en? heb je al lijntjes lopen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Godshand het volgende:
Het kriebelt weer, toch op deze vervelende dag een profieltje aangemaakt bij e-matching. Veel vrouwen daar zeg!
Wat is dat goedkeuren van het profiel? Gaat er een figuur naar mijn profiel kijken?
Alleen de waslijnquote:
Ik denk dat je ook niet veel aan dit type mist, haha.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja komop, ik zei ook al van hoezo heb je zelf eigenlijk geen actie ondernomen.
Ze antwoordde dat ze zelf ook onzeker is. Alleen wel een grote bek en meteen allemaal eisen (ja als je bij mij bent wil ik ook niet dat je dit en dat doet).
Come on, give me a break. Waarom vooraf allemaal zo moeilijk. Gewoon kletsen en meeten, niet van te voren je hele levenspad samen al uitstippelen. Daarop reageerde ze met `tja vrouwen, veeleisend`.
Tjah persoonlijk hou ik er niet van om voorgelogen te worden. Ze upload bewust de oudere foto's omdat ze dus aan is gekomen. Als ze meteen open kaart had gespeelt had ik er niet zo een punt van gemaakt, nu zou ik me wel bedenken ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:12 schreef Illiberal het volgende:
Maar dat schijnen dus oudere foto's te zijn, ze stuurde een foto van dit weekend, waar dat leuke koppie wat meer "volheid" heeft gekregen, en dus eigenlijk niet zo leuk meer is. Of zit ik me nou blind te staren op foto's en moet ik maar gewoon met haar afspreken?
Wel als het verschil 30 kilo isquote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef Zocalo het volgende:
Mwah iedereen zet er fotos op waar je het beste in uitkomt, dat hoeft niet eens zo lang geleden geweest te zijn.
Verdoe niet te veel tijd met onzin en spreek snel af is mijn advies.
Die foto van 5-11-11 had ze gewoon uit de goede hoek genomenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:23 schreef Illiberal het volgende:
Tsja, er staat een foto op haar Facebook van 5 nov 2011, waarop ze er dun uitziet, maar op de foto van 25 feb 2012 heeft ze een heel erg vol gezicht. Beide foto's lijken een andere persoon, maar als je goed kijkt dan is het wel dezelfde persoon.
Dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die foto van 5-11-11 had ze gewoon uit de goede hoek genomen
Kan je niet zien of ze online zijn dan? Of wanneer ze voor het laatst online waren? Ik denk dat je daar dan redelijk wat uit kan opmakenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen de waslijn
Ik heb voor 3 maanden betaald, en nu wat mailtjes de deur uit gedaan, naar de meiden in mijn favorietenlijstje.
Geen idee hoe lang die meiden erop staan, voor hetzelfde geldt zijn ze allang bezet
Nee, niets van te zien. Dus gissen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef madsaus het volgende:
[..]
Kan je niet zien of ze online zijn dan? Of wanneer ze voor het laatst online waren? Ik denk dat je daar dan redelijk wat uit kan opmaken
Dat klinkt toch wel als een minpunt van die site, zo weet je niet echt waar je mee bezig bent zeg maarquote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, niets van te zien. Dus gissen.
Je kan wel zien wie jouw profiel hebben bekeken.
Och, gewoon mailen en dan hoor je het wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:23 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel als een minpunt van die site, zo weet je niet echt waar je mee bezig bent zeg maar
Pas je wel op voor de FGAS!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:23 schreef Illiberal het volgende:
Tsja, er staat een foto op haar Facebook van 5 nov 2011, waarop ze er dun uitziet, maar op de foto van 25 feb 2012 heeft ze een heel erg vol gezicht. Beide foto's lijken van een andere persoon, maar als je goed kijkt dan is het wel dezelfde persoon.
Een oud bijgeloof dat op het moment dat je de ware tegenkomt er iets gebeurd tussen beide wat eigenlijk bijna nooit gebeurd. Zo laten de geesten in de hemel zien wie je ware is als je dat niet weet. Indianengeloof(verhalen). Als de grote bison de hert tegenkomt enz.quote:
quote:
Heb je je voodoopop ook al klaar liggen voor als het uitgaat?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een oud bijgeloof dat op het moment dat je de ware tegenkomt er iets gebeurd tussen beide wat eigenlijk bijna nooit gebeurd. Zo laten de geesten in de hemel zien wie je ware is als je dat niet weet.
Nou iig al een leuk verhaal voor eventuele kinderen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je je voodoopop ook al klaar liggen voor als het uitgaat?
Nee, je piemel is kapot.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat je niet meer kan mastuberen, als je verliefd bent?
Voor de sites: zie de OPquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de dating sites die jullie gebruiken en hoeveel dates hebben jullie gehad? Hoeveel waren de moeite waard?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |