Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bnoankaas (laucas)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
Ik wil wel even voor je kijkenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tsja, prima. Kan later altijd nog uitbouwen. Ik heb Marcio Azevedo al.
Vind persoonlijk 4-3-2-1 beter spelen, lijkt ook meer op 4-3-3 maar dan chiller.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
OP-chick pas ik later wel aan, zit op m'n stage.
Is 4-3-1-2 een beetje een leuke formatie? Nooit mee gespeeld.
quote:
Klopt. Speelt ook erg fijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef Apekoek het volgende:
[..]
Vind persoonlijk 4-3-2-1 beter spelen, lijkt ook meer op 4-3-3 maar dan chiller.
Volgens Toefjes komt hij vaak in pakketjes door zijn 'lage' rating. Zal niet extreem duur worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef Apekoek het volgende:
Iemand enig inschatting over de prijs van IF Medel, potentie om heel duur te worden? Of zal deze uiteindelijk wel onder de 50k vallen?
My thoughts. 4-4-2, 4-1-2-1-2 ofzo. Wel duurquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef Reemi het volgende:
Met Brazilianen kun je wel het beste met een LW/LM en een RW/RM spelen imo.
Probeer eens wat. Kijk vooral in de Sonata K-league voor goedkope Brazilianen!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:46 schreef Reemi het volgende:
4-4-1-1 is vrij goedkoop, zal ik die formatie aanhouden?
Ik vind het persoonlijk een heel fijn systeem, heel vloeiendquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef Lindgren. het volgende:
OP-chick pas ik later wel aan, zit op m'n stage.
Is 4-3-1-2 een beetje een leuke formatie? Nooit mee gespeeld.
Same here, ik gebruik deze formatie nu al maanden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:48 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Ik vind het persoonlijk een heel fijn systeem, heel vloeiend
Weet jij een relatief goedkope Brasilver spits die je wel zou willen?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:51 schreef Lindgren. het volgende:
Heb een Leandro Lima in de juiste formatie en positie (CF) omgebouwd voor in totaal 1200 coins.
Marlos ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Weet jij een relatief goedkope Brasilver spits die je wel zou willen?
Jo is echt een beest, sterk in de lucht en een fenomenaal afstandschotquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
IF Keita is op zo'n 160k gesettled, maar die is ook beter en vooral veel zeldzamer.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:43 schreef Apekoek het volgende:
Iemand enig inschatting over de prijs van IF Medel, potentie om heel duur te worden? Of zal deze uiteindelijk wel onder de 50k vallen?
Keirrison!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als Lindgren. genoegen neemt met een 3* skiller in de spits, is het een goede optie!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:58 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Jo is echt een beest, sterk in de lucht en een fenomenaal afstandschot
Neem 'm als reservequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:59 schreef Reemi het volgende:
[..]
Als Lindgren. genoegen neemt met een 3* skiller in de spits, is het een goede optie!
Jo is de beste inderdaad, of met 4* sklls Keirrison.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik heb Keirrison en Jo in de spits staan, een waar koningskoppel!quote:
Wellington Silva is een alternatief voor op LM, wel wat duurder.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/63313 Misschien net iets te duur, weet niet of de prijzen kloppen
3*.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:04 schreef DutchSL het volgende:
Mota (CF) ken ik niet, maar 79 pace en 76 shot ziet er wel goed uit en 71 passing.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:02 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://futhead.com/12/squad/63313 Misschien net iets te duur, weet niet of de prijzen kloppen
Genoegen nemen met 7 chem?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
Pff. Barreto kost me zo'n 5k, als CF. Dat kost me nog heel wat om die als CM te krijgen. (Of Lima natuurlijk.)
Maar wat een stats voor een NIF silver..quote:
Oké, toch even kijken.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:11 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maar wat een stats voor een NIF silver..
79 pac, 76 sho, 71 pas, 77 dri, 55 def, 76 hea, 4* weak foot
Hidden stats ook meer dan prima, 82 strenght, alles wat met schieten te maken heeft hoog in de 70.
/care voor die paar truukjes die ik dan niet kunt doen, ik ga deze man halen.
Eens, het zal een soort Ramires van de BBVA gaan worden, die kwam geloof ik uit rond de 40K in eerste instantie zijn eerste IF? Valero kwam rond de 30 uit, zn SIF, maar Medel wat aantrekkelijkere stats voor de pure CDM, dus een tikkeltje duurder. Denk dat 40K de psychologische grens gaat worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:59 schreef DutchSL het volgende:
[..]
IF Keita is op zo'n 160k gesettled, maar die is ook beter en vooral veel zeldzamer.
Ik denk dat hij zo'n 40 a 50k wordt (op de PS3, XBox zal dan wel goedkoper zijn).
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c4ZANbPJbcWubquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:14 schreef wieisboos het volgende:
is het volledige totw al bekend? cba 3 topics teruglezen
thx, siem de jong echt kutstats lol, die zal voor discard prijs gaanquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:16 schreef Reemi het volgende:
[..]
http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#c4ZANbPJbcWub
Carlinhos Paraiba zit ook niet meer in packs. Op CM kun je dan Paulinho zetten, 82 pace maar hij heeft volgens mij 3*quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:12 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Oké, toch even kijken.
Wilde eigenlijk Carlinhos Paraiba op CM, maar er staan er in totaal 2 op de hele auction list. Allebei 2 dagen en 11 uur en een start prijs van 200. Zonder bin.
Heb die van mij net verkocht voor 3,5k als CF, had hem 2 weken geleden gekocht voor 2,8k maar ik vond het maar niks.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:09 schreef Lindgren. het volgende:
Pff. Barreto kost me zo'n 5k, als CF. Dat kost me nog heel wat om die als CM te krijgen. (Of Lima natuurlijk.)
Waarom die laffe herder op goal?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:29 schreef DutchSL het volgende:
Ik ga dit bouwen:
http://www.futhead.com/12/squad/63368
Wel duur, maar ach ik ga IF Fabregas inruilen voor Medel dus dan houd ik toch zo'n 400k over.
Moet alleen nog kijken of ik een betere (betaalbare) LCAM kan vinden.
edit. uiteraard wel met die andere Club Brugge keeper die niet in futhead zit.
de Rossi sowiezo, en wil ook callejon een kansje gaan geven, Verder heb ik IF navas als RM staan met 2 felgroene links (chem 7 in 4-2-3-1)quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Joodnl het volgende:
Welke CAM's hebben er een hoge pace? (uit spaanse primera Div)
Nilmar ombouwen naar CAMquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Joodnl het volgende:
Wat is hoog?quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:33 schreef Joodnl het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |