Ik kom ook wel eens in ONZ hoor.quote:
Zack & Cody was vet coolquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:07 schreef mc-Piel het volgende:
ik chill hem achter m'n laptop, heb zojuist pokemon deel 10 gekeken op DisneyXD.. had hem allang gezien maar blijft cool.
Verveel me nu.
Thee is niet vies, jij vindt thee wellicht niet lekker. Dit is een groot verschil.quote:
Zou je london doen?quote:
Ziet er makkelijk uit, net zoals alle andere disney sterretjes, word een ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:14 schreef mc-Piel het volgende:
[ afbeelding ]
Ben niet zo van die asians.. maarja heb je wel woest geile en harde seks eh mattie.
Bam, zo die massage apparaat naarbinnen rousen.
Ja ik denk dat het een ja wordt.
Ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Nectar het volgende:
Komt deze tt serieus bij elj topic nu
Lijkt me niet dat er nog vele zullen volgenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Nectar het volgende:
Zeker weten. Hij klopt toch ook?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Nectar het volgende:
Beter dan jouw anti-Friezen topicquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef CaptainCookie het volgende:
Wat een belachelijk slecht ONZ-topic is dit toch weer
Pics!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik raak mezelf terwijl ik erover nadenk hoe die linker die rechter zou raken
Zodat jij jezelf kan raken? Liever niet.quote:
lol whut ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:39 schreef Zenato het volgende:
Het lijkt net alsof ik in de koude oorlog op het slachtveld zit. Mijn ballen worden hard, ze vriezen en worden net zo hard als een gevroren baksteen in de winter. Vreselijk gevoel.
ik ben aan het FOK!en en heb net een pizza op en ik ben nu cola aan het drinkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik zit Blackadder te kijken met een kop thee
quote:
Dan ga ik ook niet die rechter met die linker raken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:34 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zodat jij jezelf kan raken? Liever niet.
Ingewikkeld al dat rakenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dan ga ik ook niet die rechter met die linker raken.
obama is coolquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:52 schreef JohannesKozijn het volgende:
[..]
Ik zat eerder te denken aan de Joker uit Batman
Je raakt in de war?quote:
kun jij een deuk in een pakje boter slaan ??quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag niet in mijn gezicht anders gebruik ik je als boksbal en ik kan hard slaan
Nee, je alpaca bedoel ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Graag niet in mijn gezicht anders gebruik ik je als boksbal en ik kan hard slaan
Nee, wel in je gezicht. Dan heb je net zoals Plastic_zak een kraterkop. Letterlijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:58 schreef wietparkiet het volgende:
[..]
kun jij een deuk in een pakje boter slaan ??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |