quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef electronique het volgende:
ik twijfel tussen een ipad, een paar louboutins of een nieuwe vintage chanel tas
Louboutins of een Chaneltas.quote:
dan moet ik voor de chanel gaan. maar die heb ik al eenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef RichardHammond het volgende:
Beter investeren in iets waar je over tien jaar ook nog plezier kan van hebben dan in domme elektrische brol.
Nee van madden girlquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef electronique het volgende:
stormqueen, dat zijn die van blink toch? wil nog steeds die zwarte suede
Ik vind ze echt supertof, en dan zijn ze nog eens ¤ 40,- goedkoper dan het vergelijkbare Maddens modelquote:
Wauw, waar zijn die vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze lijken zo minder hoog ...
[ afbeelding ]
Van de Ollies.quote:
U know what to do.quote:
het is onnodig om die er allemaal in te zetten sinds topics gewoon gereekst wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef m_verstraeten het volgende:
Waar zijn trouwens alle links naar voorgaande delen gebleven in de OP?
Werden het er teveel?
ze zijn er pas sinds eergister hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil die maddens van sqIk hoop dat ze nog een tijd te koop blijven
![]()
Ahhhh toch iets van lichtpuntje danquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn er pas sinds eergister hoor
Hahaaha.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik beplas mezelf echt van blijdschap
Hahahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik beplas mezelf echt van blijdschap
HAHAHAquote:
Nee dat verkeerde topic ging over die post.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
HAHAHAik zat al helemaal te zoeken voor schoenen!
ik dacht ze zouden toch niet in de boeken zitten hé
Omg!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat verkeerde topic ging over die post.
Op de foto staan de schoenen bovenop de kastIn die zwarte dozen.
Het is ook allemaal zwartquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omg!ik ben echt scheel. wel mooi opgebergd. Maar hoe kom je eraan?
In precies dezelfde boekenkast staan al mijn hakkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef megamandy het volgende:
Vanmiddag dozen gehaald bij de Ikea. En net alle schoenen op de foto gezet dat ik dat kan uitprinten en vooraan de doos kan stoppen of erop kan maken zodat ik ook zie welke schoen in welke doos zit
edit: tadaaa allemaal netjes op mijn boekenkast dus hoef ik er niet meer over te struikelen
[ afbeelding ]
Heb je dan 1 paar per vak? Als ik de ruimte had zou ik dat ook graag doen, vind het namelijk echt een mooie kastquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
In precies dezelfde boekenkast staan al mijn hakken
Wat een netjes ingerichte kastquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef megamandy het volgende:
Vanmiddag dozen gehaald bij de Ikea. En net alle schoenen op de foto gezet dat ik dat kan uitprinten en vooraan de doos kan stoppen of erop kan maken zodat ik ook zie welke schoen in welke doos zit
edit: tadaaa allemaal netjes op mijn boekenkast dus hoef ik er niet meer over te struikelen
[ afbeelding ]
Nee 2 paar per vak. En dan 1 paar linksachter en ander paar rechtsvoor. Snap je hem nog?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je dan 1 paar per vak? Als ik de ruimte had zou ik dat ook graag doen, vind het namelijk echt een mooie kast
Als schoenen duur zijn zeg ik altijd tegen mezelf "dan de volgende keer 1 paar minder"quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Arrrgh ik ben al maanden verliefd op een paar schoenen die voor mij doen te duur zijn, maar iedere keer in de staf wordt ik naar die schoenen toegezogen.
Ze zijn maar 60 euro maar dat is het dubbele van wat ik van mezelf normaal gesproken uit mag geven. Maar ze zijn zooooo mooi...
As ifquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Als schoenen duur zijn zeg ik altijd tegen mezelf "dan de volgende keer 1 paar minder"![]()
haha ja erg hequote:
Wtf heb jij een mooie kamer zeg ik ben jaloers, jou kast is even groot als mijn kamer volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zolderquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wtf heb jij een mooie kamer zeg ik ben jaloers, jou kast is even groot als mijn kamer volgens mij.
helaas hebben wij ook geen grote zolder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
ZolderDie kast is 1m50 bij 1m50.
Kut, dat was ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef ChicaChula het volgende:
Ik weet ff niet meer wie (volgens mij Rimpelsteeltje of Lips) maar iemand wilde toch zo graag deze (sam edelman).. Staan dus nu nieuw op MP..
http://link.marktplaats.nl/531567245
Nja misschien maar beter ook, anders had je door mijn schuld weer gefaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh gelukkig, er staat bieden vanaf 150 terwijl ik ze op internet overal goedkoper zie. Jammer de bammer voor MP mevrouw.
Sexyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
aanpic
[ afbeelding ]
M'n zwarte bloesje is een beetje te ruim aan het worden
Voor de kleur, en met poes:
[ afbeelding ]
Bij mij werkt het altijd goed om er zo'n antislipstrip (jaja) in te plakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:39 schreef AppleMartini het volgende:
Hoe voorkom je nou dat je steeds uit pumps floept? Dat gaat bij mij nog wel eens mis
Ik heb achter een antislip-gel dingen iets er in zitten. Werkt perfectquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:39 schreef AppleMartini het volgende:
Hoe voorkom je nou dat je steeds uit pumps floept? Dat gaat bij mij nog wel eens mis
oh mijn antislipding is van suede geloof ik. Gel lijkt me dan wel handiger want plakkerig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb achter een antislip-gel dingen iets er in zitten. Werkt perfect
Kek kleurtjequote:
Bij mij zijn ze absoluut niet dik.. Ik had ze van nelly.com maar ik zie ze daar nu niet meer te koop staan namelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Is het dan niet zo dat die gelkussentjes heel dik zijn en daardoor je schoenen weer gaan knellen? Of hebben jullie hele dunnen en waar haal je die?
Ik had gisteren weer die blauwe enkellaarsjes (die met die bloem van de Sasha) aan maar na 1 dag doet alles pijn en kan ik amper lopen....en dan voornamelijk links :S
Ook mijn bestelling van Nelly gaat volgens mij niet echt goed....heb wel een track en trace code gekregen maar code doet nogsteeds niets (dinsdag al gekregen) denk dus niet dat ik mijn schoenen voor woensdagmorgen heb......
Ahaha inderdaad!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Nja misschien maar beter ook, anders had je door mijn schuld weer gefaald
Was ik inderdaad niet (zie dat het ChipsZak was)quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef ChicaChula het volgende:
Ik weet ff niet meer wie (volgens mij Rimpelsteeltje of Lips) maar iemand wilde toch zo graag deze (sam edelman).. Staan dus nu nieuw op MP..
http://link.marktplaats.nl/531567245
Die wat je moet plakken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Die gelkussentjes blijven bij mij nooit op hun plek zitten ...
Enkellaarsje gaaf? hoe duur was iequote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil hier ook meeposten![]()
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst
Oeh oeh, neem turquoise, die wil ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Steve has entered the building. Ik stond als een klein kind hupsend in de kamer.
Ze zitten werkelijk waar fantástisch. En toen zei mijn man: "Nou, ik ben vast slecht voor je portemonnee maar ik zou nog een paar bestellen."
Ik ben uiteraard gehoorzaam. Dus. Ik heb nu de paarse, zal ik gaan voor turquoise of zwart?![]()
SQ ze staan echt abfab!
Tegen het slippen: Ik heb dat alleen links omdat die voet een halve maat kleiner is. Ik loop gewoon op een andere manier, krom mijn tenen, en dan gaat het prima. Bij het paar pumps wat ik heb waar ik echt enorm slip heb ik links een zooltje.
Mooooooooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
aanpic
[ afbeelding ]
M'n zwarte bloesje is een beetje te ruim aan het worden
Voor de kleur, en met poes:
[ afbeelding ]
pwettyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst
Daar zit ik ook mee ja. Ik heb al paars en dat vind ik al een bitch om te combineren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
lol @ maria
turquoise is vet, maar zwart kun je overal bij dragen.
Turquoise!!!!! Die had ik gister nog in mn hand!!!!! Vind ze geweldig!!!! Helaas eventjes geen budget voor schoenen, anders had ik ze zeker weten genomen!!! Ik stem dus voor turquoise!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:34 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook mee ja. Ik heb al paars en dat vind ik al een bitch om te combineren.
Ik ga weer verder stuiteren![]()
leuk! waar vandaan en heb je een linkje?!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst
Van River Island, lijkt me zo aan de doos te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
leuk! waar vandaan en heb je een linkje?!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef Maria2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En nee, ik heb geen striae op mijn enkels, het is de afdruk van mijn broek
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:32 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Enkellaarsje gaaf? hoe duur was ie
Het zijn deze: http://www.riverisland.co(...)d-calf-boots--613822quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
leuk! waar vandaan en heb je een linkje?!
Cuteeee.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oooh, Aria, die zijn mooi!
Aanfoto van mijn nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
Want!! Waar zijn ze van? Zou eigenlijk dit topic moeten ontvolgen.. mag van mezelf geen schoenen meer kopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:26 schreef AlbinoBambi het volgende:
Oooh, Aria, die zijn mooi!
Aanfoto van mijn nieuwe schoenen:
[ afbeelding ]
Hihi, herkenbaar!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 15:00 schreef n0a het volgende:
[..]
Want!! Waar zijn ze van? Zou eigenlijk dit topic moeten ontvolgen.. mag van mezelf geen schoenen meer kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.besteld![]()
Ik woon vlakbij Amersfoort, ik heb geen idee waar ze hier Louboutins verkopen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:00 schreef Doralina het volgende:
Overal. Waar woon je ergens ? In bijna elke grotere stad is er wel een winkel die ook louboutin's verkoopt
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 18:05 schreef Memento-Mori het volgende:
Die vind ik echt vet!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.besteld
Die forget your boyfriends vind ik in het rood toch het minst mooi.
Ik heb zelf alleen maar schoenen in "basiskleuren": wit, grijs, zwart, beige, taupe, cognac, etc.
Ik ben niet zo van de felle kleuren.There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
Ik heb madden girls... Die kun je bij invito kopen, is hetzelfde model maar dan van suedine. Die van maria zijn van suede. Je kan ze gewoon online kopen op www.stevemadden.com en op www.invito.nlquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:07 schreef MissJ het volgende:
SQ en Maria hebben jullie de Maddens online besteld?
ik wil ze nu ook geloof ik...![]()
hebben jullie een linkje?
Enne wat is de hoogte van de hak?
gevonden, dank jequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb madden girls... Die kun je bij invito kopen, is hetzelfde model maar dan van suedine. Die van maria zijn van suede. Je kan ze gewoon online kopen op www.stevemadden.com en op www.invito.nl
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:42 schreef Goofoyou het volgende:
Nog een tip: Was laatst in de tango in Arnhem en daar was de gehele collectie afgeprijsd voor 50%. Misschien staat er nog iets leuks tussen
Hahaha gauw kijken dan. Weet niet of het in jouw stad morgen koopzondag is (of woon je in Arnhem?) Ze hebben natuurlijk wel een beperkt aanbod omdat de meeste maten/ schoenen uitverkocht zijn, maar misschien vind je er wel watquote:Op zondag 26 februari 2012 00:43 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]![]()
, waarom heb ik dat niet gezien toen ik vandaag in de stad was
woon in rotterdam, maar ben morgen der alleen dan niet. Wooow dat is wel beter, ik hou van datquote:Op zondag 26 februari 2012 00:46 schreef Goofoyou het volgende:
[..]
Hahaha gauw kijken dan. Weet niet of het in jouw stad morgen koopzondag is (of woon je in Arnhem?) Ze hebben natuurlijk wel een beperkt aanbod omdat de meeste maten/ schoenen uitverkocht zijn, maar misschien vind je er wel watEen vriendin van mij had er laarzen gehaald van 60 voor 15 euro. Ohja, het is volgensmij 50% + 20% kassakorting
ja ik zag hetquote:Op zondag 26 februari 2012 01:02 schreef Stormqueen het volgende:
Das niet op alles, das alleen op de sale
Met een outfit met bruintinten.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]
zag deze bij new look, en een andere maar kan hem niet vinden. Vond hem er erg mooi uit zien, maar zou niet weten hoe ik het uberhaupt zou moeten combineren
Ze doen me denken aan het plaatje in de OP met die vreselijke spelfoutquote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:32 schreef kruidkoekje het volgende:
[ afbeelding ]
zag deze bij new look, en een andere maar kan hem niet vinden. Vond hem er erg mooi uit zien, maar zou niet weten hoe ik het uberhaupt zou moeten combineren
ik moet echt eens op jurkjes jacht gaan, ik vind maar geen mooie jurkjes. Vind het best moeilijk. en toch heb ik het idee bijna elke winkel in te komen..quote:Op zondag 26 februari 2012 01:43 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met een outfit met bruintinten.
Ben ik nu heel dom dat ik t niet zie? Welk plaatje?quote:Op zondag 26 februari 2012 01:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ze doen me denken aan het plaatje in de OP met die vreselijke spelfout
Marilyn moroequote:Op zondag 26 februari 2012 02:03 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Ben ik nu heel dom dat ik t niet zie? Welk plaatje?
Ik ben er ondersteboven van, hihiquote:
Dankje, die had ik blijkbaar gemist.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
Voor diegene die er om vroeg de rode forget your boyfriend's van chipszak....
Heels Heels Heels #19 Wreder dan wreed, vetter dan vet. Superhakken!
(stonden in topic 19)
Geloof ook dat de hakhoogte verschilt. De Madden girls zijn 10 cm en de Steves 12 cm.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:40 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb madden girls... Die kun je bij invito kopen, is hetzelfde model maar dan van suedine. Die van maria zijn van suede. Je kan ze gewoon online kopen op www.stevemadden.com en op www.invito.nl
hoezo verslaafd..........quote:Op zondag 26 februari 2012 13:30 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Geloof ook dat de hakhoogte verschilt. De Madden girls zijn 10 cm en de Steves 12 cm.
Ik pak de doos er een paar keer per dag bij om ze even te aaien
quote:Op zondag 26 februari 2012 14:37 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Dat klopt. En ik ben er trots op.
Volgens mij lijkt dat niet zo, maar is het gewoon zoquote:Op zondag 26 februari 2012 16:14 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Dat er n apart topic over is zegt op zich ook al wel iets over de verslavingsgevoeligheid onder de dames
Ook grappig trouwens dat altijd zo aan t einde van de maand het hier ineens net wat drukker is (of lijkt dat maar zo)
Ik heb ook weer gefaald!![]()
Gisteren de hele dag gesprongen
quote:
Die wil ikquote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Maria2.0 het volgende:
If only....Dit zijn echt orgastische dingen.
[ afbeelding ]
Oh ja ik zie het nu... Dat doet wel pijn aan m'n portemonneequote:
een eurootje of 845 te duur voor mijquote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef classpc het volgende:
[..]
Oh ja ik zie het nu... Dat doet wel pijn aan m'n portemonnee.
Ja, voor mij ookquote:Op zondag 26 februari 2012 19:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
een eurootje of 845 te duur voor mij
Graag gedaan hoor....was (bijna) geen moeitequote:Op zondag 26 februari 2012 21:00 schreef kruidkoekje het volgende:
Dankje, Tylergirl voor de link van de FYB in het rood! Super!
Sorry, zag het zondagavond pas in de grazia van vorige week.quote:
Geeft niet, kan jij niks aan doenquote:Op maandag 27 februari 2012 07:27 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Sorry, zag het zondagavond pas in de grazia van vorige week.
Al die mannen?quote:Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
wtf doen al die mannen hier eigenlijk?
Ik draag zelf regelmatig heels.quote:Op maandag 27 februari 2012 09:58 schreef Stormqueen het volgende:
wtf doen al die mannen hier eigenlijk?
Dat heb ik ook al is een keer aangegeven dat mannen een keer wat moeten inbrengen ipv alleen maar lopen te geilen op de hakkenquote:Op maandag 27 februari 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er in de korte tijd dat ik hier meepost toch al meerdere gespot. Kijk, ik snap best dat jullie heels mooi vinden en het graag zien, maar actief meeposten moet je alleen doen als je wat zinnigs kan toevoegen. Just my 2 cents
meldtquote:Op maandag 27 februari 2012 12:10 schreef Nevertheless. het volgende:
Oeeh die blauwe van madden girlweet niet meer wie dat plaatje postte van aan de voet maar echt
![]()
![]()
![]()
ik koop niks meer tralalalala
So truequote:
Deze post snap ik niet op normale wijze en ook niet op sarcastiache wijzequote:Op maandag 27 februari 2012 09:55 schreef sijs het volgende:
ik heb toch zooooon medelijden met jullie vrouwen......
Nou dan kan ik snel klaar zijn hoor: http://www.christianlouboutin.com/#/introquote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al is een keer aangegeven dat mannen een keer wat moeten inbrengen ipv alleen maar lopen te geilen op de hakken
Het is niet dat wij altijd wat zinnigs toevoegen toch?quote:Op maandag 27 februari 2012 10:09 schreef Stormqueen het volgende:
ik heb er in de korte tijd dat ik hier meepost toch al meerdere gespot. Kijk, ik snap best dat jullie heels mooi vinden en het graag zien, maar actief meeposten moet je alleen doen als je wat zinnigs kan toevoegen. Just my 2 cents
True, truequote:Op maandag 27 februari 2012 14:04 schreef classpc het volgende:
[..]
Het is niet dat wij altijd wat zinnigs toevoegen toch?
Liever dat dan dat ze gaan lopen zeuren hoe slecht hakken voor je voeten zijn ...quote:Op maandag 27 februari 2012 11:01 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
Dat heb ik ook al is een keer aangegeven dat mannen een keer wat moeten inbrengen ipv alleen maar lopen te geilen op de hakken
Die kan ik niet betalen.quote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou dan kan ik snel klaar zijn hoor: http://www.christianlouboutin.com/#/intro
Tis misschien even sparen maar dan heb je ook echt wat.Mn vriendin draag ze ook, heeft een speciale schoenenkast en ik kom zelden mooiere schoenen tegen. Ingetogen en stijlvol.
Die nieuwe collectie vind ik alles behalve ingetogenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:03 schreef S1nn3rz het volgende:
[..]
Nou dan kan ik snel klaar zijn hoor: http://www.christianlouboutin.com/#/intro
Tis misschien even sparen maar dan heb je ook echt wat.Mn vriendin draag ze ook, heeft een speciale schoenenkast en ik kom zelden mooiere schoenen tegen. Ingetogen en stijlvol.
Precies, eerder flashyquote:Op maandag 27 februari 2012 15:01 schreef Audreyoot het volgende:
[..]
Die nieuwe collectie vind ik alles behalve ingetogen
Bij mij bezorgden ze wel bij de burenquote:Op maandag 27 februari 2012 19:29 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
in Best? omg dat is n roteind dan! Waarom is er geen servicepunt dichterbij :S bezorgen ze niet bij buren?
Gaaf!quote:
Ik denk toch dat het ergens mis zal gaan.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:37 schreef megamandy het volgende:
Dankjewel allemaal
Ja ik had eerst even de schoenen er gewoon bovenop staan maar dan was er net plaats voor twee rijen op de kast en dan stond nog een hele lange rij op de grond voor de kast
Nu moet ik alleen nog de foto's uitprinten die ik gemaakt heb zodat ik precies weet wat waar zit :Y
@Danielle83 Ik snap het
quote:Op maandag 20 februari 2012 21:10 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Zwijmel *loubies*
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:03 schreef Nevertheless. het volgende:
Oh en cadeautjes van de New Look zijn binnen! Heel kleurrijk heerlijk voor het voorjaar zo blij mee![]()
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:54 schreef ChicaChula het volgende:
Ik ga deze voor mn verjaardag vragen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind ze zo mooi, classy![]()
En als ze er niet meer zijn, wil ik gewoon een simpel paar.. De Bianca..
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst
Maar jij was al goed bezig.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:11 schreef Maria2.0 het volgende:
If only....Dit zijn echt orgastische dingen.
[ afbeelding ]
Hoezo zou het misgaan dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:06 schreef Nober het volgende:
[..]
Gaaf!
[..]
Ik denk toch dat het ergens mis zal gaan.
Oh en deze posts:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Maar jij was al goed bezig.
[ afbeelding ]
hier is dus bijna nooit iemand thuis en ze bellen niet bij de 27 bellen aanquote:Op maandag 27 februari 2012 21:52 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Bij mij bezorgden ze wel bij de burenHeb al paar keer bij topvintage besteld namelijk
Ik kijk in de doos wat er in zit en match dan de foto's met de inhoud. Niet echt moeilijk lijkt mijquote:Op maandag 27 februari 2012 22:17 schreef Nober het volgende:
[..]
Jij weet nu precies waar wat op moet komen?
Oke maar ondertussen heb je het maar vast op de kast gestapeld?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:20 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ik kijk in de doos wat er in zit en match dan de foto's met de inhoud. Niet echt moeilijk lijkt mij
Ja, zo moeilijk is het nietquote:Op maandag 27 februari 2012 22:25 schreef Nober het volgende:
[..]
Oke maar ondertussen heb je het maar vast op de kast gestapeld?
Zijn die foto's topicmateriaal?quote:Op maandag 27 februari 2012 22:28 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja, zo moeilijk is het nietweet wel welke schoenen ik allemaal heb, maar met foto's is het allemaal wat sneller/makkelijker.
Oh das wel irritant jaquote:Op maandag 27 februari 2012 22:13 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
hier is dus bijna nooit iemand thuis en ze bellen niet bij de 27 bellen aanen de dpdbezorger hier is een Duitser (spreekt ook geen nls)
En, zijn ze nou hetzelfde van model als die paarse?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:17 schreef Maria2.0 het volgende:
Zoveel falerds! Foei zeg!
Ik heb de Madden Girls in het zwart. En mijn vriendin heeft ze in het blauw van me gehad voor haar verjaardag. Dus.
Ik ga mijn pinpas verknippen
De link zegt Steve Madden http://www.stevemadden.nl/images/catalog/410x410/243959r.jpgquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:27 schreef Probability het volgende:
Waar zijn deze van![]()
?
[ afbeelding ]
ah nice! Die paarse niet dan?quote:Op maandag 27 februari 2012 23:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik zie zo uit mijn hoofd weinig verschil, ook de hakhoogte lijkt me gelijk. Ik ben nu echt prutgaar maar ik ga ze zsm even goed vergelijken.
De girls vallen wel kleiner dan de Maddens en je merkt het verschil in kwaliteit toch best erg goed.
Maar ik moest ze gewoon, hier durf ik wel buiten op te lopen
meer kleuren zijn er ook nietquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:18 schreef altootje86 het volgende:
Zouden de madden girls al ver uitverkocht zijn? Zie ze op de site alleen in zwart, blauw en rood...
Die zijn van Maria2.0 en dat zijn idd de volwassen maddensquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:31 schreef altootje86 het volgende:
Maar jij hebt ze in het paars toch? of zijn dat de 'volwassen' maddens?
Ik heb de girls gekocht, omdat ik wil weten of ik ze blijf dragen. Indien ja, ga ik Maddens kopen. Maar eerst die twintig kilo er af hequote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb ze even naast elkaar gehouden. De girls zijn een paar mm lager qua hak. Model is precies hetzelfde. Verder zie je wel duidelijk verschil in afwerking en kwaliteit. Dat voel je met lopen ook![]()
Als ik advies zou moeten geven zou ik zelf zeggen; geef het dubbele uit en koop de volwassen Maddens. Ze lopen veel lekkerder. Maar de Girls heb ik ook meer omdat die wel mogen slijten en vies worden en weet ik het wat. Volgende paar gaat toch weer volwassen Maddens worden
Ik wissel te graag af qua shoesquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:43 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik heb ze even naast elkaar gehouden. De girls zijn een paar mm lager qua hak. Model is precies hetzelfde. Verder zie je wel duidelijk verschil in afwerking en kwaliteit. Dat voel je met lopen ook![]()
Als ik advies zou moeten geven zou ik zelf zeggen; geef het dubbele uit en koop de volwassen Maddens. Ze lopen veel lekkerder. Maar de Girls heb ik ook meer omdat die wel mogen slijten en vies worden en weet ik het wat. Volgende paar gaat toch weer volwassen Maddens worden
BUY MOARquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wissel te graag af qua shoesGeef mij dan maar de goedkope variant; waar ik over een half jaar weer nieuwe voor kan kopen
Maar dat ben ik
Ik ook, daarom heb ik ook een shitload en een fortuin aan schoenenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:46 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik wissel te graag af qua shoesGeef mij dan maar de goedkope variant; waar ik over een half jaar weer nieuwe voor kan kopen
Maar dat ben ik
Oh die zien er zo veel toffer uit dan op het plaatje!!quote:
Korting????quote:Tomorrow we are celebrating the leap year and an extra day of shopping!
Check out our FB-page or www.nelly.com at 8am (GMT+1) and be part of the celebration. We
promise that you will not be disappointed! ♥ Nelly.com
Leukquote:
10% korting tot 5 maart volgens http://www.actiecode.nl/a(...)ingscode-winter-2012 maar ik zie geen code.quote:
Die zocht je toch laatst? Waar heb je ze uiteindelijk gevonden?quote:
Mp! Zijn van Mimic Copenhagenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:29 schreef Lotje-Plusone het volgende:
[..]
Die zocht je toch laatst? Waar heb je ze uiteindelijk gevonden?
Ik zag het ja! Ze hebben 2 Dr. Martens.quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:10 schreef Memento-Mori het volgende:
Bij wehkamp 40euro de dr martens,.gister was die alleen nog in 39 en in.40 nu http://m.wehkamp.nl/Zoeke(...)ArtikelNummer=992840
quote:Je totale korting: 119,95
Die heb ik in het lakzwart en in het zwart wit.quote:
Same herequote:Op woensdag 29 februari 2012 07:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Ze hebben 2 Dr. Martens.
Ben nu die van 40 euro rijker,![]()
.
[..]
quote:Op woensdag 29 februari 2012 07:17 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik zag het ja! Ze hebben 2 Dr. Martens.
Ben nu die van 40 euro rijker,![]()
.
[..]
Fantastisch toch voor die prijs en ze lopen heerlijkquote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:47 schreef ChicaChula het volgende:
Ik vind die Dr. Martens hakken echt helemaal niets..
Heb een aantal schoenen van New Look en ik moet bij pumps over het algemeen maat 38 nemen en bij laarzen maat 37. Met andere schoenen heb ik maat 37. Hangt ook echt af van het materiaal, sommige schoenen van NL zijn zo 'plastic', die zou ik wel een maatje groter nemen.quote:Op woensdag 29 februari 2012 08:05 schreef Nerys het volgende:
Heeft iemand hier ervaring met schoenen van New Look? Ik wil graag wat bestellen maar ik weet niet goed welke maat ik moet nemen. Ik had altijd maat 39 maar sinds de geboorte van mijn zoon zijn of de maten kleiner geworden, of mijn voeten groter.Vallen schoenen van New Look ruim of juist niet?
feauteau!quote:Op woensdag 29 februari 2012 17:21 schreef AppleMartini het volgende:
Mijn Madden Girls zijn binnen, en jemig ze zijn toch best hoog voor mijn doen... Ik wiebel er enorm op, levensgevaarlijk
quote:Amsterdam – Hoe vaak heb je niet al gelezen dat high heels slecht zijn voor je voeten, rug en je houding? Maar nu wordt er ook gezegd dat sneakers slecht zijn voor je voeten.
Volgens Britse podologen zijn hoge hakken beter voor je voeten dan oude, versleten sneakers. Sneakers en sportschoenen veroorzaken namelijk meer blessures dan pumps. Wie dagelijks dezelfde sneakers draagt, heeft zelfs meer kans op voetproblemen.
Sneakers worden steeds meer gedragen. Vroeger combineerde iedereen ze massaal met een sportieve outfit maar de laatste tijd zie je de sneaker ook steeds vaker in combinatie met een jurkje. Wissel dus gewoon je sneakers met je high heels af, en dan komt het helemaal goed met je voeten.
Mooooooi. Classy. Ik moet ook n keer n mooie basis pump. Dit zijn zeker kanshebbersquote:
Ow wauw!quote:
Kun je een plaatje neerzetten? Kan op mn tel niet via de link want dan moet in de iphoneapp downloaden zegt ie maar die heb ik al.. Snap er niets van.. Maar heb behoefte aan mooie schoenenplaatjesquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:58 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
http://www.stevemadden.nl/product/288847/steve-madden/taupe/pump/ kvind deze nog steeds wel leuk eigenlijk...
Ik zal t ff in photobucket zetten want kan er geen vinden op googlequote:Op woensdag 29 februari 2012 19:01 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Kun je een plaatje neerzetten? Kan op mn tel niet via de link want dan moet in de iphoneapp downloaden zegt ie maar die heb ik al.. Snap er niets van.. Maar heb behoefte aan mooie schoenenplaatjeshahaha
Ja hequote:Op woensdag 29 februari 2012 18:44 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Mooooooi. Classy. Ik moet ook n keer n mooie basis pump. Dit zijn zeker kanshebbers
Ik heb ze in de invito webshop besteldquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:46 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Ow wauw!
Mag ik ff een domme vraag stellen.....waar bestellen jullie de madden girls en welke zijn het precies?
Nen completen he !!!! Waaahhhquote:
ik wilde gewoon lief zijnquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
MM gij evil ding gij !!!Ik wil toch heul niet weten dat maat 37 dr martens terug beschikbaar zijn
![]()
![]()
Wel lief hoor; je pm
Maar ik heb écht een no-buy momenteel
ohja gaaf! In t echt vind ik die trouwens mooier dan op de foto!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:03 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
[..]
Ik zal t ff in photobucket zetten want kan er geen vinden op google
/edit
[ afbeelding ]
Ja dat klopt, ik zag ze ook in het echt voor t eerst, anders had ik er niet op gevallen. Foto's zijn nooit goed voor schoenenquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:44 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
ohja gaaf! In t echt vind ik die trouwens mooier dan op de foto!
Purrrrrrrquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Fotospam!
(Let niet op mijn benen en tenen, die hebben wanhopig wat aandacht nodig...maarja, lui he..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Is ook liehieeefquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:39 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik wilde gewoon lief zijn
heb zelf 38 nodig helaastenzij 37 niet heel klein zou vallen
GO GO GO!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:33 schreef PriemGirl het volgende:
MM gij evil ding gij !!!Ik wil toch heul niet weten dat maat 37 dr martens terug beschikbaar zijn
![]()
![]()
Wel lief hoor; je pm
Maar ik heb écht een no-buy momenteel
Haaahahahahaha stout!!!!! Je hebt ze gewoon gekocht!!!!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:45 schreef Rimpelsteeltje het volgende:
Fotospam!
(Let niet op mijn benen en tenen, die hebben wanhopig wat aandacht nodig...maarja, lui he..)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:54 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Haaahahahahaha stout!!!!! Je hebt ze gewoon gekocht!!!!nice!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |