Nog een beetje geslapen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik ga maar eens proberen te slapen of in ieder geval in bed liggen.
Een beetje. Wel veel wakker gelegen. Nu alweer op, want we moeten nu naar de volgende afspraak. Ik hoop dat ze echt beter nieuws hebben dan gisteren.quote:
Die hebben wij ook, maar dat helpt niet tegen een buurvrouw die de buitenlamp aanlaat als ze gaat slapen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:06 schreef Yashaaaaa het volgende:
Goedemorgen... weer zo vroeg wakker. Ik ga sparen voor donkere gordijnen
Ik help het jullie hopenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Een beetje. Wel veel wakker gelegen. Nu alweer op, want we moeten nu naar de volgende afspraak. Ik hoop dat ze echt beter nieuws hebben dan gisteren.
Leuk zulke mensenquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben wij ook, maar dat helpt niet tegen een buurvrouw die de buitenlamp aanlaat als ze gaat slapen.
Wat een kuthoer. Koudmaken en van het balkon af pleuren zeg ik je.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:10 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die hebben wij ook, maar dat helpt niet tegen een buurvrouw die de buitenlamp aanlaat als ze gaat slapen.
Wij hebben hier tegenover een man die 24/7 door het raam staat te kijken. Zo krijgen we nooit een kans.quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een kuthoer. Koudmaken en van het balkon af pleuren zeg ik je.
Die vent heeft de popo op de speed dial!quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:20 schreef HostiMeister het volgende:
Ik heb een vermoeden dat die man gewoon z'n bek houdt tegen de 5-0. Hij is geen snitch.
Daarover, heb je ooit The Shield gezien?
Dudequote:Op woensdag 22 februari 2012 09:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Wat een kuthoer. Koudmaken en van het balkon af pleuren zeg ik je.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bedankt voor alle berichtjes op facebook!
quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij hebt geen facebook meer sinds de polisie je zoekt.
Moet 'ie maar niet buurvrouwen van het balkon mikken hèquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:06 schreef De_Kardinaal het volgende:
Jij hebt geen facebook meer sinds de polisie je zoekt.
Kijken hoe vaak ze stuiteren.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:10 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Moet 'ie maar niet buurvrouwen van het balkon mikken hè
Niet dat ik een lief berichtje had gestuurd maar kon het even niet anders verwoorden....quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:00 schreef De_Kardinaal het volgende:
Bedankt voor alle berichtjes op facebook!
Alle berichtjes en uitingen zijn een heuse steun voor ons hoor lieverdquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet dat ik een lief berichtje had gestuurd maar kon het even niet anders verwoorden....
Dat hoeft toch ook niet? Ik vind het altijd maar vreemd dat mensen denken dat ze dan iets treffend weten te zeggen. Dat zou ik zelf ook helemaal niet kunnen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Niet dat ik een lief berichtje had gestuurd maar kon het even niet anders verwoorden....
Is een beetje traditie hier, naar het schijnt.quote:Op donderdag 23 februari 2012 10:50 schreef S_Holmes het volgende:
Voor de mensen die carnaval in cuijk vierden: Kwamen jullie ook zo belachelijk veel mensen uit nijmegen tegen?
Niet eensquote:Op donderdag 23 februari 2012 10:58 schreef HostiMeister het volgende:
Hoi MoBlo
Weer is hier vast beter dan in Hull, jatoch?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |