen doet het, maar ook vettig, moest het al 2 keer wassen om het eruit te krijgen.
Dan doet de zwijnenharen borstel mijn haar toch veel mooier glanzen en minder vetitg.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Dan moet je een ander masker proberen, want een borstel alleen is niet genoeg met langer haar. Zoals ik hierboven al schreef, je lichaam voedt je haar zelf, maar dat reikt niet tot in de lengte. Als je langer haar wil zal je het dus moeten voeden of het droogt uit, en dan krijg je wel lang haar maar niet mooi.
EMOSLINGER.GIFemoslinger.gifquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:23 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
Als ik toch met haarmaskers ed in de weer wil gaan, dan wel echt. Dus geen producten gebruiken die voor bakken en braden bedoeld zijn, heb wel het merk John Frieda vaker voorbij zien komen. Wel heeft de Cosmo kapper toen ik de 20 extensions liet zetten na afloop een soort vloeistof in mijn haar gedaan, het leek meer op een soort serum., dat gaf een echte glans op mijn haar, maar dat effect was maar tijdelijk. Zal eens vargen wat voor vloeistof dat was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik even in een hoekje huilen![]()
吴 曼 迪
Hij wil geen olijfolie, want dat kost te weinig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef megamandy het volgende:
[..]
Let op
[..]
[..]
[..]
EMOSLINGER.GIFemoslinger.gif
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:33 schreef megamandy het volgende:
En dan hebben we het hieroverOhhhhhh, HIJ!!!!!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik even in een hoekje huilen![]()
Don't come closer, I might hurt you
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:33 schreef megamandy het volgende:
En dan hebben we het hieroverEmoslinger voor het bak en braadverhaalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik even in een hoekje huilen![]()
![]()
Misschien moet hij planten glansspray in zijn haar gaan doen, dat werkt vast ook goed![]()
En waarom klikte ik op de spoiler![]()
![]()
Kip, het meest veelzijjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjdige stukje kaas, panda!
Ja, er zijn echt van die mensen. ik zie ze regelmatig. Helaas true story wijnglas.gifquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij wil geen olijfolie, want dat kost te weinig.
En hij heeft nog maar 9K schuld.
En hij werkt niet want dat ligt hem niet![]()
![]()
![]()
Ik word af en toe zo agressief van dat figuur.
En het mooie is, in elk topic waar hij ook maar 1 post plaatst gaat het gelijk alleen maar over hem.
Het is volgens mij een onzettende aandachtshoer en ik hoop nog steeds een hele goede trol, want ik wil niet geloven dat iemand echt zo is![]()
Zo, dat lucht op
Ik geloof hem helaas ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:36 schreef BBQ-kip het volgende:
[..]
Ja, er zijn echt van die mensen. ik zie ze regelmatig. Helaas true story wijnglas.gif
RIP voor de nabestaandenquote:
Dan houdt 'ie het al sinds 2006 vol.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij wil geen olijfolie, want dat kost te weinig.
En hij heeft nog maar 9K schuld.
En hij werkt niet want dat ligt hem niet![]()
![]()
![]()
Ik word af en toe zo agressief van dat figuur.
En het mooie is, in elk topic waar hij ook maar 1 post plaatst gaat het gelijk alleen maar over hem.
Het is volgens mij een onzettende aandachtshoer en ik hoop nog steeds een hele goede trol, want ik wil niet geloven dat iemand echt zo is![]()
Zo, dat lucht op
Ik weet hetquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |