Kutquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD door m'n enkel gegaan!
Niet iets wat ik eerder heb gehad. Klote zooi!
Whaha, foreveralonequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:31 schreef Thaboel het volgende:
Was het maar kut, konden we eraan likken
jupquote:
Doe je goed.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:01 schreef ErwinRommel het volgende:
GVD door m'n enkel gegaan!
Niet iets wat ik eerder heb gehad. Klote zooi!
Probeer ze eens je enkelbanden scheuren, daar word je blij vanquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:11 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kut idd, baas was er niet senang mee
Nee, ik zei niet om te zeiken, dan had ik ErwinRommel geheten. Het gaat mij er meer om dat het hier als iets geniaals bestempeld word waar Fok! heel veel moeite voor gedaan heeft en wat Fok! echt voor jou doet en alleen voor jou. Terwijl het gewoon een reclamecampagne is en iedere randebiel kan registreren en kopen. Heel erg prachtig dat je het via Fok! kan. Maar normaal kan het via andere kanalen zonder dat geromantiseer.quote:
Welkom in de commerciele wereldquote:Op woensdag 22 februari 2012 17:20 schreef Esses het volgende:
[..]
Nee, ik zei niet om te zeiken, dan had ik ErwinRommel geheten. Het gaat mij er meer om dat het hier als iets geniaals bestempeld word waar Fok! heel veel moeite voor gedaan heeft en wat Fok! echt voor jou doet en alleen voor jou. Terwijl het gewoon een reclamecampagne is en iedere randebiel kan registreren en kopen. Heel erg prachtig dat je het via Fok! kan. Maar normaal kan het via andere kanalen zonder dat geromantiseer.
Nu pas?quote:En ja, ik ben gigantisch chagrijnig omdat ik vandaag echt tot op het bot teleur gesteld ben in de baas. Tot op het beenmerg zelfs.
Commerciele wereld vind ik niet erg, ik weet ook wel dat Fok! commercieel is. Ik vind het de hemel in prijzen van iets waar ze gewoon voor betaald krijgen enkel te ver gaanquote:
+1.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:01 schreef Sloggi het volgende:
[..][ afbeelding ]
Ik ben nieuwsgierig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |