Zijn revalidatie gaat sneller dan verwacht dus ik vind de winterstop een beetje overdreven.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi dat die gast nu binnen is. Maar als hij pas in juni de training kan hervatten moet je er dus op rekenen dat hij zo tegen de winterstop wel weer eens wedstrijdfit is.
Foto's van ex ster spelers vind ik altijd wel leuk, Gullit, Romario en Ronaldoquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:14 schreef mrstylo het volgende:
Aan de TT kun je zien dat ik daar niet goed in ben.
Oke bedankt, zit rij 31, geen idee of dat boven- of onderin het vak is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:14 schreef Lemming22 het volgende:
[..]
Dit is een foto van een andere hoek, maar vergelijkbaar met vak GG:
[ afbeelding ]
Zoals je ziet, sluit het vak niet aan op de lange (op de foto rechts) en korte zijde (op de foto links). Maar waar je echt gehinderd wordt door balken en palen, zijn geen stoeltjes geīnstalleerd (helemaal bovenin). Afhankelijk van waar je in het vak zit, kun je wat last hebben van die rode paal die je daar ziet, maar ik kan uit ervaring (heb een SCC op vak GG) zeggen dat je daar geen last van hebt tijdens de wedstrijd. Volgens mij valt het dus wel mee met het beperkte zicht, maar ik zit ook wel wat lager in het vak, dus weet niet precies hoe het zicht bovenin is.
twitter:Mzanka twitterde op woensdag 22-02-2012 om 15:59:027-8 maanden en dan schrijf ik het in het Nederlands .. reageer retweet
Eindelijk een Twitteraar die het leuk probeert te maken voor zijn fans en daarmee volgersquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik mag Zanka nu al.twitter:Mzanka twitterde op woensdag 22-02-2012 om 15:59:027-8 maanden en dan schrijf ik het in het Nederlands .. reageer retweet
Dat is redelijk onderaan in het vak. Ik voorzie weinig zichtproblemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef Grifte het volgende:
[..]
Oke bedankt, zit rij 31, geen idee of dat boven- of onderin het vak is.
Hij had het zelf over dat hij waarschijnlijk nog wedstrijden speelt voor Kopenhagenm dus juni pas in training zal het niet zijn...quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:13 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Mooi dat die gast nu binnen is. Maar als hij pas in juni de training kan hervatten moet je er dus op rekenen dat hij zo tegen de winterstop wel weer eens wedstrijdfit is.
Eriksen tweet hem ook al, de smeerpijp.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:06 schreef mrstylo het volgende:
Ik mag Zanka nu al.twitter:Mzanka twitterde op woensdag 22-02-2012 om 15:59:027-8 maanden en dan schrijf ik het in het Nederlands .. reageer retweet
VI zegt pas in juni. Als dat waar is, na een heel seizoen stil te hebben gestaan is het niet ondenkbaar dat hij pas tegen de winterstop eens kan komen aankloppen bij het eerste.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:39 schreef MMUFC het volgende:
[..]
Hij had het zelf over dat hij waarschijnlijk nog wedstrijden speelt voor Kopenhagenm dus juni pas in training zal het niet zijn...
Goede postquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:04 schreef Buitendam het volgende:
Ben terug van vakantie en heb Groningen even terug gekeken.
Eerste keer dat ik een vorm van schaamte voelde dat ik dit zooitje een warm hart toedraag. De desinteresse, onkunde en gemakzucht waarmee deze jongens op het veld staat is om te janken. Als ze aan het eind van de rit bovenaan eindigen zal ik drie weken met een enorme smile rondlopen, maar als ik heel even die PSV-bril afzet dan gun ik het een club als Heerenveen stiekem 100 keer meer. Die jongens knokken en strijden voor wat ze waard zijn en het plezier straalt er bij nagenoeg allemaal, inclusief Ron Jans, vanaf. Voor zo'n team ga je naar het stadion, ongeacht het resultaat want daar hebben ze hoe dan ook voor gestreden als leeuwen.
Kan ik van FC Twitter helaas niet zeggen.
In dit geval geloof ik toch eerder de speler zelf dan de VI. Maar dan nog heeft hij lang stil gestaan en is de vraag hoe snel hij op niveau is. En dan moet hij natuurlijk ook nog net zoveel krediet krijgen als Marcelo, die ook wedstrijd na wedstrijd mocht blijven staan terwijl hij er niks van bakte. Want het zal nog wel even duren voordat hij lekker meedraait in het elftal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:11 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
VI zegt pas in juni. Als dat waar is, na een heel seizoen stil te hebben gestaan is het niet ondenkbaar dat hij pas tegen de winterstop eens kan komen aankloppen bij het eerste.
quote:Geen zorgen om blessure 'Zanka'
AMSTERDAM - PSV presenteerde woensdag de langverwachte aankoop Mathias Jörgensen. De zware kruisbandblessure waarvan de Deense verdediger herstellende is, vormde geen beletsel voor het tekenen van een vierjarig contract.
Jörgensen (21) komt na de zomer transfervrij over van FC Kopenhagen. Marcel Brands rekent erop dat de speler dan direct ingezet kan worden door de Eindhovenaren.
''Naar zijn blessure hebben we uitgebreid gekeken'', zegt de technisch directeur tegen PSV TV. ''Daar hebben we twee dagen de tijd voor genomen.''
''Er is ook contact geweest met de artsen die hem behandeld hebben. Hij is al heel ver in zijn revalidatie. Volgende maand gaat hij waarschijnlijk al weer spelen.''
EK
Jörgensen hoopt met Denemarken mee te mogen naar het EK. Daar is het Nederlands elftal in de groepsfase de eerste tegenstander.
Brands prijst de vijfvoudig international uitvoerig. ''Er was veel belangstelling voor hem, ook vanuit Duitsland en Engeland. Maar hij wilde gelukkig eerst de stap naar PSV maken.''
Ondanks zijn jonge leeftijd heeft Jörgensen reeds de nodige ervaring op het hoogste niveau. ''Hij heeft al meer dan honderd wedstrijden voor Kopenhagen gespeeld, waaronder in de Champions League. Hij is daar ook al aanvoerder.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |