Ditquote:
Ja oke, maar hoe verklaar je die A? Die goochel je er voor het gemak even bij?quote:
Uitspraak, gok ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Ja oke, maar hoe verklaar je die A? Die goochel je er voor het gemak even bij?
Gratis bij een kar boodschappen bij de C1000quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Dit.quote:
Fonetische uitspraak. je gaat naar de Mc en zegt mek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Kan, hoeft niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
Oke oke, natuurlijk kun je het ook gewoon voluit zeggen, zo lang is het woord niet.
Die hamburger van ze heet toch ook Big Mac en niet Big Mc.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef houtjetouwtjejas het volgende:
[..]
Een nieuwe versie daarvan zou dan Notorious Big Mc kunnen heten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:16 schreef RacerDKB het volgende:
[..]
Die hamburger van ze heet toch ook Big Mac en niet Big Mc.
Ha ha haquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
Wij noemen het thuis altijd de Mac Smikkel
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop