Ditquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef mstx het volgende:
Alsof terroristen een aanslag gaan plegen in Almelo.!!!!!
Echt hè, maar ja die willen ook eens aandacht hèquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:14 schreef Skv het volgende:
Zal wel weer een vergeten weekendtas zijn overigens.
Eensquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:07 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Klopt. Verder is het een gigantische pauperstad.
Misschien de syntus richting Hengelo? Die gaat geloof ik niet langs Almelooo?quote:Op woensdag 22 februari 2012 10:11 schreef Scrummie het volgende:
Er rijd niets van naar Almelo, dus ik weet niet waar je vandaan komt? Maar langs Almelo kom je niet geloof ik
Als de EOD komt hoeft het nog niet serieus te zijn, die komen namelijk altijd als de politie dat geacht vindt.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:57 schreef Scrummie het volgende:
Hm, lijkt toch wat serieuzer te zijn. EOD is ter plaatse, en sinds die tijd weinig nieuws, behalve dat de treinen eerst (dus voor EOD aanwezig was) al 11:00 weer zouden rijden, en dat is nu ineens 2 uur later geworden.
Ja bah, doe dat lekker in de randstad.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:10 schreef MaLo het volgende:
Alsof een terrorist in Almelo een aanslag zou plegen.
Almelooo heeft alleen de Bolletje-fabriek, verder niets aanslag-waardigs daarquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef Droomert het volgende:
[..]
Ja bah, doe dat lekker in de randstad.
Urenco.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:13 schreef MaLo het volgende:
[..]
Almelooo heeft alleen de Bolletje-fabriek, verder niets aanslag-waardigs daar.
Ik postte het ook al op de FP: vroeger bracht je gevonden pakketjes gewoon naar Gevonden voorwerpen, nu komt de EOD
Veel te ver van het stationquote:
Ik dacht dat Bolletje wel redelijk dicht aan het spoor lag bij het station? Maar ik zal het wel mis hebben, is vrij lang geleden dat ik voor het laatst met de trein daarlangs kwam.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:16 schreef Droomert het volgende:
[..]
Bolletje is ook niet bij het station.
Want mensen vermoorden is normaal niet een doel van een terroristische aanval?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:19 schreef MaLo het volgende:
[..]
Ik dacht dat Bolletje wel redelijk dicht aan het spoor lag bij het station? Maar ik zal het wel mis hebben, is vrij lang geleden dat ik voor het laatst met de trein daarlangs kwam.
Hoe dan ook, met het plegen van een aanslag op station Almelo zou je werkelijk niets bereiken.
Een goede terrorist voert een actie uit waarbij hij een land verlamt. Dat lukt je niet met een aanslag op Almelo Centraalquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:20 schreef Droomert het volgende:
[..]
Want mensen vermoorden is normaal niet een doel van een terroristische aanval?
En ze kunnen ook nog eens niet naar huis met de treinquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een goede terrorist voert een actie uit waarbij hij een land verlamt. Dat lukt je niet met een aanslag op Almelo Centraal.
Voor de ROC leerlingen ook mooi zuur. Ze moeten op school blijven maar er worden geen lessen gegeven.
Waarom gaat de EOD nu pas de tunnel in om het pakketje te onderzoeken
Een goede terrorist, maar zo slim zijn ze meestal niet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:25 schreef MaLo het volgende:
[..]
Een goede terrorist voert een actie uit waarbij hij een land verlamt. Dat lukt je niet met een aanslag op Almelo Centraal.
Voor de ROC leerlingen ook mooi zuur. Ze moeten op school blijven maar er worden geen lessen gegeven.
Waarom gaat de EOD nu pas de tunnel in om het pakketje te onderzoeken
Waar moet je vandaan komen dan?quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:26 schreef ArnosL het volgende:
[..]
En ze kunnen ook nog eens niet naar huis met de trein![]()
Mooi klote trouwens, want ik moet vanmiddag nog naar Enschede. Hopen dat het dan weer voorbij is.
Dat is dan ook wat overdreven, maar een kut stad is het zeker!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:37 schreef Scrummie het volgende:
@bovenstaand ook mee eens. Echt een kut stad dat Almelo. Het is dat ik er werk en er in de buurt woon, anders kwam ik er nooit. Het zit vol met aso's en tokkies en ex gedetineerden doordat die gevangenis daar zit en als dat pauper volk dan vrij komt, blijven ze in de stad rondzwerven om dagelijks 5 liter euroshopper bier te zuipen.
Tenminste geen bontkraagjes he.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:28 schreef Sjapoela het volgende:
[..]
Dat is dan ook wat overdreven, maar een kut stad is het zeker!
Toch wel, veel te veelquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:29 schreef Droomert het volgende:
[..]
Tenminste geen bontkraagjes he.
Ach ze zitten niet de straat te terroriseren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Station Holten.
[..]
In Almelo. Als je ziet hoeveel bontkraagjes daar de trein instappen..
Met een beetje pech mag je dan over Deventer / Zutphenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:31 schreef ArnosL het volgende:
[..]
Station Holten.
[..]
In Almelo. Als je ziet hoeveel bontkraagjes daar de trein instappen..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |