Lekker prikkelend.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Jou fantasie word met de dag erger.
Alhoewel ik het met coco cola vanille geen probleem zou vinden.
Ja lekker, zuurtegraad van je kut is 5,2 en van cola is 2,5. Are you veeeery sure?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die eerste was gewoon echt een domme typo. En nu ben je de taalnazi aan het uithangen. Je kunt het lezen dus whatever.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Eerst gebeurd ipv gebeurt, nu jou ipv jouw.
*pallet Vanilla Coke inslaat
<insert kutgrap over Ally>quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja lekker, zuurtegraad van je kut is 5,2 en van cola is 2,5. Are you veeeery sure?
Zoutzuur over je klitter, gegarandeerd plezier.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja lekker, zuurtegraad van je kut is 5,2 en van cola is 2,5. Are you veeeery sure?
Ik had het niet over mij, maar onder zo'n trechter hangen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb een foktop gedachtegoedquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Al met een dubbelloops jachtgeweer op zoek gegaan naar wild in Diemerpark?quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:29 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Ik heb een foktop gedachtegoed
Lol ik longboard in Diemerpark daar heb je ze niet, wel in Diemerbosquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Al met een dubbelloops jachtgeweer op zoek gegaan naar wild in Diemerpark?
Wat is de zuurgraad van zaad dan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, moet je zo'n webisode van maken maken, "klaren met Sala" ofzo. En dan van 'euj dWc, het eten is KULAAR".quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:31 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lol ik longboard in Diemerpark daar heb je ze niet, wel in Diemerbos
Kom je meechappen dan?
Damn die zijn pretty!quote:
Nee, twijfels.. Ik ben bang dat ik 'm te weinig ga dragen ofzo, en ik weet nog heel niet of hij me uberhaupt wel staat aangezien ik 'm nog niet gepast hebquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Damn die zijn pretty!Mooi ook met die rits. En heb je je jasje al?
Jep, bij Miss & Misses Jones. Ze hebben daar sowieso wel toffe dingenquote:
Ze zijn wel echt ziek hoog ja, maar dat voetenbed isquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik voel de pijn in m'n voeten al.
Mannenkiller heels. Downright femme fatale.quote:
Jij bent echt de enige man die ik daar ooit over heb horen klagenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoge hakken.
[ afbeelding ]
Dit plaatje illustreert perfect wat voor rare, onnatuurlijke houding je aanneemt.
Ik best wel veel eigenlijkquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Jij bent echt de enige man die ik daar ooit over heb horen klagen
Ah, nicequote:
Hoe kun je nou hoge hakken bij vrouwen niet mooi vindenquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:34 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Hoge hakken.
[ afbeelding ]
Dit plaatje illustreert perfect wat voor rare, onnatuurlijke houding je aanneemt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |