quote:
Ik doorbreek dogma'squote:Op woensdag 22 februari 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige man die ik daar ooit over heb horen klagen
Ik prefereer sneakers en laarzen boven hakken. En dan nog liever kleine hakken als ze dan toch al heels rockt. Ik snap het verromantiseren ervan niet, kerels geilen er volgens mij gewoon op omdat ze het associėren met het totaalbeeld van een geile chick, als een secretaresse bijvoorbeeld. Ik zie gewoon (ok, wel met een overdreven portie boerennuchterheid) gewoon een bizarre, abnormale houding voor je voetquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:41 schreef junamii het volgende:
Hoe kun je nou hoge hakken bij vrouwen niet mooi vinden
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik prefereer sneakers en laarzen boven hakken. En dan nog liever kleine hakken als ze dan toch al heels rockt. Ik snap het verromantiseren ervan niet, kerels geilen er volgens mij gewoon op omdat ze het associėren met het totaalbeeld van een geile chick, als een secretaresse bijvoorbeeld. Ik zie gewoon (ok, wel met een overdreven portie boerennuchterheid) gewoon een bizarre, abnormale houding voor je voet.
[ afbeelding ]
Tenzij een chick deze rockt, dan heeft ze swag to a zillion.
Daarom gewoon beter geen, genoeg chicks die ik ken die geen hakken dragen waarvan hun shoe game on point is.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat al helemaal niet. Kun je beter platte schoenen aandoen. Lage hakken zijn echt
Dit ja. Lage hakken, the horrorquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:49 schreef junamii het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Dat al helemaal niet. Kun je beter platte schoenen aandoen. Lage hakken zijn echt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vrouwen die niet op hakken kunnen lopen zijn ook vreselijk jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
De rest van m'n pleidooi is gewoon terecht en begrepen merk ik, want daar hoor ik niemand over [ afbeelding ].
picsquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:55 schreef Chocolatebear het volgende:
Foto's maken in de cockpit. ik ben en blijf een klein kind.
Van die chicks die als kamelen op hakken lopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:56 schreef junamii het volgende:
[..]
Vrouwen die niet op hakken kunnen lopen zijn ook vreselijk ja
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Van die chicks die als kamelen op hakken lopen
Ik heb laatst hele mooie gekregen, dat zijn ook echt killer heels van 16 cmquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:58 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Van die chicks die als kamelen op hakken lopen
Ik rock ook alleen maar heels van 10-16 cm ja
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:07 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
KULAAR.
K-U-L-A-A-R,
Tu-tu-tu-tu-tu-tu.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef junamii het volgende:
[..]jezus christus! Die rechtsbovenin met die glitter dinges zijn wel hardSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:08 schreef junamii het volgende:
[..]JA SJONGE, die rechtsbovenin wil ik al zolang maar via karmaloop moest ik fucking veel douanekosten betalen dus ik heb ze nooit gekochtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooie collectie wel
En nu ga ik jullie verlaten want ik ga chillen. Fijne avond allen
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |