Ik kom ook wel eens in ONZ hoor.quote:
Zack & Cody was vet coolquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:07 schreef mc-Piel het volgende:
ik chill hem achter m'n laptop, heb zojuist pokemon deel 10 gekeken op DisneyXD.. had hem allang gezien maar blijft cool.
Verveel me nu.
Thee is niet vies, jij vindt thee wellicht niet lekker. Dit is een groot verschil.quote:
Zou je london doen?quote:
Ziet er makkelijk uit, net zoals alle andere disney sterretjes, word een ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben niet zo van die asians.. maarja heb je wel woest geile en harde seks eh mattie.
Bam, zo die massage apparaat naarbinnen rousen.
Ja ik denk dat het een ja wordt.
Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Nectar het volgende:
Komt deze tt serieus bij elj topic nu
Lijkt me niet dat er nog vele zullen volgenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Nectar het volgende:
Zeker weten. Hij klopt toch ook?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Nectar het volgende:
Beter dan jouw anti-Friezen topicquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een belachelijk slecht ONZ-topic is dit toch weer
Pics!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik raak mezelf terwijl ik erover nadenk hoe die linker die rechter zou raken
Zodat jij jezelf kan raken? Liever niet.quote:
lol whut ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef Zenato het volgende:
Het lijkt net alsof ik in de koude oorlog op het slachtveld zit. Mijn ballen worden hard, ze vriezen en worden net zo hard als een gevroren baksteen in de winter. Vreselijk gevoel.
ik ben aan het FOK!en en heb net een pizza op en ik ben nu cola aan het drinkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit Blackadder te kijken met een kop thee
quote:
Dan ga ik ook niet die rechter met die linker raken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zodat jij jezelf kan raken? Liever niet.
Ingewikkeld al dat rakenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet die rechter met die linker raken.
obama is coolquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan de Joker uit Batman
Je raakt in de war?quote:
kun jij een deuk in een pakje boter slaan ??quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag niet in mijn gezicht anders gebruik ik je als boksbal en ik kan hard slaan
Nee, je alpaca bedoel ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag niet in mijn gezicht anders gebruik ik je als boksbal en ik kan hard slaan
Nee, wel in je gezicht. Dan heb je net zoals Plastic_zak een kraterkop. Letterlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun jij een deuk in een pakje boter slaan ??
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, wel in je gezicht. Dan heb je net zoals Plastic_zak een kraterkop. Letterlijk.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee, wel in je gezicht. Dan heb je net zoals Plastic_zak een kraterkop. Letterlijk.
Vertel.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]heb jij nu ook al ruzie met die gozer ?
Mijn alpaca vindt jou nu al niet leuk meer om mee te spelenquote:
Ik heb maar met een paar mensen ruzie. Waarvan 1 username ik vergeten ben de ander PlayingWithFire heet en voor de rest onbekendquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef wietparkiet het volgende:
[..]heb jij nu ook al ruzie met die gozer ?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Mijn alpaca vindt jou nu al niet leuk meer om mee te spelen
Bedankt, ik snap het.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
rez mag m niet flippie dus blijkbaar ook niet en ik vindt m een beetje wijs doen
Maar hij wil nog wel een kopje thee met een koekje met jou drinken.quote:
Altijd behalve op zondag, dan heeft hij rustdag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef Patje1987 het volgende:
Flips mag ik op jouw alpaca rijden?
hij doet echt te stoerquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Maar hij wil nog wel een kopje thee met een koekje met jou drinken.
En dan over je heen spugen.
Ohh ik dacht dat donderdag de rustdag was.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
[..]
Altijd behalve op zondag, dan heeft hij rustdag.
Geil hoor.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:03 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Hij is ook van mij dus natuurlijk is mijn alpaca stoer.quote:
Met dat G en hosselen G, zeker? Dat is ook fucking hinderlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
die nachtbagger was echt verneukt jonge beach, P_Z en nectar waren hinderlijk
Nee hij heeft tijdelijk zijn leven moeten doorbrengen bij een Christelijk familie. Toen redde ik hem, maar hij wil zijn rustdag op zondag houden. Beetje jammer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ohh ik dacht dat donderdag de rustdag was.
Gewoon zeggen dat jij dan ook rust en dus geen zin hebt om voer te brengen en dergelijke op je rustdag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Nee hij heeft tijdelijk zijn leven moeten doorbrengen bij een Christelijk familie. Toen redde ik hem, maar hij wil zijn rustdag op zondag houden. Beetje jammer.
Ik zal het zo meteen onder het genot van een kopje thee even overleggen. Anders zal ik met hem naar een alpacarelatietherapeut moeten gaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:07 schreef SiIk het volgende:
[..]
Gewoon zeggen dat jij dan ook rust en dus geen zin hebt om voer te brengen en dergelijke op je rustdag.
Dan houden ze snel genoeg op met die onzin.
dat ja dat is behoorlijk irritant, en daarbij praat niemand zo en denkt hij door zo te praten dat stoer is enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Met dat G en hosselen G, zeker? Dat is ook fucking hinderlijk
ah tfoe zemmel ga niet hatenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:42 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
dat ja dat is behoorlijk irritant, en daarbij praat niemand zo en denkt hij door zo te praten dat stoer is enzo
DIND YEMEK N3EL A BOESHOEM WAT PRAAT JEquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Rezania het volgende:
[..]
ah tfoe zemmel ga niet hatenboterham
Dat vinden ze ook leuk om te zeggen.
dit dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:45 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
DIND YEMEK N3EL A BOESHOEM WAT PRAAT JE
kan niet ik ben te gespierdquote:Op vrijdag 24 februari 2012 11:31 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
ga jezelf proberen te pijpen ofzo
Geen idee, ik zit op dit moment niet op de juiste plaats om dat te gaan checken.quote:Op woensdag 29 februari 2012 14:50 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Mag je je drachtige merrie alweer berijden?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |