Ja, dat is van de Sony Xperia skin, maar er zullen vast ontelbaar veel vergelijkbare widgets beschikbaar zijn in Google Playquote:

hij lijkt veel op de sense skin van htcquote:Op woensdag 3 oktober 2012 17:44 schreef spamcat het volgende:
[..]
Ja, dat is van de Sony Xperia skin, maar er zullen vast ontelbaar veel vergelijkbare widgets beschikbaar zijn in Google Play

Hopelijk releast Sony de update naar ICS (waardoor je chrome kunt gebruiken) een beetje snel, want ik vind dat interneticoontje ontzettend lelijk. De achtergrond is deze: http://tremblingpixels.de(...)n-roulette-281476419
 Hopelijk releast Sony de update naar ICS (waardoor je chrome kunt gebruiken) een beetje snel, want ik vind dat interneticoontje ontzettend lelijk. De achtergrond is deze: http://tremblingpixels.de(...)n-roulette-281476419

Bij mij kijkt ie bozer:quote:Op donderdag 4 oktober 2012 12:13 schreef J0kkebr0k het volgende:
[ afbeelding ]
Breaking Bad wallpaper op Desire S. Android 4.1.1

Ook vet diequote:Op donderdag 4 oktober 2012 13:31 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Bij mij kijkt ie bozer:
[ afbeelding ]

Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tablet (ainol novo aurora II)
[ afbeelding ]
Mobiel (LG optimus one, p500)
[ afbeelding ]

Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?quote:Op donderdag 4 oktober 2012 21:47 schreef koekjestrommel1 het volgende:
Tablet (ainol novo aurora II)
[ afbeelding ]

quote:Op donderdag 4 oktober 2012 22:40 schreef Vaatwastablet het volgende:
[..]
Toffe achtergrond. Waar heb je hem vandaan?

Dat komt overeen met de echte Apple maps, hoort zo!quote:Op zaterdag 6 oktober 2012 19:11 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Wel tof dat Kaarten icoontje dat je linksaf het viaduct afstuurt...

Leukquote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef hugsy33 het volgende:
go launcher jellyB plus met zelfgemaakte achtergrond
[ afbeelding ]

Typisch.quote:Op dinsdag 9 oktober 2012 14:13 schreef hugsy33 het volgende:
go launcher jellyB plus met zelfgemaakte achtergrond
[ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |