quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:22 schreef electronique het volgende:
ik twijfel tussen een ipad, een paar louboutins of een nieuwe vintage chanel tas
Louboutins of een Chaneltas.quote:
dan moet ik voor de chanel gaan. maar die heb ik al eenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:01 schreef RichardHammond het volgende:
Beter investeren in iets waar je over tien jaar ook nog plezier kan van hebben dan in domme elektrische brol.
Nee van madden girlquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:27 schreef electronique het volgende:
stormqueen, dat zijn die van blink toch? wil nog steeds die zwarte suede
Ik vind ze echt supertof, en dan zijn ze nog eens ¤ 40,- goedkoper dan het vergelijkbare Maddens modelquote:
Wauw, waar zijn die vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:28 schreef Madame_Paon het volgende:
Ze lijken zo minder hoog ...
[ afbeelding ]
Van de Ollies.quote:
U know what to do.quote:
het is onnodig om die er allemaal in te zetten sinds topics gewoon gereekst wordenquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:03 schreef m_verstraeten het volgende:
Waar zijn trouwens alle links naar voorgaande delen gebleven in de OP?
Werden het er teveel?
ze zijn er pas sinds eergister hoorquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:05 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wil die maddens van sqIk hoop dat ze nog een tijd te koop blijven
![]()
Ahhhh toch iets van lichtpuntje danquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ze zijn er pas sinds eergister hoor
Hahaaha.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik beplas mezelf echt van blijdschap
Hahahahahaquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:53 schreef Maria2.0 het volgende:
Ik beplas mezelf echt van blijdschap
HAHAHAquote:
Nee dat verkeerde topic ging over die post.quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:11 schreef Meloewa het volgende:
[..]
HAHAHAik zat al helemaal te zoeken voor schoenen!
ik dacht ze zouden toch niet in de boeken zitten hé
Omg!quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:13 schreef megamandy het volgende:
[..]
Nee dat verkeerde topic ging over die post.
Op de foto staan de schoenen bovenop de kastIn die zwarte dozen.
Het is ook allemaal zwartquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:14 schreef Meloewa het volgende:
[..]
Omg!ik ben echt scheel. wel mooi opgebergd. Maar hoe kom je eraan?
In precies dezelfde boekenkast staan al mijn hakkenquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef megamandy het volgende:
Vanmiddag dozen gehaald bij de Ikea. En net alle schoenen op de foto gezet dat ik dat kan uitprinten en vooraan de doos kan stoppen of erop kan maken zodat ik ook zie welke schoen in welke doos zit
edit: tadaaa allemaal netjes op mijn boekenkast dus hoef ik er niet meer over te struikelen
[ afbeelding ]
Heb je dan 1 paar per vak? Als ik de ruimte had zou ik dat ook graag doen, vind het namelijk echt een mooie kastquote:Op donderdag 23 februari 2012 18:28 schreef Danielle83 het volgende:
[..]
In precies dezelfde boekenkast staan al mijn hakken
Wat een netjes ingerichte kastquote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef megamandy het volgende:
Vanmiddag dozen gehaald bij de Ikea. En net alle schoenen op de foto gezet dat ik dat kan uitprinten en vooraan de doos kan stoppen of erop kan maken zodat ik ook zie welke schoen in welke doos zit
edit: tadaaa allemaal netjes op mijn boekenkast dus hoef ik er niet meer over te struikelen
[ afbeelding ]
Nee 2 paar per vak. En dan 1 paar linksachter en ander paar rechtsvoor. Snap je hem nog?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:29 schreef megamandy het volgende:
[..]
Heb je dan 1 paar per vak? Als ik de ruimte had zou ik dat ook graag doen, vind het namelijk echt een mooie kast
Als schoenen duur zijn zeg ik altijd tegen mezelf "dan de volgende keer 1 paar minder"quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:55 schreef Lotje-Plusone het volgende:
Arrrgh ik ben al maanden verliefd op een paar schoenen die voor mij doen te duur zijn, maar iedere keer in de staf wordt ik naar die schoenen toegezogen.
Ze zijn maar 60 euro maar dat is het dubbele van wat ik van mezelf normaal gesproken uit mag geven. Maar ze zijn zooooo mooi...
As ifquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:08 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Als schoenen duur zijn zeg ik altijd tegen mezelf "dan de volgende keer 1 paar minder"![]()
haha ja erg hequote:
Wtf heb jij een mooie kamer zeg ik ben jaloers, jou kast is even groot als mijn kamer volgens mij.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:46 schreef megamandy het volgende:
[ afbeelding ]
Zolderquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:46 schreef kruidkoekje het volgende:
[..]
Wtf heb jij een mooie kamer zeg ik ben jaloers, jou kast is even groot als mijn kamer volgens mij.
helaas hebben wij ook geen grote zolder.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:35 schreef megamandy het volgende:
[..]
ZolderDie kast is 1m50 bij 1m50.
Kut, dat was ikquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef ChicaChula het volgende:
Ik weet ff niet meer wie (volgens mij Rimpelsteeltje of Lips) maar iemand wilde toch zo graag deze (sam edelman).. Staan dus nu nieuw op MP..
http://link.marktplaats.nl/531567245
Nja misschien maar beter ook, anders had je door mijn schuld weer gefaaldquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef ChipsZak. het volgende:
Oh gelukkig, er staat bieden vanaf 150 terwijl ik ze op internet overal goedkoper zie. Jammer de bammer voor MP mevrouw.
Sexyquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
aanpic
[ afbeelding ]
M'n zwarte bloesje is een beetje te ruim aan het worden
Voor de kleur, en met poes:
[ afbeelding ]
Bij mij werkt het altijd goed om er zo'n antislipstrip (jaja) in te plakken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:39 schreef AppleMartini het volgende:
Hoe voorkom je nou dat je steeds uit pumps floept? Dat gaat bij mij nog wel eens mis
Ik heb achter een antislip-gel dingen iets er in zitten. Werkt perfectquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:39 schreef AppleMartini het volgende:
Hoe voorkom je nou dat je steeds uit pumps floept? Dat gaat bij mij nog wel eens mis
oh mijn antislipding is van suede geloof ik. Gel lijkt me dan wel handiger want plakkerig.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ik heb achter een antislip-gel dingen iets er in zitten. Werkt perfect
Kek kleurtjequote:
Bij mij zijn ze absoluut niet dik.. Ik had ze van nelly.com maar ik zie ze daar nu niet meer te koop staan namelijk.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:02 schreef Tyler-Girl het volgende:
Is het dan niet zo dat die gelkussentjes heel dik zijn en daardoor je schoenen weer gaan knellen? Of hebben jullie hele dunnen en waar haal je die?
Ik had gisteren weer die blauwe enkellaarsjes (die met die bloem van de Sasha) aan maar na 1 dag doet alles pijn en kan ik amper lopen....en dan voornamelijk links :S
Ook mijn bestelling van Nelly gaat volgens mij niet echt goed....heb wel een track en trace code gekregen maar code doet nogsteeds niets (dinsdag al gekregen) denk dus niet dat ik mijn schoenen voor woensdagmorgen heb......
Ahaha inderdaad!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:38 schreef ChicaChula het volgende:
[..]
Nja misschien maar beter ook, anders had je door mijn schuld weer gefaald
Was ik inderdaad niet (zie dat het ChipsZak was)quote:Op donderdag 23 februari 2012 19:17 schreef ChicaChula het volgende:
Ik weet ff niet meer wie (volgens mij Rimpelsteeltje of Lips) maar iemand wilde toch zo graag deze (sam edelman).. Staan dus nu nieuw op MP..
http://link.marktplaats.nl/531567245
Die wat je moet plakken?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:57 schreef Madame_Paon het volgende:
Die gelkussentjes blijven bij mij nooit op hun plek zitten ...
Enkellaarsje gaaf? hoe duur was iequote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Juminelle het volgende:
Ik wil hier ook meeposten![]()
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst
Oeh oeh, neem turquoise, die wil ik ookquote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:26 schreef Maria2.0 het volgende:
Steve has entered the building. Ik stond als een klein kind hupsend in de kamer.
Ze zitten werkelijk waar fantástisch. En toen zei mijn man: "Nou, ik ben vast slecht voor je portemonnee maar ik zou nog een paar bestellen."
Ik ben uiteraard gehoorzaam. Dus. Ik heb nu de paarse, zal ik gaan voor turquoise of zwart?![]()
SQ ze staan echt abfab!
Tegen het slippen: Ik heb dat alleen links omdat die voet een halve maat kleiner is. Ik loop gewoon op een andere manier, krom mijn tenen, en dan gaat het prima. Bij het paar pumps wat ik heb waar ik echt enorm slip heb ik links een zooltje.
Mooooooooiquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:35 schreef Stormqueen het volgende:
aanpic
[ afbeelding ]
M'n zwarte bloesje is een beetje te ruim aan het worden
Voor de kleur, en met poes:
[ afbeelding ]
pwettyquote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst
Daar zit ik ook mee ja. Ik heb al paars en dat vind ik al een bitch om te combineren.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:32 schreef Stormqueen het volgende:
lol @ maria
turquoise is vet, maar zwart kun je overal bij dragen.
Turquoise!!!!! Die had ik gister nog in mn hand!!!!! Vind ze geweldig!!!! Helaas eventjes geen budget voor schoenen, anders had ik ze zeker weten genomen!!! Ik stem dus voor turquoise!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 12:34 schreef Maria2.0 het volgende:
[..]
Daar zit ik ook mee ja. Ik heb al paars en dat vind ik al een bitch om te combineren.
Ik ga weer verder stuiteren![]()
leuk! waar vandaan en heb je een linkje?!quote:Op zaterdag 25 februari 2012 00:14 schreef Juminelle het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe aanwinst
Van River Island, lijkt me zo aan de doos te zienquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:06 schreef snakelady het volgende:
[..]
leuk! waar vandaan en heb je een linkje?!
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:12 schreef Maria2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
En nee, ik heb geen striae op mijn enkels, het is de afdruk van mijn broek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |