Je mist wat, echtquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
Ik bijt alleen vingernagels. Teennagels kom ik niet bij
Ook altijd goor. Van die mensen met van die afgeknabbelde bloedende uiteindes, en dan de tenennagels lekker lang zekerquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:30 schreef sinepedraap het volgende:
Ik bijt alleen vingernagels. Teennagels kom ik niet bij
Ik bijt mijn tanden kapot aan mijn nagelsquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef sinepedraap het volgende:
Nagelbijten is een recht!!!!!!111
Sterke vingertjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ik bijt mijn tanden kapot aan mijn nagels
Ooit heb ik 'voor de lol' een teennagel van mijn teen afgeschopt. Dat deed fucking veel pijn kan ik je vertellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef rolfson het volgende:
Ik pak twee keer per jaar een tang en trek alle twintig nagels uit. Voelt wel een paar dagen raar aan in je schoenen maar wat een genot.
Dat weet ik maar later voelt het chill. Lekker zacht hoewel het er wel een beetje eng uitziet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ooit heb ik 'voor de lol' een teennagel van mijn teen afgeschopt. Dat deed fucking veel pijn kan ik je vertellen
Vroeger in de kleedkamer ging ik hem er zelf aftrekken, hij hing aan het laatste velletjequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef Hi_flyer het volgende:
[..]
Ooit heb ik 'voor de lol' een teennagel van mijn teen afgeschopt. Dat deed fucking veel pijn kan ik je vertellen
De meeste mensen trekken ze er zelf af in de kleedkamer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:59 schreef Zenato het volgende:
[..]
Vroeger in de kleedkamer moest ik hem er zelf aftrekken, hij hing aan het laatste velletje
Oja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:00 schreef rolfson het volgende:
[..]
De meeste mensen trekken ze er zelf af in de kleedkamer.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:45 schreef Blaadjes het volgende:
Je had ze natuurlijk even kunnen oprapen en haar achterna gaan om te zeggen dat ze wat vergeten is. Wel zo sociaal.
Meenemen, voodoo-poppetje maken en verbranden... zal haar lerenquote:
Was je in de uitzending? Hoelaat?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:46 schreef Ceviche het volgende:
Deze klacht is zojuist onterecht verklaard door Timur.
Kwart over twaalf ongeveer.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:50 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Was je in de uitzending? Hoelaat?
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kwart over twaalf ongeveer.
Didn't go too well.
Beetje, maar zo'n gesprek gaat altijd een andere kant op dan je van tevoren denktquote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:54 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ben benieuwd.
Had je wel al een beetje bedacht wat je wilde zeggen?
Haar verliezen gebeurt sowieso wel, maar op het moment dat iemand uitgebreid zijn/haar haar gaat borstelen, de haren uit de borstel trekt en zo'n bosje laat slingeren, vind ik dat ook niet netjes.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:52 schreef Arcadia het volgende:
Boeie het zijn maar vezels, ik ga toch ook niet over mijn nek als ik jouw ongekamd vettig haar zie dwarrelen voor mijn peripherie
Ik dacht al, 'waar heb ik dit eerder gehoord afgelopen week'quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:51 schreef Ceviche het volgende:
[..]
Kwart over twaalf ongeveer.
Didn't go too well.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |