Geen probleemquote:
cvg?quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:04 schreef STING het volgende:
He verdorie, weer een random loting misgelopen
Ik heb liever de full game dan de demoquote:Op donderdag 1 maart 2012 05:57 schreef RAVW het volgende:
nee was weer niet de gelukkige bij gamer.nl
hopelijk nog wel voor dat de game officieel uitkomt
Binnenkort dan toch eindelijk een release date?quote:We'll have exciting news to share in the coming weeks regarding Diablo III's release date
Daar begint het wel een beetje op te lijken. Alhoewel een aantal weken dus ook nog 1,5 maand kan zijn. Als ze echt mikken op Q2 dan kan die releasedate niet lang uitblijven. We zitten al in maart natuurlijk.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:46 schreef LinQ het volgende:
http://www.diablofans.com(...)avorite-two-classes/
[..]
Binnenkort dan toch eindelijk een release date?
Natuurlijk zetten ze een releasedatum.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:58 schreef Murdera het volgende:
[..]
Geen Q3 of je denkt niet dat ze een release date gaan neerzetten?
Ik hoop dat je gelijk hebt.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
Natuurlijk zetten ze een releasedatum.
Als ze geen datum zetten is ie gecannedquote:
Ik heb op verschillende online shops gezien dat ze de maart release naar 30 juni hebben veranderd. Zou goed kunnen dat dit de waarschijnlijke releasedate zal worden. Maar het is natuurlijk de vraag of ze niet weer wat tegen komen dat verbeterd / aangepast moet worden.quote:Op donderdag 1 maart 2012 09:57 schreef LinQ het volgende:
Q2 is nog tot eind Juni, dan lijkt mij het nog wel aannemelijk om eind Maart te zeggen dat ze de game in Juni gaan verschepen. Maar goed Q3 vind ik ook niet erg
Shops doen dat standaard als er een Q2 wordt genoemd. Wat winkels aan data zetten zegt geheel niets. Nul.quote:Op donderdag 1 maart 2012 10:59 schreef Dside het volgende:
[..]
Ik heb op verschillende online shops gezien dat ze de maart release naar 30 juni hebben veranderd. Zou goed kunnen dat dit de waarschijnlijke releasedate zal worden.
Preciesquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:03 schreef leeell het volgende:
sowieso releasedates speculeren van Blizzard games
Van mij mag je er gaan liggen met een slaapzakquote:Op donderdag 1 maart 2012 11:43 schreef Fe2O3 het volgende:
Bart smit zei 18 april in de laatste folder :p
Sowieso mensen die voor de deur gaan liggen voor een game....quote:Op donderdag 1 maart 2012 11:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Van mij mag je er gaan liggen met een slaapzak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |