twitter:MrsEkdom twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 20:41:50They're to sexy for me... #rightsaidfred
reageer retweet
Nogal, ja. Rustig 2 afleveringen van een serie kunnen kijken en haast niks bij hoeven lezenquote:
Nu ook nog steeds? Marco B. op de radio.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
Minthy, rustig, je hebt nog gewoon 3FM aan!
Nog steedsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:57 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nu ook nog steeds? Marco B. op de radio.
Wat??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:44 schreef CindieY het volgende:
Minthy, rustig, je hebt nog gewoon 3FM aan!
Oh, Michiel deed even zo'n piratenecho en draaide dus Marco Borsatoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:03 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat??![]()
Ik lig nog bij te puffen, moet de boel nog aanzetten
Whehe, gemistquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:04 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, Michiel deed even zo'n piratenecho en draaide dus Marco Borsato
Kan ik al jaren niet meer vinden, niet bij m'n ouders en niet hier in Zwolle. Gewoon zo'n keiharde piep hier (en nog is 't niet genoeg om me uit bed te krijgenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:05 schreef minthy het volgende:
[..]
Whehe, gemist![]()
Ik word elke ochtend wakker met zo'n galm, kan 3fm niet meer vinden op m'n wekkerradio
twitter:sodimitriop twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 22:06:11"ik LIG in LECH in de sneeuw en ik denk dat ik BEFRISO"(SoDimitriOp) reageer retweet
Grapje uit het jaar nul.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:08 schreef hole1988 het volgende:
twitter:sodimitriop twitterde op dinsdag 21-02-2012 om 22:06:11"ik LIG in LECH in de sneeuw en ik denk dat ik BEFRISO"(SoDimitriOp) reageer retweet
Ik hoor of "bestemensenhierffweereenmooiploatievoorAnniedieveulvanDirkholdt" of "kkkgkgggggggkgkkgkgkgkgkggg"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef CindieY het volgende:
[..]
Kan ik al jaren niet meer vinden, niet bij m'n ouders en niet hier in Zwolle. Gewoon zo'n keiharde piep hier (en nog is 't niet genoeg om me uit bed te krijgen).
"Luisteraars amateurs!"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:27 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik hoor of "bestemensenhierffweereenmooiploatievoorAnniedieveulvanDirkholdt" of "kkkgkgggggggkgkkgkgkgkgkggg"
Ben met geen van beide erg blij, maar ren wel hard m'n nest uit om de wekker uit te zetten
*start willekeurig nummer van Mario Mathy in, voor op de achtergrond*quote:
Beter!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:15 schreef themauster het volgende:
Foo Fighters is net gekozen tot beste rockband bij de Brit Awards 2012
Jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
Gaan ze echt naar een festival in Amerika??
Voor SWSX begrijp ik 't wel, MITS er op 3FM véél aandacht aan besteed wordt. En dat laatste is altijd het probleem...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef minthy het volgende:
Gaan ze echt naar een festival in Amerika??
OS-waardig?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:01 schreef themauster het volgende:
Ik zit nu te kijken naar Blur te kijken op de Brit Awards, ondanks dat hun nummers geniaal zijn is dit wel heel erg slecht, tenenkrommend slecht.
Ja, vind ik ook... Kan me voorstellen dat het voor de dj's moddervet is om rond te lopen, maar als je er niet van uitzendt/mag uitzenden dan zie ik er de meerwaarde niet van inquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Voor SWSX begrijp ik 't wel, MITS er op 3FM véél aandacht aan besteed wordt. En dat laatste is altijd het probleem...
Welk nummer doen ze?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:01 schreef themauster het volgende:
Ik zit nu te kijken naar Blur te kijken op de Brit Awards, ondanks dat hun nummers geniaal zijn is dit wel heel erg slecht, tenenkrommend slecht.
Het hele repetoire ze hebben een lifetime achievement award gekregen.quote:
Moeten ze maar goed gaan repeteren want jesus mijn oren doen er gewoon pijn van.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:04 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ze sluiten de Olympische Spelen af.
Duurt de show 3 uur dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:05 schreef themauster het volgende:
[..]
Het hele repetoire ze hebben een lifetime achievement award gekregen.
Ze staan er nu al 20 minuten ofzo, Adele werd tijdens haar speech afgebroken omdat Blur moest spelen, ik had liever Adele nog een paar minuten horen praten.quote:
Zijn ze nog bezig dan? En waar kan ik dat zien?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef themauster het volgende:
[..]
Ze staan er nu al 20 minuten ofzo, Adele werd tijdens haar speech afgebroken omdat Blur moest spelen, ik had liever Adele nog een paar minuten horen praten.
Ik heb die film nog nooit gezien.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Sersjee het volgende:
Mensen, Blues Brothers is op tv. Wat doen jullie hier nog?
http://www.venturetv.me/channel6.htmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:10 schreef Cee het volgende:
[..]
Zijn ze nog bezig dan? En waar kan ik dat zien?
Al vaker gezien en ik wist niet eens dat hij erop wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Sersjee het volgende:
YESquote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:11 schreef themauster het volgende:
[..]
http://www.venturetv.me/channel6.htm
Die film vermijden. (En ook een heel lang mailtje typen, maar dat terzijde.)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Sersjee het volgende:
En toen waren ze klaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:12 schreef Cee het volgende:
[..]
YESThis is a law!
Gunst, wat vals. Boeit niks. 't Is Blur.
quote:
Laatste ATWT kijken natuurlijk!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Sersjee het volgende:
Het is afgelopen, nu komt de backstage show met Keith Lemon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:14 schreef Cee het volgende:
[..]![]()
Tot hoe laat duurt het? Ik wilde eigenlijk gaan slapen. Gaat niet lukken zo. En van Ome Sersj moeten we ook Blues Brothers kijken.
Misschien geil je op haar??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:21 schreef 3rdRock het volgende:
kan iemand mij vertellen waarom ik films met Lindsay Lohan kijk?
mwoah, nee....ze staat niet heel hoog in mijn favoriete mooie actrices lijst. ik hoop gewoon dat er een keer een goede film uit haar komt, maar dat lukt niet erg...quote:
Hier? Niet die film kijken iig. Problemen mee?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:09 schreef Sersjee het volgende:
ja, ga die film kijken!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:30 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Hier? Niet die film kijken iig. Problemen mee?
zo, die heeft er zin in!twitter:
Slinger em zelf aan tijdens de reclamequote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:59 schreef minthy het volgende:
[..]
Gemist, was boven met de was bezig
Ook daarmee ben ik nu te laatquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:01 schreef CindieY het volgende:
[..]
Slinger em zelf aan tijdens de reclame
Dit was het eerste album sinds Origin of Symmetry waar ik weer echt enthousiast van werd. Het tussenliggende was wel ok, prima om te luisteren, maar ik werd er niet warmer van.quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:09 schreef 3rdRock het volgende:
en toch vond ik Origin beter....Plug In Baby! Feeling Good!
maar na deze plaat ga ik naar bed. oude en nieuwe soul boeit me niet
Origin blijft sowieso 1 van mijn favoriete albums everquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Dit was het eerste album sinds Origin of Symmetry waar ik weer echt enthousiast van werd. Het tussenliggende was wel ok, prima om te luisteren, maar ik werd er niet warmer van.
Verstandig en trustenquote:Op woensdag 22 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Origin blijft sowieso 1 van mijn favoriete albums ever
maar ik ga mij aan mijn woord houden en naar bed!
slaap lekker allemaal
Trustequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker allemaal
die gaat gewoon 2 uurtjes liggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 23:53 schreef 3rdRock het volgende:
zo, die heeft er zin in!twitter:
kan ie de show van Bertje ook wel overnemen. hij is er toch!
bye bye man bye byequote:Op woensdag 22 februari 2012 00:12 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
slaap lekker allemaal
ik denk het wel.quote:
ik ook!quote:Op woensdag 22 februari 2012 06:58 schreef Cee het volgende:
Meer dan 2 nummers per uur, niet-voorspelbare ongein... Ik ga Timur & Ramon missen in de ochtend.
ik ook, wordt weer radio1 's ochtends...quote:Op woensdag 22 februari 2012 06:58 schreef Cee het volgende:
Meer dan 2 nummers per uur, niet-voorspelbare ongein... Ik ga Timur & Ramon missen in de ochtend.
King Jack die Gers covert met vocoderquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:54 schreef CindieY het volgende:
Goedemorgen
Wat luister ik in godesnaam?
Verschrikkelijk was dat.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:55 schreef alors het volgende:
[..]
King Jack die Gers covert met vocoder
Nooit fijn. Sterkte!quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:08 schreef borisz het volgende:
Ziek.. Flink de griep te pakken 39.4 gisteravond.
Ah, luid kletsende vrouwenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Huishoudbeurs is weer begonnen... De hele trein zit weer vol met vrouwen die m'n plaats innemen, in de weg staan bij deuren met grote boodschappentassen vol rommel en over het algemeen gewoon ergerlijk zijn.
Beterschap.quote:Op woensdag 22 februari 2012 11:08 schreef borisz het volgende:
Ziek.. Flink de griep te pakken 39.4 gisteravond.
1 voordeel van ziek zijn. De pittige kapselweek in de metro moet ik dit jaar missenquote:Op woensdag 22 februari 2012 11:32 schreef InTrePidIvity het volgende:
De Huishoudbeurs is weer begonnen... De hele trein zit weer vol met vrouwen die m'n plaats innemen, in de weg staan bij deuren met grote boodschappentassen vol rommel en over het algemeen gewoon ergerlijk zijn.
quote:
Laat dat fijn maar wegquote:
Ik vind m'n werk vaak erg tof, baal ervan dat ik vrij heb vandaagquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:05 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Laat dat fijn maar wegben gewoon aan het werk
quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind m'n werk vaak erg tof, baal ervan dat ik vrij heb vandaag![]()
Hebben ze bij jou niet nog één of ander administratief baantje voor een paar uur per week? Ik wilde dat ik werk had, ik begin me te vervelen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:06 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vind m'n werk vaak erg tof, baal ervan dat ik vrij heb vandaag![]()
Meneer begint al weer goed met zijn Anouktwitter:
Nee, helaas... Postsorteercentrum misschien? Zijn vaak mensen nodig!quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:23 schreef CindieY het volgende:
[..]
Hebben ze bij jou niet nog één of ander administratief baantje voor een paar uur per week? Ik wilde dat ik werk had, ik begin me te vervelen.
Damnquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef themauster het volgende:
In de avond en nacht, jaquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:47 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, helaas... Postsorteercentrum misschien? Zijn vaak mensen nodig!
Maid of Orleans
Oh ja, niet iedereen vindt dat leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:50 schreef CindieY het volgende:
[..]
In de avond en nacht, jaOh well, ik blijf zoeken
Laat die lente maar komen iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 13:58 schreef minthy het volgende:
[..]
Joah jong, dagjen vrij! En mooi weer
Precies hoe ik erover denk, ik zag net de eerste ooievaars al overvliegenquote:
Weet je zeker dat die ooievaar niet overwaaide?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:04 schreef minthy het volgende:
[..]
Precies hoe ik erover denk, ik zag net de eerste ooievaars al overvliegen
Nee, weinig wind hier (tot nu toe, misschien vannacht/morgenochtend)quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:12 schreef CindieY het volgende:
[..]
Weet je zeker dat die ooievaar niet overwaaide?
Oh, hier in Zwolle waait het stevig doorquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, weinig wind hier (tot nu toe, misschien vannacht/morgenochtend)
Wat een verschil dan, is maar een kilometer of 30 verderop!quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:15 schreef CindieY het volgende:
[..]
Oh, hier in Zwolle waait het stevig door
dat ja!quote:
Succes, ik kan dat ook nooitquote:Op woensdag 22 februari 2012 14:19 schreef minthy het volgende:
Ik ga even snuffelen bij de Action. Moet alleen een nieuwe map voor school hebben, maar ik kan me daar nooit inhouden...
Dat was wel even heel erg lekker inderdaadquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:32 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat was wel even heel erg lekker inderdaad.
Begin je nou weer over windjes?quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:14 schreef minthy het volgende:
[..]
Nee, weinig wind hier (tot nu toe, misschien vannacht/morgenochtend)
winthyquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:03 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Begin je nou weer over windjes?
wie zijn jullie?quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
een interview met Chiel Beelen
"Madonna is geweest, als je echt iets vernieuwends wil check dan skrillex, dubstep is helemaal hot in New York"
Lekker up to date die mongool van jullieOja en skrillex vernieuwend noemen
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
wij ook van jou!quote:
Een landelijke publieke zender. Onmogelijk om elke (obscure) undergroundartiest de ether in te slingeren als je publiek vrij mainstream is. Fijne dag nog!quote:
Het gaat er om dat deze muziek'kenner' totaal geen inzicht heeft in muziek en wel wordt gevraagd zijn mening te gevenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:25 schreef CindieY het volgende:
[..]
Een landelijke publieke zender. Onmogelijk om elke (obscure) undergroundartiest de ether in te slingeren als je publiek vrij mainstream is. Fijne dag nog!
Wellicht de interviewer eens aanspreken in plaats van de 3FM-luisteraar? En voor het mainstream publiek zal Giel vast genoeg muziekkennis hebben.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:27 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het gaat er om dat deze muziek'kenner' totaal geen inzicht heeft in muziek en wel wordt gevraagd zijn mening te geven
Ik kan Giel helaas niet persoonlijk beledigen, gelukkig zijn er luisteraars waar ik het wel bij kan doen, vandaar.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:29 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wellicht de interviewer eens aanspreken in plaats van de 3FM-luisteraar? En voor het mainstream publiek zal Giel vast genoeg muziekkennis hebben.
Ik vind em zelf ook niks, voor 10 uur 's ochtends komt de radio niet aan.
Open dan een klb-topic.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan Giel helaas niet persoonlijk beledigen, gelukkig zijn er luisteraars waar ik het wel bij kan doen, vandaar.
Die is na 5 haatreacties al dicht waarschijnlijkquote:
Neen, alleen als Naatje achter de knopjes zit wil ik het nog eens overwegenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:47 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ga weer
LUISTER NAAR RADIO 49
groetjes
Ik ben heel lief geweestquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
Ik ben even weg en gelijk vult het topic zich met liefde![]()
![]()
Ik doe mee, ik hou van jullie, allemaal!!![]()
Gr gr winthy
quote:
Ik kon het nu eventjes niet, ik moet al vaak genoeg m'n vingers inhouden, maar ik heb heel beheerst gereageerd. Wat een zelfkennisquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:51 schreef SilentChaos het volgende:
[..]inderdaad
En ik heb wijselijk m'n mond gehouden (en dat doe ik niet vaak)
Hongerrrrrrrrrrrrrr, vanavond bij m'n ouders eten
Een doorzetter kan je hem zeker niet noemenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:56 schreef Da_Sandman het volgende:
Dat was toch wel één van de meest matige trolls ooit zeg.
Om heel eerlijk te zijn: ik kan absoluut niet tegen mensen die klagen over dingen die ze ook kunnen vermijden. Kijk dan niet naar een show die je niet boeit, luister dan niet naar een radiozender als de muziek of dj's je niet aanstaan, lees een interview over een persoon die je niet kan uitstaan dan niet... Dan zoek je het ook wel op en ben je in mijn ogen gewoon verbitterd en zuurquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Jij kan dat!! Ik niet, ik zou teveel happen
Nee, niet echt... Jammer ook, had wel zin in een discussiequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Een doorzetter kan je hem zeker niet noemen
Amenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: ik kan absoluut niet tegen mensen die klagen over dingen die ze ook kunnen vermijden. Kijk dan niet naar een show die je niet boeit, luister dan niet naar een radiozender als de muziek of dj's je niet aanstaan, lees een interview over een persoon die je niet kan uitstaan dan niet... Dan zoek je het ook wel op en ben je in mijn ogen gewoon verbitterd en zuurIk zet toch ook niet de radio aan als ik weet dat Giel er op is om hier lekker een potje te klagen?
Zo, dat is er uit
Ik ben ook wel eens negatief, maar vandaag hang ik extreem lekker in m'n velletjequote:
Wat mij betreft is dan ook officieel de lente begonnenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:01 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik ben ook wel eens negatief, maar vandaag hang ik extreem lekker in m'n velletje
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:02 schreef CindieY het volgende:
[..]
Wat mij betreft is dan ook officieel de lente begonnen
quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef minthy het volgende:
Ik ben even weg en gelijk vult het topic zich met liefde![]()
![]()
Ik doe mee, ik hou van jullie, allemaal!!![]()
Gr gr winthy
Ik lees bijna altijd terug, hier roddelen is niet mogelijk zonder dat ik erachter komquote:
Amenquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Om heel eerlijk te zijn: ik kan absoluut niet tegen mensen die klagen over dingen die ze ook kunnen vermijden. Kijk dan niet naar een show die je niet boeit, luister dan niet naar een radiozender als de muziek of dj's je niet aanstaan, lees een interview over een persoon die je niet kan uitstaan dan niet... Dan zoek je het ook wel op en ben je in mijn ogen gewoon verbitterd en zuurIk zet toch ook niet de radio aan als ik weet dat Giel er op is om hier lekker een potje te klagen?
Zo, dat is er uit
The horrorquote:
zou ze megahit worden? nee vast niet....quote:Op woensdag 22 februari 2012 13:46 schreef themauster het volgende:
Wedden van wel? Elke scheet die van haar op single komt wordt een megahitquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:17 schreef alors het volgende:
[..]
zou ze megahit worden? nee vast niet....!
Pfiew!quote:
Helaas heeft 3FM een hoop van dat soort bandjesquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:18 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Wedden van wel? Elke scheet die van haar op single komt wordt een megahit
[..]
Pfiew!
Ik voelde hem aankomen en heb hem helemaal uitgezeten!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:31 schreef alors het volgende:
Als ze nou meteen hadden gezegd dat ze ook een nummer van dr gingen draaien was ik meteen al weggezapt
Ik heb de hele dag geen 3FM gehoordquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:33 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik voelde hem aankomen en heb hem helemaal uitgezeten!
Fijne avondquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:35 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ik heb de hele dag geen 3FM gehoordAlleen maar sky.fm oldies hier
Het is weer woensdag
morgen weer 3fm
Ik ga nu wge, ciaoooooooooooooo![]()
voor de chickas!
quote:
Wat lief!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:45 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Huilie!!11!11!!!1
Knuf voor winthy
Ik ga zodirect Ajam Ketjap makenquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:48 schreef minthy het volgende:
[..]
Wat lief!!
En ik ga vanavond prei eten, dus tja...
Klinkt lekker!quote:Op woensdag 22 februari 2012 16:52 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik ga zodirect Ajam Ketjap maken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ketjap is de beste uitvinding na mijn vriendin, gesneden brood en minthy. Just sayinquote:
Whehe, tof dat ik in dat rijtje hoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 16:54 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ketjap is de beste uitvinding na mijn vriendin, gesneden brood en minthy. Just sayin
Ekdom RT dat naar z'n 145k followers, tig reacties: http://goo.gl/rozHLtwitter:roelnd twitterde op woensdag 22-02-2012 om 14:01:12Wat is die @gerardekdom toch irritant zeg. Overdreven deejay gedoe wil niemand horen, draai gewoon muziek. En geen 'Bouncer' dan. reageer retweet
twitter:roelnd twitterde op woensdag 22-02-2012 om 16:32:03Ik moet zeggen, zo'n retweet van @gerardekdom fleurt de boel in je timeline lekker op. Fair enough. Gezelligheid! reageer retweet
twitter:
Fijn dat het merendeel van de reacties weergeeft wat ik hier een aantal posts eerder ook al uitte.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Ekdom RT dat naar z'n 145k followers, tig reacties: http://goo.gl/rozHLtwitter:roelnd twitterde op woensdag 22-02-2012 om 14:01:12Wat is die @gerardekdom toch irritant zeg. Overdreven deejay gedoe wil niemand horen, draai gewoon muziek. En geen 'Bouncer' dan. reageer retweet
twitter:roelnd twitterde op woensdag 22-02-2012 om 16:32:03Ik moet zeggen, zo'n retweet van @gerardekdom fleurt de boel in je timeline lekker op. Fair enough. Gezelligheid! reageer retweet
twitter:
Ja hoor. De Hertog Jan hier in de koelkast bewijst wat andersquote:
HJquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ja hoor. De Hertog Jan hier in de koelkast bewijst wat anders
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
twitter:
twitter:jeffreythebear1 twitterde op woensdag 22-02-2012 om 14:42:58@roelnd olhou gewoon je mond over hem mongool reageer retweet
Nee, alsjeblieft niet. Dan heb ik nog een tijdvak waarin ik de radio uitzet.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:57 schreef Paul het volgende:
Frank is wel goede vervanger van Sander. Frank zou goed op het tijdslot kunnen vanaf 19 uur ipv Michiel Veenstra
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:58 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Dan heb ik nog een tijdvak waarin ik de radio uitzet.
Dude, dan wordt dat avondprogramma echt gruwelijk platvloers. Laat Jensen lekker in de weekend ochtend zitten waar ik er doorheen slaap k thnxquote:Op woensdag 22 februari 2012 18:57 schreef Paul het volgende:
Frank is wel goede vervanger van Sander. Frank zou goed op het tijdslot kunnen vanaf 19 uur ipv Michiel Veenstra
quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:59 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Dude, dan wordt dat avondprogramma echt gruwelijk platvloers. Laat Jensen lekker in de weekend ochtend zitten waar ik er doorheen slaap k thnx
Welke schouwburg (stad) ?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
geen zin om terug te lezen, maar ik kom wel even hoi zeggen. nu vlug eten en dan naar de schouwburg
Eetse en veel plezier!quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef 3rdRock het volgende:
geen zin om terug te lezen, maar ik kom wel even hoi zeggen. nu vlug eten en dan naar de schouwburg
Handen af van Corton. Annemieke kan ik tolereren. Roos mag wel ruilen met de Frankster van mij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]lekker toch. Alles beter dan Roos/Annemieke/Eric Corton
Best mogelijk, z'n gezondheid is vrij lang aan 't kwakkelen geweest.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:07 schreef Paul het volgende:
Is Michiel Veenstra trouwens magerder geworden? Hij ziet er zo mager uit op de webcam
Aye cap'n dit is een uitgelezen topiqreeks voor jou! [ARG7] #555 Episch getal.quote:
Leeuwarden: Comedytrain Grote Jongens Tour. tis nog een verrassing wie er precies komen. en ik zit op rij 1...quote:
Zozo. Rij 1, het mag wat kostenquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Leeuwarden: Comedytrain Grote Jongens Tour. tis nog een verrassing wie er precies komen. en ik zit op rij 1...
Is rij 1 dan wel zo veilig?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Leeuwarden: Comedytrain Grote Jongens Tour. tis nog een verrassing wie er precies komen. en ik zit op rij 1...
Neem je wel tissues mee ivm rondspetterend kwijl?quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
Ooh sorry, ik mag dubstep geen takkeherrie met bijbehorendequote:Op woensdag 22 februari 2012 19:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Aye cap'n dit is een uitgelezen topiqreeks voor jou! [ARG7] #555 Episch getal.
Ik denk dat ie doelt op je nickname icm het onderwerp van het topicquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:36 schreef Kapitein_Schavuit het volgende:
[..]
Ooh sorry, ik mag dubstep geen takkeherrie met bijbehorendenoemen?
Ja dat dus iddquote:Op woensdag 22 februari 2012 19:39 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik denk dat ie doelt op je nickname icm het onderwerp van het topic
quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:31 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Zozo. Rij 1, het mag wat kostenHave fun dude
quote:
net zo duur als de rest van de zaal. en ik heb er niet om gevraagd, kreeg het gewoon toegewezen. had zelf liever iets verder naar achteren gezeten. 2wk terug zat ik op rij 2 bij Javier Guzman en de jongen voor mij moest naar het toilet. das dom.... dag later zat ik op rij 5 en dat is een prima plaats: goeie hoogte enzo. bij Bert Visscher zat ik middenin de zaal: ook fijn en over 2 wk zit op t balkon bij Theo Maassen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 19:33 schreef alors het volgende:
[..]
Neem je wel tissues mee ivm rondspetterend kwijl?
Veel plezier iig!
Neen, ik vind m'n eigen luekerder!!11!quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:23 schreef wolfrolf het volgende:
[..]Nieuwe rage
Mint ik zou je nickname laten aanpassen
Stom!!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:57 schreef CindieY het volgende:
[..]
Iets in m'n internetverbinding doet niet lief
jijquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef Evertjan het volgende:
oke wie heeft dit topic dood gemaakt?
Ik, voor 20u al. Sorry nog daarvoorquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:43 schreef Evertjan het volgende:
oke wie heeft dit topic dood gemaakt?
Doe dat eens niet Noezquote:Op woensdag 22 februari 2012 21:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik, voor 20u al. Sorry nog daarvoor
Ik had toch al sorry gezegd!! Ik ga echt niet op m'n knietjes hier hoorquote:
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:15 schreef 3rdRock het volgende:
* 3rdRock reanimeert mee
ola bitches! hier is jullie favoriete pimp weer!
haha, nou, daarmee wek je zelfs cleopatra nog tot leven!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik zing wel "Staying Alive", voor het ritme
HA HA HA stayin alive staying alive...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:16 schreef minthy het volgende:
[..]![]()
Ik zing wel "Staying Alive", voor het ritme
je kent de tekst!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:19 schreef CindieY het volgende:
[..]
HA HA HA stayin alive staying alive...
Stayin aaaaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.quote:
ik ken wel een stuk van de NL tekst uit de musical. ex had een cd. echt slecht:quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:24 schreef CindieY het volgende:
[..]
Stayin aaaaaaaaaaaaaaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiveeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Tuurlijk
Ik hoor 't ook gewoon in m'n hoofd, wat slechtquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:26 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik ken wel een stuk van de NL tekst uit de musical. ex had een cd. echt slecht:
Leven in een ghetto is leven met een motto van Stayin Alive Stayin Alive
Waar moet je op letten in New York en Manhattan dat is Stayin Alive Stayin Alive.
Ik vraag me af wat slechter is; dat of was je nu op de radio hoort...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor 't ook gewoon in m'n hoofd, wat slecht
Moeilijk, moeilijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat slechter is; dat of was je nu op de radio hoort...
aangezien ik de originele tekst niet ken hoor ik dus altijd de NLtekst. 1 van mijn grootste trauma's door haar veroorzaakt. het andere is het Songfestival, maar dat vind ik stiekem best leuk. als ik thuis ben ga ik 3 avonden twittercommentaar leveren gelijk een goedkope Dijkshoorn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:28 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik hoor 't ook gewoon in m'n hoofd, wat slecht
de NLversie van Stayin live is slechter dan Lana del Rey. absoluut.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef minthy het volgende:
[..]
Ik vraag me af wat slechter is; dat of was je nu op de radio hoort...
Bestaat er een tijdelijke blokkeerfunctie op Twitter?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:30 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
aangezien ik de originele tekst niet ken hoor ik dus altijd de NLtekst. 1 van mijn grootste trauma's door haar veroorzaakt. het andere is het Songfestival, maar dat vind ik stiekem best leuk. als ik thuis ben ga ik 3 avonden twittercommentaar leveren gelijk een goedkope Dijkshoorn.
Ik moest lachen...twitter:LlamaDelRey twitterde op maandag 20-02-2012 om 22:16:09Spitting in the old barnsWalking with my four arms Living for the hay reageer retweet
ik ga waarsch de hastag #songfestival gebruiken. kun je die evt blokken in tweetdeck ofzo. maar ik heb van mensen die niet naar het songfestival keken gehoord dat ze zich toch kostelijk vermaakt hebben door mijn twitter....quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:31 schreef CindieY het volgende:
[..]
Bestaat er een tijdelijke blokkeerfunctie op Twitter?
ik ookquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
Ik moest lachen...twitter:LlamaDelRey twitterde op maandag 20-02-2012 om 22:16:09Spitting in the old barnsWalking with my four arms Living for the hay reageer retweet
quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:32 schreef minthy het volgende:
Ernstig... Ik ken een jongen die net zo begon te babbelen, die hebben ze een aantal maanden behandeld voor een psychosequote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/#!/haagschleven is ook weer bezig. als dit echt is moet diegene echt ff met een psych gaan babbelen ofzo...
Ik zat een tijdje geleden uit nieuwsgierigheid naar zijn/haar website te kijken en het begon echt als een heel gewone, ietwat amateuristische site met verhaaltjes/feitjes uit Den Haag, van vroeger. En felicitaties van familie/bekenden in het gastenboek bij het opzetten van de site. En toen ging het ineens compleet mis. Echt ernstig.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:42 schreef minthy het volgende:
[..]
Ernstig... Ik ken een jongen die net zo begon te babbelen, die hebben ze een aantal maanden behandeld voor een psychose
Waarom altijd #3fm? Aandacht zoeken?quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:40 schreef 3rdRock het volgende:
https://twitter.com/#!/haagschleven is ook weer bezig. als dit echt is moet diegene echt ff met een psych gaan babbelen ofzo...
dat lijkt me wel ja...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom altijd #3fm? Aandacht zoeken?
Eng ook, want voor hem is het allemaal echt wat hij nu beleeft. Ik hoop dat hij een keertje hulp krijgt, want zoeken zal hij niet doen. Ik las dat er al een aantal keren politie aan de deur is geweest, hij is iig in beeldquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik zat een tijdje geleden uit nieuwsgierigheid naar zijn/haar website te kijken en het begon echt als een heel gewone, ietwat amateuristische site met verhaaltjes/feitjes uit Den Haag, van vroeger. En felicitaties van familie/bekenden in het gastenboek bij het opzetten van de site. En toen ging het ineens compleet mis. Echt ernstig.
Kan zijn dat hij de zender veel op heeft staan en boodschappen hoort in de teksten van de dj's oid.quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:48 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Waarom altijd #3fm? Aandacht zoeken?
Dan is je verbinding wel heel erg slecht, dat je nu pas de volledige pagina laadtquote:
Nee, ik let er niet altijd op, zat in m'n eigen actives te neuzen en toen zag ik emquote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef minthy het volgende:
[..]
Dan is je verbinding wel heel erg slecht, dat je nu pas de volledige pagina laadt
Oh...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:55 schreef CindieY het volgende:
[..]
Nee, ik let er niet altijd op, zat in m'n eigen actives te neuzen en toen zag ik em
handmatig opzoeken waarsch...quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:57 schreef minthy het volgende:
[..]
Oh...![]()
Ik kwam er zelf pas na een paar jaar achter waar MyAtt voor stond en dat het wel erg handig was om te gebruiken... Geen idee meer hoe ik toen elke keer in een topic kwam waarin ik gepost had
Oh ja, die waren het!quote:Op woensdag 22 februari 2012 22:59 schreef Sersjee het volgende:
Roos is tof, want Roos is fan van Rancid.
twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 22-02-2012 om 23:00:29Ik wil niet stoer doen hoor, maar ik slaap zonder nachtlampje.. reageer retweet
Ik slaap het liefst in een kamer die zo donker mogelijk is, ik wil letterlijk geen hand voor ogen kunnen zien. Hoe stoer is datquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:01 schreef 3rdRock het volgende:
wat een held!twitter:ramon3fm twitterde op woensdag 22-02-2012 om 23:00:29Ik wil niet stoer doen hoor, maar ik slaap zonder nachtlampje.. reageer retweet
ik vroeger ook. had zo'n rolluik voor mn raam en het was echt stikdonker. tegenwoordig komt er ligt door de bovenramen aan de voorkant dus binnenkort is het al vrij licht als ik op moet staanquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:05 schreef CindieY het volgende:
[..]
Ik slaap het liefst in een kamer die zo donker mogelijk is, ik wil letterlijk geen hand voor ogen kunnen zien. Hoe stoer is dat
boh, dat is vroeg. ik zal aan je denken als mijn wekker 5min later gaatquote:
Trustenquote:
Overdrijven is ook een kunstquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:07 schreef 3rdRock het volgende:
[..]
ik vroeger ook. had zo'n rolluik voor mn raam en het was echt stikdonker. tegenwoordig komt er ligt door de bovenramen aan de voorkant dus binnenkort is het al vrij licht als ik op moet staan
maar voor jou verduister ik alles![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
en die beheers ikquote:Op woensdag 22 februari 2012 23:11 schreef CindieY het volgende:
[..]
Trusten
[..]
Overdrijven is ook een kunst
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |