Als je het vooraf weet niet nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
True, maar nog steeds niet geheel onterecht
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Stormqueen het volgende:
Komt een Belg in een kroeg en bestelt 18 pilsjes. Drinkt ze op en bestelt er weer 18.
De barkeeper vraagt "Waarom steeds 18 biertjes?"
Zegt de Belg: "Daar hangt toch een bordje: Onder de 18 wordt niet getapt."
Dat dus.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Als je het vooraf weet niet nee.
Vooral dat terugwerkende kracht-deel zit me dwars.
En waarom lopen ze naast hun fiets?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:13 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Waarom gaan de Belgen vrijdags door het raam naar binnen?
Omdat het weekend voor de deur staat.
Ja preciesquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef IJsdraakje het volgende:
Naja, als je een verkeerde keuze maakt, wordt je al keihard gestraft.
Ewww.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Een Nederlander, een Belg en een Duitser staan naast elkaar op de pisbak.
De Nederlander heeft een krachtige rechte straal.
De Duitser evenwel plast met twee stralen en de Nederlander vraagt hoe dat komt.
"Een oorlogswond," verklaart de Duitser.
Dan kijken ze beiden naar de Belg, die wel met 10 stralen plast.
"Ook een oorlogswond?" vraagt de Nederlander.
"Nee hoor", antwoordt de Belg, "maar ik krijg die rotrits niet open".
Pehehehequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Nagelschaartje het volgende:
Een Belg, een Nederlander en een Duitser komen het cafe in.
Zegt de kroegbaas: "Is dit een grap ofzo?"
[ afbeelding ]
Je hebt daar een cijfer voor, 80% ofzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het lolligen is, dat zodra je vijf jaar werkt niks meer weet van je studie en het dus geen hol had uitgemaakt welke studie je gedaan had![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
Een Nederlander, een Belg en een Duitser staan naast elkaar op de pisbak.
De Nederlander heeft een krachtige rechte straal.
De Duitser evenwel plast met twee stralen en de Nederlander vraagt hoe dat komt.
"Een oorlogswond," verklaart de Duitser.
Dan kijken ze beiden naar de Belg, die wel met 10 stralen plast.
"Ook een oorlogswond?" vraagt de Nederlander.
"Nee hoor", antwoordt de Belg, "maar ik krijg die rotrits niet open".
Ja dat is heel ergquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
Het lolligen is, dat zodra je vijf jaar werkt niks meer weet van je studie en het dus geen hol had uitgemaakt welke studie je gedaan had![]()
De 80/20 regel, overal op toepasbaarquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Je hebt daar een cijfer voor, 80% ofzo.
80% van de studenten doet na 5 jaar iets anders dan waar ze voor opgeleid zijn
Ennnnnnnnnnnnnnnnn, luchtquote:Maar ben je op of na 1 september 2012 langstudeerder én heb je geen recht meer op een studielening bij DUO, dan is er een overgangsregeling. Je kunt dan tot 1 september 2014 gebruikmaken van het zogenaamde langstudeerderskrediet en zo de 3000 euro betalen. (bron: DUO)
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:18 schreef PriemGirl het volgende:
Een Duitser, een Belg en een Nederlander gaan parachutespringen. De Duitser springt als eerste; hij trekt aan het koord en zijn parachute springt open. Als tweede springt de Belg; ook hij trekt aan het koord en zijn parachute gaat open.
Dan springt de Nederlander. Hij trekt aan zijn parachute: gaat niet open. Hij trekt aan de reserveparachute: gaat niet open. Met een noodgang komt de Nederlander de Belg voorbijzetten. De Belg gooit zijn parachute af en roept: 'Wat?! Gaan we wedstrijdje doen?!'
Heuj, ik zie opties.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ennnnnnnnnnnnnnnnn, lucht
Ik kan mijn studie afmaken![]()
Maar nu wel hard leren he!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of course life's a bitch. If it was a slut, it would be easy.
[..]
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Unfckingtitled het volgende:
OH OH OH IK WEET OOK EEN GOEDEN!
Het is groen en het plaktDas heul geen belgenmopSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
quote:
Het is groen en het plaktDon't get met started on the kermitgrappenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Ik moest lachenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen. Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een busremise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerp rijden."
"Ja," zegt de andere Belg, "maar durf jij zo'n bus te jatten?"
"Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in."
De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar.
Eindelijk, na anderhalf uur, komt die Belg met een bus naar buiten rijden.
"Waar bleef je nou zo lang?" vraagt zijn maat.
"Nondeju," zegt de Belg, "de bus naar Antwerp stond helemaal achterin."
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Stormqueen het volgende:
Twee Belgen lopen langs de Nederlandse grens en zijn op weg naar Antwerpen. Ze moeten nog een heel eind lopen. Als ze bij een busremise aankomen, zegt de ene Belg: "Als we nou een bus jatten, kunnen we naar Antwerp rijden."
"Ikke wel," zegt de ene Belg weer: "als jij hier op de uitkijk blijft staan, dan ga ik die loods in."
De Belg die buiten staat, hoort binnen een hoop gestommel en kabaal. En het duurt maar, en het duurt maar.
Het is groen en het plaktDaar heb ik een keer zķ vreselijk hard om moeten lachen!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Echt, serieus een dag ofzo
Don't come closer, I might hurt you
NEEEE ZEG DAT NOU NIETTTquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef BGTes het volgende:
Is er trouwens nog iemand die iets wil hebben van Lush, dat ik dat mee moet nemen?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Don't get met started on the kermitgrappen
Ja!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]Weer lekker slapen vannacht
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kermieeeeeeeeeeeeeeeeee will you do my make-up for me????
Mijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Daar heb ik een keer zķ vreselijk hard om moeten lachen!!!![]()
Echt, serieus een dag ofzo
Thanx bro, that looks fantastic!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Kermieeeeeeeeeeeeeeeeee will you do my make-up for me????
Ik ook!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:24 schreef Unfckingtitled het volgende:
[..]
Mijnook
die zat de hele tijd moppen te vertellen en ik durfde niet omdat ik bang was dat hij niet moest lachen (we kenden elkaar net) en toen vertelde ik die en hij gaat nog steeds dood als hij eraan denkt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |