Chili con carne met rookworst en kip?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Heb fakking veel gemaakt tot en met zondag 1 zo een bord
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Chili con carne met rookworst en kip?
Lookin good. Ik ga zo papeda etenquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
indd, kom jij mij verzorgenquote:Op donderdag 23 februari 2012 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Die kwam un beetje hard aan eh
Nicequote:Op donderdag 23 februari 2012 20:03 schreef Sala-adin het volgende:
[ afbeelding ]
Niet de zuinig inderdaad, de teringquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:10 schreef Juminelle het volgende:
Jij eet wel fucking veel trouwens, shit![]()
Ik heb voor vandaag alleen één ham-kaascroissant en avondeten geknaagdquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:26 schreef Sala-adin het volgende:
Fok jullie, ik heb hele dag alleen 2 boterhammen en melk gehad
Daarom ben je zo skinnyquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:27 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Ik heb voor vandaag alleen één ham-kaascroissant en avondeten geknaagd.
Was ik maar skinnyquote:
Verkeerd afgestelde weegschalen, duivelswerk echtquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was ik maar skinny. +/- 1m90 en 85 kilo. Gewoon normaal postuur
.
Ging me even wegen weer net, schrok me de tering, er stond precies 100![]()
. Was hij niet goed afgesteld
.
85 kilo.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:31 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Was ik maar skinny. +/- 1m90 en 85 kilo. Gewoon normaal postuur
.
Ging me even wegen weer net, schrok me de tering, er stond precies 100![]()
. Was hij niet goed afgesteld
.
Chap suikerrietquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:34 schreef Sala-adin het volgende:
Kanker, Ajax begint zo en ik heb geen bier in huis
quote:
Ik wil het gewoon niet weten. Zodra ik in de spiegel kijk en het begint uit de hand te lopen ga ik meer sporten en letten op wat ik eetquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Duivelsdingen inderdaad, ik heb er ook geen. Geen fucking idee wat m'n gewicht is ook.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:40 schreef Juminelle het volgende:
Deze shitJajong en Phan weten.
Lijkt op een kwalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar ik zou het dood eten![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |