t was n fail, maar shht nou! (had eigenlijk moeten zijn "Waar maffemuts eindelijk echt een nieuwe topic opent" moeten zijn maar drukte te snel op okquote:
Zet m in de schuur, natte spons er op, week niet naar omkijken, over week spons weer nat maken etc... hij gaat t echt doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:35 schreef Merlijn het volgende:
* Merlijn verklaart zijn ficus ginseng officieel voor dood....
Hmmmmz..... proberen waard natuurlijk...quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:36 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zet m in de schuur, natte spons er op, week niet naar omkijken, over week spons weer nat maken etc... hij gaat t echt doen
Hier overleven op dergelijke manier zelfs orchideeen mijn anti-groene-vingers en komen de raarste planten tot leven met het minste aan levenquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:38 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hmmmmz..... proberen waard natuurlijk...
Zelfs als je thuis woont, kom je ooit alleen te staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:42 schreef Ganzz het volgende:
Ik ben mij er wel van bewust dat thuiswonen zeker zijn voordelen heeft. Maar het huis uit geeft ook wel voordelen, ik geloof niet dat je je hele leven thuis wilt wonen.
Oh, dat is zo te zien inderdaad een leuk huis zeg!quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:54 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hoekhuis met glaspui, open trap.
Ik zit nu 70km van mijn werk. Het komende half jaar blijf ik thuis en dus heen en weer rijden. Ik kan dan iig sparen voor een auto en dingen voor mijn kamer/appartement. Ik heb het geluk dat ik deze luxe situatie heb, ik hoef thuis niet weg. Maar ik vind het inmiddels wel tijd om de hort op de gaan. Ook schilt het mij ruim 2 uur reizen per dag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:44 schreef maffemuts het volgende:
[..]
Zelfs als je thuis woont, kom je ooit alleen te staan
Serieus, thuis wonen, lekker sparen etc... wou dat ik die keuze jaren terug had gehad!
Wees slim, spaar wat je anders kwijt was geweest aan huur/vaste lasten etc, die komen later echt weer van pas!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."To most people, the sky is the limit. To those who love aviation, the sky is home."
Vlag d'r overheen en neuken voor 't vaderlandquote:
De jeugd van tegenwoordig....quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:59 schreef DJMO het volgende:
[..]
Vlag d'r overheen en neuken voor 't vaderland
zei het jonkiequote:
Moet je opletten als ik ouwe doos zeg... dan heb ik de keukenmessen vliegen hoorquote:
op 'n ouwe fiets moet je 't lerenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Moet je opletten als ik ouwe doos zeg... dan heb ik de keukenmessen vliegen hoor
Prima, maar niet te veel roest ok ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
op 'n ouwe fiets moet je 't leren
oh wacht
* serieus alweer van de stoel valt....quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:05 schreef DJMO het volgende:
[..]
op 'n ouwe fiets moet je 't leren
oh wacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |