Natuurlijkquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:35 schreef Sokz het volgende:
Haha jij hebt weer die extra ¤0,10 proberen te pakken?
quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:31 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
hedging ze bets: deel@14,825
rond de 14,5 wil er nog wel wat meer.
eerder 0,86quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:36 schreef Sokz het volgende:
EX1 (=vivendi) jun. 2012 strike 14,00 @ 1,03 mie dunkt.
vingers aan de knoppen, Sokz?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:34 schreef Sokz het volgende:
[..]Heb nog ongeveer een 'portie' van 45% klaar staan om lager bij te kopen dus daarin doe ik mee.
edit: of ik schrijf een putje, zullen de premies nu ook wel sky-high van zijn.
Ik vermoed dat het e.e.a wel uitgezet kan worden, een distinctief verschil met Apple moet er wel wezen maar ik verbaas me meer over het gemak waarmee er gescrolled kan worden door de programma's. Dit is allemaal ongetwijfeld voorgeladen in het geheugen en was ook al aan de orde in Windows 7. Van wat ik zie en heb gelezen wordt deze trend doorgezet met Windows 8 en ik weet niet zo snel of deze ontwikkeling wel zo gewenst is. Aan de andere kant zie ik heel veel functionaliteit verschijnen die het gebruiksgemak aanzienlijk verbetert door veel snelkoppelingen te creeren naar logisch samenhangende toepassingen. Windows 7 vond ik niks maar ik schat Windows 8 nu een stuk hoger in.quote:Op donderdag 1 maart 2012 03:43 schreef jaco het volgende:
Ik vind het er in die demo goed uitzien. Ik vraag me wel af of die desktop niet enorm rommelig kan worden, aangezien de look voor een groot deel bepaald wordt door foto's en andere content van de gebruiker.
Ik maak me zorgen over het gemak waarmee je allerlei content kunt 'sharen'. Dit kan leiden tot het per abuis delen van persoonlijke zaken. Het levert bovendien een hele reeks nieuwe virus en andere veiligheids problemen op.
Windows 7 vind ik een heel stuk beter dan Vista (wat een wanproduct was dat) en eigenlijk gewoon de beste Windows ooit.quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:29 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik vermoed dat het e.e.a wel uitgezet kan worden, een distinctief verschil met Apple moet er wel wezen maar ik verbaas me meer over het gemak waarmee er gescrolled kan worden door de programma's. Dit is allemaal ongetwijfeld voorgeladen in het geheugen en was ook al aan de orde in Windows 7. Van wat ik zie en heb gelezen wordt deze trend doorgezet met Windows 8 en ik weet niet zo snel of deze ontwikkeling wel zo gewenst is. Aan de andere kant zie ik heel veel functionaliteit verschijnen die het gebruiksgemak aanzienlijk verbetert door veel snelkoppelingen te creeren naar logisch samenhangende toepassingen. Windows 7 vond ik niks maar ik schat Windows 8 nu een stuk hoger in.
Ik gebruik gewoon XP. Puur omdat het stabiel draait, weinig geheugen nodig heeft en ik kan uitzetten wat ik niet nodig vind. Aan de andere kant kost geheugen ook steeds minder dus kan ik wel begrijpen dat de toekomst van OS wordt gedomineerd door voorgeladen applicaties. Maar goed, ik ben dan ook iemand die nog steeds de klassieke layout van Windows 98 gebruikt in XP dus misschien is mijn mening wel te biased...quote:Op donderdag 1 maart 2012 14:57 schreef Lemans24 het volgende:
Windows 7 vind ik een heel stuk beter dan Vista (wat een wanproduct was dat) en eigenlijk gewoon de beste Windows ooit.
Een deel van... maar da's oud nieuws, dat gaven ze vorig jaar al aan.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:03 schreef jaco het volgende:
Vivendi geeft aan van Universal Music af te willen: http://www.bloomberg.com/(...)assets-cfo-says.html
Ik begrijp de relatie met de overname van EMI niet helemaal, maar op zich lijkt me dit een goede ontwikkeling.
Bleegh heb je ze toch nog goedkoper, gemiddeld 14,61quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:35 schreef Dinosaur_Sr het volgende:
[..]
Een deel van... maar da's oud nieuws, dat gaven ze vorig jaar al aan.
Gemiddeld @ 14,6 trouwens, maar eens zien of ze kunnen herstellen. En anders slobber ik het dividend wel op
14,6017quote:Op donderdag 1 maart 2012 18:02 schreef Sokz het volgende:
[..]
Bleegh heb je ze toch nog goedkoper, gemiddeld 14,61
Ik gebruikte ook altijd XP hoor, maar op m'n werk werd me Vista opgedrongen. Gelukkig werk ik daar niet meerquote:Op donderdag 1 maart 2012 15:25 schreef Arkai het volgende:
[..]
Ik gebruik gewoon XP. Puur omdat het stabiel draait, weinig geheugen nodig heeft en ik kan uitzetten wat ik niet nodig vind. Aan de andere kant kost geheugen ook steeds minder dus kan ik wel begrijpen dat de toekomst van OS wordt gedomineerd door voorgeladen applicaties. Maar goed, ik ben dan ook iemand die nog steeds de klassieke layout van Windows 98 gebruikt in XP dus misschien is mijn mening wel te biased...
14,42 gemiddeld nu. Ik ben wel even klaar denk ikquote:
En vandaag weer 6% erbij, heb al gekeken hoe ik ze kan shorten, maar de optiepremies zijn inmens....quote:Sta nog in volstrekte verbazing te kijken naar Veolia trouwens
Keert vrolijk de hele cashflow uit, moet een substantieel deel desinvesteren om niet onder de schuldenlast te bezwijken, en geen eind aan de marge-erosie. De CEO kan zo aan de pokertafel
Vreemd genoeg niet veel invloed op de AUS$quote:Op maandag 5 maart 2012 18:21 schreef JimmyJames het volgende:
Grondstoffenboeren gaan lekker onderuit op het nieuws van de Chinese groeivertraging. Ik vind het wel moeilijk om die bedrijven met elkaar te vergelijken aangezien ze allemaal in verschillende landen zitten en een verschillende "grondstoffenmix" hebben (vale is bijna 100% ijzererts, BHP heeft ook een grote gas- en olietak, anglo-american doet ook aan diamanten etc).
goeie bijdragequote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Setting_Sun het volgende:
ik dacht in ene beurstopic te zitten maar het gaat over besturingssystemen.
Klopt doen we altijd hier, voor echte goede discussies moet je naar www.iex.nlquote:Op maandag 5 maart 2012 18:32 schreef Setting_Sun het volgende:
ik dacht in ene beurstopic te zitten maar het gaat over besturingssystemen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |