De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heloef, hou nou eens op met dat gemiep en wees voor de verandering eens een keertje wel blijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef heloef het volgende:
Zeg je ontneemt dat meisje haar credits voor mij hosselen man.
Hij hosselt toch geen mannen enzoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:04 schreef debeterebob het volgende:
Moest dat ´meiden´ er zo expliciet achter?
Fixedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:05 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ja, want Heloef was bicurious toen hij 12 was.
Moet je een modje vragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:05 schreef esperanza93 het volgende:
Ok! Kan het veranderd worden in: Heloef wordt gehosseld door een mooie dame.
Maar waar is die link?
Bicurious is wat anders dan bi.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:09 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Is homoseksualiteit dan ook te genezen op je 12e?
Of je komt er dan dus achter dat je die toch niet hebt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:12 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat weet ik. Maar als je bicurious bent heb je toch ook een soort van homoseksuele gevoelens?
Of juist welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:13 schreef heloef het volgende:
[..]
Of je komt er dan dus achter dat je die toch niet hebt.
En als dat het geval ben je gepromoveerd tot bi of homo.quote:
Maar heloef, ga je wat met die meid doen nog?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:15 schreef heloef het volgende:
[..]
En als dat het geval ben je gepromoveerd tot bi of homo.
Zo weinig rellen. Ik zorg wel voor een paar binnenkort.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:14 schreef magnetronkoffie het volgende:
Het is wel weer rustig zo zonder rel
Trouwens, rellen zijn een zeldzaamheid aan het worden hier
*geeft esperanza een duw*quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:15 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Zo weinig rellen. Ik zorg wel voor een paar binnenkort.
Geef me even de tijd. Ik weet het zelf nog niet eens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Maar heloef, ga je wat met die meid doen nog?
je houdt je nogal op de vlakte
Ok is goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Geef me even de tijd. Ik weet het zelf nog niet eens.
Ja, capstan ook alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
Heloef is wel goed bezig de laatste tijd
Ik gooi dit op goed karma.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:18 schreef debeterebob het volgende:
Heloef is wel goed bezig de laatste tijd
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
capstan heeft een date!!!
Daarom is hij er zo weinig de laatste tijd
Doe eens link sturen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:20 schreef Joysa het volgende:
Oh ja ik lees het.. via fok geregeldwie o wie is het
Motor?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:24 schreef moneyfornothing het volgende:
Jongens ik ben verliefd.
Heb alleen wel 3 á 10 duizend euro nodig zodat we samen kunnen zijn.
Een nigeriaanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik dacht een Nigeriaan die geld nodig had...
Laatbloeier zijn is gewoon kut, want je ligt qua ervaring mijijijijlen ver achterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe je het beter als mij. Gewoon een laatbloeier dus
Dit hqd iedereen kunnen overkomen. Zij is blijkbaar het type wat gaat halen wat ze wil, en vreemd genoeg ben ik dat blijkbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Doe je het beter als mij. Gewoon een laatbloeier dus
Boeiend.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatbloeier zijn is gewoon kut, want je ligt qua ervaring mijijijijlen ver achter
Inderdaad.quote:
Hihi.quote:
Zodra je de juiste persoon tegenkomt, maakt het allemaal niks meer uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laatbloeier zijn is gewoon kut, want je ligt qua ervaring mijijijijlen ver achter
Als ik zo'n motor zou kopen zou ik mn spaargeld er aan uitgeven hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:34 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Hihi.
Ik heb zelf ook wel geld voor eentje uit 2000/2003 ofzo, maar dan zijn wel mijn spaarcentjes heulemaal op.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TS is een vrouwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:33 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Veel meegemaakt, hierdoor beetje een laatbloeier, afknapper of niet?
Niet zo belangrijk dus...
dat gaat nog een probleem voor me worden. Ik kom bijna nooit iemand tegen waarvan ik denk "dat is mijn type!"quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:34 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zodra je de juiste persoon tegenkomt, maakt het allemaal niks meer uit.
Wanneer het klikt, dan klikt het.
Ik was 22. Boeiendquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:33 schreef heloef het volgende:
[..]
Inderdaad.
Ik zoende voor het eerst toen ik 17.8 was ofzo.
Gemiddelde is 13.2 jaar. Als ik me daat druk over moet gaan maken...
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
Als ik zo'n motor zou kopen zou ik mn spaargeld er aan uitgeven hoor.I know right, ik denk ook dat er binnenkort hier wel eentje komt te staan. Dan betaald mijn vriend de inrichting straks maar helemaal, mits hij niet overgeplaatst gaat worden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Word buitenman.quote:
Een man kan ook schattig zijn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
TS is een vrouw
Wel zo belangrijk dus. Een vrouw die onwetend is, is schattig. Een man die onwetend is, is iets mis mee. Zo werkt het nou eenmaal
Ik ga zo richting de sportschool!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:42 schreef Jofunu-kun het volgende:
Hier nog wat interessants vanavond?
De meeste vrouwen willen een man die spontaan, grappig, dominant, geld heeft/z'n leven op een rijtje heeft, humor, leuke baan, goed uitziend en goed is in bed. Dat laatste is nogal lastig bij gebrek aan ervaringquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:42 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Een man kan ook schattig zijn.
Het is deel van mijn charme als ik sommige vrouwen kan geloven (waaronder mijn vriendin, een ex collega, etc).
Die vinden het dan geweldig dat ze jou mee kunnen sleuren en dat je op een bepaalde manier op dingen reageert.
Maar goed.. dat was eigenlijk vroeger al zo. Toen ik 13 was, werd ik al door meisjes de dansvloer opgesleurd, omdat ze mij er graag bij wilden hebben
Misschien maakt dat het nog wel erger allemaal. Ik was op zich nog best populair en deed er alsnog niks mee (in die tijd dan).
Ik vind een uurtje fietsen al wat. Succes en veel plezier!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo richting de sportschool!
Even helemaal losBen van plan om 2 uur te gaan, dus ik hoop dat ik het vol hou
ik ben gister niet geweest, dus ik heb strafquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik vind een uurtje fietsen al wat. Succes en veel plezier!
Klinkt serieusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ga zo richting de sportschool!
Even helemaal losBen van plan om 2 uur te gaan, dus ik hoop dat ik het vol hou
Ook nice, maarja ben maar een klein meisje dus een R6je is prima.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:46 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
R6![]()
Alleen Rob wilt een R1Alleen vind ik een R6 al goed genoeg
Dat zag niemand aankomen denk ik, en heloef's date ook niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Capstan een date? Zag ik niet aankomen...
ja dat is ook zo. Ik ben ook ooit nog van plan om me motorrijbewijs te halen en ik zie me echt niet op een R1 zittenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ook nice, maarja ben maar een klein meisje dus een R6je is prima.![]()
Sowieso stukken beter dan de 25kW sport/tour die ik nu heb staan.
Geeft wel weer hoop voor anderen. Of ze moet nu spontaan depri worden kan ook nog.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Oh, is dat hetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zag niemand aankomen denk ik, en heloef's date ook niet.
Gaat inene hard, de lente is in aantocht!
Ik hou nog steeds rekening met een vervroegde 1 april grap hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:50 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat zag niemand aankomen denk ik, en heloef's date ook niet.
Gaat inene hard, de lente is in aantocht!
Success!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:53 schreef charmed_angel het volgende:
Ik geloof dat ik nu maar ga
Ga me lichaam een opdonder geven....
Tot later vanavond
Ok ok, point taken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:59 schreef heloef het volgende:
Daarnaast kom ik even ontkrachten dat ik al een date heb.
Ik begrijp wel waar jij vandaan komt, het is alleen wel dat je nu jouw eigen situatie projecteert op "laatbloeiers".quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:47 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De meeste vrouwen willen een man die spontaan, grappig, dominant, geld heeft/z'n leven op een rijtje heeft, humor, leuke baan, goed uitziend en goed is in bed. Dat laatste is nogal lastig bij gebrek aan ervaring
En dat laatste nog bijleren is al helemaal een uphill struggle als je een vorm van autisme hebt.
Trouwens, mijn bedpartners gaven me behoorlijk weinig feedback over het hele bed gebeuren
Laat ik 't zo zeggen:Ik heb wat mijn exen betreft ook heel veel geluk gehad. Alleen jammer dat het steeds zo snel ook weer voorbij was dus veel ervaring heb ik niet kunnen opdoen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:01 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ik begrijp wel waar jij vandaan komt, het is alleen wel dat je nu jouw eigen situatie projecteert op "laatbloeiers".
Toen ik 22 was, was ik ook een laatbloeier. En ik heb ook autistische trekjes. Punt is alleen wel dat ik het altijd al goed gedaan heb op de werkvloer en daarom mijn zaakjes verder wel goed op orde heb (goede baan, eigen flatje, auto, spaargeld, etc). Ik ben niet zo spontaan, maar heb op zich wel gevoel voor humor en ik heb heel wat hobbies waarover ik met mensen kan praten.
Qua uiterlijk zie ik er vrij normaal uit.. behalve dan dat ik grijs haar heb. Maar ik ben voor de rest wel sportief en slank. Ik heb sporten altijd leuk gevonden.
Het is niet zo dat vrouwen per se al die dingen willen die jij zegt.. maar het is wel goed als je in ieder geval een paar eigenschappen bezit.
Dan zoek je eens buiten je kennissenkring. Ga eens met de bus en je kunt vaak al 2-3 raakbare dames vinden die je gemakkelijk kunt leren kennen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Laat ik 't zo zeggen:Ik heb wat mijn exen betreft ook heel veel geluk gehad. Alleen jammer dat het steeds zo snel ook weer voorbij was dus veel ervaring heb ik niet kunnen opdoen.
Ik moet eigenlijk gewoon een scharrel hebben maar ken niemand die daar voor in zou zijn (en die de moeite waard is).
Dat is niet zo gemakkelijk voor mij, het is nooit tot het wisselen van telefoonnummers gekomen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:07 schreef Panzermaus het volgende:
[..]
Dan zoek je eens buiten je kennissenkring. Ga eens met de bus en je kunt vaak al 2-3 raakbare dames vinden die je gemakkelijk kunt leren kennen.
Goed plan, laat ik mezelf eens iets aan gaan doen omdat het hem wel lukt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Geeft wel weer hoop voor anderen. Of ze moet nu spontaan depri worden kan ook nog.
Nah, het zijn juist dit soort denkbeelden die ervoor zorgen dat je moeilijker een relatie krijgtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik moet eigenlijk gewoon een scharrel hebben maar ken niemand die daar voor in zou zijn (en die de moeite waard is).
Het is echt bijna niet te doen voor mij om uit die comfortzone te komen. Ik heb zelfs angstonderdrukkers om te helpen, mocht dat nodig zijn. Maar zoals ik al eerder aangaf, I'm working on it!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:21 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Nah, het zijn juist dit soort denkbeelden die ervoor zorgen dat je moeilijker een relatie krijgt
Je moet werken aan die angsten. Dat je naar meetings gaat is dan ook een stap in de goede richting. Mensen leren kennen en dingen doen die buiten jouw comfortzone vallen.
En hoe meer mensen je leert kennen, hoe meer vrouwen je tegenkomt, en hoe groter de kans dat er iemand tussen zit waarmee het klikt.
Dat zijn van die mensen, die moet je loslaten in je leven. Aan zulke mensen heb je niks, het zijn gewoon teken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:23 schreef Myraela het volgende:
Zo voorspelbaar. Mensen die nooit tegen je praten op MSN, tot ze iets van je moeten.Is altijd weer een goede reminder dat ik mn lijst leeg moet gooien.
Ik gebruik dat echt noooitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:23 schreef Myraela het volgende:
Zo voorspelbaar. Mensen die nooit tegen je praten op MSN, tot ze iets van je moeten.Is altijd weer een goede reminder dat ik mn lijst leeg moet gooien.
Facebook zit ik altijd. Maar die chat is niet fijn. Skype is alleen voor school eigenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ook nooit. Ik zit hooguit op fok, TC, skype en fb
Ach, de meetings zijn ook gelukt toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Het is echt bijna niet te doen voor mij om uit die comfortzone te komen. Ik heb zelfs angstonderdrukkers om te helpen, mocht dat nodig zijn. Maar zoals ik al eerder aangaf, I'm working on it!
Skype is super als je online zit te gamen met een vriend of zo. Echt ideaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:29 schreef Myraela het volgende:
[..]
Facebook zit ik altijd. Maar die chat is niet fijn. Skype is alleen voor school eigenlijk.
Ja. Nu maar afwachten of er nog een meet komt (die niet te ver weg is ook).quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:30 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Ach, de meetings zijn ook gelukt toch?
Uit welke regio kom jij dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja. Nu maar afwachten of er nog een meet komt (die niet te ver weg is ook).
Das niet ver. Ik zit in de buurt van Hoorn.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstreek
Maar ben geboren en getogen Amsterdammer![]()
Snel, neem een abo! Komende zaterdag in Amsterdamquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Zaanstreek
Maar ben geboren en getogen Amsterdammer![]()
Hoorn zit gewoon dichtbij!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:33 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Das niet ver. Ik zit in de buurt van Hoorn.
Ik werk in A'dam dus zit er bijna elke dag. Prima omgeving die Randstad en omliggende polderstreken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoorn zit gewoon dichtbij!
De duivel speelt ermee, net gebeld of ik niet een blauwe R1 wilde overkopen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:51 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ja dat is ook zo. Ik ben ook ooit nog van plan om me motorrijbewijs te halen en ik zie me echt niet op een R1 zitten
Maar goed... nieuwe motor is een project voor over 2 jaar
Sowieso zitten er wel meer fokkers in Amsterdam en omgevingquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:35 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoorn zit gewoon dichtbij!
Het is net of ik weer 12 ben.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:27 schreef BONG4002 het volgende:
Hoi
Gebruik MSN zelden maar als ik het gebruik dan wel old-school:
[ afbeelding ]
(Ja, mijn lijst is leeg)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
http://www.icq.com/people/2765224quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:57 schreef twi het volgende:
[..]
2765224
Ik ken m'n nummer nog uit m'n hoofd
U riep?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
http://www.icq.com/people/2765224
Bartje?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:48 schreef heloef het volgende:
Ziet er mooi uit. Hoeveel moet het kosten?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh.Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Honderdmiljardmiljoen. Het zijn renders, en zullen altijd renders blijven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ziet er mooi uit. Hoeveel moet het kosten?
Eckte bazen zijn baasquote:
Godmiljaar!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Honderdmiljardmiljoen. Het zijn renders, en zullen altijd renders blijven.
Koopie, doe d'r mij maar éénquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:03 schreef twi het volgende:
[..]
Honderdmiljardmiljoen. Het zijn renders, en zullen altijd renders blijven.
Ik ben niet de enige die touchpad niets vindquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:02 schreef Bartholomeus het volgende:
Typen op een touchpad
Lang leve echte toetsen
Mensen zijn nu eenmaal de fysieke feedback van toetsen gewend. Doe je niks meer aan om dat te veranderen. Geen referentiepunten, enzulks.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die touchpad niets vind
Op een telefoon is het wel tof. Maar om echt laptop-style op te typen is het niksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:05 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ben niet de enige die touchpad niets vind
Oh dat zou best, ik vind touchscreen ook voor andere dingen onprettig zal wel een kwestie van wennen zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:07 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen zijn nu eenmaal de fysieke feedback van toetsen gewend. Doe je niks meer aan om dat te veranderen. Geen referentiepunten, enzulks.
gaat best zonder dikke vingersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:08 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh dat zou best, ik vind touchscreen ook voor andere dingen onprettig zal wel een kwestie van wennen zijn
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:48 schreef heloef het volgende:
Afschuwelijk. Waarom zou ik afhankelijk van mn ipad willen zijn voor mn laptop.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Boh.![]()
Oh is dat het probleemquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
gaat best zonder dikke vingers
Ik heb lange slanke toetsenistenvingersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:09 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
gaat best zonder dikke vingers
Ik moet mijn WA's voorzien van vertaling hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:12 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik heb lange slanke toetsenistenvingers
WA's?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:13 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik moet mijn WA's voorzien van vertaling he
Sommige dingen zijn nu eenmaal onpraktisch. Waarom mannen afhankelijk moeten zijn van een goede bui van de vrouw voor seks, bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:10 schreef Myraela het volgende:
Afschuwelijk. Waarom zou ik afhankelijk van mn ipad willen zijn voor mn laptop.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nu eenmaal onpraktisch. Waarom mannen afhankelijk moeten zijn van een goede bui van de vrouw voor seks, bijvoorbeeld.
Kwestie van een eckte baas zijnquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Sommige dingen zijn nu eenmaal onpraktisch. Waarom mannen afhankelijk moeten zijn van een goede bui van de vrouw voor seks, bijvoorbeeld.
Kzieniksquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
De duivel speelt ermee, net gebeld of ik niet een blauwe R1 wilde overkopen.![]()
Nu twijfel ik.
Niks van an trekken, gewoon aan haar haar de badkamer inquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Heb je altijd seks in de badkamer? Waarom?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks van an trekken, gewoon aan haar haar de badkamer in
badkamerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niks van an trekken, gewoon aan haar haar de badkamer in
Ik erger me aan mensen die zich 'irriteren aan'.. Dat kan helemaal nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik irriteer me aan mannen die verkeerd trainenzo slecht
Wil er wat aan zeggen, maar dat durf ik dan weer niet
Jij niet ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Afschuwelijk. Waarom zou ik afhankelijk van mn ipad willen zijn voor mn laptop.
Wat nouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ZIE JE IK MOET BLIJKBAAR MIJN TEKSTEN VERTALEN... zucht
Ja inderdaad. Alleen wil ik dan ook een R6 uitproberen, om goed te vergelijken.quote:
Verkeerd trainen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:18 schreef charmed_angel het volgende:
Ow en ik irriteer me aan mannen die verkeerd trainenzo slecht
Wil er wat aan zeggen, maar dat durf ik dan weer niet
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:20 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ik erger me aan mensen die zich 'irriteren aan'.. Dat kan helemaal niet
Mensen die voor het veranderen van hun routine niet éérst even raadplegen of hun techniek wel goed is bij de oefeningenquote:
Pff wat een gedoe. Gewoon niet sportenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:23 schreef twi het volgende:
[..]
Mensen die voor het veranderen van hun routine niet éérst even raadplegen of hun techniek wel goed is bij de oefeningen
Jaquote:
Ik zou wel op beiden dan een proefrit gaan maken jaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Alleen wil ik dan ook een R6 uitproberen, om goed te vergelijken.
Het geld heb ik er ook nog eens voor, dus dat maakt de keuze niet makkelijker.
Das geen optie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:24 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Pff wat een gedoe. Gewoon niet sporten
oeps ik bedoelde natuurlijk slaapkamerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Heb je altijd seks in de badkamer? Waarom?
Ach soquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:25 schreef charmed_angel het volgende:
Ik zit bij een sportschool zonder begeleiding, en dan krijg je dat mensen de oefeningen niet goed uitvoeren
Maar als vrouwlief niet mee werkt lijkt verticaal me niet zo ideaalquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oeps ik bedoelde natuurlijk slaapkamer
Maar badkamer kan ook, ik spreek uit ervaring
Oh zeker wel.quote:
Douche of bad?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:27 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
oeps ik bedoelde natuurlijk slaapkamer
Maar badkamer kan ook, ik spreek uit ervaring
Glashard tegen de muur zettenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:31 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Maar als vrouwlief niet mee werkt lijkt verticaal me niet zo ideaal
Niet alle mannen hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:14 schreef twi het volgende:
[..]
Alleen bij jou is het andersom.quote:
Uhm...het was in principe een gehandicapten WCquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:32 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh zeker wel.
[..]
Douche of bad?
Grappig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...het was in principe een gehandicapten WC
Wel lekker veel ruimte en niet betrapt!quote:
Nicequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Uhm...het was in principe een gehandicapten WC
Als je denkt dat er wat mee te verdienen valt, waarom niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Zou het een idee zijn om met wat andere studenten een designbureautje op te zetten? Niks proffesioneels en ons een beetje richten op simpele sitebuilding en restyling?
Zat er geen slot op?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel lekker veel ruimte en niet betrapt!
owja, wel door 1 jongen die stieken een crush op haar had. Heeft ze het een half jaar later alsnog met die gozer gedaan
Dat dacht ik dus ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:55 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Als je denkt dat er wat mee te verdienen valt, waarom niet?
Professioneelsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Zou het een idee zijn om met wat andere studenten een designbureautje op te zetten? Niks proffesioneels en ons een beetje richten op simpele sitebuilding en restyling?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
Hier moest ik toch even op reageren... Niemand had dit zien aankomen. Maar ik word er alles behalve depri vanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:51 schreef heloef het volgende:
Geeft wel weer hoop voor anderen. Of ze moet nu spontaan depri worden kan ook nog.
Jawel, maar hij trapte tegen de deur. Ik weet zeker dat het die gozer was.quote:
Taalnazi spelen mag uitsluitend wanneer je eigen teksten altijd volledig vrij zijn van spelfouten.quote:
Ik maak die fout echt al sinds jaren.quote:
Dat mysterie ook weer opgelostquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef elf04 het volgende:
[..]
[..]
Hier moest ik toch even op reageren... Niemand had dit zien aankomen. Maar ik word er alles behalve depri van
Nopequote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Taalnazi spelen mag uitsluitend wanneer je eigen teksten altijd volledig vrij zijn van spelfouten.
Op hetzelfde toilet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:53 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wel lekker veel ruimte en niet betrapt!
owja, wel door 1 jongen die stieken een crush op haar had. Heeft ze het een half jaar later alsnog met die gozer gedaan
Ok, veel plezier dan samen. Geen idee wie je bent verder trouwens. Wie ben je?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef elf04 het volgende:
[..]
[..]
Hier moest ik toch even op reageren... Niemand had dit zien aankomen. Maar ik word er alles behalve depri van
Yep! Daarom is hij ook zo veel afwezig. laten we hopen dat we hem nooit meer zienquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
Capstan een date? Gefeliciteerd jongen
Mijn Joysa is de anti-Joysa.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Taalnazi spelen mag uitsluitend wanneer je eigen teksten altijd volledig vrij zijn van spelfouten.
Bedankt voor het ophelderen van deze prangende kwestie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef elf04 het volgende:
[..]
[..]
Joyca?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:59 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mijn Joyca is de anti-Joyca.
1 f en 2x s. Denk aan 2 sokken, zo heb ik het onthoudenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak die fout echt al sinds jaren.
Wanneer heb je een date?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Bedankt voor het ophelderen van deze prangende kwestie.
Wees welkom!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef elf04 het volgende:
[..]
[..]
Die heb ik niet.quote:
Het is een idee, maar kán je het, of wil je het leren?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:54 schreef heloef het volgende:
Doe er iets aanquote:
Oooh jij bent mystery girl?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef elf04 het volgende:
[..]
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik maak die fout echt al sinds jaren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Op maandag 28 mei 2012 19:03 schreef freshy98 het volgende:[/b]
Vrouwen en hints geven. Dat moeten ze echt eens afleren.
De basicdingen kan ik en er loopt redelijk wat expertise rond op school die valt aan te boren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:02 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Het is een idee, maar kán je het, of wil je het leren?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Capstan een date
Jongens, kalm aan, straks zit ik hier alleen
Neu, je hebt mij altijd nogSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
We zullen zien.quote:
Die had ik zaterdag alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:05 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb een date bij de kapper morgen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:04 schreef Bartholomeus het volgende:
Capstan een date
Jongens, kalm aan, straks zit ik hier alleen
Zaterdag 3-3 gaan we met zijn allen ijs halen en jij en die vriendin van me moeten dan maar op de katten passenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kan ze prima alleenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:06 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Zaterdag 3-3 gaan we met zijn allen ijs halen en jij en die vriendin van me moeten dan maar op de katten passen
Ha jij wel slimquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You missed the clue?
Of deed je dat expres?
Zo beter?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
You missed the clue?
Of deed je dat expres?
Wat nou gokken, je spreekt zelfs uit ervaringquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je bartje ijs ziet eten, wordt je óf spontaan verliefd, óf je knapt heel erg af gok ik zo![]()
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:09 schreef Cassandra87 het volgende:
Als je bartje ijs ziet eten, wordt je óf spontaan verliefd, óf je knapt heel erg af, dat is een feit!![]()
Ontzettende vrouw, maak eens een keuze wil jequote:
Kijk, dát zijn de berichtenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:12 schreef Cassandra87 het volgende:
Ben toch al 2 maanden gestopt ofzo
wat, weer beginnen? of last van je keel houdenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook na 2 maanden ben je er nog niet. Het ligt altijd nog op de loer
Willen is kunnenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ook na 2 maanden ben je er nog niet. Het ligt altijd nog op de loer
Dat geldt ook voor het krijgen van een datequote:
Weer beginnenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:15 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat, weer beginnen? of last van je keel houden
Daar ben je van 2 partijen afhankelijk, met roken nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor het krijgen van een date
Ik wil dan ook niet met iedereen een datequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor het krijgen van een date
Detailsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:17 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Daar ben je van 2 partijen afhankelijk, met roken niet
Met wie wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:19 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Ik wil dan ook niet met iedereen een date
En dat geldt natuurlijk ook voor mijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:57 schreef elf04 het volgende:
[..]
[..]
Vertel meer! Waar kennen jullie elkaar van?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
En dat geldt natuurlijk ook voor mijTof dat je het meteen even duidelijk maakt
Dus ja, nu weten jullie het, mensen
Hey capstan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fok!, dus...maar dat had ik in het serieuze topic al verteldquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vertel meer! Waar kennen jullie elkaar van?
En dat andere gaat dat nog lukken voor je 30ste?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat voor details heb je nodig? Met daten heb je toch ook de ander? Een sigaret hoeft mij niet leuk te vinden..quote:
Ze hebben nog wel evenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat andere gaat dat nog lukken voor je 30ste?
Ga daar maar vanuitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:23 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En dat andere gaat dat nog lukken voor je 30ste?
Ja oke maar dan nog willen is kunnen ook bij het krijgen van ene date. Dus niet zeggen ik durf niet blahblah.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:25 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Wat voor details heb je nodig? Met daten heb je toch ook de ander? Een sigaret hoeft mij niet leuk te vinden..
Hahaquote:
Je kunt lullen wat je wil, maar wat het fok!daten betreft heb je me toch mooi verslagenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:22 schreef Capstan het volgende:
[..]
Fok!, dus...maar dat had ik in het serieuze topic al verteld
Mag ik hier uit op maken dat jij de gelukkige bent?quote:
Jij kan bijv. een date met mij willen, maar dat wil nog niet zeggen dat t je lukt. Bijv.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ja oke maar dan nog willen is kunnen ook bij het krijgen van ene date. Dus niet zeggen ik durf niet blahblah.
Dat klopt ja. Heel gelukkigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mag ik hier uit op maken dat jij de gelukkige bent?
Dat mag je, Tijn. Maar uiteraard ben IK hier de gelukkigequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
kwartje valt laatquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:27 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Geef mij zo'n chickquote:
en dat door vrij weinig te doen. Het kan dus toch benzinquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
Oeh, goed nieuws in het topic dusGefeliciteerd beiden
Ik bedoel dus ook in het algemeen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:28 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Jij kan bijv. een date met mij willen, maar dat wil nog niet zeggen dat t je lukt. Bijv.
Ja ho eens evenquote:
Dank je, Benzinquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
Dit is toch duidelijk zat, ook voor autisten?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:21 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dankjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:29 schreef benzin het volgende:
Lekker vooruitzicht, zo'n tijdslimietquote:
Ja nu wel maar daarvoor was zij gewoon een foksterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit is toch duidelijk zat, ook voor autisten?
Je kan je doel ook voor je 40e stellenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:33 schreef Bartholomeus het volgende:
[..]
Lekker vooruitzicht, zo'n tijdslimiet
hahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:32 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Dit is toch duidelijk zat, ook voor autisten?
En ja tijn, je bent al 3 jaar niet helemaal mijn type(buiten dat ben ik al bijna 3 jaar bezet
)
Heh, dan moet ik maar mijn best doen he?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:30 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en dat door vrij weinig te doen. Het kan dus toch benzinVia fok
Mij is het ook geluktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:34 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Je kan je doel ook voor je 40e stellen
Maar leuke jongen als jij, lukt wel
wat vaker chatten met de meisjes én ingaan op uitnodigingen denk ik zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:35 schreef benzin het volgende:
[..]
Heh, dan moet ik maar mijn best doen he?
Ja maar niet binnen de relatie en dat lijkt mij toch een vereiste voor bartjequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:35 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Mij is het ook gelukten ik hoop dat het voor mijn 30ste nog een keer lukt eigenlijk
Dat vraag ik me dus ook al af, al wordt dit plaatje voor mij langzaamuit duidelijker.quote:
daar heb je een punt ja. Maar de voorkeur gaat toch uit naar zoiets binnen een relatie.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja maar niet binnen de relatie en dat lijkt mij toch een vereiste voor bartje
Dat eerste kan ik al niet echt goed, laat staan het tweedequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:36 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
wat vaker chatten met de meisjes én ingaan op uitnodigingen denk ik zo
En geen kinderwens? Of heb je die wens stiekem nog wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me dus ook al af, al wordt dit plaatje voor mij langzaamuit duidelijker.
het zal alleen niet meevallen op mijn leeftijd, 1 van mijn vereisten is "geen kinderen".
Benzin, chatten met vrouwen? Kom dan naar de TC, zat meiden daar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik al niet echt goed, laat staan het tweede![]()
Gewoon veel oefenen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:38 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat eerste kan ik al niet echt goed, laat staan het tweede![]()
Maar wie weet blijk ik wel ineens een natuurtalent.
Ik heb gisteren voor de zevende keer op rij mijn oefeningen (opdrukken en sit-ups) gedaan, zometeen na de koffie de achtste. Ben trots op mezelf
En nu eerst koffie
Nee, ik wil een vrouw die niet zelf al kinderen heeft. In principe wil ik geen kinderen (ook omdat ik de problemen die ik van mijn moeder heb geërfd, niet zelf weer aan iemand wil door erven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En geen kinderwens? Of heb je die wens stiekem nog wel?
Ook zoiets. Alhoewel als zij een kind(eren) heeft dat misschien ook wel zou kunnen mits ze accepteert dat ik niet gelijk een vaderrol op mij kan en wil nemen. En zeker geen vervanger kan en wil zijn van een vader die totaal geen rol speelt
Mij ook.quote:
Jij hosselt al, opdonderenquote:
Niet vooruitlopen op de zaken gaarne.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ho!![]()
Jij hebt al bijna een date
Ik vertel de volgende keer wel gewoon dat ik ze wil neuken ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat me je een tip geven, wees duidelijk tegen ze.
Ja dat ze weet dat ze gehosseld wordtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Laat me je een tip geven, wees duidelijk tegen ze.
Ik wil ook geen kinderen en daar heb ik geen reden voor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:40 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik wil een vrouw die niet zelf al kinderen heeft. In principe wil ik geen kinderen (ook omdat ik de problemen die ik van mijn moeder heb geërfd, niet zelf weer aan iemand wil door erven.
Dan wel via WhatsApp he?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
Ik vertel de volgende keer wel gewoon dat ik ze wil neuken ja.
Dat weet ze al, wees maar niet bangquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet vooruitlopen op de zaken gaarne.
[..]
Ik vertel de volgende keer wel gewoon dat ik ze wil neuken ja.
Nee, jij niet achteruit lopen op de zaken gaarne.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef heloef het volgende:
[..]
Niet vooruitlopen op de zaken gaarne.
Dat zei m'n beste vriendin ook altijd. Toen kwam ze d'r inmiddels man tegenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik wil ook geen kinderen en daar heb ik geen reden voor.
Kan zijn dat je er gewoon niet op zit te wachten toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Dan moet je je LEGO delen. En dat kan niet, natuurlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat juist niet moest doen toen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:43 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ja dat ze weet dat ze gehosseld wordt
Ik heb redenen om ze niet te willen en die zijn naar mijn mening totaal validequote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:44 schreef Lokasenna het volgende:
Je moet niet redenen hebben om geen kinderen te willen, je moet redenen hebben om ze wel te willen.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:44 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Mijn onderbuik vertelt me anders niksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Mensen met redenenGewoon alles beslissen met je onderbuik!
Fuuuuuuuuuuuuuquote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je je LEGO delen. En dat kan niet, natuurlijk.
En via een donor bijv.?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb redenen om ze niet te willen en die zijn naar mijn mening totaal valide
Dat kan, maar ik bedoel dat kinderen nemen niet moet omdat je geen redenen tegen ze kunt bedenken en at vind ik fout.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 20:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb redenen om ze niet te willen en die zijn naar mijn mening totaal valide
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |