SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Doe gezellig mee en post iets inhoudelijks.
• Baggeren doet we niet hier, ARG7 staat voor kwaliteit!
• Dit is ARG7, dus geen linkdump, nachtbagger, spamplek o.i.d.
• Piraten gaan ook met de tijd mee, denk dus aan de mobiele gebruikers met je plaatjes.
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje! Het onderste plaatje in de OP mag je niet meer aanpassen.![]()
Nee hoezo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:32 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Heb je weleens een sneeuwbal in de magnetron gedaan ?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik ook niet en ik vroeg me af hoe dat was
Haal het weg met de kaasschaafquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb een pukkel
En zaterdag zie ik Cash, paniek en alles.
Beter een pukkel op het hoofd dan tien op je voorhoofd!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb een pukkel
Beter tien pukkels op het hoofd dan 4 maden in de kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter een pukkel op het hoofd dan tien op je voorhoofd!
Bedankt, nu voel ik me beterquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Beter een pukkel op het hoofd dan tien op je voorhoofd!
Ik heb al geprobeerd om het met een zakmes weg te snijdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Haal het weg met de kaasschaaf![]()
![]()
Liever het hele leven acné dan maden in de kut.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Beter tien pukkels op het hoofd dan 4 maden in de kut![]()
Gelukkig.quote:
Ga hem delen met Kashquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb een pukkel
Hebben jullie ervaring met zulke dingen ofzo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Liever het hele leven acné dan maden in de kut.
[..]
Gelukkig.
Klinkt heel romantischquote:
Uitknijpen en de liefdessappen delenquote:
zoutzuurquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:39 schreef Angel-Joy het volgende:
Ik heb een pukkel
Ik heb een garnaaltjequote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hebben jullie ervaring met zulke dingen ofzo?
[..]
Gelukkig niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hebben jullie ervaring met zulke dingen ofzo?
Hey hoiquote:
Als je me dood wilt hebben, mag je het ook gewoon zeggen hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:46 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
zoutzuur op je pukkel is de oplossing
jou wil ik niet dood hebben hoor sahbi, alleen je pukkel :$ :$ :$quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:48 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Hey hoi
[..]
Als je me dood wilt hebben, mag je het ook gewoon zeggen hoor
Wat liefquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:48 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
jou wil ik niet dood hebben hoor sahbi, alleen je pukkel :$ :$ :$
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij mag weg dan, beunhazen zijn niet nodig hier.
dikke homoquote:
hommo boeler bezemquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Ik ben een hetero met een goddelijk lichaam ja
* Angel-Joy kuchtquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
bp....kgquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Let je op jouw woorden? Alleen ik mag hem bitch noemen ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij moet nog in mn vriendenboekje schrijven bitch.
Ik ben al bezigquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij moet nog in mn vriendenboekje schrijven bitch.
Hey let jij ff op je woorden ? niemand zegt wat mijn Klinkertje mag of nietquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Let je op jouw woorden? Alleen ik mag hem bitch noemen ja.
Ik mag dat ook, ik ben zn grote zus enzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Hey let jij ff op je woorden ? niemand zegt wat mijn Klinkertje mag of niet
HEY NIET ZO HEquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Mm, oke, vooruit dan maarquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik mag dat ook, ik ben zn grote zus enzo.
[..]
[..]![]()
![]()
Bemoei jij er niet mee jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik zou inderdaad wel de liefde met jou willen bedrijven ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:51 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Hihi lieverd tochquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:58 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Mm, oke, vooruit dan maar
[..]
Bemoei jij er niet mee ja
Cashhhhhh, Jan doet gemeen tegen me
Jeweetsquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Kom maar op! (moddergevecht en wij kijken toe met bier toch
)
En ik dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:56 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik denk andersom, klinker en ik kijken wel toe.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef K-Cash het volgende:
[..]
Kom maar op! (moddergevecht en wij kijken toe met bier toch
)
Hierbij koppel ik je aan Henki.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik voel me buitengesloten, ik heb met niemand.
foreveralone xDquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:00 schreef 2Happy4U het volgende:
Ik voel me buitengesloten, ik heb met niemand.
Wajo, ik zal 'm wel bij z'n warme struik pakken ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hierbij koppel ik je aan Henki.
:$:$ isnie grappigquote:
Ik ben je schoonmoeder, wat praat jij zo tegen mij?quote:
Mijn zusje misschienquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:01 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Wajo, ik zal 'm wel bij z'n warme struik pakken ja.
[..]
:$:$ isnie grappig
heb jy al een date naar de filmavond van FOK! ?
nee joh, en sowieso er zijn maar 600 kaartenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef Angel-Joy het volgende:
Gaan jullie allemaal naar de filmavond ofzo?
Henkie is mijn schoonvader?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:02 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik ben je schoonmoeder, wat praat jij zo tegen mij?
Ik wilde erheen gaan, maar forever alone en alles.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Beach het volgende:
[..]
nee joh, en sowieso er zijn maar 600 kaarten
cash zemmelaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wilde erheen gaan, maar forever alone en alles.
Als zij niet gaat zullen wij anders samen foreveralone zijn?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn zusje misschienEn anders foreveralone. Had bijna user uit Grunn gehosseld maar helaas
En dan kom je samen met Juicyhil op de foto.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik wilde erheen gaan, maar forever alone en alles.
Dat is je stiefzus.quote:
Dat vind ik primaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als zij niet gaat zullen wij anders samen foreveralone zijn?
Als Juicy er is zijn er maar 598 plekken overquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan kom je samen met Juicyhil op de foto.
300 bedoel jequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:05 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Als Juicy er is zijn er maar 598 plekken over
#dikkemensengrappenzijnnogsteedsgrappig
Gezelligquote:
Dinsdagavond te Amsterdam Arena.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Gezellig
Op welke avond valt het trouwens?
Ohquote:
Uhh sexy toch?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef Beach het volgende:
[..]
En dan kom je samen met Juicyhil op de foto.
Stiefzus?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:08 schreef Henkie94 het volgende:
Stiefzus batsen is niks verkeerds mee toch?
wat is rippedquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:07 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
nee g je bent niet dik je bent ripped
Ah balen, ik dacht dat het woensdagavond was. Moet dinsdagavond werken en ik denk niet dat ik zo kort voor tijd vrij kan vragen. Zeker niet als het niet eens zeker is dat ik gaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:06 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Dinsdagavond te Amsterdam Arena.
Overigens woont Juicy wel vlakbij de Arena dus dikke kans dat ie er is
Gespierd.quote:
ja nee ook goed xDquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:09 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Stiefzus?
Je bent mijn schoonzus gekkie
Aiiiiii begrijpelijk. Nu ben ik wel foreveralone als ik kaarten kan krijgen en zusje ook niet wil. Dan maar niet gaan en lekker downloadenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:09 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ah balen, ik dacht dat het woensdagavond was. Moet dinsdagavond werken en ik denk niet dat ik zo kort voor tijd vrij kan vragen. Zeker niet als het niet eens zeker is dat ik ga
struik kan toch niet praten man schaapquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:11 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
wat zei die haha ik wil je bosje terug
ga met cosmoquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aiiiiii begrijpelijk. Nu ben ik wel foreveralone als ik kaarten kan krijgen en zusje ook niet wil. Dan maar niet gaan en lekker downloaden
Neequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Gaan we samen shoppen en alles
[..]
Is het nou eens klaar met "struik"?
Nee.quote:
wolla kom fegte dangquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef K-Cash het volgende:
[..]
struik kan toch niet praten man schaap
Doe jij ook eensquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh nee, je steekt jouw tong uit
Wat staat er tegenover?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Laat ook maar, niemand wilt met me gaan shoppen
alsof hij niet met jou wilt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:15 schreef Flippiee het volgende:
[..]
wat als cosmo al met anderen gaat of niet met mij wil
[..]
heyyyyy
Jaa daar heb ik je heaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Oh nee, je steekt jouw tong uit
En waar moet jij precies naartoe?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan is Cash een nachtje van jou?
Pardon?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:16 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Dan is Cash een nachtje van jou?
xDquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
na-aper verzin je eigen posts eens
Flipquote:
Mag ik erbij komen liggen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ja, lig nu zielig in bed met mijn knuffel in mijn armen te huilen onder mijn dekens.
Ja wat?quote:
Amsterdam?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:17 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
En waar moet jij precies naartoe?
tozz waarom zeg jij dan xdquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik wist niet wat ik moest zeggen, tuthola
Naast het bed?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Nee, waar moet mijn knuffel anders liggen?
als ik nu doorga, hap ik dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tozz waarom zeg jij dan xdegoistisch weer dit dat
O nee, KB vs. Flips, ik weet niet welke kant ik moet kiezenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tozz waarom zeg jij dan xdegoistisch weer dit dat
Waarom niet ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O nee, KB vs. Flips, ik weet niet welke kant ik moet kiezen
ik Pard ook tbh..quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:19 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet niet, ik heb hem verwaarloosd
no oprechte vraagstukken worden gesteld hierquote:
okequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ga jij maar lekker naast 't bed liggen ja
lief van jequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Beach het volgende:
als ik die dag kon zou ik wel met jou gaan flips
familie eerst tochquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:20 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
O nee, KB vs. Flips, ik weet niet welke kant ik moet kiezen
IK WEET NIET IK WEET NIET EENS WAAROM XD GEBRUIKTE IK GEBRUIK NOOIT XD SERIEUS.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ik Pard ook tbh..
[..]
no oprechte vraagstukken worden gesteld hier![]()
oeehh goed dat je het daarover hebt, moet ik morgen nog heenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
River Island sowieso, voor de rest mag je zelf kiezen
Geen fancypancy?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:22 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
River Island sowieso, voor de rest mag je zelf kiezen
Dat is mijn taal voor ik durf niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
lief van je
[..]
familie eerst toch
[..]
IK WEET NIET IK WEET NIET EENS WAAROM XD GEBRUIKTE IK GEBRUIK NOOIT XD SERIEUS.
Sorry Klinker, zal nooit meer een xd van jou negeren
Geef ff een gil als je iets leuks zietquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:23 schreef Flippiee het volgende:
[..]
oeehh goed dat je het daarover hebt, moet ik morgen nog heen
Geen G tegen mij pleaseeeeequote:
Weet ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat is mijn taal voor ik durf niet.
Ik had online willen shoppen tot ik er achterkwam dat je bij R.I. niet met iDeal etc. kan betalen. Dus even duimen dat wat op de website was ook in de winkel hangt. Zo ja, dan hebben ze heel mooie hemdjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:25 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Geef ff een gil als je iets leuks ziet
komt tijd, komt grolschquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen G tegen mij pleaseeeee
[..]
Weet ik
[..]
Ik had online willen shoppen tot ik er achterkwam dat je bij R.I. niet met iDeal etc. kan betalen. Dus even duimen dat wat op de website was ook in de winkel hangt. Zo ja, dan hebben ze heel mooie hemdjes
Ik zal het wel in mijn achterhoofd houden hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:12 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Aiiiiii begrijpelijk. Nu ben ik wel foreveralone als ik kaarten kan krijgen en zusje ook niet wil. Dan maar niet gaan en lekker downloaden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Women with dicks and weak men with vaginas.
Alles hat ein Ende nur die Wurst hat zwei.
Ik heb ook al op de site gekeken, echt leuk jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:28 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Geen G tegen mij pleaseeeee
[..]
Weet ik
[..]
Ik had online willen shoppen tot ik er achterkwam dat je bij R.I. niet met iDeal etc. kan betalen. Dus even duimen dat wat op de website was ook in de winkel hangt. Zo ja, dan hebben ze heel mooie hemdjes
foto van jou in bikiniquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook al op de site gekeken, echt leuk ja
En op nelly.com ofzo heb ik ook al een leuke bikini gezien, nu nog mijn bankpas terug krijgen van mijn ouders
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb alleen naaktfoto's, is dat ook goed?
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
quote:
Doe het niet anders word ik niet geborenquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
brb even Hitler neerknallen in 1932
dm staat openquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:32 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Beter laat je Jan gewoon even leven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef Beach het volgende:
[..]
brb even Hitler neerknallen in 1932
Hoezo is je grootvader een Duitse soldaat die in 1945 naar Argentinië vluchtte en daar trouwde met een local?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:34 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doe het niet anders word ik niet geboren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
mijne welquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo is je grootvader een Duitse soldaat die in 1945 naar Argentinië vluchtte en daar trouwde met een local?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:37 schreef Angel-Joy het volgende:
Dm verstuurdgmeen ik zat al met smart te wachtenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorry, maar dan wordt Cash boos enzo, dat wil je toch ook niet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:38 schreef Henkie94 het volgende:
[..]
gmeen ik zat al met smart te wachten
jwelquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:39 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Sorry, maar dan wordt Cash boos enzo, dat wil je toch ook niet?
Ongeveer alleen vluchtte hij naar Belgiëquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:35 schreef Beach het volgende:
[..]
Hoezo is je grootvader een Duitse soldaat die in 1945 naar Argentinië vluchtte en daar trouwde met een local?
Vandaar dat je half Belg bent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ongeveer alleen vluchtte hij naar België
Super lichaamquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:42 schreef Henkie94 het volgende:
kash wat voor lichaam heeft engelengenot
Grolschquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik zal het wel in mijn achterhoofd houden hoorSerieus was ik ja maar geeft nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nelly.com, gezien je een meisje bent durf ik wel even te kijken daar haha,quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:29 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ik heb ook al op de site gekeken, echt leuk ja
En op nelly.com ofzo heb ik ook al een leuke bikini gezien, nu nog mijn bankpas terug krijgen van mijn ouders
En bankpas kan handig zijn![]()
Ik wel toch broeder?quote:
Hahaquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GrolschBoeren
[..]
Serieus was ik ja maar geeft niet
[..]
nelly.com, gezien je een meisje bent durf ik wel even te kijken daar haha,
En bankpas kan handig zijn
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GrolschBoeren
[..]
[..]
Ik hou het niet meer bij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:51 schreef wolfrolf het volgende:
Zozo de topic gaat piraats snel jongehs
Haha, het had me wel leuk geleken hoor maar ik wist niet zeker hoe jij er tegenover keekquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:53 schreef Flippiee het volgende:
[..]
GrolschBoeren
[..]
[..]
Hehehe wel verstandige ouders ergensquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:54 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Haha
Ja, gaf te veel geld uit en blabla.
WAT NOU IK KWAM 1X IN MIJN LEVEN IN TWENTE OVERIGENS WAREN HET ER 2 EN ZE HEBBEN DAAR OVERAL GROLSCH.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
"Grolsch" zeggen.
Bier is bier, zuipen of hou je bek
Bierquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
"Grolsch" zeggen.
wejo kom danquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe wel verstandige ouders ergens
[..]
WAT NOU IK KWAM 1X IN MIJN LEVEN IN TWENTE OVERIGENS WAREN HET ER 2 EN ZE HEBBEN DAAR OVERAL GROLSCH.
Het jaar dat Twente landskampioen werd had Grolsch speciale Twente kampioensglazen bij het kopen van kratje Grolsch. Ben je toch niet goed wijs
[..]
Alcoholquote:
BETER DAT DAN EEN TATTOO OP JE BEEN NEMEN VOORDAT JE KAMPIOEN BENTquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hehehe wel verstandige ouders ergens
[..]
WAT NOU IK KWAM 1X IN MIJN LEVEN IN TWENTE OVERIGENS WAREN HET ER 2 EN ZE HEBBEN DAAR OVERAL GROLSCH.
Het jaar dat Twente landskampioen werd had Grolsch speciale Twente kampioensglazen bij het kopen van kratje Grolsch. Ben je toch niet goed wijs
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
adamapolouhe@hotmail.com
wil je toevoegen aan zijn/haar buddylijst. Accepteren?
wiesdit?
ewaaaaa 4 uur in het parkje bij die grote boomquote:
IK HEB AL 1 MET <INSERT REALNAME> LOVES FOREVER CRISTIANO RONALDO.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:59 schreef Beach het volgende:
[..]
BETER DAT DAN EEN TATTOO OP JE BEEN NEMEN VOORDAT JE KAMPIOEN BENT
kweeniequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
adamapolouhe@hotmail.com
wil je toevoegen aan zijn/haar buddylijst. Accepteren?
wiesdit?
serieus?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ewaaaaa 4 uur in het parkje bij die grote boom
[..]
IK HEB AL 1 MET <INSERT REALNAME> LOVES FOREVER CRISTIANO RONALDO.
FRED TEEVENS GEEN HATERIJ OP AZ SUPPORTERS.
jakkesquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een App gedownload van C.Ronaldo en een grote poster op mijn kamer
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:02 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee ik heb wel een App gedownload van C.Ronaldo en een grote poster op mijn kamer
eens met beach, wrm zo'nquote:
Ik werd verliefd op zijn benenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
[..]
eens met beach, wrm zo'nin je kamer willen hebben?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:56 schreef Henkie94 het volgende:
"Grolsch" zeggen.
uhuhhhh toen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Toen ie jong was en ik ook nog, toen wel
nooit gezienquote:
ik werd afgelopen zomer gemasseerd door een Chinese vrouw, jaloers?quote:
Je hebt mij doorquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
uhuhhhh toen.. [ afbeelding ]
jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nooit gezien
[..]
ik werd afgelopen zomer gemasseerd door een Chinese vrouw, jaloers?
[..]
Je hebt mij door
arr rook samequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
nee niet jaloers want china < korea
toch beach?
supquote:
gwn vrage tokquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:09 schreef Flippiee het volgende:
[..]
nooit gezien
[..]
ik werd afgelopen zomer gemasseerd door een Chinese vrouw, jaloers?
[..]
Je hebt mij door
gwn omdat jij tof bent enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
waarom?
[..]
ik wil picca van je been
[..]
kusjes
VRAGE ZEI IKquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:14 schreef Flippiee het volgende:
[..]
waarom?
[..]
ik wil picca van je been
[..]
kusjes
Ik heb een foto van z'n 3e beenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thanks
[..]
Lieve Henkie94, mag ik een foto van jouw been alstublieft?
Wa schuift hetquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:19 schreef Flippiee het volgende:
[..]
thanks
[..]
Lieve Henkie94, mag ik een foto van jouw been alstublieft?
ik heb al genoeg foto's in bezit van een 3e beenquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:19 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Ik heb een foto van z'n 3e been
Grolschquote:
Bierquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
ik heb al genoeg foto's in bezit van een 3e been
[..]
Grolsch
Grolschquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Grolsch
Jij hebt toch heel geen pener?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:21 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Grolsch
quote:
Nu verzin ik al iets andersquote:
Dit jaquote:
Godzijdank niet, zit alleen maar in de weg,quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:22 schreef Henkie94 het volgende:
Ja ik quote je 2x in aparte posts omdat het kan
okquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:34 schreef Flippiee het volgende:
Wel gewonnen natuurlijk van een 5 jaar oudere jongen, nog steeds trots op. Vooral omdat jaren later ik reputatie weer waar moest maken en van 10 jongens won
wiequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:51 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je lijkt op kramer met zn haar omlaag
Neen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
trouwens henk die keer toen je me DM'de enzo, heb je het echt gegeven??
wollaquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:58 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
tozz al mn tijd aan jou verspild alles tfoe!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |