Jaloers?quote:
Komt 't ook over idd. Ik vind PM ook een rare vent maar als 'ie werkelijk een leuke meid vindt gun ik het hem ook dat het wat wordt samen.quote:
Airhockeyquote:Op zondag 26 februari 2012 09:53 schreef Chawi het volgende:
Nah..ik als 32 jaar oud vrouwtje zou een rondje arcadehal best leuk vinden :-D
Hij krijgt een stopteken van de vrouw waar hij mee bezig is, en claimt dan dat het ook aan hem te danken is dat er niet genoikt is...?quote:
Nou misschien nooit een man gehad die dat voor jou wou doen, stoppen.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:53 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Hij krijgt een stopteken van de vrouw waar hij mee bezig is, en claimt dan dat het ook aan hem te danken is dat er niet genoikt is...?
Ik zie niet hoe dat uitlichten mij jaloers maakt.
Het feit dat je het al als iets heeeeuuul bijzonders beschouwt dat je bereid was te stoppen staat al zover buiten de ervaringen die ik met mannen heb dat ik geeneens een idee heb hier inhoudelijk op te reagerenquote:Op zondag 26 februari 2012 13:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou misschien nooit een man gehad die dat voor jou wou doen, stoppen.
Je bent wel een beetje aan het zoeken nu.quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het feit dat je het al als iets heeeeuuul bijzonders beschouwt dat je bereid was te stoppen staat al zover buiten de ervaringen die ik met mannen heb dat ik geeneens een idee heb hier inhoudelijk op te reageren
Iedereen toch, in dit topicquote:Op zondag 26 februari 2012 14:00 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje aan het zoeken nu.
Stopte ze bij jou allemaal dan?quote:Op zondag 26 februari 2012 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Het feit dat je het al als iets heeeeuuul bijzonders beschouwt dat je bereid was te stoppen staat al zover buiten de ervaringen die ik met mannen heb dat ik geeneens een idee heb hier inhoudelijk op te reageren
In principe stopt elke man als een vrouw niet verder wil ja. Niet stoppen alsin dat je stopt met zoenen, en als ze dan alsnog zo geil wordt dat ze verder wil prima, maar als een meid zegt "ik wil niet dat je aan m'n poes zit" dan ga je daar niet mee door nee. Ik denk dat jij gewoon het iets anders bedoelt dan dat DP voor ogen heeft.quote:
Nou de meeste mannen gaan er van uit als vrouwen nee zeggen ze ja bedoelen hoor. Of ze doen net alsof ze het niet begrepen hebben of ze proberen het gewoon nog 10x. Daarbij heb ik dat het verleden ook welleens gedaan. Maar dat was meer van het eerste.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:09 schreef Catbert het volgende:
[..]
In principe stopt elke man als een vrouw niet verder wil ja. Niet stoppen alsin dat je stopt met zoenen, en als ze dan alsnog zo geil wordt dat ze verder wil prima, maar als een meid zegt "ik wil niet dat je aan m'n poes zit" dan ga je daar niet mee door nee. Ik denk dat jij gewoon het iets anders bedoelt dan dat DP voor ogen heeft.
Nja, dat.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:59 schreef Pvoesss het volgende:
Ik verbaas me nu wel over de vrouwen en mannen die jij kent
Verkapt tieten schurenquote:Op zondag 26 februari 2012 15:41 schreef DenWauwelaar het volgende:
Knuffelen PM. Jezus man, nu weten we het zeker.
Eens andere vragen stellenquote:Op zondag 26 februari 2012 16:23 schreef Ramkraker het volgende:
Ik had Badoo voor mn iphone gedownload, en ik las dat er veel nep profielen op zitten, dus ik ga tegen een paar mensen chatten, en die antwoorden allemaal precies hetzelfdeHoe weet ik nou of iemand een echt profiel heeft
Wat ik ze ook vraag, ik krijg standaard antwoorden, echt gewoon "ja, nee" terugquote:
Als dat ook op open vragen is dan kan je je conclusie trekken denk ik zoquote:Op zondag 26 februari 2012 17:23 schreef Ramkraker het volgende:
[..]
Wat ik ze ook vraag, ik krijg standaard antwoorden, echt gewoon "ja, nee" terug
Omdat vrouwen er op internet aan gewend zijn geen moeite te hoeven doen? Zelfs met een leeg profiel komen de mannen toch wel.quote:Op zondag 26 februari 2012 19:52 schreef Viking84 het volgende:
Overigens ben ik een stuk kritischer geworden: ik heb liever weinig écht leuke contacten (of eentje is eigenlijk genoeg als het meteen goed zit) dan dat ik met een boel vrouwen die het net niet zijn (of helemaal niet) heen en weer mail, zonde van mijn en hun tijd
.
Verder vind ik dat er een hoop suffe, slaapverwekkende dertien-in-een-dozijnprofielen op RP staan. Waarom doen die vrouwen geen moeite een andere vrouw aan het lachen te maken of anderzijds te prikkelen?
Ja, volgens mij doen ze alles handmatig daar.quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Godshand het volgende:
Het kriebelt weer, toch op deze vervelende dag een profieltje aangemaakt bij e-matching. Veel vrouwen daar zeg!
Wat is dat goedkeuren van het profiel? Gaat er een figuur naar mijn profiel kijken?
Ik ben v en val op v, dus ze moeten wel wat meer moeite doenquote:Op zondag 26 februari 2012 20:17 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Omdat vrouwen er op internet aan gewend zijn geen moeite te hoeven doen? Zelfs met een leeg profiel komen de mannen toch wel.
fixed voor jequote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben v en val op v, dus ik moet wel wat meer moeite doen.
Weet ik schatquote:Op zondag 26 februari 2012 21:17 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben v en val op v, dus ze moeten wel wat meer moeite doen.
Vergelijk haar post en de post van haar die ik heb gequotequote:Op zondag 26 februari 2012 21:38 schreef dyna18 het volgende:
[..]
Euh, wat betekend fixed?
(zal wel het leeftijdsverschil zijn
Haha, vrouwen en afwijzen/playen. Altijd erg creatief met vage onzinverhaaltjes bedenken.quote:Op maandag 27 februari 2012 01:01 schreef W00fer het volgende:
Gisteren kwam het hoge woord eruit. Ik was niet bevestigend genoeg n.a.v. haar sores in mijn communicatie naar mevrouw, ik kwam te zelverzekerd over in mijn mailtjes naar haar en daardoor zette zij zichzelf op een lager pitje. Iets met onzekerheid zei ze.
Daarnaast was ik niet brutaal genoeg om haar nulzes te vragen of op een andere manier mijn intenties duidelijk te maken. Nu dacht ze dat ik haar friendzonede. Een andere gast strikte haar wel en hebben ze dus afgesproken.
Komt ze gister aan met, "ja ik wil je toch leren kennen hoor".
Ik zei "ik wil geen tweede keus zijn", maar die opmerking viel niet echt in goede aarde
Wat dit betreft wel weer een +puntje voor je PM. Dat klinkt een stuk volwassener als sommige reacties. Wie weet val je irl best wel meequote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:29 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou we zijn naar het strand geweest en het weer zat gelukkig erg mee vandaag, daar hebben we een wandeling gemaakt en wou ze me nog van de pier afduwen. Daarna hebben we wat gedronken aan het strand. Toen waren we een uur verder en zochten we een speelhal op om nog een paar arcade spellen te doen, ik van haar wou winnen met een dansarcadegame, alleen muntjes krijgen duurde lang en de bioscoopfilm begon. Toen zijn we daar naartoe geweest, tijdens de film niet echt veel gecommuniceerd(wat ook niet erg was, boeiende film). De film kende een beetje raar einde, van de 2 mannen die om een vrouw vochten had degene gewonnen die ook de ex- van de andere man gedaan, dat op het laatst toegaf en dus een enorme player was.
Daarna zijn we naar mijn huis gegaan, wat achter de wii gezeten en toen mijn ijsbreekfilm tristan en isuldor van stal gehaald, maar tijdens de film hebben we 2uur lang staan knuffelen en zoenen. Daarbij heb ik hem ook perongeluk uitgezet. Ze had zich voorgenomen om naar huis te gaan, ze vond het allemaal snel gaan en mij de schuld gaf van het geknuffel. Was ik het mee eens dus heb haar toen met veel plezier uitgezwaaid. Ben ergens zelfs blij dat ze zo is.
Ja komop, ik zei ook al van hoezo heb je zelf eigenlijk geen actie ondernomen.quote:Op maandag 27 februari 2012 10:17 schreef Premium_Quality het volgende:
[..]
Haha, vrouwen en afwijzen/playen. Altijd erg creatief met vage onzinverhaaltjes bedenken.
en? heb je al lijntjes lopen?quote:Op zondag 26 februari 2012 20:50 schreef Godshand het volgende:
Het kriebelt weer, toch op deze vervelende dag een profieltje aangemaakt bij e-matching. Veel vrouwen daar zeg!
Wat is dat goedkeuren van het profiel? Gaat er een figuur naar mijn profiel kijken?
Alleen de waslijnquote:
Ik denk dat je ook niet veel aan dit type mist, haha.quote:Op maandag 27 februari 2012 13:04 schreef W00fer het volgende:
[..]
Ja komop, ik zei ook al van hoezo heb je zelf eigenlijk geen actie ondernomen.
Ze antwoordde dat ze zelf ook onzeker is. Alleen wel een grote bek en meteen allemaal eisen (ja als je bij mij bent wil ik ook niet dat je dit en dat doet).
Come on, give me a break. Waarom vooraf allemaal zo moeilijk. Gewoon kletsen en meeten, niet van te voren je hele levenspad samen al uitstippelen. Daarop reageerde ze met `tja vrouwen, veeleisend`.
Tjah persoonlijk hou ik er niet van om voorgelogen te worden. Ze upload bewust de oudere foto's omdat ze dus aan is gekomen. Als ze meteen open kaart had gespeelt had ik er niet zo een punt van gemaakt, nu zou ik me wel bedenken ja.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:12 schreef Illiberal het volgende:
Maar dat schijnen dus oudere foto's te zijn, ze stuurde een foto van dit weekend, waar dat leuke koppie wat meer "volheid" heeft gekregen, en dus eigenlijk niet zo leuk meer is. Of zit ik me nou blind te staren op foto's en moet ik maar gewoon met haar afspreken?
Wel als het verschil 30 kilo isquote:Op maandag 27 februari 2012 17:18 schreef Zocalo het volgende:
Mwah iedereen zet er fotos op waar je het beste in uitkomt, dat hoeft niet eens zo lang geleden geweest te zijn.
Verdoe niet te veel tijd met onzin en spreek snel af is mijn advies.
Die foto van 5-11-11 had ze gewoon uit de goede hoek genomenquote:Op maandag 27 februari 2012 17:23 schreef Illiberal het volgende:
Tsja, er staat een foto op haar Facebook van 5 nov 2011, waarop ze er dun uitziet, maar op de foto van 25 feb 2012 heeft ze een heel erg vol gezicht. Beide foto's lijken een andere persoon, maar als je goed kijkt dan is het wel dezelfde persoon.
Dat is wat ik bedoel.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:24 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die foto van 5-11-11 had ze gewoon uit de goede hoek genomen
Kan je niet zien of ze online zijn dan? Of wanneer ze voor het laatst online waren? Ik denk dat je daar dan redelijk wat uit kan opmakenquote:Op maandag 27 februari 2012 14:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Alleen de waslijn
Ik heb voor 3 maanden betaald, en nu wat mailtjes de deur uit gedaan, naar de meiden in mijn favorietenlijstje.
Geen idee hoe lang die meiden erop staan, voor hetzelfde geldt zijn ze allang bezet
Nee, niets van te zien. Dus gissen.quote:Op maandag 27 februari 2012 17:52 schreef madsaus het volgende:
[..]
Kan je niet zien of ze online zijn dan? Of wanneer ze voor het laatst online waren? Ik denk dat je daar dan redelijk wat uit kan opmaken
Dat klinkt toch wel als een minpunt van die site, zo weet je niet echt waar je mee bezig bent zeg maarquote:Op maandag 27 februari 2012 17:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee, niets van te zien. Dus gissen.
Je kan wel zien wie jouw profiel hebben bekeken.
Och, gewoon mailen en dan hoor je het wel.quote:Op maandag 27 februari 2012 18:23 schreef madsaus het volgende:
[..]
Dat klinkt toch wel als een minpunt van die site, zo weet je niet echt waar je mee bezig bent zeg maar
Pas je wel op voor de FGAS!quote:Op maandag 27 februari 2012 17:23 schreef Illiberal het volgende:
Tsja, er staat een foto op haar Facebook van 5 nov 2011, waarop ze er dun uitziet, maar op de foto van 25 feb 2012 heeft ze een heel erg vol gezicht. Beide foto's lijken van een andere persoon, maar als je goed kijkt dan is het wel dezelfde persoon.
Een oud bijgeloof dat op het moment dat je de ware tegenkomt er iets gebeurd tussen beide wat eigenlijk bijna nooit gebeurd. Zo laten de geesten in de hemel zien wie je ware is als je dat niet weet. Indianengeloof(verhalen). Als de grote bison de hert tegenkomt enz.quote:
quote:
Heb je je voodoopop ook al klaar liggen voor als het uitgaat?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:10 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een oud bijgeloof dat op het moment dat je de ware tegenkomt er iets gebeurd tussen beide wat eigenlijk bijna nooit gebeurd. Zo laten de geesten in de hemel zien wie je ware is als je dat niet weet.
Nou iig al een leuk verhaal voor eventuele kinderen.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Heb je je voodoopop ook al klaar liggen voor als het uitgaat?
Nee, je piemel is kapot.quote:Op maandag 27 februari 2012 20:16 schreef picardmike het volgende:
[..]
Is het trouwens normaal dat je niet meer kan mastuberen, als je verliefd bent?
Voor de sites: zie de OPquote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de dating sites die jullie gebruiken en hoeveel dates hebben jullie gehad? Hoeveel waren de moeite waard?
Was dat Friendscout24 niet 1 grote scam?quote:Op maandag 27 februari 2012 20:53 schreef Faxie het volgende:
Zit nu op Alternatiefdaten, Lexa, en Friendscout24....
En de ervaringen?quote:
Weet ik veel....die link stond in de OP....quote:Op dinsdag 28 februari 2012 03:51 schreef W00fer het volgende:
[..]
Was dat Friendscout24 niet 1 grote scam?
Als een meisje dat voor de eerste keer doet en meteen 'op de 3e plek ooit' staat was het gewoon een ongelofelijk boutspel. Het is in ieder geval geen 'teken van God' dat jullie 'de ware' voor elkaar zijn, mocht zoiets bestaan dan gaat dat wel anders dan met een of ander suf computerspelletje.quote:Op maandag 27 februari 2012 19:45 schreef picardmike het volgende:
Mijn date heeft zaterdag ook "het teken" aan me gegeven kom ik vandaag achter. "het teken is een als een meid een uitzonderlijke prestatie levert bij je waarvan de kans heel laag is. Ik heb namelijk het wii spel mario en sonic. Heb het al heel lang niet meer gespeeld, maar toen ik het vroeger speelde heb ik toch een tijd geprobeert alle records te breken. Niemand lukte het toen om een record te breken. Mijn date deed het spel voor de eerste keer en brak gewoon een record en vors ook. Op internet staat ze zelfs op de 3e plek ooit.
Ja maar ze was 3e enzoquote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:30 schreef CherryLips het volgende:
Teken van God in een Wii-spelletje
Betekend dat dan dat ze niet de ware is maar je op zoek moet naar een vrouw die 1e wordt in het spel?quote:
Ze was eerste maar 3e van de wereld.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 10:15 schreef jdel het volgende:
[..]
Betekend dat dan dat ze niet de ware is maar je op zoek moet naar een vrouw die 1e wordt in het spel?
quote:Op dinsdag 28 februari 2012 00:31 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Wat zijn de dating sites die jullie gebruiken en hoeveel dates hebben jullie gehad? Hoeveel waren de moeite waard?
Heb de afgelopen maanden alleen Paiq en Pepper gebruikt, iets van 10 dates gehad (bij Pepper meer dan bij Paiq) en geen heeft meer dan een kortstondige scharrel opgeleverd. Maar in mijn ogen heeft of het de moeite waard was wel met andere factoren te maken.quote:
Tuurlijk 10 dates in de afgelopen maanden...quote:Op dinsdag 28 februari 2012 11:54 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Heb de afgelopen maanden alleen Paiq en Pepper gebruikt, iets van 10 dates gehad (bij Pepper meer dan bij Paiq) en geen heeft meer dan een kortstondige scharrel opgeleverd. Maar in mijn ogen heeft of het de moeite waard was wel met andere factoren te maken.
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:48 schreef picardmike het volgende:
[..]
Tuurlijk 10 dates in de afgelopen maanden...
Dat ga ik niet eens halen met 1 date, simpelweg omdat een date al 50euro minimaal kost.
Nou laten we zeggen dat hij met afgelopen maanden 3 maanden bedoelt. Dan heeft hij 3 dates per maand ong. Dus elke week bijna een date. Dat gaat er bij mij niet in. aangezien je ook al een week nodig heb om een meid aan te spreken. zou het theorisch net kunnen om de 6mnd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:52 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet kunnen?
50 euro?![]()
![]()
![]()
Ik gok dat het wel een tijdsbestek is van een half jaar. Maar dan nog,, niet elke date kost 50 euroquote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:56 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou laten we zeggen dat hij met afgelopen maanden 3 maanden bedoelt. Dan heeft hij 3 dates per maand ong. Dus elke week bijna een date. Dat gaat er bij mij niet in.
Een fok date niet nee, dat is gewoon naar een meet gaan ofzo iets. Maar een paiq en pepper date wel.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ik gok dat het wel een tijdsbestek is van een half jaar. Maar dan nog,, niet elke date kost 50 euro
50 euro?quote:Op dinsdag 28 februari 2012 13:57 schreef picardmike het volgende:
[..]
Een fok date niet nee, dat is gewoon naar een meet gaan ofzo iets. Maar een paiq en pepper date wel.
Daarbij heb je ook veel geluk nodig een meid te treffen die net naast je woont of een paar straten verder. En als je wat leuks wilt doen ben in totaal al snel 50euro kwijt.
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
50 euro?
Nee man, met 20 euro heb je al een kop koffie gedronken met appelpunt, en het treinkaartje betaalt. Als je gewoon een wandeling maakt, valt het helemaal mee.
Tenzij je veel moet reizen, dan wel ja.
Nee, dan kan je beter gaan gamen!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.
Ja, want als je wandelt doe je nietsquote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:01 schreef picardmike het volgende:
[..]
Wie gaat er nou wandelen op een date, dat is meer voor oude mensen.
Daarbij heb ik geen gemakkelijk gevoel als ik naast een wildvreemde wandel hoor. Als ik een date heb wil ik ook wat te doen hebben. Anders irriteer je elkaar maar.
Nou geen enkele meid is zo makkelijk dat je alleen met haar hoeft te wandelen en dan het bed in kan duiken, daar moet je echt wat aan besteden. Door wandelen worden ze echt niet verliefd op je.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:03 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ja, want als je wandelt doe je niets
Doel is toch ook om gelijk bij de eerste date het bed in te belanden? En de kans dat iemand in 1x helemaal verliefd op je wordt is ook zeer klein.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 14:05 schreef picardmike het volgende:
[..]
Nou geen enkele meid is zo makkelijk dat je alleen met haar hoeft te wandelen en dan het bed in kan duiken, daar moet je echt wat aan besteden. Door wandelen worden ze echt niet verliefd op je.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |