Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik wil wel even voor je kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, prima. Kan later altijd nog uitbouwen. Ik heb Marcio Azevedo al.
Vind persoonlijk 4-3-2-1 beter spelen, lijkt ook meer op 4-3-3 maar dan chiller.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
OP-chick pas ik later wel aan, zit op m'n stage.
Is 4-3-1-2 een beetje een leuke formatie? Nooit mee gespeeld.
quote:
Klopt. Speelt ook erg fijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind persoonlijk 4-3-2-1 beter spelen, lijkt ook meer op 4-3-3 maar dan chiller.
Volgens Toefjes komt hij vaak in pakketjes door zijn 'lage' rating. Zal niet extreem duur worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef Apekoek het volgende:
Iemand enig inschatting over de prijs van IF Medel, potentie om heel duur te worden? Of zal deze uiteindelijk wel onder de 50k vallen?
My thoughts. 4-4-2, 4-1-2-1-2 ofzo. Wel duurquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef Reemi het volgende:
Met Brazilianen kun je wel het beste met een LW/LM en een RW/RM spelen imo.
Probeer eens wat. Kijk vooral in de Sonata K-league voor goedkope Brazilianen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef Reemi het volgende:
4-4-1-1 is vrij goedkoop, zal ik die formatie aanhouden?
Ik vind het persoonlijk een heel fijn systeem, heel vloeiendquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
OP-chick pas ik later wel aan, zit op m'n stage.
Is 4-3-1-2 een beetje een leuke formatie? Nooit mee gespeeld.
Same here, ik gebruik deze formatie nu al maanden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een heel fijn systeem, heel vloeiend
Weet jij een relatief goedkope Brasilver spits die je wel zou willen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
Heb een Leandro Lima in de juiste formatie en positie (CF) omgebouwd voor in totaal 1200 coins.
Marlos ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet jij een relatief goedkope Brasilver spits die je wel zou willen?
Jo is echt een beest, sterk in de lucht en een fenomenaal afstandschotquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Keita is op zo'n 160k gesettled, maar die is ook beter en vooral veel zeldzamer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef Apekoek het volgende:
Iemand enig inschatting over de prijs van IF Medel, potentie om heel duur te worden? Of zal deze uiteindelijk wel onder de 50k vallen?
Keirrison!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als Lindgren. genoegen neemt met een 3* skiller in de spits, is het een goede optie!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jo is echt een beest, sterk in de lucht en een fenomenaal afstandschot
Neem 'm als reservequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als Lindgren. genoegen neemt met een 3* skiller in de spits, is het een goede optie!
Jo is de beste inderdaad, of met 4* sklls Keirrison.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb Keirrison en Jo in de spits staan, een waar koningskoppel!quote:
Wellington Silva is een alternatief voor op LM, wel wat duurder.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/63313 Misschien net iets te duur, weet niet of de prijzen kloppen
3*.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:04 schreef DutchSL het volgende:
Mota (CF) ken ik niet, maar 79 pace en 76 shot ziet er wel goed uit en 71 passing.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/63313 Misschien net iets te duur, weet niet of de prijzen kloppen
Genoegen nemen met 7 chem?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
Pff. Barreto kost me zo'n 5k, als CF. Dat kost me nog heel wat om die als CM te krijgen. (Of Lima natuurlijk.)
Maar wat een stats voor een NIF silver..quote:
Oké, toch even kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar wat een stats voor een NIF silver..
79 pac, 76 sho, 71 pas, 77 dri, 55 def, 76 hea, 4* weak foot
Hidden stats ook meer dan prima, 82 strenght, alles wat met schieten te maken heeft hoog in de 70.
/care voor die paar truukjes die ik dan niet kunt doen, ik ga deze man halen.
Eens, het zal een soort Ramires van de BBVA gaan worden, die kwam geloof ik uit rond de 40K in eerste instantie zijn eerste IF? Valero kwam rond de 30 uit, zn SIF, maar Medel wat aantrekkelijkere stats voor de pure CDM, dus een tikkeltje duurder. Denk dat 40K de psychologische grens gaat worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Keita is op zo'n 160k gesettled, maar die is ook beter en vooral veel zeldzamer.
Ik denk dat hij zo'n 40 a 50k wordt (op de PS3, XBox zal dan wel goedkoper zijn).
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c4ZANbPJbcWubquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef wieisboos het volgende:
is het volledige totw al bekend? cba 3 topics teruglezen
thx, siem de jong echt kutstats lol, die zal voor discard prijs gaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c4ZANbPJbcWub
Carlinhos Paraiba zit ook niet meer in packs. Op CM kun je dan Paulinho zetten, 82 pace maar hij heeft volgens mij 3*quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, toch even kijken.
Wilde eigenlijk Carlinhos Paraiba op CM, maar er staan er in totaal 2 op de hele auction list. Allebei 2 dagen en 11 uur en een start prijs van 200. Zonder bin.
Heb die van mij net verkocht voor 3,5k als CF, had hem 2 weken geleden gekocht voor 2,8k maar ik vond het maar niks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
Pff. Barreto kost me zo'n 5k, als CF. Dat kost me nog heel wat om die als CM te krijgen. (Of Lima natuurlijk.)
Waarom die laffe herder op goal?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga dit bouwen:
http://www.futhead.com/12/squad/63368
Wel duur, maar ach ik ga IF Fabregas inruilen voor Medel dus dan houd ik toch zo'n 400k over.
Moet alleen nog kijken of ik een betere (betaalbare) LCAM kan vinden.
edit. uiteraard wel met die andere Club Brugge keeper die niet in futhead zit.
de Rossi sowiezo, en wil ook callejon een kansje gaan geven, Verder heb ik IF navas als RM staan met 2 felgroene links (chem 7 in 4-2-3-1)quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Joodnl het volgende:
Welke CAM's hebben er een hoge pace? (uit spaanse primera Div)
Nilmar ombouwen naar CAMquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Joodnl het volgende:
Wat is hoog?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Joodnl het volgende:
Omdat ik een Club Brugge keeper nodig heb voor de chemistry, maar zoals ik al schreef ik ga de andere Brugge keeper nemen (maar die zit niet in futhead)quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:34 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Waarom die laffe herder op goal?
Rossi, zonder Dequote:Op woensdag 22 februari 2012 12:35 schreef Toefjes het volgende:
[..]
de Rossi sowiezo, en wil ook callejon een kansje gaan geven, Verder heb ik IF navas als RM staan met 2 felgroene links (chem 7 in 4-2-3-1)
Zal me team ff laten zien...quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Wat is hoog?Kaka is een prima CAM.
Zoals ik zie kun je ook een andere pro league keeper nemen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Omdat ik een Club Brugge keeper nodig heb voor de chemistry, maar zoals ik al schreef ik ga de andere Brugge keeper nemen (maar die zit niet in futhead)
Ik skill nooit. Ik ren gewoon keihard en knal dan op goal, of ik doe een voorzet en iemand kopt m in. Net als in het echtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:36 schreef Reemi het volgende:
[..]
Rossi, zonder DeCallejon, 2* skills
Dan vallen zowel Almeback als Donk terug naar 7 chemistry, bovendien zijn er geen echt goede keepers in België behalve de onbetaalbare IF Copa.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:37 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Zoals ik zie kun je ook een andere pro league keeper nemen?
Erger is dat Callejon maar 2* weak foot en 61 passing heeft.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik skill nooit. Ik ren gewoon keihard en knal dan op goal, of ik doe een voorzet en iemand kopt m in. Net als in het echtHaha, haal de Rossi's altijd door elkaar.
maar een LM op de CAM met 7 chem is geen optie? Dan kun je een Sanchez of Navas een plek gaan geven. En of je dan pace hebtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:38 schreef Joodnl het volgende:
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#jHccUSWkbcWGR
Ja, Dus bij Pedro en Reyes? op de flanken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:39 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar een LM op de CAM met 7 chem is geen optie? Dan kun je een Sanchez of Navas een plek gaan geven. En of je dan pace hebt
Je zult 2 lichtgroene links moeten krijgen op de CAM in dat geval. Bij IF Navas zorgen Iraloa en IF Valero voor een lichtgroene link naar IF Navas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:40 schreef Joodnl het volgende:
[..]
Ja, Dus bij Pedro en Reyes? op de flanken?
Haalt dat het niet heel erg naar beneden...
We gaan wel ff wat proberenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zult 2 lichtgroene links moeten krijgen op de CAM in dat geval. Bij IF Navas zorgen Iraloa en IF Valero voor een lichtgroene link naar IF Navas.
Aan de linkerflank zorgen Marcelo en Diarra voor een lichtgroene link naar Ronaldo. Chem 7 speelt met die 2 geweldig weg
Ja, heb liever dit dan een Xavi of Fabregas op de CAM. Het zijn gewoon verkapte wingers, vind het ook belachelijk dat ze op 'papier' CAM genoemd zijn. Ze hadden gewoon LAM en RAM, of LF en RF moeten doenquote:
Ronaldo heb ik helaas...nog lang niet genoeg geld voorquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:42 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je zult 2 lichtgroene links moeten krijgen op de CAM in dat geval. Bij IF Navas zorgen Iraloa en IF Valero voor een lichtgroene link naar IF Navas.
Aan de linkerflank zorgen Marcelo en Diarra voor een lichtgroene link naar Ronaldo. Chem 7 speelt met die 2 geweldig weg
Je dacht niet even uitzoeken wie de rechtmatige eigenaar is?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:51 schreef Snorrenbaard het volgende:
Had ik gister met uitgaan een BlackBerry Bold gevonden, ik dacht lekker doorverkopen. Wordt ie 3 minuten voor het einde uit men handen gegrepen.
IF sulejmani plz 95 pace jajaquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef pascal08 het volgende:
IF Jan en IF Siem, nu nog IF Daley. Hahaha!
Zat een wachtwoord op, dus kon geen vrienden ofzo bellenquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:52 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je dacht niet even uitzoeken wie de rechtmatige eigenaar is?
Bazen in football manager zijn ook bazen in het echtquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:55 schreef detennismaster het volgende:
PSV presenteert aanwinst Jörgensen
EINDHOVEN - PSV heeft de eerste versterking voor volgend seizoen binnen. De koploper van de eredivisie presenteerde woensdag de Deense verdediger Mathias 'Zanka' Jörgensen, die na dit seizoen transfervrij overkomt van FC Kopenhagen.
De 21-jarige international zette zijn handtekening onder een vierjarig contract bij PSV.
Jörgensen ontving zijn eerste PSV-shirt uit handen van clubicoon Willy van der Kuijlen.
De Eindhovenaren wilden de lange Deen al eerder aantrekken, maar hij liep begin dit seizoen een zware knieblessure op.
De international speelt sinds de zomer van 2007 bij FC Kopenhagen, waarmee hij de afgelopen drie jaar kampioen van Denemarken werd.
© ANP
Slechter dan Marcelo, Bouma en Derijck zal hij niet zijn..quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bazen in football manager zijn ook bazen in het echt
Yup, heb ik ook.... Daarom maar op de PS3 gegaan XDquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef Thorb het volgende:
Als ik in de webapp een team samenstel en die opsla, krijg ik een foutmelding en is het weer weg. Heeft iemand dat ook/weet iemand hoe dat komt?
Heb ik geen problemen mee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef Thorb het volgende:
Als ik in de webapp een team samenstel en die opsla, krijg ik een foutmelding en is het weer weg. Heeft iemand dat ook/weet iemand hoe dat komt?
Heb je al even gerefresht? Ik heb er nu geen last meer van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:11 schreef Thorb het volgende:
Ja, ben ondertussen ook weggeweest en weer opgestart etc maar mag niet baten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:15 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Heb je al even gerefresht? Ik heb er nu geen last meer van.
Verdorie, inderdaad. Zanka is een baas.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bazen in football manager zijn ook bazen in het echt
Ja, dat hebben heel veel mensen. Kan je niets aan doen. Komt omdat de koper hem meteen op de tradepile heeft gezet, dacht ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:19 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ik heb al een paar dagen dat ik Asamoah niet uit mijn tradepile kan klikken (hij is verkocht vandaar), meer mensen problemen mee?
Was Chelsea toch, die de hele database van FM gekocht had, omdat ze zo vaak talenten in het spel hadden die later in het echt doorbraken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:21 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Verdorie, inderdaad. Zanka is een baas.
Volgens mij Everton?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Was Chelsea toch, die de hele database van FM gekocht had, omdat ze zo vaak talenten in het spel hadden die later in het echt doorbraken?
Evertonquote:
Waarom overgestapt naar Lavezzi?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:54 schreef Lindgren. het volgende:
Morais gekocht voor 7,5k. Als AMC. Ombouwen naar CM voor 8k of ombouwen naar ST voor 5? MC it is denk ik. Mis alleen wel wat duelkracht op het middenveld, maar zie wel hoe ik dat oplos.
Ja, dus?quote:
Netjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:40 schreef Lindgren. het volgende:
Everton inderdaad.
--
Reemi, thanks voor je hulp! Braskilvers zijn af.Heb Wellington Silva toch maar ook gekocht, maar redde het gemakkelijk. Hele team bij elkaar (exc. Azevedo, die had ik al) voor max 40k
http://www.ea.com/nl/voet(...)ow-off#beFD0mjwbcWIp
Kijk ook even naar de teamnaam.
Ik was echt helemaal verslaafd. laatst een vriend bij me, die heeft FM, zit ie te vertellen dat hij een elftal heeft met Ronaldo, Ibrahimovic, allemaal grote namen. Het zieke is dat mijn eerste gedachte was: die kunnen toch helemaal niet samen spelen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:42 schreef dion_v_k het volgende:
Ik speel FM nog wel eens maar een 5/6 jaar geleden was toch wel het leukst toen Ronaldo net bij Man Utd zat met van Nistelrooy.. Robben/ Sneijder en v/d Vaart voor een 15m weghalen uit de Eredivisie. Goede oude tijd
Haha dat is wel herkenbaar ja. Ik haal in FM ook veel spelers die in FIFA helden zijn terwijl dat in FM nogal tegenvaltquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:03 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Ik was echt helemaal verslaafd. laatst een vriend bij me, die heeft FM, zit ie te vertellen dat hij een elftal heeft met Ronaldo, Ibrahimovic, allemaal grote namen. Het zieke is dat mijn eerste gedachte was: die kunnen toch helemaal niet samen spelen?
Duur man.quote:
Wtf.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Lindgren, zomaar iets waar ik tegen kwam bij mijn team.. ik wilde dus ook Leandro Lima tot ik dit zag:
http://www.futhead.com/12/compare/6369/9480
Omdat ie een heldenbaas is. Deed 't al voor de wedstrijd van gisteren, dus ben geen gloryhunter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:56 schreef Heskeysucks het volgende:
[..]
Waarom overgestapt naar Lavezzi?
Hier kun je de hidden stats vergelijken:quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wtf.Hoe kan dat dan.. De stats die je niet ziet zijn waarschijnlijk veel beter bij Lima.
Ik snap gewoon niet dat Indio 68 overall heeft met die stats. Ik heb hem als ST ipv Eninho (die ik al heel goed vind) en ik vind Indio zelfs beter.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:07 schreef DutchSL het volgende:
Lindgren, zomaar iets waar ik tegen kwam bij mijn team.. ik wilde dus ook Leandro Lima tot ik dit zag:
http://www.futhead.com/12/compare/6369/9480
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lame van Manchester United, bewust bronzes opstellen om de gemiddelde rating omlaag te halen.
Ja, en nog een bronze met bazenstats ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lame van Manchester United, bewust bronzes opstellen om de gemiddelde rating omlaag te halen.
Dan gaan we zijn 99 shot power in het echt zien!!1quote:
Is een bug, komt doordat de speler die ze gekocht heeft ze drect weer op de trade zetquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:26 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dan gaan we zijn 99 shot power in het echt zien!!1
Nu begint het vervelend te worden dat kaarten in mijn trade pile vast blijven zitten. Als het bij 1 kaart gebeurt vind ik dat niet erg maar nu zijn het al 5 kaarten (Cicinho, Taylor, 2 golds en een kit)
Het gebeurde gisteren voor het eerst bij mij. Ze moeten dit wel fixen want het is irritantquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:27 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Is een bug, komt doordat de speler die ze gekocht heeft ze drect weer op de trade zet
Ja is sinds maandag geloof ik, ik heb het nog niet gehadquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gebeurde gisteren voor het eerst bij mij. Ze moeten dit wel fixen want het is irritant
Ze hebben officieel naar buiten gebracht dat ze niet weten hoe het komt. Ze gaan er achteraan, maar de kans is groot dat je tot fifa 13 aan die kaarten vastzit. Dit komt doordat ze niet zomaar de kaart kunnen verwijderen (omdat ie dan bij de nieuwe koper wegvalt).quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Het gebeurde gisteren voor het eerst bij mij. Ze moeten dit wel fixen want het is irritant
Zal daar idd mee te maken hebben dat ie weg was. Lindgren., is je gomis al weg?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:30 schreef DutchSL het volgende:
Ik heb het een paar keer gehad, maar steeds was het vanzelf weer opgelost na een paar uur (wsl omdat die van de trade pile af is bij die persoon).
Nee.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:32 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zal daar idd mee te maken hebben dat ie weg was. Lindgren., is je gomis al weg?
Zei die gast van EA niet dat het komt door direct weer op trade te gooien?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze hebben officieel naar buiten gebracht dat ze niet weten hoe het komt. Ze gaan er achteraan, maar de kans is groot dat je tot fifa 13 aan die kaarten vastzit. Dit komt doordat ze niet zomaar de kaart kunnen verwijderen (omdat ie dan bij de nieuwe koper wegvalt).
Ja, dat zei ie niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:33 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Zei die gast van EA niet dat het komt door direct weer op trade te gooien?
^quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:32 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ze hebben officieel naar buiten gebracht dat ze niet weten hoe het komt. Ze gaan er achteraan, maar de kans is groot dat je tot fifa 13 aan die kaarten vastzit. Dit komt doordat ze niet zomaar de kaart kunnen verwijderen (omdat ie dan bij de nieuwe koper wegvalt).
Hèhèquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:35 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
^
Grapje.Zal morgen wel gefixt zijn. Hernandez en Vermaelen bleven ook hangen, maar waren Gomis de luie Trade Pileneger snel zat. Uurtje later allebei eraf.
Alsjeblieft?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Vraag het eerst maar eens lief.
quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Dankje.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:49 schreef vandermar het volgende:
[..]
Mijn team
Discard value.quote:
http://www.futhead.com/12/squad/31927quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:51 schreef poker4lifee het volgende:
iemand een link met het best mogelijke brazil elftal? ben benieuwd welke zilvers beter zijn dan de gouden opties
Hoe kun je die vraag stellen als de kaarten nog niet uit zijn? De markt bepaalt de waarde, wij niet.quote:
Oepsquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je die vraag stellen als de kaarten nog niet uit zijn? De markt bepaalt de waarde, wij niet.
Niet? Ik dacht dat als wij een prijs afspraken dat ie dan ook zo bleef? Het Fok! Kartelquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoe kun je die vraag stellen als de kaarten nog niet uit zijn? De markt bepaalt de waarde, wij niet.
Correctie: Ik bepaal alle waardes.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Niet? Ik dacht dat als wij een prijs afspraken dat ie dan ook zo bleef? Het Fok! Kartel
Ja, dat dus. Ik dacht dat wij een alleenrecht hadden?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Correctie: Ik bepaal alle waardes.
Ik vond het wel een goede vraag.
Okeequote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef Toefjes het volgende:
[..]Ze komen elke woensdag avond pas in pakjes
Die Pander was 76 pace en had verder hele goede stats.. hebben ze die goede stats nog beter gemaakt en de pace op 76 gelaten. Mega troll actie richting de Duitsersquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:01 schreef StijnDa het volgende:
Die stats ook van de jong... Meer opvulling dan boeiend.
Eindelijk een Bundesliga LB, daar worden ook wel mensen blij van![]()
Al is die silver IF misschien wel beter door pace.
Eergisteren kon je er 12 voor krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:01 schreef Snorrenbaard het volgende:
Remy voor 5k weggedaan, 900c gehaald.
Had mijne voor 24 verkocht.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Eergisteren kon je er 12 voor krijgen.
Denk het wel, maar dan moeten ze tussen if3 en toty gaan werken qua statsquote:
De link naar het TOTW is hier al 20x gepost, je kunt zelf de stats bekijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Denk het wel, maar dan moeten ze tussen if3 en toty gaan werken qua statswordt if4 dan gelijk of hoe werkt dat dan?
IF Santana wil ik ook gaan halen, hoe doet ie het?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:10 schreef Thorb het volgende:
Heb een week geleden een deel van de Duitsers vervangen door Brazilianen vanwege probleem met de linksback positie. Maar ik denk dat ik het laat zoals het nu is. Misschien nog Thiago Silva kopen, die staat dan naast IF Santana, maar dan heeft Neuer maar 7 chem. Dan kan ik of Julio Ceasar nemen, of IF Hummels ipv Silva of IF Hummels ipv IF Santana (of is het dan maar 8 voor Neuer). Of ik laat Neuer op 7 chem. Nog even nadenken dus
IF Hummelsquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:10 schreef Thorb het volgende:
Heb een week geleden een deel van de Duitsers vervangen door Brazilianen vanwege probleem met de linksback positie. Maar ik denk dat ik het laat zoals het nu is. Misschien nog Thiago Silva kopen, die staat dan naast IF Santana, maar dan heeft Neuer maar 7 chem. Dan kan ik of Julio Ceasar nemen, of IF Hummels ipv Silva of IF Hummels ipv IF Santana (of is het dan maar 8 voor Neuer). Of ik laat Neuer op 7 chem. Nog even nadenken dus
Alleen nog maar 2 potjes tegen Rijst mee gespeeld. Ging wel lekker, maar nog niet lang genoeg mee gespeeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:11 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Santana wil ik ook gaan halen, hoe doet ie het?
Ja klopt maar zit op iPod, geen flashplayer, excuseerquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:10 schreef Reemi het volgende:
[..]
De link naar het TOTW is hier al 20x gepost, je kunt zelf de stats bekijken.
Gewoon Hummels IF en Santana IF op CB, en Thiago Silva op Linksback. 7 chem, maar stukken beter dan die Bundesliga losersquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:10 schreef Thorb het volgende:
Ik zat er zojuist aan te denken om IF Hummels weer te gaan halen en dan met Howedes en Neuer zodat alle 3 9 chem hebbenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Alleen nog maar 2 potjes tegen Rijst mee gespeeld. Ging wel lekker, maar nog niet lang genoeg mee gespeeld
@VDM is nog goedkopere optie dan Silva ook volgens mij, dus probeer dat dan eerst wel.
Zekersquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:21 schreef S0nic het volgende:
Valt er een aardig BPL team te maken met 85k?
Ja hoor, ik wil wel een suggestie doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:21 schreef S0nic het volgende:
Concretiseer wat je insinueert. Het is tamelijk ongemakkelijk om, met de vrijgegeven informatie die wij nu tot onze beschikking krijgen, gedachten te delen over een- en dezelfde speler. Dit wordt gecauseerd doordat jij z'n fucking naam niet noemt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:21 schreef Pietjuuhh het volgende:
ik zoek een speler op bij Futhead, staat bij ps3 xBox, PC, not available?
Voor 50k heb je al een degelijk teamquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:21 schreef S0nic het volgende:
Wat raad je me aan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ja hoor, ik wil wel een suggestie doen.Welke formatie?
Ga nou niet die ene prettyboy na doen die hier toen een tijdje kwam om autoritair te doenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Concretiseer wat je insinueert. Het is tamelijk ongemakkelijk om, met de vrijgegeven informatie die wij nu tot onze beschikking krijgen, gedachten te delen over een- en dezelfde speler. Dit wordt gecauseerd doordat jij z'n fucking naam niet noemt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:25 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ga nou niet die ene prettyboy na doen die hier toen een tijdje kwam om autoritair te doen
Ik speelde 4-1-2-1-2 en dat liep wel lekker, maar het is een erg dure formatie. Niet echt een formatie die die hoge bedragen waard is imo. 4-2-3-1 wellicht?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:24 schreef S0nic het volgende:
[..]
Wat raad je me aan?wil wel weer eens wat anders dan 4-3-2-1
Ben ook geen fan van 4-1-2-1-2 , 4-2-3-1 miss wel ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:26 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik speelde 4-1-2-1-2 en dat liep wel lekker, maar het is een erg dure formatie. Niet echt een formatie die die hoge bedragen waard is imo. 4-2-3-1 wellicht?
Moet je wel een alleskunner in de spits proppen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:30 schreef S0nic het volgende:
[..]
Ben ook geen fan van 4-1-2-1-2 , 4-2-3-1 miss wel ja.
Zwaanswijk is een one-man-team?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:31 schreef vandermar het volgende:
Ik verkoop IF Kjaer en Burdisso en dan plaats ik Krul IF en Coloccini IF over van ander team en in dat team doe ik dan IF Chiellini, Taiwo en Steek op goal.
Dan krijg ik volgende 2 teams![]()
http://www.futhead.com/12/squad/36913
http://www.futhead.com/12/player/9913
Denk dat ik voor 4-5-1 ga. Veel opties voor de zijkanten. Een kopsterke spits is dan wel vereist zeker?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:30 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Moet je wel een alleskunner in de spits proppen.
Misschien moeten ze Charlie Sheen vragen om te helpen designen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:34 schreef zerokil het volgende:
Ze moeten met Futhead ook met lijntjes werken, veel overzichtelijker qua chem.
Hebben ze vorige keer al gedaan, maar hij snoof ze allemaal op dus nu zijn ze foetsie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Misschien moeten ze Charlie Sheen vragen om te helpen designen. [ afbeelding ]
4-5-1 dus, zal ik wat voor je maken op futhead?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:37 schreef S0nic het volgende:
[..]
Denk dat ik voor 4-5-1 ga. Veel opties voor de zijkanten. Een kopsterke spits is dan wel vereist zeker?
Ga je gang , heb maar 85k dus hou je inquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef Reemi het volgende:
[..]
4-5-1 dus, zal ik wat voor je maken op futhead?
Ik had eerst daar allemaal serie A maar vond dit wel leuk ideequote:
http://www.futhead.com/12/squad/63919quote:
http://futhead.com/12/squad/63912 Zoiets is best een leuk team. Onderschat Taarabt niet, hij is echt een geweldige spelerquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/63919
Mix deze twee en je bent klaar.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/63919
Geen idee of je 't redt.Volgens die prijzen daarop 84k, moet te doen zijn als je de koopjes uitzoekt.
Thxquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/63912 Zoiets is best een leuk team. Onderschat Taarabt niet, hij is echt een geweldige spelerAls sommige spelers je niet bevallen heb ik nog wel wat alternatieven.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Mix deze twee en je bent klaar.
De UP Hernandez is ook niet zo heel veel beter dan de NUP. Scheelt wel wat coins geloof ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:48 schreef Reemi het volgende:
Heb niet de volle 85k gebruikt, aangezien je misschien nog wel wat coins kan gebruiken voor contracten, blessurekaarten, etc.
Je kan ze er amper uithalen, is weer zo gemaakt dat je direkt een nieuwe kan gaan halen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef zerokil het volgende:
Gvd, mijn ps3 controller is echt kapot.. ofja schiet knop blijft hangen..
En omdat ding te openen heb je weer zo'n super dunne kruiskop nodig..
14k Ramos? Op Xbox? Want op ps3 is die al snel 25kquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:04 schreef Thorb het volgende:
Zeer tof team Vandermar
Net Sergio Ramos die ik voor 3.5k had gekocht voor 14k verkocht. Verder nog 3 Pepe's en andere shit. Nog 10k te gaan voor IF Hummels
Xbox, misschien iets onder de waarde maar er staan er meerdere voor 16 bin.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:09 schreef stoereboii het volgende:
[..]
14k Ramos? Op Xbox? Want op ps3 is die al snel 25k
Hier meeste 30 bin en bids 25quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:12 schreef Thorb het volgende:
[..]
Xbox, misschien iets onder de waarde maar er staan er meerdere voor 16 bin.
Vind ik ook zo hatelijk! Dan kan hij gwn niet binnen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Bah, ik haat mensen die een speler in het doel zetten tijdens een vrije trap tegen. Zijn er hier ook mensen die dat doen? Zo ja; u bent een lul
Je zou eens moeten weten hoe interessant ik dat vind!!11!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:14 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Hier meeste 30 bin en bids 25
Snel nemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef jepperdeprep het volgende:
Bah, ik haat mensen die een speler in het doel zetten tijdens een vrije trap tegen. Zijn er hier ook mensen die dat doen? Zo ja; u bent een lul
Dan gaat mijn vrije trap sowieso mis. Ik moet eerst goed kunnen mikken. Er zijn idd wel mensen die binnen een halve seconde een vrije trap op maat kunnen nemen maar dat kan ik echt niet hoor. Zet jij ook een menneke naast de keeper dan?quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Vind ik ook zo hatelijk! Dan kan hij gwn niet binnen!
Randje zestien links: Neem met een linkspoot en rechts met een rechtspoot (Ja, klinkt onlogisch)quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan gaat mijn vrije trap sowieso mis. Ik moet eerst goed kunnen mikken. Er zijn idd wel mensen die binnen een halve seconde een vrije trap op maat kunnen nemen maar dat kan ik echt niet hoor. Zet jij ook een menneke naast de keeper dan?
Ik doe als ze dat doen altijd een andere speler selecteren, daarmee even mikken en nadenken, als ik besloten heb hoe ik hem ga nemen terug naar de speler met wie ik de vrije trap wil nemen en snel nemen zodat hij de tijd niet krijgt om weer de goal in te rennenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:19 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Dan gaat mijn vrije trap sowieso mis. Ik moet eerst goed kunnen mikken. Er zijn idd wel mensen die binnen een halve seconde een vrije trap op maat kunnen nemen maar dat kan ik echt niet hoor. Zet jij ook een menneke naast de keeper dan?
Ahhh dus het een soort van glitch. Dat dacht ik al want vorige keer nam iemand van 35 meter een vrije trap binnen een halve seconde en die vloog er via de onderkant lat in. Sneaky shit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:22 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Randje zestien links: Neem met een linkspoot en rechts met een rechtspoot (Ja, klinkt onlogisch)
Neem direct als de speler in beeld komt. Een kleine 2 streepjes (íets meer als de bal wat verder ligt) en hou de linkerstick naar boven. 1 op de 3 gaat er sowieso in. Maakt bijna niet uit met wie je 'm neemt.
Geen glitch, gewoon een manier van nemen. Hij staat al goed als je 'm op links met links neemt, gewoon niet meer aimen. (en rechts op rechts)quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:24 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Ahhh dus het een soort van glitch. Dat dacht ik al want vorige keer nam iemand van 35 meter een vrije trap binnen een halve seconde en die vloog er via de onderkant lat in. Sneaky shit.
FUquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:26 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Maar dat hoort toch niet. Dan is het een foutje in het spel. Denk niet dat het de bedoeling van EA is om meteen de goede richting te gevenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen glitch, gewoon een manier van nemen. Hij staat al goed als je 'm op links met links neemt, gewoon niet meer aimen. (en rechts op rechts)
Even: zonder uitzondering doen ze ALLEMAAL een mannetje in de goal zetten. De keren dat het niet gebeurt is dat de bal verder legt en ze de goal niet zien. Dus waarom zou ik het dan laten?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:29 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Maar dat hoort toch niet. Dan is het een foutje in het spel. Denk niet dat het de bedoeling van EA is om meteen de goede richting te geven
Maar iig nu snap ik waarom sommige mensen na een halve seconden meteen perfect een vrije trap kunnen nemen.
?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef koenie95 het volgende:
Iemand tips voor een bronze team? Budget is max 35k
Heb je gelijk in. Ik doe het ook maar pas als ik zie dat de tegenstander het ook doet. Ik speel ook wel eens tegen mensen die het niet doen. Maar het gros doet het wel ja. Ultra gay.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:31 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Even: zonder uitzondering doen ze ALLEMAAL een mannetje in de goal zetten. De keren dat het niet gebeurt is dat de bal verder legt en ze de goal niet zien. Dus waarom zou ik het dan laten?
Tegenstanders die echt sportief spelen zijn op 1 hand te tellen. En ik heb al meer dan 1000 potjes achter de rug. Als ik voel dat het een aardige tegenstander is dan doe ik het niet, alleen heb ik dat gevoel nooit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Heb je gelijk in. Ik doe het ook maar pas als ik zie dat de tegenstander het ook doet. Ik speel ook wel eens tegen mensen die het niet doen. Maar het gros doet het wel ja. Ultra gay.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef koenie95 het volgende:
[..]
Heb je mischien een voorbeeldje van een team?
Niet eens de beste CB's.quote:
Gasten die vanaf minuut 1 alle herhalingen kijken, sliden, tijd rekken, zweten etc.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:36 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Tegenstanders die echt sportief spelen zijn op 1 hand te tellen. En ik heb al meer dan 1000 potjes achter de rug. Als ik voel dat het een aardige tegenstander is dan doe ik het niet, alleen heb ik dat gevoel nooit.
Dit team, maar dan Balchan als CDM samen met Zavarise, Cuesta CB samen met White. Fucito in plaats van Oduro. Moet je zelf de stats maar kijken van mijn spelers en de spelers in het filmpje, en zelf kijken wat je meer ligtquote:
Vaak hebben ze nog zon idioot onmogelijke lange naam, zodat je niet kunt onthouden aan wie je het berichtje moet sturen. na ragetackelen en een 8-0 achterstand een ragequit en dan sturen: good gamequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:38 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gasten die vanaf minuut 1 alle herhalingen kijken, sliden, tijd rekken, zweten etc.Volgens mij ben ik een van de lieverdjes in de community online. Al stuur ik na een rage quit nog wel eens: hahaha oid.
Maar dat is alleen als hij zoals bovenstaand is.
XMB -> helemaal naar rechts -> Ontmoete spelers -> Bovenste naam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Vaak hebben ze nog zon idioot onmogelijke lange naam, zodat je niet kunt onthouden aan wie je het berichtje moet sturen. na ragetackelen en een 8-0 achterstand een ragequit en dan sturen: good game
Fucito, loopt 1,7 goal per wedstrijd ongeveer bij mij. Maar dat is echt voor de non-skillers geloof ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Als je geen zin hebt om zoveel geld voor Oduro te betalen raad ik de volledig, door iedereen genegeerde, Amerikaanse spits Amarikwa aan. 82 pace en een heerlijke finesse.
https://profile.ea.com/quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:37 schreef Snorrenbaard het volgende:
https://profile.ea.com/lo(...)k/gusUser/login.page;jsessionid=0E8668DD0791DCD9FF1FACECCC76B715&selectprofile=true&locale=en_GB
Volgens mij is dit weer zn scam site ofniet
Klopt. Amarikwa heeft 3, Fucito 2. Kon absoluut niet met hem spelen, Amarikwa loopt ruim 2 op 1 geloof ik.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Fucito, loopt 1,7 goal per wedstrijd ongeveer bij mij. Maar dat is echt voor de non-skillers geloof ik
Correct.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef Reemi het volgende:
[..]
https://profile.ea.com/[/b]
EA.com, niet dus
Hebben er wel meer, negeer maar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:43 schreef Snorrenbaard het volgende:
Ja maar ik kreeg een mailtje dat ik een privebericht had gekregen, terwijl ik dat forum nooit gebruikt heb volgens mij.
Oh ja zijn meestal PM's over fifacoins.net.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:43 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hebben er wel meer, negeer maar.
Bril-jantquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
XMB -> helemaal naar rechts -> Ontmoete spelers -> Bovenste naam.
Daar ben ik dus ook pas een maand achterquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
XMB -> helemaal naar rechts -> Ontmoete spelers -> Bovenste naam.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef Dudeweiser het volgende:
Harris is ook wel aardig ja, maar Amarikwa en Kandji is bazenduo.
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#ZnW9GjrCbcWM7quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:48 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
[..]
Mix deze twee en je bent klaar.
Jonge, dat was ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:16 schreef Rijst het volgende:
whaha bijna van vandermar's neefje verloren xD
Nee joh, denk je dat ik daar de tijd voor neem om alles uit te zoeken? Tijd=matchcoinsquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
dit meen je niet. Wist je dat echt niet?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Nee joh, denk je dat ik daar de tijd voor neem om alles uit te zoeken? Tijd=matchcoins
Torres!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#ZnW9GjrCbcWM7
Heb nog 47k over voor een spits![]()
Kan voor Torres, Drogba of RVP 86 gaan.
Lijkt me dat Drogba meest geschikt is voor dit systeem
Torres.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef S0nic het volgende:
[..]
http://www.ea.com/nl/voetbal/fifa-ultimate-team/show-off#ZnW9GjrCbcWM7
Heb nog 47k over voor een spits![]()
Kan voor Torres, Drogba of RVP 86 gaan.
Lijkt me dat Drogba meest geschikt is voor dit systeem
Je had dus wel gelijk, mooie combinatie van onze twee suggesties dit.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Torres.Anders voor originaliteit Suarez als ST.
Klopt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef Reemi het volgende:
[..]
Je had dus wel gelijk, mooie combinatie van onze twee suggesties dit.
Suarez is geweldig. Erg sterk en ook nog aardige heading skills. En 90 shootingquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:46 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Torres.Anders voor originaliteit Suarez als ST.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Suarez is geweldig. Erg sterk en ook nog aardige heading skills. En 90 shooting
Dat is de UP, ja. Die is wat duurder dan 47k.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:47 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Suarez is geweldig. Erg sterk en ook nog aardige heading skills. En 90 shooting
haha, ja daarom stuur ik ook alleen aan de makkelijke namenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Lol, jij gaat echt daadwerkelijk namen onthouden om berichtjes te sturen?
Ohja dat was ik even vergetenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:47 schreef Reemi het volgende:
[..]
Dat is de UP, ja. Die is wat duurder dan 47k.
Ik heb em idd, maar speel nu met kandji en oduro, is idd zeer goed en heeft 56 goals uit 54 dus zeker aan te radenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:40 schreef Lindgren. het volgende:
Als je geen zin hebt om zoveel geld voor Oduro te betalen raad ik de volledig, door iedereen genegeerde, Amerikaanse spits Amarikwa aan. 82 pace en een heerlijke finesse.
Gaat je niet teleurstellen. Alleskunnertje!quote:
Kolo en Luiz trouwens omdraaien, Luiz heeft een betere weak foot.quote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kolo en Luiz trouwens omdraaien, Luiz heeft een betere weak foot.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Gaat je niet teleurstellen. Alleskunnertje!
Ik zou Kolo en Luiz trouwens omdraaien, Luiz heeft een betere weak foot.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:49 schreef Reemi het volgende:
[..]
Kolo en Luiz trouwens omdraaien, Luiz heeft een betere weak foot.
Altijd shiny nemen. Zeker als je veel +% trainers in je squad hebt. Voor 24 gouden contract krijgen ze bij mij 31 wedstrijden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:50 schreef vandermar het volgende:
Wat zijn contracten duur, niet normaal zeg. Normaal kon ik voor 200 contracten oppikken, inmiddels 400 coins.
No prob!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:51 schreef S0nic het volgende:
Bedankt voor de suggesties Lindgren en Reemi
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |