Nog een beetje geslapen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen of in ieder geval in bed liggen.
Een beetje. Wel veel wakker gelegen. Nu alweer op, want we moeten nu naar de volgende afspraak. Ik hoop dat ze echt beter nieuws hebben dan gisteren.quote:
Die hebben wij ook, maar dat helpt niet tegen een buurvrouw die de buitenlamp aanlaat als ze gaat slapen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen... weer zo vroeg wakker. Ik ga sparen voor donkere gordijnen
Ik help het jullie hopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een beetje. Wel veel wakker gelegen. Nu alweer op, want we moeten nu naar de volgende afspraak. Ik hoop dat ze echt beter nieuws hebben dan gisteren.
Leuk zulke mensenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben wij ook, maar dat helpt niet tegen een buurvrouw die de buitenlamp aanlaat als ze gaat slapen.
Wat een kuthoer. Koudmaken en van het balkon af pleuren zeg ik je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben wij ook, maar dat helpt niet tegen een buurvrouw die de buitenlamp aanlaat als ze gaat slapen.
Wij hebben hier tegenover een man die 24/7 door het raam staat te kijken. Zo krijgen we nooit een kans.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een kuthoer. Koudmaken en van het balkon af pleuren zeg ik je.
Die vent heeft de popo op de speed dial!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:20 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een vermoeden dat die man gewoon z'n bek houdt tegen de 5-0. Hij is geen snitch.
Daarover, heb je ooit The Shield gezien?
Dudequote:Op woensdag 22 februari 2012 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een kuthoer. Koudmaken en van het balkon af pleuren zeg ik je.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bedankt voor alle berichtjes op facebook!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij hebt geen facebook meer sinds de polisie je zoekt.
Moet 'ie maar niet buurvrouwen van het balkon mikken hèquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij hebt geen facebook meer sinds de polisie je zoekt.
Kijken hoe vaak ze stuiteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet 'ie maar niet buurvrouwen van het balkon mikken hè
Niet dat ik een lief berichtje had gestuurd maar kon het even niet anders verwoorden....quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bedankt voor alle berichtjes op facebook!
Alle berichtjes en uitingen zijn een heuse steun voor ons hoor lieverdquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet dat ik een lief berichtje had gestuurd maar kon het even niet anders verwoorden....
Dat hoeft toch ook niet? Ik vind het altijd maar vreemd dat mensen denken dat ze dan iets treffend weten te zeggen. Dat zou ik zelf ook helemaal niet kunnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet dat ik een lief berichtje had gestuurd maar kon het even niet anders verwoorden....
Is een beetje traditie hier, naar het schijnt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef S_Holmes het volgende:
Voor de mensen die carnaval in cuijk vierden: Kwamen jullie ook zo belachelijk veel mensen uit nijmegen tegen?
Niet eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi MoBlo
Weer is hier vast beter dan in Hull, jatoch?
quote:
misschien verbouwen ze de menukaart ookquote:Op donderdag 23 februari 2012 16:37 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dat ze eerst maar eens die smerige tosti's brie schrappen @Cultuurcafe. Dat heeft een hogere prioriteit dan verbouwen dacht ik zo.
quote:Op donderdag 23 februari 2012 17:44 schreef De_Kardinaal het volgende:
Heel veel plezier meneer en mevrouw moblo en kornuiten!
Ben je alvast aan het oefenen voor jullie eigen kleine YashIB'tje?quote:Op donderdag 23 februari 2012 18:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dadelijk lekker gebakken piepers eten.. Vandaag met mam en het oppaskindje boodschappen gedaan voor het weekendje weg, en lekker met het oppaskindje gewandeld
Wij ook, daarom gaan we morgen naar Belgiëquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:49 schreef Laysa het volgende:
Ik heb deze week genoeg van Nederland gezien
Boven de taalgrens is het prima. België heeft best mooi steden. Waar gaat de reis heen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 20:54 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Wij ook, daarom gaan we morgen naar België
Le Coq su mer, oftewel De Haanquote:Op donderdag 23 februari 2012 20:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Boven de taalgrens is het prima. België heeft best mooi steden. Waar gaat de reis heen?
aan zeequote:Op donderdag 23 februari 2012 23:10 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Le Coq su mer, oftewel De Haan
Wij hebben t ook gekeken net..... vind t vrij heftig en was ook een beetje aangeslagen.... vind t zo erg voor de familie. Het is best onwerkelijk dat t om een stom ski ongeluk gaat.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:27 schreef Laysa het volgende:
Ik kan hier totaal niet om lachen...mag hopen dat het jou nog een hele lange tijd niet zal overkomen dat je iemand zo dierbaar zal verliezen
Tja....moeilijk om op zo'n moment rationeel te denken...uiteindelijk zullen ze zelf een beslissing nemen en net zoals bij een ieder ander hebben wij dat te respecterenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 12:55 schreef HostiMeister het volgende:
En dan barst hier de discussie los of de familie kan (en mag) beslissen om de stekker er uit te trekken, iets wat (waarschijnlijk) beter is voor alle betrokken partijen.
Nee, er is een tijd van rouw en dan een tijd van verwerking en relativeren waar humor een onderdeel van is. Er is pas iets ernstigs aan de hand als je dat onderscheid niet kan maken.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:20 schreef swarmahoer het volgende:
oh, ik lees nu ook idd het nieuws, desondanks vind ik het plaatje nog steeds grappig
als je geen humor meer kan gebruiken om te relativeren dan is er iets ernstigs aan de hand
wil niet zeggen dat ik de situatie niet vervelend vind trouwens
Dat is het hem nou juist, dit is dan geen familie zaak meer, het hele land leeft mee.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 13:07 schreef Laysa het volgende:
[..]
Tja....moeilijk om op zo'n moment rationeel te denken...uiteindelijk zullen ze zelf een beslissing nemen en net zoals bij een ieder ander hebben wij dat te respecteren
Da's weer een andere discussie. Want ja, het is natuurlijk vreselijk voor de familie enzo, maar doordat er voor de troonopvolging geen gevolgen meer zijn, is 't wel 'anders'. Nu is het een 'gewoon' familielid dat toevallig regelmatig op tv komt en in de belangstelling staat, maar dat zorgt niet dat ik meer meeleef dan met ieder ander waar ik geen persoonlijke band mee heb. Sterker nog: ik heb meer compassie met D_K en andere mensen in m'n omgeving die nu strijden tegen diverse ziektes. Waarmee ik het leed van de Oranjes niet bagatelliseer, maar waarmee ik het wel in mijn perspectief plaats.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 14:27 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Dat is het hem nou juist, dit is dan geen familie zaak meer, het hele land leeft mee.
Ha, dat is wel aardig van je om te lezen.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 15:46 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Da's weer een andere discussie. Want ja, het is natuurlijk vreselijk voor de familie enzo, maar doordat er voor de troonopvolging geen gevolgen meer zijn, is 't wel 'anders'. Nu is het een 'gewoon' familielid dat toevallig regelmatig op tv komt en in de belangstelling staat, maar dat zorgt niet dat ik meer meeleef dan met ieder ander waar ik geen persoonlijke band mee heb. Sterker nog: ik heb meer compassie met D_K en andere mensen in m'n omgeving die nu strijden tegen diverse ziektes. Waarmee ik het leed van de Oranjes niet bagatelliseer, maar waarmee ik het wel in mijn perspectief plaats.
Niet dat ik weet. Of nouja, professionals misschien. Als BHV'er word je getraind om door te reanimeren tot er een professionele hulpverlener is. Dat kan dus vijf minuten zijn, maar ook vijf kwartier.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
50 minuten reanimeren is ook wel heel lang, las ergens in de comments (ja vage bron) dat ze bij 'normale' mensen na 15min al stoppen?
Nee, daarmee wordt doorgaans doorgegaan totdat er een arts aanwezig is.quote:Op vrijdag 24 februari 2012 18:20 schreef PietjePuk007 het volgende:
50 minuten reanimeren is ook wel heel lang, las ergens in de comments (ja vage bron) dat ze bij 'normale' mensen na 15min al stoppen?
Center Parcs?quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huisje valt een beetje tegen maar verder is het wel gezellig! Gratis WiFi in de marketdome dus iedereen is ff mail aant checken inclusief mijn moeder op de ipad
Dat is echt de treurige keerzijde van technologische vooruitgang. Wat nou... 'gezelligheid'? Iedereen moet altijd maar belangrijk doen en met anderen in contact zijn. Alsof je geen paar dagen gemist kan worden...quote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Huisje valt een beetje tegen maar verder is het wel gezellig! Gratis WiFi in de marketdome dus iedereen is ff mail aant checken inclusief mijn moeder op de ipad
Ik las laatst iets over een nieuwe trend ergens.. bij binnenkomst alle telefoons in een bak oid op tafel, de eerste die naar z'n telefoon grijpt betaalt de rekeningquote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt de treurige keerzijde van technologische vooruitgang. Wat nou... 'gezelligheid'? Iedereen moet altijd maar belangrijk doen en met anderen in contact zijn. Alsof je geen paar dagen gemist kan worden...
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar dit zie je steeds meer. Ga je een paar dagen wintersporten, iedereen mailen en facebooken. In de kroeg moet er ook al gefacebookt worden. Why oh why?
Hoe vaak zie je het tegenwoordig niet, zon groepje dames in de kroeg, met zen zessen allemaal met de telefoon bezig.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 13:42 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is echt de treurige keerzijde van technologische vooruitgang. Wat nou... 'gezelligheid'? Iedereen moet altijd maar belangrijk doen en met anderen in contact zijn. Alsof je geen paar dagen gemist kan worden...
Niet aanvallend bedoeld hoor, maar dit zie je steeds meer. Ga je een paar dagen wintersporten, iedereen mailen en facebooken. In de kroeg moet er ook al gefacebookt worden. Why oh why?
Ze vinden je niet liev?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 16:37 schreef Californium het volgende:
O hai
Wat een feestdag vandaag op werk. 2 mailtjes van 2 verschillende supervisors hebben mijn hele dag verpest
En na even klagen bij de receptie zijn we geupgraded naar een luxe huisje aan t meer. Waar we nu weer gezellig gaan doenquote:Op vrijdag 24 februari 2012 21:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben helemaal voor. Dat wordt vaak gratis zuipen.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 14:46 schreef LastRequest het volgende:
[..]
Ik las laatst iets over een nieuwe trend ergens.. bij binnenkomst alle telefoons in een bak oid op tafel, de eerste die naar z'n telefoon grijpt betaalt de rekening
Heerlijk hè. Ik kan 't ook niet en mis er niks aan.quote:Op zaterdag 25 februari 2012 17:06 schreef Laysa het volgende:
Ik kan niet internetten op mijn foon en das wel zo rustig
ja....idd heerlijkquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor. Dat wordt vaak gratis zuipen.
[..]
Heerlijk hè. Ik kan 't ook niet en mis er niks aan.
Wel zo chill als je in de trein zit en je boek bent vergeten. Wat heerlijk on topic zoquote:
quote:Op zondag 26 februari 2012 00:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
Er is onderhoud van de quotefunctie. Herlaad de pagina om weer te kunnen quoten.
Over gratis zuipen gesproken, had gister een reunië van wintersport. Was echt super, hele avond voor nop mixdranken liggen tankenquote:Op zaterdag 25 februari 2012 23:54 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik ben helemaal voor. Dat wordt vaak gratis zuipen.
Ja dat had ik ineens in mijn quote-venster staan.quote:
Ja, dat is het hier doorgaans.quote:
En dan mensen genoeg en niemand die verdomme een ouderwets bordspel wil doen.quote:Op maandag 27 februari 2012 15:49 schreef IrishBastard het volgende:
Mja, best prima hoorLeuk huisje, uiteindelijk
, en wel een leuke omgeving voor een weekendje
Met een tovenaarshoed op d&d spelen?quote:
Ik moet binnen niet met kruisboog-pijlen schieten. Dat was de druppel die bij mij de emmer deed overlopen.quote:Op maandag 27 februari 2012 16:25 schreef Difficult het volgende:
Nee :p heb het wel ooit geprobeerd ( zonder de hoed ) maar niet mij type spell
Ik had mijn knuppel al uit mijn broek gehaald en op tafel gelegdquote:Op maandag 27 februari 2012 16:29 schreef Difficult het volgende:
Gewoon je zwaard tevoorschijn halen
Ja, en maar zeggen dat je daarmee de dungeon wil verkennen hèquote:Op maandag 27 februari 2012 16:31 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik had mijn knuppel al uit mijn broek gehaald en op tafel gelegd
Jij weet wat is omhoog zou mijn negroïde oom Cornelis zeggen!quote:Op maandag 27 februari 2012 16:38 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Ja, en maar zeggen dat je daarmee de dungeon wil verkennen hè
Beetje meer energie op het moment, of is het nog net als vorige week?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar even in een spoiler omdat het een lang plaatje is maar
Ah tis nep, maar toch
http://vancouver.openfile(...)ook-prank-goes-viral
Nouja, dan doen ze in ieder geval nog wel iets voor hun geld. Verder zitten ze er mooi tussen en schuiven ze gewoon een deel naar de eigen rekeningquote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:03 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heb me ziek gemeld bij werk en uitzendbureau, nu wil het uitzendbureau een gesprek met me omdat ik in een relatief korte tijd me 3 keer met griep heb ziekgemeld. En ze had het erover dat dit dan niet goed is voor mijn baan, maar ik vraag me af of mijn werkgever dat gemeld heeft of dat ze die conclusie uit voorzorg trekt. Ze wilde bovendien ook een afspraak omdat zij nieuw is daar en een kennismakingsgesprek wil hebben blabla.
Maar nu zat ik net te denken de laatste keer dat ik ziek was en me ziek gemeld heb was 2 maanden geleden en dat was toen ik voedselvergiftiging had van de zuurkool. Toen had ik dus geen griepEn die keer daarvoor ben ik volgens mij met hoofdpijn naar huis gegaan, dus ook geen griep
Zat net dus te twijfelen om meteen terug te bellen om te vragen hoe dat nu zat, vond het ook behoorlijk belerend over komen terwijl dat wel het laatste is waar ik op zit te wachten als ik niet lekker op bed lig. Net alsof ze me dan niet geloven ofzo.. Dat zal ik dan ook wel aangeven tijdens dat kennismakingsgesprek. En ik moet morgen toch terugbellen om te laten weten hoe het er mee staat dus vraag het dan wel meteen even na.
Nice! Ook wel belangrijk als je veel tijd op bed doorbrengtquote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:54 schreef Laysa het volgende:
Nieuwe bedbodems en matrassen besteld....kunnen we straks lekker elektrisch ons bed bedienen
Dat valt nu wel mee. Maar mijn glazen bol zegt wat anders over de toekomst. Zo niet dan is het fijn tv kijken uit bedquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Nice! Ook wel belangrijk als je veel tijd op bed doorbrengt
Ik denk dat ik bij jou de stekker er maar uit trek!quote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:21 schreef Laysa het volgende:
Whehe kan ik mooi Dk dubbel klappen als hij vervelend wordt
Wel lekker rustig danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:22 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik denk dat ik bij jou de stekker er maar uit trek!
Beter dan dat hij jou weer klapt omdat 'ie een verpleegster wil bellenquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:21 schreef Laysa het volgende:
Whehe kan ik mooi Dk dubbel klappen als hij vervelend wordt
Zo'n investering is nooit weg toch? En je kunt het maar beter hebben denk ik danquote:Op dinsdag 28 februari 2012 17:19 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat valt nu wel mee. Maar mijn glazen bol zegt wat anders over de toekomst. Zo niet dan is het fijn tv kijken uit bed
Ik werk nu al twee jaar waar ik werk, nog nooit ziek gemeld, dat is voor pussy'squote:Op dinsdag 28 februari 2012 16:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik meld mij nooit ziek. Ik meld mij trouwens ook nooit beter!
Ja, oke, parttime baantje is natuurlijk een ander verhaal, ik heb vrije dagen enzo, dat werkt voor jullie natuurlijk heel andersquote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:08 schreef Californium het volgende:
Ik 2 keer omdat ik griep had en niet meer kon voortbewegen (wc was al een uitdaging)![]()
Dat zei m'n moeder ook over mijn verwekking, maar daar klaag ik ook nooit over tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:57 schreef HostiMeister het volgende:
Klinkt gewoon als een klote samenloop van omstandigheden.
That's the spiritquote:Op dinsdag 28 februari 2012 22:58 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat zei m'n moeder ook over mijn verwekking, maar daar klaag ik ook nooit over toch
quote:Op woensdag 29 februari 2012 11:44 schreef Yashaaaaa het volgende:
Scriptiebespreking ging goedZe was heel enthousiast over mijn hoofdstuk!
Het was een duidelijke heldere tekst geworden
En op een gegeven moment zei mijn begeleidster van nou niet om op de zaken vooruit te lopen (ik dacht ze gaat over hoofdstuk 4 beginnen ofzo) maar er is een blad wat altijd om scripties/scriptieonderwerpen vraagt zodat ze omgebouwd kunnen worden naar een tijdschriftartikel en mijn onderwerp en scriptie zouden daar eventueel wel voor in aanmerking kunnen komenZe ging verder ook helemaal in op dat het dan max 5000 worden moet zijn en dat je dan wel moet gaan kijken hoe je het dan precies schrijft enzo, maar daar waren ook wel richtlijnen voor.
Ze blijft me ook iedere keer complimenteren over mijn schrijfwijze en stijl
Maar dat geeft wel een goede boostondanks dat ik me nog best ziek voel.
Volgens mijn begeleidster kon ik dan ook met een gerust hard mijn bed in duiken, dus dat ga ik ook doen
quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
Huuu... tandartsen. Nog meer volk dat ik niet vertrouw.
Helemaal gelijk in. Boks ouwe!quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
Ik vertrouw ze wel, je krijgt gegarandeerd een hogere rekening dan noodzakelijk is.quote:Op woensdag 29 februari 2012 15:28 schreef HostiMeister het volgende:
wtf did i just Readquote:Op woensdag 29 februari 2012 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, denk je door extra vroeg weg te fietsen alle tijd te hebben om een broodje te halen bij de bakker bart. Blijkt de dame daar weer problemen met de kassa te hebben. Ze zei dat ze er niets aan kon doen en ik wilde haal heel graag geloven, maar iets in haar doen en laten gaf me de hint dat er iets niet helemaal kosjer was. Gelukkig had ik nog contanten, toch zat het me niet lekker.
Inmiddels zit ik op het werk achter de mac met een bak koffie, heb ik mijn bartje zal al zeker een half uur geleden op, echter voelt er iets niet in de haak. Alsof die dame elk moment hier kan zijn en me gaat inlichten over de geheime beweging die ze gestart is in haar kelder in Meijhorst om zo armageddon af te wenden door middel van bloedoffers van kleine konijntjes. En onbeschermde seks.
Nee, ik voel me allerminst veilig vandaag.
Fijne schrikkeldag allemaal
Dit blijkbaar:quote:
quote:Op woensdag 29 februari 2012 09:11 schreef HostiMeister het volgende:
Zo, denk je door extra vroeg weg te fietsen alle tijd te hebben om een broodje te halen bij de bakker bart. Blijkt de dame daar weer problemen met de kassa te hebben. Ze zei dat ze er niets aan kon doen en ik wilde haal heel graag geloven, maar iets in haar doen en laten gaf me de hint dat er iets niet helemaal kosjer was. Gelukkig had ik nog contanten, toch zat het me niet lekker.
Inmiddels zit ik op het werk achter de mac met een bak koffie, heb ik mijn bartje zal al zeker een half uur geleden op, echter voelt er iets niet in de haak. Alsof die dame elk moment hier kan zijn en me gaat inlichten over de geheime beweging die ze gestart is in haar kelder in Meijhorst om zo armageddon af te wenden door middel van bloedoffers van kleine konijntjes. En onbeschermde seks.
Nee, ik voel me allerminst veilig vandaag.
Fijne schrikkeldag allemaal
moet je maar niet zo langzaam fietsenquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:44 schreef Californium het volgende:
pfff.... 07.45 op de fiets vanmorgen... 18.30 thuis....
Nu honger
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:49 schreef Laysa het volgende:
[..]
moet je maar niet zo langzaam fietsen
Ik vind je mooiquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zo voetbal kijken in de pub:
[ afbeelding ]
Kijken of ik het er levend vanaf ga brengen
Ik had er al dagen over gelekkerbektquote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef Californium het volgende:
Oe! ook lekker... En goede tip... morgen ook maar weer eens wraps eten
quote:Op woensdag 29 februari 2012 18:57 schreef motorbloempje het volgende:
Zo voetbal kijken in de pub:
[ afbeelding ]
Kijken of ik het er levend vanaf ga brengen
Nee, niet echt. Zie DM.quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:11 schreef Rituals het volgende:
Klote! Ook geen verbetering t.o.v. zo'n 3 weken geleden?
Van die lange?quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Leeft de relatie nog of het wijf?
Goed plan!quote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
En fijn![]()
het vieren doen we op een later te bepalen tijdstip
Je had graag een uitgebreide reportage gehad over zijn ziekte-proces? Aan het einde zag hij er wel heel slecht uit.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Net de Queen documentaire afgekeken.. Indrukwekkend.. Alleen werd de dood van Freddy wel "snel" afgehandeld.
Tofquote:Op woensdag 29 februari 2012 19:31 schreef Laysa het volgende:
[..]
En fijn![]()
het vieren doen we op een later te bepalen tijdstip
Eens even kijken. Waarom altijd die belasting op vermogen? Ik heb het toch zeker zelf verdiend?quote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, krijg meer dan 500 euro terug van de belastingdienst als ik het goed ingevuld hebZe hadden bij de voorafingevulde zelf een bedrijf vergeten.
Ik doe met je meequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:17 schreef Yashaaaaa het volgende:
Nice, krijg meer dan 500 euro terug van de belastingdienst als ik het goed ingevuld hebZe hadden bij de voorafingevulde zelf een bedrijf vergeten.
Heb je swarma eens horen rekenen? Als hij volgens dat systeem 102K terugkrijgt heeft ie vast weer wat moeten vermenigvuldigenquote:Op donderdag 1 maart 2012 12:46 schreef Cocktailprikker het volgende:
[..]
Ik doe met je mee![]()
volgende > volgende > volgende > akkoord > ketjing![]()
nu is het wachten op swarmi die post dat hij 102K terug krijgt
Bwehehehequote:Op donderdag 1 maart 2012 12:50 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb je swarma eens horen rekenen? Als hij volgens dat systeem 102K terugkrijgt heeft ie vast weer wat moeten vermenigvuldigen
Vroeger was ze liftbediende, nu is ze dement.quote:Op donderdag 1 maart 2012 13:47 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Bwehehehe
Ik stond daarstraks met een letterlijke oma in de lift (eind 70, begin 80) en die had kennelijk nog nooit in de lift gestaanToen ik op -1 uitstapte kwam ze er uit zetten en vroeg 'waar zijn de kamers nou?', ging ik met d'r naar 0 (moest ik er uit om post te pakken) terwijl zij naar 6 wilde, kwam ze er weer uit en dacht ze weer dat ze op 6 was
Grappig dat zo iemand dat nog nooit gedaan heeft
Ik zal eens voor je kijken.quote:Op donderdag 1 maart 2012 17:54 schreef Cocktailprikker het volgende:
Na 4 jaar heeft men connector van men laptopadapter het begeven, iemand een idee waar ik die zo kan kopen? Had al es gekeken bij de kringloop, maar helaas.
Gaat niet om de hele adapter, alleen het eerste deel met deze aansluiting maar dan normaal NL stekker:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als het allemaal klopt dus
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
quote:
hoe komt t dan dat je niks terugkrijgt? totaan een bepaald bedrag krijg je nog terug toch of hoe zit het?quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:20 schreef Mikkie het volgende:
Ik heb nog geen idee, maar al die bedragen die ik hier qua teruggave voorbij zie komen... echt idioot eigenlijk. Ik zit nu in de laagste schaal en vind 't al belachelijk wat ik aan belasting moet betalen...moet je nagaan als je meer dan 50k verdient!
quote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Stelletje aso's hier met al die teruggavebedragen. Ga eens werken, werkschuw tuig! Als jullie voldoende zouden werken krijg je namelijk niks meer terug!
Het is heel simpel: je betaalt een bepaald percentage belasting over je gehele inkomstenpalet. Daar gaat een heffingskorting vanaf, die automatisch door je werkgever verrekend kan worden. Daarna gaat er eigenlijk niks meer vanaf (behalve eventuele aftrekposten zoals studie e.d.). Je krijgt geld terug op het moment dat de heffingskorting groter is dan het bedrag dat je aan belasting moet betalen. Als dat niet zo is, krijg je niks terug maar eindig je 'gewoon' op nul.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 02:56 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
hoe komt t dan dat je niks terugkrijgt? totaan een bepaald bedrag krijg je nog terug toch of hoe zit het?
ik dit keer maar 500, omdat ik maar 4 maanden gewerkt heb
Dat dus. Zo moeilijk is het niet. Helaas ga ik er op de een of andere manier iedere keer overheen, dus moet ik steeds bijlappen. Vorig jaar geen aangifte gedaan, en geen reminder gehad. Mijn tactiek voor dit jaar is hetzelfde. Als ik een aanmaning krijg doe ik wel aangifte, maar ik gok dat de 150 euro die ik bij moet leggen toch nog net te veel isquote:Op vrijdag 2 maart 2012 09:12 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Het is heel simpel: je betaalt een bepaald percentage belasting over je gehele inkomstenpalet. Daar gaat een heffingskorting vanaf, die automatisch door je werkgever verrekend kan worden. Daarna gaat er eigenlijk niks meer vanaf (behalve eventuele aftrekposten zoals studie e.d.). Je krijgt geld terug op het moment dat de heffingskorting groter is dan het bedrag dat je aan belasting moet betalen. Als dat niet zo is, krijg je niks terug maar eindig je 'gewoon' op nul.
Te weinig, bedoel jequote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:04 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dat dus. Zo moeilijk is het niet. Helaas ga ik er op de een of andere manier iedere keer overheen, dus moet ik steeds bijlappen. Vorig jaar geen aangifte gedaan, en geen reminder gehad. Mijn tactiek voor dit jaar is hetzelfde. Als ik een aanmaning krijg doe ik wel aangifte, maar ik gok dat de 150 euro die ik bij moet leggen toch nog net te veel is
Ik neem aan dat het teveel is, waardoor ik de aanmaning wel ga krijgen. Vorig jaar was het maar 80 euro ofzo.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Te weinig, bedoel je. Maar da's wel vreemd dan. Normaal gesproken moet je met de reguliere heffingen over je salaris toch wel klaar zijn. Of heb je nog kleine beleggingen of vermogensrendement? Zo ja, dat kun je eventueel afstrepen tegen je schulden hè (zoals studie e.d.). Want anders is het wel apart dat je moet bijleggen.
Ik zal misschien wel een klein beetje terugkrijgen trouwens, maar ik vermoed dat dat er aan de andere kant weer uit gaat, aangezien ik nog te veel ontvangen zorgtoeslag moet teruglappen...
Na een half uur, één botbreuk en een gekneusde bril.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zullen we poolen hoe snel IB iets gebroken heeft?
quote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:53 schreef IrishBastard het volgende:
Dat bot heelt wel weer, die bril kost veel meer
Koop een huis, dan krijg je pas veel terugquote:Op donderdag 1 maart 2012 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Stelletje aso's hier met al die teruggavebedragen. Ga eens werken, werkschuw tuig! Als jullie voldoende zouden werken krijg je namelijk niks meer terug!
gekochtquote:Op vrijdag 2 maart 2012 12:55 schreef IrishBastard het volgende:
Slaapzakgevechten worden opeens veel makkelijker
http://www.megagadgets.nl/offers/
Je betaalt rente over een bedrag dat je huis helemaal niet meer waard als je het verkoopt.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:50 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Koop een huis, dan krijg je pas veel terug.
Heb jij eigenlijk al een penthouse gekocht? Ergens in een stad met een skyline?quote:
In Rotterdam, onder een brug.quote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:13 schreef Laysa het volgende:
Ik heb Dk al even woest uit zijn droom gehaald en vertelt waar je woont Pietje![]()
![]()
2 jaar geleden alquote:Op vrijdag 2 maart 2012 18:11 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al een penthouse gekocht? Ergens in een stad met een skyline?
Haha, meer bezwaar tegen Rotterdam dan onder de brug wonen.quote:
Mijnquote:Op vrijdag 2 maart 2012 17:42 schreef Californium het volgende:
weekend! (afgezien van morgen nog 5 uurtjes)
Vanavond met afdeling op kosten van de baas eten en drinken!Morgen (na werk) en zondag helemaal NIETS doen, lekker in mijn eentje
![]()
is pas zondagavond weer terug
Altijd gezellig bij je ouders etenquote:Op vrijdag 2 maart 2012 22:04 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Mijnis ook pas zondag terug
![]()
Ben nu bij mijn ouders. Werd uitgenodigd voor t eten, kon ik geen nee tegen zeggen
Nee, natuurlijk nietquote:Op vrijdag 2 maart 2012 10:22 schreef Yashaaaaa het volgende:
Heeft het ook met leeftijd te maken? Vroegah kreeg ik namelijk bijna alles terugOf werd er uberhaupt al geen belasting afgehaald..Had zelf verwacht meer dan 550 terug te krijgen.. Heb 750 betaald ofzo
Toch net maar meteen de tafels en tv meubel met een natte doek afgenomen, maar met van die donkere meubels is het dweilen met de kraan openquote:Op zaterdag 3 maart 2012 14:48 schreef Yashaaaaa het volgende:
Naja morgen misschien maar met een emmer sop rond, heb het nu ff gehad
Ik moet er bijna van huilen.....quote:
Wacht.. ik snap het denk ik nietquote:
Ol-round? Als je nu een diarree-remmer inneemt kan je misschien de ergste schade voorkomen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:51 schreef Yashaaaaa het volgende:
Teveel gegeten... Niet normaal hoe veel friet je krijgt bij de Olround als je een friet zonder besteld. En ik was gedachteloos aan het eten en nu zit ik veel te vol
Ik gebruik ook al jaren XPquote:Op zaterdag 3 maart 2012 18:29 schreef De_Kardinaal het volgende:
Nee, want dat is een faal product eerste klas. Het is van MS dus dat zegt genoeg.
Bij gran tourismo zit ook Nordschleife en ps3 is veel tofferquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:17 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Ik gebruik ook al jaren XP. Al moet ik zeggen dat ik na een verse reïnstall m'n geluidskaart niet meer aan de bak krijg, vrij vervelend
. Maar die Nordschleife is wel fijn, dan ga ik er van de zomer met m'n eigen auto misschien niet van de baan, dat scheelt toch wel
Nee, ol-round friet is gewoon niet lekker. Ik vermoed dat daar de kok van Van Buren bijklust of het vak geleerd heeft.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
Jij krijgt volgens mij bij iedere eettent diarree of niet?
Zijn hier de hele tijd kinderen ofzo aan het rondrennen, zeer irritantnet alsof het hele gebouw naar beneden komt vallen..
Maar ik vind Gran Turismo irritant. Je hebt daar een aantal verplichte lange races (4 uur en soms zelfs 24 uur) en ook wat mid-lenght races die je per se nodig hebt om verder te komen, daar heb ik vaak geen zin in en geen tijd voor. Ik wil gewoon vrij kunnen spelen als ik wil, en wanneer ik wat tijd heb, een aantal korte races kunnen doenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 19:18 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Bij gran tourismo zit ook Nordschleife en ps3 is veel toffer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |