Chili con carne met rookworst en kip?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb fakking veel gemaakt tot en met zondag 1 zo een bord
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chili con carne met rookworst en kip?
Lookin good. Ik ga zo papeda etenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
indd, kom jij mij verzorgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die kwam un beetje hard aan eh
Nicequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de zuinig inderdaad, de teringquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
Jij eet wel fucking veel trouwens, shit![]()
Ik heb voor vandaag alleen één ham-kaascroissant en avondeten geknaagdquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Sala-adin het volgende:
Fok jullie, ik heb hele dag alleen 2 boterhammen en melk gehad
Daarom ben je zo skinnyquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag alleen één ham-kaascroissant en avondeten geknaagd.
Was ik maar skinnyquote:
Verkeerd afgestelde weegschalen, duivelswerk echtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was ik maar skinny. +/- 1m90 en 85 kilo. Gewoon normaal postuur
.
Ging me even wegen weer net, schrok me de tering, er stond precies 100![]()
. Was hij niet goed afgesteld
.
85 kilo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was ik maar skinny. +/- 1m90 en 85 kilo. Gewoon normaal postuur
.
Ging me even wegen weer net, schrok me de tering, er stond precies 100![]()
. Was hij niet goed afgesteld
.
Chap suikerrietquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker, Ajax begint zo en ik heb geen bier in huis
quote:
Ik wil het gewoon niet weten. Zodra ik in de spiegel kijk en het begint uit de hand te lopen ga ik meer sporten en letten op wat ik eetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Duivelsdingen inderdaad, ik heb er ook geen. Geen fucking idee wat m'n gewicht is ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
Deze shitJajong en Phan weten.
Lijkt op een kwalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zou het dood eten![]()
quote:
93 kilo brah, come at me!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The stories and information posted here are artistic works of fiction and falsehood.
Only a fool would take anything posted here as fact.
Nieuwe pics ter beoordelingquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:37 schreef Juminelle het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon niet weten. Zodra ik in de spiegel kijk en het begint uit de hand te lopen ga ik meer sporten en letten op wat ik eet
Jumi, I'm really happy for you, I'mma let you finish, BUT WTF IS THATSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
.
Ziet er niet heel lekker uit inderdaad, maar het isquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lijkt op een kwal
Maar ik zou het dood eten
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef Sala-adin het volgende:
[..]
Lijkt op een kwal
Maar ik zou het dood eten
Dan ben ik een hongerkindjequote:
Ehm ielSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol hoezo? Ik heb fucking vreemde dingen gegeten sprinkhanen en schorpioenen dusquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:42 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Als ik dat had gepost had je me aangegeven bij verschillende instanties.
Ga eens trainen vriendjequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:32 schreef Sala-adin het volgende:
Laatste keer dat ik mij had gewogen was ik 68 kilomaar dat zal nu wel rond de 75 liggen ofzo
Maak het voor me.quote:
Officiële nasty gurlquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:44 schreef Juminelle het volgende:
dWc en Jackie weten niet![]()
Papeda
[ afbeelding ]
Lekker slurpen![]()
Huge worden. Mijn lichaam weigert op het moment vast voedsel vast te houden. Natuurlijke handrem, word te breed.quote:
Dus je hebt diarree?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Huge worden. Mijn lichaam weigert op het moment vast voedsel vast te houden. Natuurlijke handrem, word te breed.
* Panzermaus eet rijst met saté
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Officiële nasty gurl. Behanglijmsoep
.
quote:Papeda is een pap die dient als basisvoeding op de Molukken en Irian Jaya en is in deze delen van Indonesië de vervanger van rijst. Papeda wordt gemaakt van sagomeel, dat met koud water wordt aangelengd tot een gladde pap. Vervolgens worden aan deze zetmeelpap voortdurend scheutjes water toegevoegd. Er moet dan constant geroerd worden om klonteren te voorkomen. De pap begint na verloop van tijd te verglazen en op te stijven. Op dat moment is de papeda klaar. Veel smaak zit er niet aan deze pap, die ook geen hoge voedingswaarde heeft. Daarom wordt papeda vaak vermengd met groenten of vis. Groentenat wordt vaak gebruikt om papeda wat pittiger te maken. En speciaal is de papeda die met kokoswater bereid en daarna met geraspte kokos vermengd is. Vis en schaaldieren worden ook vaak aan papeda toegevoegd. Gebeurt dat niet dan krijgt men te weinig belangrijke vitamines, mineralen en andere belangrijke voedingsstoffen binnen. Papeda wordt met een lange “pincet” van bamboe gegeten, meestal uit een gemeenschappelijke pot of ook wel uit kleinere kommen, waarin dan heel behendig met twee stokjes (niet met een lepel) wordt geschept. Papeda wordt dan uit de kommetjes geslurpt en het is geen schande dat dat wordt gehoord door de tafelgenoten.
Zal ik doenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:45 schreef Chocolatebear het volgende:
[..]
Maak het voor me.Dan beoordeel ik wel of het lekker is.
Nee, wel kotsen. Mijn buikspieren verpletteren dan mijn ingewanden en ik lijd ernstige tot zeer ernstige pijnen.quote:
Denken dat je breed bent, met je steroid skinquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:47 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Huge worden. Mijn lichaam weigert op het moment vast voedsel vast te houden. Natuurlijke handrem, word te breed.
* Panzermaus eet rijst met saté
Niet van nature de fysiek van een Nubische jager hebben.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Denken dat je breed bent, met je steroid skin.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:52 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Nee, wel kotsen. Mijn buikspieren verpletteren dan mijn ingewanden en ik lijd ernstige tot zeer ernstige pijnen.
Denk het. En lief, maar ik gebruik geen medicijnen!quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef JackieBrown het volgende:
[..]Virusje? Ik heb wel een pilletje ervoor trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |