Dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die foto van 5-11-11 had ze gewoon uit de goede hoek genomen
Kan je niet zien of ze online zijn dan? Of wanneer ze voor het laatst online waren? Ik denk dat je daar dan redelijk wat uit kan opmakenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen de waslijn
Ik heb voor 3 maanden betaald, en nu wat mailtjes de deur uit gedaan, naar de meiden in mijn favorietenlijstje.
Geen idee hoe lang die meiden erop staan, voor hetzelfde geldt zijn ze allang bezet
Nee, niets van te zien. Dus gissen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef madsaus het volgende:
[..]
Kan je niet zien of ze online zijn dan? Of wanneer ze voor het laatst online waren? Ik denk dat je daar dan redelijk wat uit kan opmaken
Dat klinkt toch wel als een minpunt van die site, zo weet je niet echt waar je mee bezig bent zeg maarquote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, niets van te zien. Dus gissen.
Je kan wel zien wie jouw profiel hebben bekeken.
Och, gewoon mailen en dan hoor je het wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:23 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel als een minpunt van die site, zo weet je niet echt waar je mee bezig bent zeg maar
Pas je wel op voor de FGAS!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:23 schreef Illiberal het volgende:
Tsja, er staat een foto op haar Facebook van 5 nov 2011, waarop ze er dun uitziet, maar op de foto van 25 feb 2012 heeft ze een heel erg vol gezicht. Beide foto's lijken van een andere persoon, maar als je goed kijkt dan is het wel dezelfde persoon.
Een oud bijgeloof dat op het moment dat je de ware tegenkomt er iets gebeurd tussen beide wat eigenlijk bijna nooit gebeurd. Zo laten de geesten in de hemel zien wie je ware is als je dat niet weet. Indianengeloof(verhalen). Als de grote bison de hert tegenkomt enz.quote:
quote:
Heb je je voodoopop ook al klaar liggen voor als het uitgaat?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een oud bijgeloof dat op het moment dat je de ware tegenkomt er iets gebeurd tussen beide wat eigenlijk bijna nooit gebeurd. Zo laten de geesten in de hemel zien wie je ware is als je dat niet weet.
Nou iig al een leuk verhaal voor eventuele kinderen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je je voodoopop ook al klaar liggen voor als het uitgaat?
Nee, je piemel is kapot.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat je niet meer kan mastuberen, als je verliefd bent?
Voor de sites: zie de OPquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de dating sites die jullie gebruiken en hoeveel dates hebben jullie gehad? Hoeveel waren de moeite waard?
Was dat Friendscout24 niet 1 grote scam?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
Zit nu op Alternatiefdaten, Lexa, en Friendscout24....
En de ervaringen?quote:
Weet ik veel....die link stond in de OP....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 03:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Was dat Friendscout24 niet 1 grote scam?
Als een meisje dat voor de eerste keer doet en meteen 'op de 3e plek ooit' staat was het gewoon een ongelofelijk boutspel. Het is in ieder geval geen 'teken van God' dat jullie 'de ware' voor elkaar zijn, mocht zoiets bestaan dan gaat dat wel anders dan met een of ander suf computerspelletje.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef picardmike het volgende:
Mijn date heeft zaterdag ook "het teken" aan me gegeven kom ik vandaag achter. "het teken is een als een meid een uitzonderlijke prestatie levert bij je waarvan de kans heel laag is. Ik heb namelijk het wii spel mario en sonic. Heb het al heel lang niet meer gespeeld, maar toen ik het vroeger speelde heb ik toch een tijd geprobeert alle records te breken. Niemand lukte het toen om een record te breken. Mijn date deed het spel voor de eerste keer en brak gewoon een record en vors ook. Op internet staat ze zelfs op de 3e plek ooit.
Ja maar ze was 3e enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Teken van God in een Wii-spelletje
Betekend dat dan dat ze niet de ware is maar je op zoek moet naar een vrouw die 1e wordt in het spel?quote:
Ze was eerste maar 3e van de wereld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:15 schreef jdel het volgende:
[..]
Betekend dat dan dat ze niet de ware is maar je op zoek moet naar een vrouw die 1e wordt in het spel?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de dating sites die jullie gebruiken en hoeveel dates hebben jullie gehad? Hoeveel waren de moeite waard?
Heb de afgelopen maanden alleen Paiq en Pepper gebruikt, iets van 10 dates gehad (bij Pepper meer dan bij Paiq) en geen heeft meer dan een kortstondige scharrel opgeleverd. Maar in mijn ogen heeft of het de moeite waard was wel met andere factoren te maken.quote:
Tuurlijk 10 dates in de afgelopen maanden...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb de afgelopen maanden alleen Paiq en Pepper gebruikt, iets van 10 dates gehad (bij Pepper meer dan bij Paiq) en geen heeft meer dan een kortstondige scharrel opgeleverd. Maar in mijn ogen heeft of het de moeite waard was wel met andere factoren te maken.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk 10 dates in de afgelopen maanden...
Dat ga ik niet eens halen met 1 date, simpelweg omdat een date al 50euro minimaal kost.
Nou laten we zeggen dat hij met afgelopen maanden 3 maanden bedoelt. Dan heeft hij 3 dates per maand ong. Dus elke week bijna een date. Dat gaat er bij mij niet in. aangezien je ook al een week nodig heb om een meid aan te spreken. zou het theorisch net kunnen om de 6mnd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
50 euro?![]()
![]()
![]()
Ik gok dat het wel een tijdsbestek is van een half jaar. Maar dan nog,, niet elke date kost 50 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen dat hij met afgelopen maanden 3 maanden bedoelt. Dan heeft hij 3 dates per maand ong. Dus elke week bijna een date. Dat gaat er bij mij niet in.
Een fok date niet nee, dat is gewoon naar een meet gaan ofzo iets. Maar een paiq en pepper date wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat het wel een tijdsbestek is van een half jaar. Maar dan nog,, niet elke date kost 50 euro
50 euro?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een fok date niet nee, dat is gewoon naar een meet gaan ofzo iets. Maar een paiq en pepper date wel.
Daarbij heb je ook veel geluk nodig een meid te treffen die net naast je woont of een paar straten verder. En als je wat leuks wilt doen ben in totaal al snel 50euro kwijt.
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
50 euro?
Nee man, met 20 euro heb je al een kop koffie gedronken met appelpunt, en het treinkaartje betaalt. Als je gewoon een wandeling maakt, valt het helemaal mee.
Tenzij je veel moet reizen, dan wel ja.
Nee, dan kan je beter gaan gamen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.
Ja, want als je wandelt doe je nietsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.
Daarbij heb ik geen gemakkelijk gevoel als ik naast een wildvreemde wandel hoor. Als ik een date heb wil ik ook wat te doen hebben. Anders irriteer je elkaar maar.
Nou geen enkele meid is zo makkelijk dat je alleen met haar hoeft te wandelen en dan het bed in kan duiken, daar moet je echt wat aan besteden. Door wandelen worden ze echt niet verliefd op je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, want als je wandelt doe je niets
Doel is toch ook om gelijk bij de eerste date het bed in te belanden? En de kans dat iemand in 1x helemaal verliefd op je wordt is ook zeer klein.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou geen enkele meid is zo makkelijk dat je alleen met haar hoeft te wandelen en dan het bed in kan duiken, daar moet je echt wat aan besteden. Door wandelen worden ze echt niet verliefd op je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |