Van mij mag iedereen met kinderen lekker in het hoogseizoen op vakantie, ik ga er wel voor of na, vind ik geen probleem. En t lijkt me met 4 collega's van de 15 met kinderen in schoolgaande leeftijden dat dat best te regelen moet zijn. Ik denk wel dat als de kinderen nog voor schoolleeftijd zitten, je toch ook wel buiten het hoogseizoen kunt gaan. (in dit geval, ja die collega heeft idd 4 weken gepland in hoogseizoen, kids van 1.5 en eentje van 3.5)quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:29 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, dat doet er wél toe.want als ze vervolgens óók nog in de vakantie de favoriete plekken gaat zitten bezetten omdat haar dagen nog niet op zijn is het helemaal scheef natuurlijk.
het is absoluut waar dat je bij je kind wilt zijn, maar goed, het zijn ook zíjn kinderen en je hebt gewoon verplichtingen naar je baas. Als je collega's daar last van gaan krijgen ben je verkeerd beter.
Al moet ik zeggen dat (kinderloze) collega's soms ook wel heel inflexibel zijn en kinderhatend.
sinds begin dit jaar bijna iedere week 1/1,5 dagen en ze werkt er maar 4 op een weekquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:35 schreef debuurvrouw het volgende:
nou, hier veel ondernemers die dus zélf een briefje schrijven over onmisbaar zijn in de vakantie en dan buiten het seizoen op vakantie gaan.tja, dát zou ik ook wel willen. Scheelt een 'heleboel geld hoor. Maar daar ben ik dan weer te braaf voor.
en Buum is ook nog eens bouwvakgebonden met zíjn vakantie. Wij vallen echt in de prijzen dus.
maar hoe vaak zijn haar kinderen ziek dan Ynske? Een keer per week? een keer per maand? per kwartaal? wat ervaren jullie als vaak?
Ja ik ook wel, maar dan zonder kinderen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef debuurvrouw het volgende:
Nou, ik wilde wel 10 dagen naar Vuerta Ventura hoor, voor buiten seizoenprijs.
wat?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:38 schreef RockabeIIa het volgende:
Ah gelukkig, iemand heeft het gelezen
oh nee, die mogen van mij wel mee. Héérlijk, het hele spul met diploma en zelfstandig enzo.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ja ik ook wel, maar dan zonder kinderen.
Het is nog geen middag!quote:
Die van mij hebben geen diploma's moet ik dus continu achteraan hobbelen. Opzich niet erg natuurlijk, ik doe dat graag.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:39 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
oh nee, die mogen van mij wel mee. Héérlijk, het hele spul met diploma en zelfstandig enzo.
ze werkt er máár 4?!?! ze werkt 32 uur!! ( of 24) dat vind ik veel hoor. dat zou ik niet rond krijgen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
Van mij mag iedereen met kinderen lekker in het hoogseizoen op vakantie, ik ga er wel voor of na, vind ik geen probleem. En t lijkt me met 4 collega's van de 15 met kinderen in schoolgaande leeftijden dat dat best te regelen moet zijn. Ik denk wel dat als de kinderen nog voor schoolleeftijd zitten, je toch ook wel buiten het hoogseizoen kunt gaan. (in dit geval, ja die collega heeft idd 4 weken gepland in hoogseizoen, kids van 1.5 en eentje van 3.5)
Maar ik snap wel dat tussen kerst en nieuwjaar of bv met carnaval er meer mensen zijn die vrij willen hebben. en dat daar gewoon een tussenweg ingezocht moet worden.
[..]
sinds begin dit jaar bijna iedere week 1/1,5 dagen en ze werkt er maar 4 op een week
dat vind ik best veel, en ja ze wisselen elkaar af, dat is natuurlijk lastig
34 uur op 4 dagen werken wequote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze werkt er máár 4?!?! ze werkt 32 uur!! ( of 24) dat vind ik veel hoor. dat zou ik niet rond krijgen.
Tja, wij konden dus niet buiten de vakantie zoals gezegd, omdat mijn man vrij heeft in de bouwvak, en verplicht vrij tussen kers en oud en nieuw.
Ik werk volgens mn contract 32 uur.. Vaak zit ik toch wel rond de 40...quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
ze werkt er máár 4?!?! ze werkt 32 uur!! ( of 24) dat vind ik veel hoor. dat zou ik niet rond krijgen.
Tja, wij konden dus niet buiten de vakantie zoals gezegd, omdat mijn man vrij heeft in de bouwvak, en verplicht vrij tussen kers en oud en nieuw.
Dat is het ook... Maar ik moet het zo in mn eentje rondbreien straks... En dat kan ik!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
kolere, da's bijna een fulltime baan.
ja ok, maar dat is eigen keus geweest, minder konquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:42 schreef debuurvrouw het volgende:
kolere, da's bijna een fulltime baan.
Ik vind dat niet 'maar' eigenlijk, maar goed dat is de discussie niet.quote:
ik doe t ook liever op 4,5 dag hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:44 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik vind dat niet 'maar' eigenlijk, maar goed dat is de discussie niet.
1-1,5 dag per week afwezig wegens ziekte van een kind is wel veel. Is er een kind chronisch ziek ofzo?
tuurlijk, maar ik mag me toch afvragen hoe zoiets werkt met oa dat zorgverlof en ziekte opvangn enzoquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef trui het volgende:
tsja, vervelend hoor. maar het lijkt me meer iets om met de collega in kwestie aan te kaarten, en goede afspraken te maken over wat je acceptabel vindt en wat niet. direct, of via de leidinggevende, als die 't zelf nog niet doet.
Informatie inwinnen is dan wel de eerste stapquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:07 schreef trui het volgende:
tsja, vervelend hoor. maar het lijkt me meer iets om met de collega in kwestie aan te kaarten, en goede afspraken te maken over wat je acceptabel vindt en wat niet. direct, of via de leidinggevende, als die 't zelf nog niet doet.
Wow dat is lekkerquote:Op woensdag 22 februari 2012 12:59 schreef Ticootje het volgende:
Oh. Ik ben ff dingen aan het regelen om me in te schrijven voor particuliere verhuur (huisje). Dus ik moest werkgeversverklaring hebben... Krijg ik er 1 terug, staat op onbepaalde tijd... Dus ik zeg, ik heb helemaal geen contract voor onbepaalde tijd..??? Nee dat klopt, die heb ik hier, die meot je ook ff tekenen..
YEAH!
Jazeker... Nu alleen nog een hypotheek geval dat we geen achterstanden hebben.. En dan hoop ik zo erg dat ik alles optijd opstuur voor dat ene huisje wat nog vrij staat.quote:
tof allemaal! ik duim hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:03 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Jazeker... Nu alleen nog een hypotheek geval dat we geen achterstanden hebben.. En dan hoop ik zo erg dat ik alles optijd opstuur voor dat ene huisje wat nog vrij staat.
http://www.funda.nl/huur/(...)69354-oostwaarts-30/
Deze dus.. Ik wil het!
Toen nog niet, maar daar zag ik tegenop !quote:
Ik heb al wat mails gestuurd naar makelaars.. Ik kan misschien binnenkort komen kijken naar een tijdelijke woning.. Maar als ik meteen permanent kan krijgen heeft dat mijn voorkeur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:39 schreef ferrari_rood het volgende:
Ik ga voor je duimen tico lekker dicht bij de winkels.
Je kunt eventueel ook nog ikwilhuren.nu kijken de verhuren vaak ook woningen die mensen niet verkocht krijgen.
Dat had ik eerder moeten vragen, ik ben er weerquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:56 schreef Saffier het volgende:
ohja iemand enig idee hoe lamg een startuprepair kan/mag duren? Klappert kreeg het op zijn heupen net....
Waar ga je heen? Je mag best met mij mee straks?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:04 schreef Vicky het volgende:
Tico wat goed!
BE, zwaar klote!ik.ben trots op mezelf.. Vanavond naar de sportschool!
bij aflevering zat er een.scheur in.de poot. Direct aangegeven.en.op de bon laten zetten.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:18 schreef trui het volgende:
vicky, wat is er loos met de poot? en succes met sporten!
sportcity met 4 moeders van.schoolquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:21 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Waar ga je heen? Je mag best met mij mee straks?
Oh das leuk!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:22 schreef Vicky het volgende:
[..]
sportcity met 4 moeders van.school
wat een stelletje lapzwanzen is 't daar toch ook!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:21 schreef Vicky het volgende:
bij aflevering zat er een.scheur in.de poot. Direct aangegeven.en.op de bon laten zetten.
Ook al weer over gemaild maar tot op heden geen.reactie
Kan hij mooi wat achterstallig kluswerk doen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik zou toch met Senna en mijn ouders op vakantie gaan als B. voor zijn werk een week naar Athene gaat?
Onze vakantie is geboekt, en twee dagen later liet het bedrijf weten dat ze vanwege de toestand in Athene niet daarheen gaan. Zit hij de hele week alleen thuis!
B. Bijboeken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef miss_sly het volgende:
Ow ja, ik zou toch met Senna en mijn ouders op vakantie gaan als B. voor zijn werk een week naar Athene gaat?
Onze vakantie is geboekt, en twee dagen later liet het bedrijf weten dat ze vanwege de toestand in Athene niet daarheen gaan. Zit hij de hele week alleen thuis!
Ja heerlijk, kan hij eindelijk die plintjes leggen/ druppende kraan maken/ dat ene lampje ophangen...quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:40 schreef Claudia_x het volgende:
Ook wel eens lekker voor hem, alleen zijn in zijn eigen huis.
Ik zeur daar niet over, ik initieer gewoon reorganisatieacties waarbij hij lekker mee mag helpenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:49 schreef Claudia_x het volgende:
Heeft hij eigenlijk eens geen gezeur aan zijn hoofd dat alles in het huis anders en beter moet.
Hehe. Mijn lief zou het heerlijk vinden als ik er een tijdje niet was om te vragen of hij wil stofzuigen/helpen met m'n computerproblemen/whatever. En andersom zou ik het ook best fijn vinden. Het komt gewoon niet zo vaak voor dat je alleen bent in je eigen huis als je een gezin hebt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zeur daar niet over, ik initieer gewoon reorganisatieacties waarbij hij lekker mee mag helpen
Na een scheiding wel hoor... lekker vaak alleen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hehe. Mijn lief zou het heerlijk vinden als ik er een tijdje niet was om te vragen of hij wil stofzuigen/helpen met m'n computerproblemen/whatever. En andersom zou ik het ook best fijn vinden. Het komt gewoon niet zo vaak voor dat je alleen bent in je eigen huis als je een gezin hebt.
Klopt. Maar ik vraag sowieso niet heel veel, alleen de vuilniszakken en de kattenbak, en dat gaat gewoon door als wij weg zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:53 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Hehe. Mijn lief zou het heerlijk vinden als ik er een tijdje niet was om te vragen of hij wil stofzuigen/helpen met m'n computerproblemen/whatever. En andersom zou ik het ook best fijn vinden. Het komt gewoon niet zo vaak voor dat je alleen bent in je eigen huis als je een gezin hebt.
Je klinkt zo zeker van dat laatste.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:55 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik vraag sowieso niet heel veel, alleen de vuilniszakken en de kattenbak, en dat gaat gewoon door als wij weg zijn.
Afgericht?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je klinkt zo zeker van dat laatste.
Ik bedoel dat de kat gewoon op de bak gaat en hij vuilnis produceert. Over het opruimen heb ik geen illusies, hoewel ik vermoed dat hij op zaterdag als we thuiskomen even wat oppervlakkige moeite doet om het in orde te makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Je klinkt zo zeker van dat laatste.
Vooral leuk als de kat ergens gekotst heeftquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef Claudia_x het volgende:
Oh, een schoonmaakster! Die zou ik ook wel willen.
We hebben nu een robotstofzuiger, dat scheelt al iets.
dat hebben wij ook eens gehad. Dat is inderdaad niet zo heel fijnquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:00 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Vooral leuk als de kat ergens gekotst heeft
ja maar die brokjes hequote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef Claudia_x het volgende:
Daar heb je een dweilvariant voor.
Zuigt 'ie die dan niet op?quote:
Ik zie het ook gewoon voor me zo dat je hond ergens heeft zitten schijten, heel je woonkamer onder de stront.! Heerlijk.quote:
de stofzuigerrobot rijdt lekker een keer op en neer door de kots. Smeert het daarmee lekker door de kamer heen. De brokjes zuigt hij op ja.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:05 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Zuigt 'ie die dan niet op?
Wij hebben geen katten meer, dat scheelt.
Ik zou hem ook liever inruilen voor een schoonmaakster. Maar vooralsnog wordt dat niet wat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef miss_sly het volgende:
Robotstofzuiger hebben wij de deur uitgedaan, vond het niet wat.
De schoonmaakster blijft! Wat is dat heerlijk, zeg
Hoezo niet?quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:15 schreef miss_sly het volgende:
Robotstofzuiger hebben wij de deur uitgedaan, vond het niet wat.
Geen idee of het met de kattenharen te maken had ofzo, maar hij maakte niet goed schoon, zat veel te snel vol (met haren), ging niet terug naar zijn basisstation enzo. En toen kregen we een schoonmaakster en die deed het veel beterquote:
Ik.Wil.Dat.Ook.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:21 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Geen idee of het met de kattenharen te maken had ofzo, maar hij maakte niet goed schoon, zat veel te snel vol (met haren), ging niet terug naar zijn basisstation enzo. En toen kregen we een schoonmaakster en die deed het veel beter
Onze komt iedere woensdag en als we dan thuiskomen is alles lekker helemaal schoon en je ruikt al dat er lekker gepoetst is als je beneden de deur open doet
En dan hoef ik 's ochtends na het douchen niet de kraan en de douchewand droog te maken, want de schoonmaakster komt dat helemaal goed poetsen
Die van mn ouders ?quote:
Deed ik vroeger ook nooit, maar het ziet er gewoon veel netter en mooier uit en het blijft veel langer mooi. Anders krijg je veel meer kalkdruppeltjes enzo, en ik vind onze donkere badkamer nog steeds zo mooi, die wil ik graag mooi houdenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:23 schreef Claudia_x het volgende:
Onze buren nemen een schoonmaakster en ik hoop dat die ook een gaatje in haar agenda voor ons kan vinden.
Maak jij de douchewand droog?![]()
Inloopdouche <3quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:31 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben een inloopdouche maar moeten nog een douchedeur. Achterlijk duur zijn die krengen zeg.
Bij schimmel moet je gewoon chloor erop pleuren en niet afspoelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef bitterend het volgende:
We hebben een bad met scheve kraan en schimmel
Ik ook... En zeker bij zwangerschap... Dat heel je huis naar zwembad ruikt...quote:
Dettol <3quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:37 schreef bitterend het volgende:
Ik heb alleen met chloor het idee dat alles echt schoon wordt...en ammoniak maar dat geur is niet te harden!
Ideaal... Ik zou ervoor tekenen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:41 schreef Estrys het volgende:
Mijn vent heeft zijn nieuwe auto gekregen vandaag. Ik denk dat hij de hele avond in zijn auto blijft zitten
Die weken mogen dan ook niet geloof ik. Het zijn redelijk belangrijke weken in een schooljaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 12:44 schreef Brighteyes het volgende:
Maar ik vind het voor Sasha helemaal niet leuk als hij de eerste twee schoolweken van het jaar zou missen. En daar zou het op neer komen, want ik wil toch kamperen.
http://www.sportfondsen.nl/index.php?sid=31&mod_id=39853quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Leuk, dat grote jongensspeelgoed!
Even iets anders: wat kost zwemles ongeveer per maand, gemiddeld?
per maand voor 1x per week een half uur les.quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:01 schreef miss_sly het volgende:
Leuk, dat grote jongensspeelgoed!
Even iets anders: wat kost zwemles ongeveer per maand, gemiddeld?
Alle weken zijn belangrijk in een schooljaar!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:44 schreef easy-going het volgende:
[..]
Die weken mogen dan ook niet geloof ik. Het zijn redelijk belangrijke weken in een schooljaar.
Wij hebben er een op maat laten maken. Blijkt achteraf goedkoper san ' standaard' deuren. Maar alsnog achterlijk deur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:31 schreef Estrys het volgende:
Wij hebben een inloopdouche maar moeten nog een douchedeur. Achterlijk duur zijn die krengen zeg.
Wij hebben er een op maat laten maken. Blijkt achteraf goedkoper dan ' standaard' deuren. Maar alsnog achterlijk deur.quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:31 schreef Estrys het volgende:
In ons oude guis was er een wortelding van een oude plant in de tuin. Hele flessen Glorix Chloor heb ik er overheen gegoten, maar de plant is erg hardnekkig in leven geblevenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:34 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Bij schimmel moet je gewoon chloor erop pleuren en niet afspoelen.
Gheghe, ik vond mn post al vrij cryptisch, bedacht ik me achteraf, zeker als je het programma (het onderdeel) niet kent.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:07 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb even gegoogled en de douche gevonden en meteen ingevuld! Had er nog nooit van gehoord, maar is idd een goeie tip!
Nou het is vanuit een stichting en ik zit in het bestuur. Als er genoeg andere mensen vanuit de stichting kunnen dan ga ik niet. Ik word niet persoonlijk uitgenodigd maar de organisatie.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:21 schreef Saffier het volgende:
Ow wat heftig zeg'Nee' zeggen vind ik dan nog moeilijker dan gaan geloof ik.....
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:45 schreef Luchtbel het volgende:
Thank you. Die electroshocktherapie moet echt een keer stoppen maar ja. Voor nu is het zo.....mag ik foto´s van de kinderen in m´n mail?
om 17.00 uur!!quote:
Yeah!quote:
Nou idd, daar ben je lekker mee!quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:49 schreef Lois het volgende:
Precies dus er had best wel even bij stilgestaan kunnen worden. Ik probeer altijd duidelijk te maken dat mensen die je kwaad willen doen er net zo uit zien als gewone mensen, en juf stapt er even luchtig overheen.....
ja, afgelopen maandag ben ik gebeld.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:36 schreef Rottdog het volgende:
Lady wrb had jij nog een reactie gehad op je brief?
Ik ga zo ook naar de opticien. Om mn nieuwe (test) lenzen op te halen. Ben benieuwd of die beter zijn. Ze zijn in ieder geval duurder dan die ik nu heb van Hans Anders.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook al dagen hoofdpijn.
ik ga zo naar de opticien om te kijken of mijn sterkte nog wel klopt en om mijn oogdruk te laten meten.
Ik heb je gisteren een pm gestuurd. Had je dat al gezien?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:26 schreef lady-wrb het volgende:
ik heb ook al dagen hoofdpijn.
ik ga zo naar de opticien om te kijken of mijn sterkte nog wel klopt en om mijn oogdruk te laten meten.
Het maakt iig erg jong ook!quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:29 schreef trui het volgende:
misschien is dat 't gewoon BE, heb ik alleen ruitenwissers nodig.
Gewoon even een keer laten testen.quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:56 schreef trui het volgende:
ik denk dat ik ook aan een bril/lenzen moet. bluhg!
Daar zit ik nog over na te denken. Aan de ene kant voel ik daar wel iets voor, aan de andere kant heb ik geen signalement, of wat ook.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:46 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Nou ja zo`n juf joh..belachelijk! Zeker na zo`n verhaal van een 5-jarig meisje wat dus wel mee was genomen..
Gaat er ook nog iets van aangifte gedaan worden?
Nee maar ze kunnen maar weten dat er iets gebeurd is. Omdat ze die informatie misschien kunnen gebruiken als er wel eens iemand wordt aangehouden die zich niet netjes gedraagt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef Lois het volgende:
[..]
Daar zit ik nog over na te denken. Aan de ene kant voel ik daar wel iets voor, aan de andere kant heb ik geen signalement, of wat ook.
Aangifte is dan misschien lastig, maar een melding maken kan wel, dacht ik?quote:Op donderdag 23 februari 2012 16:50 schreef Lois het volgende:
[..]
Daar zit ik nog over na te denken. Aan de ene kant voel ik daar wel iets voor, aan de andere kant heb ik geen signalement, of wat ook.
ja en ik heb geantwoordquote:Op donderdag 23 februari 2012 13:43 schreef Spuuglokje het volgende:
[..]
Ik heb je gisteren een pm gestuurd. Had je dat al gezien?
Da's het beste. Is er verder sprake van een strafbaar feit? Wat wilde die vrouw eigenlijk? Weet Iris dat?quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef Lois het volgende:
Hmmm ik mail de wijkagent wel even wat te doen. tnx, ik zat er best mee, wat nu wijsheid was.
Bizar..quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:51 schreef Lois het volgende:
Ze wilde Iris meenemen was het gevoel van alle kindjes. Niet alleen opzij zetten, of wegduwen, het was echt achter zich aan trekken. Weird hè?
Ik snap je gedachtengang volledig. Maar hoop toch dat je er niet zelf achteraan gaat, JIJ belandt in de bak en vrouw en kinderen hebben dan geen klap meer aan je.quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:12 schreef Swetsenegger het volgende:
De jongen in de blauwe ford ka had echt een levenslang probleem gehad als hij MIJN 5 jarige dochtertje had meegenomen.
da's strafbaar.quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:51 schreef Lois het volgende:
Ze wilde Iris meenemen was het gevoel van alle kindjes. Niet alleen opzij zetten, of wegduwen, het was echt achter zich aan trekken. Weird hè?
Lijkt me niet handig...quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:00 schreef snoopy het volgende:
Getver Lois, wat een naar idee![]()
Melding maken lijkt me een wijs besluit.
Mijn dochter gaat een briefje op ons raam hangen met de melding dat we op vakantie zijn en vriendjes dus geen afspraak met haar en haar broer kunnen maken. Dat lijkt me dus niet zo'n wijs besluit![]()
Tzal wel zoiets zijn geweest. Al hadden die ouders sowieso met niemand contact. Was een beetje een einzelgangersgezin.quote:Op donderdag 23 februari 2012 21:16 schreef snoopy het volgende:
Daar zal wel meer achter gezeten hebben amaranta. Schulden, problemen? Misschien wist je vriendin ook van niks.
Ik zou echt echt echt niet meer weten wat haar achternaam is. Ik weet alleen dat ze Elisabeth heet en dat haar broer Felix heet.quote:
Net zo betrouwbaar als een zwangerschapstest heb ik me laten vertellen!!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:50 schreef simmu het volgende:
zeg, weet iemand hoe betrouwbaar die fsh-thuistesten zijn?
ah, da's mooi. ik vond ze nogal aan de prijs en dan wil ik dus wel weten of het betrouwbaar is. aangezien het meerdere malen moet om betrouwbaar te zijn ben je zo 25 pleuri verder. dank je!quote:Op vrijdag 24 februari 2012 10:28 schreef MeNicole2 het volgende:
[..]
Net zo betrouwbaar als een zwangerschapstest heb ik me laten vertellen!!
Jaquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:23 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Nou dat nare gevoel over de toestand van Friso was dus wel correct
als je je eierstokken nog hebt kom je gewoon in de overgang hoor, inclusief de opvliegers enzoquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:29 schreef simmu het volgende:
mijn moeder gewoon normaal, mijn ene tante ook best vroeg (ook zo rond de 40) en mijn andere tante weet het niet, aangzien die tegen die tijd al baarmoederloos was. ik denk dat ik gewoon maar voor over anderhalve week een afspraak ga maken bij de huisarts (dan moet ravi ook naar het cb en is sangdrax toch thuis). ik moet ook even het gesprek over borstkanker doen (maandag krijgen we te horen of de kanker terug is bij mijn tante en volgens mijn moeder hebben diverse oudtantes het ook gehad. het is dus toch wel een issue)
Waarom ben je zo denigrerend over je stagiaire? Heb je haar vrijwillig of verplicht. Als je geen stagiaire wil kun je dat toch aangeven?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 09:43 schreef Estrys het volgende:
Ik ben aan het werk. Mijn stagiaire ook na vijf dagen carnaval. Het heeft duidelijk een uitwerking op haar humeur.Heb haar maar aan het scannen van oude dia's gezet. Vraagt ze steeds aan mij als het apparaat iets niet doet, ik heb al gezegd dat ik ook niks van het apparaat weet en dat ze de handleiding erbij moet pakken. Stagiaires
Het zijn net kinderen he.
dan zal ze er geen last van gehad hebben hequote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:44 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
als je je eierstokken nog hebt kom je gewoon in de overgang hoor, inclusief de opvliegers enzo
jij kan goed tussen de regels doorlezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:03 schreef simmu het volgende:
[..]
dan zal ze er geen last van gehad hebben he
ik had het niet over jouw moeder maar over mijn tante. ik ken heul je moeder nietquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:06 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
jij kan goed tussen de regels doorlezen.mijn moeder heeft echt wel overgangsklachten hoor. vooral emotioneel. en die heeft ook haar 'kippenhok' eruit.
oh, dat van tussen de regels lezen neem ik terug.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:16 schreef simmu het volgende:
[..]
ik had het niet over jouw moeder maar over mijn tante. ik ken heul je moeder niet
Niks zuur, ik probeer je uit te leggen dat ze dus weinig tot geen last van de overgang heeft gehad. maar dat ze wel degelijk in de overgang is geweest. Tenzij haar eierstokken zijn weggehaald toen is ze meteen, per direct in de overgang geraakt. Het goede antwoord is dus dat tante het niet weet, of nog door de overgang moet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:23 schreef simmu het volgende:
ik weet het niet. zijzelf zegt geen overgang gehad te hebben. echter; die baarmoeder moest eruit om hele goede redenen en *daar* heeft zij wel heel veel last van gehad. er werd me gevraagd naar hoe vroeg de rest van mijn familie er last van had.
god, wat een gesjaggerijn hier weer. zuur much?
-->
quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef ik80lll het volgende:
net de uitslag van het uitstrijkje gehad, weer niet goed, balen nu moet ik naar de gyn. maar dat is pas over een maand. En dan doen ze ws meteen weer een uitstrijkje
Dat is nu ook mijn angst. Ik krijg volgende week de uitslag van mijn tweede uitstrijkje...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:29 schreef ik80lll het volgende:
net de uitslag van het uitstrijkje gehad, weer niet goed, balen nu moet ik naar de gyn. maar dat is pas over een maand. En dan doen ze ws meteen weer een uitstrijkje
dat denk ik niet, gezien haar klachten.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:39 schreef amaranta het volgende:
[..]
Ik dacht, maar nu praat/denk ik voor een ander, dat Simmu haar baarmoeder heeft laten verwijderen na de bevalling van de tweeling.
NU ik er over nadenk was het volgens mij een sterilisatie. Ik heb te snel getypt.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:41 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
dat denk ik niet, gezien haar klachten.
Toen ik haar zag stortte ik zelf gewoon ook een beetje in. Wat een verdriet.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:33 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Die arme mabel leek haast in te storten net![]()
dat kan best. dat weet ik niet en ik zeg ook nergens dat te weten. ik herhaalde enkel wat ze mij verteld heeft. tis niet nodig om me daar dan op een kattige toon op aan te vallenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Niks zuur, ik probeer je uit te leggen dat ze dus weinig tot geen last van de overgang heeft gehad. maar dat ze wel degelijk in de overgang is geweest. Tenzij haar eierstokken zijn weggehaald toen is ze meteen, per direct in de overgang geraakt. Het goede antwoord is dus dat tante het niet weet, of nog door de overgang moet.
Maar goed,succes ermee, als je het niet wil begrijpen verder.
isbij jou een ander baarmoederprobleem al uitgesloten? want dat lijkt me gezien je leeftijd meer waarschijnlijk?
Wat ontzettend balen ik80. hopelijk valt het allemaal mee. Wat een geluk dat er uitstrijkjes zijn!
maar wat een bovenmenselijke prestatie dan de afgelopen week! want zij weten dit toch al wel langer, het lijkt nu net of zij ook via de persconferentie op de hoogte is gebracht.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:55 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Toen ik haar zag stortte ik zelf gewoon ook een beetje in. Wat een verdriet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |