De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hoop nieuwelingen ineens. Waar komen ze vandaan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
Is dit een nieuwe truc om mensen te versieren? Trollen? Zo ja, leer mij alles, zo nee, dan geen idee.
Ik zal serieus zijn vanaf nu. Hoe staat het met het versieren?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed idee. Ga nog even oefenen. Ik hoor het wel als je klaar bent voor ronde 2 he?
Dan is er wellicht wat meer weerstand.
flippiee was al eens in de tcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een hoop nieuwelingen ineens. Waar komen ze vandaan!
Zou soit toch terug zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik was er net eentje aan het openen "Met 14-jarige hosselkoninginnen". Helaas, iemand heeft 'r al wijsgemaakt hoe ze topics moest openen. Kloon-alert.
Jouw tieten waren ook wel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja, true. Nouvelles. Hmm moeilijk kiezen welke trol beter was.
Opzich komt esperanza wel deliveren met pics in ieders DM box en facebook enzo.
dat ging ik typen, maar dat wist ik niet zeker dus maakte ik er maar tc vanquote:
Of esperanza heeft eindelijk door dat 93 achter elke kloon plakken een vrij herkenbaar patroon is.quote:
Niet zo slijmen, De kans op een date heb je toch al verpest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik zal serieus zijn vanaf nu. Hoe staat het met het versieren?
Ik ben best leuk om mee te praten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kwam ook al in R49quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik was er net eentje aan het openen "Met 14-jarige hosselkoninginnen". Helaas, iemand heeft 'r al wijsgemaakt hoe ze topics moest openen. Kloon-alert.
Eh ik zit al een half jaar op fok ofzo hoor :/quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Of jij bent het gewoon want zoveel heb je volgens mij toch niet te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Of esperanza heeft eindelijk door dat 93 achter elke kloon plakken een vrij herkenbaar patroon is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo slijmen, De kans op een date heb je toch al verpest.
Moest je lachen om jezelf want eigenlijk is dat mijn grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben Murdera al.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef esperanza93 het volgende:
Of jij bent het gewoon want zoveel heb je volgens mij toch niet te doen.
Vragen of meisjes van 14 komen cammenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen zien. Kom je nog naar de TC dan?
Haha maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat ging ik typen, maar dat wist ik niet zeker dus maakte ik er maar tc van
Dat zou best kunnen.quote:
ja dan geloof je het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En ik geloof niet dat jij uit 1997 bent want dan ben je net 13 geweest. En daarvoor 12.
ja iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ja dan geloof je het niet
En ik Kingtoppie, tjaquote:
Ach, zolang ze zich maar een beetje volwassen kan gedragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vragen of meisjes van 14 komen cammen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, mensen van 14 lastigvallen, laat der fijn posten joh.
Dat is jouw specialiteit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, mensen van 14 lastigvallen, laat der fijn posten joh.
Ze heeft nog niet veel trollerigs gezegd anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
Iets zegt me dat Kleine Brenda een troll is.
Precies binnenkomen bij 'ruzie'..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
Iets zegt me dat Kleine Brenda een troll is.
Alsof het gepland wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies binnenkomen bij 'ruzie'..
Het is dat ik haar al eerder heb zien posten..
Nee het is heel gewoon dat iemand je toevoegd op facebook en gaat chatten via facebook chat en een paar dagen later alleen nog maar de woorden opkankeren kan gebruikenquote:
Zo serieus lopen doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het is heel gewoon dat iemand je toevoegd op facebook en gaat chatten via facebook chat en een paar dagen later alleen nog maar de woorden opkankeren kan gebruiken
Paardenworst?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
Ben geen troll trouwens, al helemeaal geen stevenmac26
Laters twiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
hahahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
Wut? Heb je het nou over esperanza?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het is heel gewoon dat iemand je toevoegd op facebook en gaat chatten via facebook chat en een paar dagen later alleen nog maar de woorden opkankeren kan gebruiken
Post die DMs maar hier, anders geloven we je nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
ja ik ken die hele stevenmac niet eens, hij ontkent ook niet dat hij mij is.. ik heb bewijzen in DM dat hij zegt dat hij mij niet is tegen mij dus
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut? Heb je het nou over esperanza?
Niet doen want dan krijg je een banquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post die DMs maar hier, anders geloven we je niet
vorige x dat ik dat deed kreeg ik een banquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post die DMs maar hier, anders geloven we je niet
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
ja ik ken die hele stevenmac niet eens, hij ontkent ook niet dat hij mij is.. ik heb bewijzen in DM dat hij zegt dat hij mij niet is tegen mij dus
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Trouwens, CD die ik wil bestellen.
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 31.12.2099
Kut, da's lang wachten.
Dan zijn we allemaal doodquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Kut, da's lang wachten.
Tis nog maar de vraag of we dan überhaubt nog cd's hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Kut, da's lang wachten.
Ze verwachten gewoon dat jij eeuwig zal leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Kut, da's lang wachten.
Hoe lang duurde die ban trouwens?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
vorige x dat ik dat deed kreeg ik een ban
weet ik veel ik ben nu pas terug, ik was 3 maanden weg ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe lang duurde die ban trouwens?
Lekker volwassen -_-quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
stevenmac26 Kleine_Brenda1997
ik reageer toch achterlijke kankerdebiel
dit stuurde die :S
ja he maar oke dit is dus bewijs nu mogen jullie me ff sereius nemequote:
Van mij hoefde je niks te bewijzen, ik ken die hele stefanmac nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ja he maar oke dit is dus bewijs nu mogen jullie me ff sereius neme
Nee die ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Allemaal, behalve Brenda. Want die is wel erg jong.
Oke dan! Ja andere lopen weer te roepen van KLOON KLOONquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mij hoefde je niks te bewijzen, ik ken die hele stefanmac niet
Zie mij dit inkoppertje weestaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Bewijs van wat? Dat je een achterlijke kankerdebiel bent?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kwam je in deze topicreeks terecht?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:31 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Oke dan! Ja andere lopen weer te roepen van KLOON KLOON
ik las een stukje mee en toen wou ik een tip vragen voor versieren, maar gelijk komen mensen weer zeuren dat ik te jong ben... tja dat is eigelijk ook de reden dat ik een tijdje weg was, ik hoopte dat het hier anders was dan in radio 49quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kwam je in deze topicreeks terecht?
BANquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
stevenmac26 Kleine_Brenda1997
ik reageer toch achterlijke kankerdebiel
dit stuurde die :S
Problemen met versieren horen toch ook wel een beetje bij je leeftijd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ik las een stukje mee en toen wou ik een tip vragen voor versieren, maar gelijk komen mensen weer zeuren dat ik te jong ben... tja dat is eigelijk ook de reden dat ik een tijdje weg was, ik hoopte dat het hier anders was dan in radio 49
Ik praat daar eigelnijk helemaal niet over met mijn ouders.. eigenlijk met niemand. Maar ik vind nu voor het eerst in me leven iemand ECHT leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Problemen met versieren horen toch ook wel een beetje bij je leeftijd?
Hoe ondersteunen je ouders daarin?
Laten we weer beginnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie mij dit inkoppertje weestaan.
Vertel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik praat daar eigelnijk helemaal niet over met mijn ouders.. eigenlijk met niemand. Maar ik vind nu voor het eerst in me leven iemand ECHT leuk
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Laten we weer beginnen.
Je bent dus zo laag gezonken dat je zelfs iemand die net 13 is geweest wil doen.
Nou, je bent een meid. Das alvast een voordeel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik praat daar eigelnijk helemaal niet over met mijn ouders.. eigenlijk met niemand. Maar ik vind nu voor het eerst in me leven iemand ECHT leuk
Hij zit in een andere klas, maar ik zie hem meestal in de kantine met pauze, hij had eerst met een ander meisje uit me kas.. ik was vet jaloers toenquote:
Ik wil klein beginnen en groots eindigen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]serieus, doe nou een klein beetje je best wil je?
Klein is prima, maar dit is gewoon nietig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wil klein beginnen en groots eindigen.
Haha ja, er was een klassenfeest waar ik dat wou doen maar toen was die er nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, je bent een meid. Das alvast een voordeel.
Wat je kunt doen is interesse tonen, das een begin. Of anders probeer je hem gewoon te versieren
Waarom niet? Wat kan er mis gaan? Het zal je heus niet je leven kosten hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Hij zit in een andere klas, maar ik zie hem meestal in de kantine met pauze, hij had eerst met een ander meisje uit me kas.. ik was vet jaloers toenMaar toen maakte ze het uit met haar, en zij was vet mooi.. En nu in de pauze elke keer hebben we oogcontact maar ik durf niet echt op hem af te stappen..
Hmmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klein is prima, maar dit is gewoon nietig.
Niet geschoten is altijd mis. Probeer hem anders aan te spreken of met hem te flirten als je hem toevallig alleen tegenkomt. Bijvoorbeeld tussen de lesuren in of zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:37 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Haha ja, er was een klassenfeest waar ik dat wou doen maar toen was die er niet
En het is vet raar, hi jzit meestal met z'n vrienden, dan sta ik vet voor lul denk ik
Ik heb niet eens een openingszin!! het zou zo makkelijk zijn als ik iemand kende om via die persoon daar te komenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat kan er mis gaan? Het zal je heus niet je leven kosten hoor
Helemaal top bij murquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hmm
maar hoe zit het nou met versieren bij jou verder?
Ja maar ik wil eigenlijk eerst dat hij sowieso weet wie ik ben, daarvoor wil ik een situatie creërenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Probeer hem anders aan te spreken of met hem te flirten als je hem toevallig alleen tegenkomt. Bijvoorbeeld tussen de lesuren in of zo
Gewoon een beetje flirten. Oogcontact maken en een glimlach en je bent al een heel end op wegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een openingszin!! het zou zo makkelijk zijn als ik iemand kende om via die persoon daar te komenM
wtfquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
haha shit zeg het klinkt makkerlijker dan het isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje flirten. Oogcontact maken en een glimlach en je bent al een heel end op weg
Dat weet ik (ik zit hier ook niet voor niks hequote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:40 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
haha shit zeg het klinkt makkerlijker dan het is
Dat is waar, misschien kan ik zijn ping regelenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:41 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat weet ik (ik zit hier ook niet voor niks he), maar er zijn niet zoveel andere opties.
Als je niks doet, gebeurt er ook nooit wat
Hahah vandaag de dag nog 'hosselen' zeggenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat koffie en ik samen hosselen. Brethren in arms.
Jullie zijn elkaars wingman?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:42 schreef Murdera het volgende:
[..]
Omdat koffie en ik samen hosselen. Brethren in arms.
Ik denk dat de rel nu wel zo'n beetje afgelopen isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:44 schreef kingtoppie het volgende:
Was gezellig vandaag.
De ref bepaald de uitslag wel zonder mij, prijzen kunnen eventueel nog via PM geschonken worden voor als ik in de prijzen val.Fijne dag.
Het was geen rel, gewoon een grapje.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik denk dat de rel nu wel zo'n beetje afgelopen is
Ik ben geen kloon.. ja van wie dan he? dat weet je niet eens dus FOquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:45 schreef Myraela het volgende:
[..]
Brenda. Maanden terug ook in het radio topic.
FuckOff tegen myr zeggen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:46 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.. ja van wie dan he? dat weet je niet eens dus FO
Myra is een modje, die hebben very special powersquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:46 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon.. ja van wie dan he? dat weet je niet eens dus FO
nee ik zeg gewono FO, als ze dan vragen wat dan zeg ik dat het fiets op betekend, dan krijg ik geen ban hahquote:
Ik heb geen kloonscan hoor. Deze maakt het gewoon te obvious.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Myra is een modje, die hebben very special powers
Ja dan nog moet je mij niet beschuldigen als je geen eens bewijs hebtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Myra is een modje, die hebben very special powers
Is het dan zo erg om een kloontje te hebben dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ja dan nog moet je mij niet beschuldigen als je geen eens bewijs hebt
-zucht-quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb geen kloonscan hoor. Deze maakt het gewoon te obvious.
Het is een slowchat domme.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
-zucht-
ga maar weer weg.. of wil je het over flirten hebben. ik ben hier de enige met magnetronkoffie die het heeft over flirten dus de enige die ontopic praten. jij dus niet eens terwijl je een moderator bent!!
Dit is tegenwoordig gewoon een SC btwquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
-zucht-
ga maar weer weg.. of wil je het over flirten hebben. ik ben hier de enige met magnetronkoffie die het heeft over flirten dus de enige die ontopic praten. jij dus niet eens terwijl je een moderator bent!!
Dit is een slowchat, dus doe niet bijdehand.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
-zucht-
Goed team. Hosselen jullie alleen via fok!?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:45 schreef Murdera het volgende:
[..]
Jep.
Koffie neemt de lekkere chicks, en ik mag kiezen uit wat over is.
Psst, er is ook een serieus topic:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:47 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
-zucht-
Nee. Het heeft geen onderwerp meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
dus dan heeft het slowchat nog wel een onderwerp, ik zie niemand er over praten
bullshit. ga gewoon weg.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
Soms valt het onderwerp versieren nog wel eens, maar het meeste gebeurt tegenwoordig in het serieuze versiertopicquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
ik heb al genoeg tips gekregen van de goeie users hier zoals magertronkoffie en ik ben fok helemaal zat, ik word gek van dat gezeik over me leeftijd en dat ik een kloon ben wat ik niet ben dus FO allemaal danquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Psst, er is ook een serieus topic:
Het serieuze als-versieren-moeilijk-is-topic #15
Ok. Houdoe.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ik heb al genoeg tips gekregen van de goeie users hier zoals magertronkoffie en ik ben fok helemaal zat, ik word gek van dat gezeik over me leeftijd en dat ik een kloon ben wat ik niet ben dus FO allemaal dan
verander het dan in NIKS-slowchat me tje moderator skills!! pffffquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee. Het heeft geen onderwerp meer.
Oke, doei dan maar weerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ik heb al genoeg tips gekregen van de goeie users hier zoals magertronkoffie en ik ben fok helemaal zat, ik word gek van dat gezeik over me leeftijd en dat ik een kloon ben wat ik niet ben dus FO allemaal dan
Nu al zat? Je bent er nog maar net? Magoedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zij is ook een regular hier, komt hier al vele jarenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:50 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
en wie bij jy dan hoer hoer hoer
Ik geloof je wel. Vooralsnog heb je nog niets trollerigs gepost.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:49 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Nee, maar dat is een goed idee!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:48 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Goed team. Hosselen jullie alleen via fok!?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:51 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik geloof je wel. Vooralsnog heb je nog niets trollerigs gepost.
Laat maar.
Kans op kutklonen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu weten jullie meteen waarom ik geen kinderen wil
Beledig je sperma niet zo manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nu weten jullie meteen waarom ik geen kinderen wil
Heb niet zo'n zin mijn kinderen op te zadelen met de problemen waarmee ikzelf ook opgezadeld ben. Bovendien gaan mijn zussen voor voldoende nageslacht zorgenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:55 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Beledig je sperma niet zo man
Dat klinkt wel erg dramatisch.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:56 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb niet zo'n zin mijn kinderen op te zadelen met de problemen waarmee ikzelf ook opgezadeld ben.
Nou ja, als je het leven ziet als 1 doffe ellende kan je beter geen kinderen nemen, nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg dramatisch.
Alsof het leven 1 grote doffe ellende is.
Ehm...ik zeg maar niksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat klinkt wel erg dramatisch.
Alsof het leven 1 grote doffe ellende is.
Ik heb 't 1 en ander gepost in een andere topic hier op R&P. Ik ga de boel niet hier volspammen met al mijn ellende enzo, dat bespaar ik jullie welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Nou ja, als je het leven ziet als 1 doffe ellende kan je beter geen kinderen nemen, nee.
Ja verdoriequote:
Oh. Ok.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:01 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja verdorie
Wil jij dan een keertje mee wat gaan drinken?
hoi magnetronkoffie =pquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:06 schreef magnetronkoffie het volgende:
En toen werd het weer rustig hier
Oh hoi snarf!![]()
Wanneer dan?quote:
ghehehe niet hopi natuurlijk hahahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:07 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
hoi magnetronkoffie =p
hopi C_A!!
Een hopi caquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehe niet hopi natuurlijk hahahahaha
ghehehhe, nou kleine brenda moet wel erg leuk zijn als je dat kiest... jofu die ertussen wil komen (zonder succes) is zwaar grappig =Dquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
Kleine_Brenda of een urenlange dialoog over honden of feestcafé's tussen marbasnarf en c_a terwijl Jofu er driftig tussen probeert te komen. Choices, choices....
Ja, nu is 't vrij sneu voor Jofu. Sorry, Jofu.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehhe, nou kleine brenda moet wel erg leuk zijn als je dat kiest... jofu die ertussen wil komen (zonder succes) is zwaar grappig =D
(en deze opmerking was vele malen beter geweest als iemand anders m had geplaatst ipv ik haha)
Ik kies voor die eerste!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
Kleine_Brenda of een urenlange dialoog over honden of feestcafé's tussen marbasnarf en c_a terwijl Jofu er driftig tussen probeert te komen. Choices, choices....
Om dat laatste kan je tenminste af en toe nog lachen vanwege het falen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:08 schreef twi het volgende:
Heb je drempel nog wel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
oh CA mn deur van t ketelhok is gemaakt =D vetcoowl!
Autch.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:10 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
ghehehhe, nou kleine brenda moet wel erg leuk zijn als je dat kiest... jofu die ertussen wil komen (zonder succes) is zwaar grappig =D
(en deze opmerking was vele malen beter geweest als iemand anders m had geplaatst ipv ik haha)
sorrie jofu =Dquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:10 schreef twi het volgende:
[..]
Ja, nu is 't vrij sneu voor Jofu. Sorry, Jofu.
die zit nogsteeds aan dee deur vastgeschroeft... als ik hem eraf haalt heb ik een flinke kier van bijna 5 cm =Pquote:
Ook wel tocht genoemd in de volksmond.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die zit nogsteeds aan dee deur vastgeschroeft... als ik hem eraf haalt heb ik een flinke kier van bijna 5 cm =P
maar ga hem er wel afschroeven, is beter met laminaat leggen... en ventilatie is altijd handig onder je deur..?
Sowieso vaag dat er een kier zitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:12 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
die zit nogsteeds aan dee deur vastgeschroeft... als ik hem eraf haalt heb ik een flinke kier van bijna 5 cm =P
maar ga hem er wel afschroeven, is beter met laminaat leggen... en ventilatie is altijd handig onder je deur..?
sssssssssst dat klinkt zo negatief =pquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook wel tocht genoemd in de volksmond.
Je leeft nog hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:58 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ehm...ik zeg maar niks
Ik heb geen makkelijk leventje gehad nee.
Wat, jij leest die posts gewoon. Wat een bikkelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef Joysa het volgende:
[..]
Ook wel tocht genoemd in de volksmond.
niet vaag... er zat een wietplantage van vorige bewoners in... denk dat dat er vast wel iets mee te maken heeft =pquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Sowieso vaag dat er een kier zit
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet vaag... er zat een wietplantage van vorige bewoners in... denk dat dat er vast wel iets mee te maken heeft =p
Omdat autisme genetisch is, ik heb het van m'n moeder. Mijn zussen hebben het weer niet gelukkig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Je leeft nog hoor
En waarom zouden jouw kinderen bloot gesteld zijn aan dezelfde problemen? Het leven is voor iedereen anders.
En me maar inhouden met het verbeterenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:13 schreef twi het volgende:
[..]
Wat, jij leest die posts gewoon. Wat een bikkel
knap van je joysa!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
En me maar inhouden met het verbeteren
denk het niet. je wilt natuurlijk niet dat de hele straat je plantage ruikt. daarvoor is afzuiging uitgevonden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:14 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
niet vaag... er zat een wietplantage van vorige bewoners in... denk dat dat er vast wel iets mee te maken heeft =p
daarom is de drempel denk ik aan de deur vastgeschroeft =P maar waarom de deur dan zoveel korter is, is me een raadselquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:16 schreef dawg het volgende:
[..]
denk het niet. je wilt natuurlijk niet dat de hele straat je plantage ruikt. daarvoor is afzuiging uitgevonden.
Je doet het goed hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:15 schreef Joysa het volgende:
[..]
En me maar inhouden met het verbeteren
Pizza is in de aanbieding bij de Basquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:19 schreef marbasnarf het volgende:
maar mensjes, ik ben ff boodschappen doen en nog kort aan de arbeid en daarna: pizza bakken...!!!
juist!!! =D fungi jamjamquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pizza is in de aanbieding bij de Bas
Ok, deze post gaat me te verquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:19 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Pizza is in de aanbieding bij de Bas
huisvrouwen onder elkaar he =pquote:
say whut?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Dat filmpje met die kikker is echt vies.
Hoi Joy.quote:
quote:
dat dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:20 schreef marbasnarf het volgende:
[..]
huisvrouwen onder elkaar he =p
Hoi Kaneelquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Joy.![]()
Ik let enorm op mijn spelling sinds jij alle posts nakijkt of fouten.
Beetje jammer van deze post dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Joy.![]()
Het gaat je goed af, ik heb je nog maar 1 keer verbeterd geloof ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Joy.![]()
quote:
Ik ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoi Joy.![]()
Ook echt in die machine waar ze het gehakt malen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef dawg het volgende:
o wee als jij eens een foutje maakt, joy. gehakt, zeg ik je.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Joy maakt geregeld fouten. Ze zegt friet ipv patat
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wel snel zijn, straks zijn ze op!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef marbasnarf het volgende:
ok ik was weg... aanbiedingpizza's bij de bas halen
Ik ben net bij de tweede slager geweest. Maar ook die was dicht. Rot he? Maar ik ben wel even naar de supermarkt geweest voor wat perssinaasappelen, en pindakaas, en zag dat de Vifit in de aanbieding was. En de kippenpoten, dus die heb ik ook gelijk maar meegenomen. En toen zei iemand op de parkeerplaats gewoon hoi tegen me! Ze was aan het hosselen! Nee, denk het niet. Ze was namelijk best oud, en deed alsof ze me kende. Maar ik kende haar niet. Haha, wat moet ik nou. Wel lullig dat ik later ook een bakje magere kwark op de grond liet vallen in de Aldi. Sorry, Mystik, ik was bij de Aldi ja. Want de eerste slager waar ik worst probeerde te halen was ook al dicht. En ze hebben hier niet eens carnaval. Stom he? Maargoed, mooi dat ik daardoor wel een mooi gratis rijmsprookjesboek kreeg bij m'n andere boodschappen. Er stond een vrouw voor me bij de kassa, die het eerst niet wilde. En toen kwam ze toch terug voor een gratis boek. Haha, waarom zou je zo'n gratis boek nu niet meenemen? Je weet maar nooit wanneer het van pas komt! Maarja, nu ben ik dus wel aangewezen op Chinees bestellen in plaats van boerenkool eten. Ach, dan komt dat donderdag wel weer, die boerenkool. Het ligt toch maar in de vriezer, haha. En de aardappels blijven ook wel goed. Zo, nu zijn jullie weer helemaal bijgepraat.quote:
Ja, enorm.quote:
Ja? Ik dacht al wat vaker. Maar goed, ik zit nu ook heel erg op te letten bij andere mensen. Sommige mensen zijn vrij ernstig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:21 schreef Joysa het volgende:
[..]
Het gaat je goed af, ik heb je nog maar 1 keer verbeterd geloof ik.
Daar post ik maar eens per 2 weken ofzo, dus dat valt me niet op. Wanneer draai je weer?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:22 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ook
In het radiotopic zijn ze nog een stuk oplettender
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tweede slager geweest. Maar ook die was dicht. Rot he? Maar ik ben wel even naar de supermarkt geweest voor wat perssinaasappelen, en pindakaas, en zag dat de Vifit in de aanbieding was. En de kippenpoten, dus die heb ik ook gelijk maar meegenomen. En toen zei iemand op de parkeerplaats gewoon hoi tegen me! Ze was aan het hosselen! Nee, denk het niet. Ze was namelijk best oud, en deed alsof ze me kende. Maar ik kende haar niet. Haha, wat moet ik nou. Wel lullig dat ik later ook een bakje magere kwark op de grond liet vallen in de Aldi. Sorry, Mystik, ik was bij de Aldi ja. Want de eerste slager waar ik worst probeerde te halen was ook al dicht. En ze hebben hier niet eens carnaval. Stom he? Maargoed, mooi dat ik daardoor wel een mooi gratis rijmsprookjesboek kreeg bij m'n andere boodschappen. Er stond een vrouw voor me bij de kassa, die het eerst niet wilde. En toen kwam ze toch terug voor een gratis boek. Haha, waarom zou je zo'n gratis boek nu niet meenemen? Je weet maar nooit wanneer het van pas komt! Maarja, nu ben ik dus wel aangewezen op Chinees bestellen in plaats van boerenkool eten. Ach, dan komt dat donderdag wel weer, die boerenkool. Het ligt toch maar in de vriezer, haha. En de aardappels blijven ook wel goed. Zo, nu zijn jullie weer helemaal bijgepraat.
Geen idee wanneer snarf tijd heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, enorm.
[..]
Ja? Ik dacht al wat vaker. Maar goed, ik zit nu ook heel erg op te letten bij andere mensen. Sommige mensen zijn vrij ernstig.
[..]
Daar post ik maar eens per 2 weken ofzo, dus dat valt me niet op. Wanneer draai je weer?
ghehehehehe =D ne johh, sommige mensuh kunne juis heel goet neederlands!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ja, enorm.
[..]
Ja? Ik dacht al wat vaker. Maar goed, ik zit nu ook heel erg op te letten bij andere mensen. Sommige mensen zijn vrij ernstig.
[..]
Daar post ik maar eens per 2 weken ofzo, dus dat valt me niet op. Wanneer draai je weer?
Ik wil een rijmsprookje horen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:24 schreef twi het volgende:
[..]
Ik ben net bij de tweede slager geweest. Maar ook die was dicht. Rot he? Maar ik ben wel even naar de supermarkt geweest voor wat perssinaasappelen, en pindakaas, en zag dat de Vifit in de aanbieding was. En de kippenpoten, dus die heb ik ook gelijk maar meegenomen. En toen zei iemand op de parkeerplaats gewoon hoi tegen me! Ze was aan het hosselen! Nee, denk het niet. Ze was namelijk best oud, en deed alsof ze me kende. Maar ik kende haar niet. Haha, wat moet ik nou. Wel lullig dat ik later ook een bakje magere kwark op de grond liet vallen in de Aldi. Sorry, Mystik, ik was bij de Aldi ja. Want de eerste slager waar ik worst probeerde te halen was ook al dicht. En ze hebben hier niet eens carnaval. Stom he? Maargoed, mooi dat ik daardoor wel een mooi gratis rijmsprookjesboek kreeg bij m'n andere boodschappen. Er stond een vrouw voor me bij de kassa, die het eerst niet wilde. En toen kwam ze toch terug voor een gratis boek. Haha, waarom zou je zo'n gratis boek nu niet meenemen? Je weet maar nooit wanneer het van pas komt! Maarja, nu ben ik dus wel aangewezen op Chinees bestellen in plaats van boerenkool eten. Ach, dan komt dat donderdag wel weer, die boerenkool. Het ligt toch maar in de vriezer, haha. En de aardappels blijven ook wel goed. Zo, nu zijn jullie weer helemaal bijgepraat.
Twi moet jou eens gaan hosselen. Leuk stelletje wel.quote:
Je draait nooit alleen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:25 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Geen idee wanneer snarf tijd heeft
Twi is veel te oud!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi moet jou eens gaan hosselen. Leuk stelletje wel.
[..]
Je draait nooit alleen?
Jawel, maar heb zin in M&M showquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi moet jou eens gaan hosselen. Leuk stelletje wel.
[..]
Je draait nooit alleen?
niks mis mee. het is namelijk ook friet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
Voor die "=D".quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:25 schreef Joysa het volgende:
[..]
ghehehehehe =D ne johh, sommige mensuh kunne juis heel goet neederlands!
Oh nee, doe dat maar niet!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Voor die "=D".![]()
Ik heb het ook over docenten enzulks. Ik merkte vandaag dat fouten van docenten op het bord behoorlijk storend kunnen zijn in een les en voor veel vertraging zorgen. Vooral als de leerlingen maar blijven zeuren.
Note to self: Maak geen fouten op het bord.
quote:
Twi is oud genoeg, maar ook jong genoeg.quote:
Echt zelfs een simpel foutje als oarta ipv aorta kunnen ze 2 minuten over zeuren. Echt hoor.quote:
Alles wat ze van de lestijd af kunnen krijgen zullen ze gebruikenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Twi is oud genoeg, maar ook jong genoeg.
[..]
Echt zelfs een simpel foutje als oarta ipv aorta kunnen ze 2 minuten over zeuren. Echt hoor.
Deze man praat uit ervaringquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
Het is dat zijn wijsheid hem verraad, want zijn lichaam is nog jong, gespierd en gebronsd.
Ik haat niet. Vrijdag ga ik naar Argentinië trouwens, dan ben ik 2 weken niet op fokz te vinden. Geen gerel. Blabla.quote:
okquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik haat niet. Vrijdag ga ik naar Argentinië trouwens, dan ben ik 2 weken niet op fokz te vinden. Geen gerel. Blabla.
Oh, ja sorry. Je quote zette me op het verkeerde been. Zeg dan direct dat het simpelweg een irrelevante smiley was om Murdera's aandacht weer te krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:35 schreef esperanza93 het volgende:
Ik haat niet. Vrijdag ga ik naar Argentinië trouwens, dan ben ik 2 weken niet op fokz te vinden. Geen gerel. Blabla.
Waarom staat er in je profiel 1982?quote:
Murdera krijg ik nog welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:36 schreef twi het volgende:
[..]
Oh, ja sorry. Je quote zette me op het verkeerde been. Zeg dan direct dat het simpelweg een irrelevante smiley was om Murdera's aandacht weer te krijgen.
quote:
quote:
Uiteraard, zal ik je nog wat prachtige muziek laten horen uit dit fantastische bouwjaar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:41 schreef Sinosappel het volgende:
Twi komt uit hetzelfde bouwjaar als mijn beste vriendinnetje
Goed bouwjaar jongu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Definieer 'daar'.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
Maar ja het gaat goed met haar en daar is het te vroeg voor.
Ernstig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:37 schreef twi het volgende:
[..]
Leugentje voor eigen bestwil om kans te houden bij alle 18-jarige meisjes.
Heb je haar telefoonnummer nou heloef? Waarom niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:45 schreef heloef het volgende:
Maar ja het gaat goed met haar en daar is het te vroeg voor.
Of ik haar gehosseld heb.quote:
Ik heb de essentiele contactinfo in mijn bezit ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:46 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Heb je haar telefoonnummer nou heloef? Waarom niet?
Professional!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb de essentiele contactinfo in mijn bezit ja.
Ik ken haar net een dag klapjosti.quote:
Je moet het ijzer smeden als het heet is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar net een dag klapjosti.
Twi een klapjosti noemen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:50 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken haar net een dag klapjosti.
Jazeker, en binnen een dag al de nodige gegevens om haar vanavond al te contacteren en aan ons terug te melden voor we naar bed zijn!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
Wat? Ik heb iets gemist. Heloefjeboefje heb je iemand op het oog?![]()
Andersom eerder.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Sinosappel het volgende:
Wat? Ik heb iets gemist. Heloefjeboefje heb je iemand op het oog?![]()
Hij wil haar zeker eerst leren kennen en daar zijn dates voor!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oke en je ziet haar niet echt zitten?
Ze is wat jong.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Vanavond contacterenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Jazeker, en binnen een dag al de nodige gegevens om haar vanavond al te contacteren en aan ons terug te melden voor we naar bed zijn!
Kijk, zo hoort het heloef! Keep up the good work!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Vanavond contacterenIk whatsapp al de halve dag met haar. Snel handelen ja toch.
Je moet het bij heloef er uit trekkenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Al die half gebakken antwoorden. Vertel godverdomme het hele verhaaaaal in details!
Lief Mur, maar er zit niet zoveel verschil tussen een klapjosti en een triangeljosti dus het is heloef vergeven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:51 schreef Murdera het volgende:
[..]
Twi een klapjosti noemen.
Die man kan klappen als een pro!
Niet mee eens. Triangel bespelen is een kunst. Er zijn zelfs goden geweest, die deze kunst nooit meester zijn geworden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:56 schreef twi het volgende:
[..]
Lief Mur, maar er zit niet zoveel verschil tussen een klapjosti en een triangeljosti dus het is heloef vergeven.
Ja, dan is fok niet een te beste plaats om rond te hangenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:56 schreef LostInSpace het volgende:
Morgen ga ik trouwens een dag offline. En de dag daarna misschien ook wel.
Het wordt tijd dat ik eens serieus aan de slag ga met mijn werk en wat opdrachten afmaak, voordat mijn baas mij afmaakt![]()
Dat weet ik nog niet daar probeer ik nu achter te komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:54 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Zei ik toch hehequote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet daar probeer ik nu achter te komen.
Jongen ik heb gisteren alles uitgetikt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:55 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Al die half gebakken antwoorden. Vertel godverdomme het hele verhaaaaal in details!
Al helemaal niet wanneer je thuiswerkt en er toch niemand over je schouder meekijktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 16:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, dan is fok niet een te beste plaats om rond te hangen
Link!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 17:00 schreef heloef het volgende:
[..]
Jongen ik heb gisteren alles uitgetikt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |