De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hoop nieuwelingen ineens. Waar komen ze vandaan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
Is dit een nieuwe truc om mensen te versieren? Trollen? Zo ja, leer mij alles, zo nee, dan geen idee.
Ik zal serieus zijn vanaf nu. Hoe staat het met het versieren?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed idee. Ga nog even oefenen. Ik hoor het wel als je klaar bent voor ronde 2 he?
Dan is er wellicht wat meer weerstand.
flippiee was al eens in de tcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een hoop nieuwelingen ineens. Waar komen ze vandaan!
Zou soit toch terug zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik was er net eentje aan het openen "Met 14-jarige hosselkoninginnen". Helaas, iemand heeft 'r al wijsgemaakt hoe ze topics moest openen. Kloon-alert.
Jouw tieten waren ook wel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja, true. Nouvelles. Hmm moeilijk kiezen welke trol beter was.
Opzich komt esperanza wel deliveren met pics in ieders DM box en facebook enzo.
dat ging ik typen, maar dat wist ik niet zeker dus maakte ik er maar tc vanquote:
Of esperanza heeft eindelijk door dat 93 achter elke kloon plakken een vrij herkenbaar patroon is.quote:
Niet zo slijmen, De kans op een date heb je toch al verpest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik zal serieus zijn vanaf nu. Hoe staat het met het versieren?
Ik ben best leuk om mee te praten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kwam ook al in R49quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik was er net eentje aan het openen "Met 14-jarige hosselkoninginnen". Helaas, iemand heeft 'r al wijsgemaakt hoe ze topics moest openen. Kloon-alert.
Eh ik zit al een half jaar op fok ofzo hoor :/quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Of jij bent het gewoon want zoveel heb je volgens mij toch niet te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Of esperanza heeft eindelijk door dat 93 achter elke kloon plakken een vrij herkenbaar patroon is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo slijmen, De kans op een date heb je toch al verpest.
Moest je lachen om jezelf want eigenlijk is dat mijn grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben Murdera al.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef esperanza93 het volgende:
Of jij bent het gewoon want zoveel heb je volgens mij toch niet te doen.
Vragen of meisjes van 14 komen cammenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen zien. Kom je nog naar de TC dan?
Haha maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat ging ik typen, maar dat wist ik niet zeker dus maakte ik er maar tc van
Dat zou best kunnen.quote:
ja dan geloof je het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En ik geloof niet dat jij uit 1997 bent want dan ben je net 13 geweest. En daarvoor 12.
ja iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ja dan geloof je het niet
En ik Kingtoppie, tjaquote:
Ach, zolang ze zich maar een beetje volwassen kan gedragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vragen of meisjes van 14 komen cammen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, mensen van 14 lastigvallen, laat der fijn posten joh.
Dat is jouw specialiteit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, mensen van 14 lastigvallen, laat der fijn posten joh.
Ze heeft nog niet veel trollerigs gezegd anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
Iets zegt me dat Kleine Brenda een troll is.
Precies binnenkomen bij 'ruzie'..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
Iets zegt me dat Kleine Brenda een troll is.
Alsof het gepland wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies binnenkomen bij 'ruzie'..
Het is dat ik haar al eerder heb zien posten..
Nee het is heel gewoon dat iemand je toevoegd op facebook en gaat chatten via facebook chat en een paar dagen later alleen nog maar de woorden opkankeren kan gebruikenquote:
Zo serieus lopen doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het is heel gewoon dat iemand je toevoegd op facebook en gaat chatten via facebook chat en een paar dagen later alleen nog maar de woorden opkankeren kan gebruiken
Paardenworst?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
Ben geen troll trouwens, al helemeaal geen stevenmac26
Laters twiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
hahahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
Wut? Heb je het nou over esperanza?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het is heel gewoon dat iemand je toevoegd op facebook en gaat chatten via facebook chat en een paar dagen later alleen nog maar de woorden opkankeren kan gebruiken
Post die DMs maar hier, anders geloven we je nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
ja ik ken die hele stevenmac niet eens, hij ontkent ook niet dat hij mij is.. ik heb bewijzen in DM dat hij zegt dat hij mij niet is tegen mij dus
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Wut? Heb je het nou over esperanza?
Niet doen want dan krijg je een banquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post die DMs maar hier, anders geloven we je niet
vorige x dat ik dat deed kreeg ik een banquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Post die DMs maar hier, anders geloven we je niet
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
ja ik ken die hele stevenmac niet eens, hij ontkent ook niet dat hij mij is.. ik heb bewijzen in DM dat hij zegt dat hij mij niet is tegen mij dus
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Trouwens, CD die ik wil bestellen.
Nog niet verschenen - reserveer een exemplaar Beschikbaar op 31.12.2099
Kut, da's lang wachten.
Dan zijn we allemaal doodquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Kut, da's lang wachten.
Tis nog maar de vraag of we dan überhaubt nog cd's hebbenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Kut, da's lang wachten.
Ze verwachten gewoon dat jij eeuwig zal leven.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef twi het volgende:
Kut, da's lang wachten.
Hoe lang duurde die ban trouwens?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:26 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
vorige x dat ik dat deed kreeg ik een ban
weet ik veel ik ben nu pas terug, ik was 3 maanden weg ofzoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe lang duurde die ban trouwens?
Lekker volwassen -_-quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
stevenmac26 Kleine_Brenda1997
ik reageer toch achterlijke kankerdebiel
dit stuurde die :S
ja he maar oke dit is dus bewijs nu mogen jullie me ff sereius nemequote:
Van mij hoefde je niks te bewijzen, ik ken die hele stefanmac nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ja he maar oke dit is dus bewijs nu mogen jullie me ff sereius neme
Nee die ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef twi het volgende:
[..]
Allemaal, behalve Brenda. Want die is wel erg jong.
Oke dan! Ja andere lopen weer te roepen van KLOON KLOONquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Van mij hoefde je niks te bewijzen, ik ken die hele stefanmac niet
Zie mij dit inkoppertje weestaan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Bewijs van wat? Dat je een achterlijke kankerdebiel bent?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:30 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kwam je in deze topicreeks terecht?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:31 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Oke dan! Ja andere lopen weer te roepen van KLOON KLOON
ik las een stukje mee en toen wou ik een tip vragen voor versieren, maar gelijk komen mensen weer zeuren dat ik te jong ben... tja dat is eigelijk ook de reden dat ik een tijdje weg was, ik hoopte dat het hier anders was dan in radio 49quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Trouwens, hoe kwam je in deze topicreeks terecht?
BANquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:29 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
stevenmac26 Kleine_Brenda1997
ik reageer toch achterlijke kankerdebiel
dit stuurde die :S
Problemen met versieren horen toch ook wel een beetje bij je leeftijd?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:33 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ik las een stukje mee en toen wou ik een tip vragen voor versieren, maar gelijk komen mensen weer zeuren dat ik te jong ben... tja dat is eigelijk ook de reden dat ik een tijdje weg was, ik hoopte dat het hier anders was dan in radio 49
Ik praat daar eigelnijk helemaal niet over met mijn ouders.. eigenlijk met niemand. Maar ik vind nu voor het eerst in me leven iemand ECHT leukquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Problemen met versieren horen toch ook wel een beetje bij je leeftijd?
Hoe ondersteunen je ouders daarin?
Laten we weer beginnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:31 schreef Murdera het volgende:
[..]
Zie mij dit inkoppertje weestaan.
Vertel?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik praat daar eigelnijk helemaal niet over met mijn ouders.. eigenlijk met niemand. Maar ik vind nu voor het eerst in me leven iemand ECHT leuk
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:35 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Laten we weer beginnen.
Je bent dus zo laag gezonken dat je zelfs iemand die net 13 is geweest wil doen.
Nou, je bent een meid. Das alvast een voordeel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:34 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik praat daar eigelnijk helemaal niet over met mijn ouders.. eigenlijk met niemand. Maar ik vind nu voor het eerst in me leven iemand ECHT leuk
Hij zit in een andere klas, maar ik zie hem meestal in de kantine met pauze, hij had eerst met een ander meisje uit me kas.. ik was vet jaloers toenquote:
Ik wil klein beginnen en groots eindigen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Murdera het volgende:
[..]serieus, doe nou een klein beetje je best wil je?
Klein is prima, maar dit is gewoon nietig.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik wil klein beginnen en groots eindigen.
Haha ja, er was een klassenfeest waar ik dat wou doen maar toen was die er nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nou, je bent een meid. Das alvast een voordeel.
Wat je kunt doen is interesse tonen, das een begin. Of anders probeer je hem gewoon te versieren
Waarom niet? Wat kan er mis gaan? Het zal je heus niet je leven kosten hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:36 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Hij zit in een andere klas, maar ik zie hem meestal in de kantine met pauze, hij had eerst met een ander meisje uit me kas.. ik was vet jaloers toenMaar toen maakte ze het uit met haar, en zij was vet mooi.. En nu in de pauze elke keer hebben we oogcontact maar ik durf niet echt op hem af te stappen..
Hmmquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:37 schreef Murdera het volgende:
[..]
Klein is prima, maar dit is gewoon nietig.
Niet geschoten is altijd mis. Probeer hem anders aan te spreken of met hem te flirten als je hem toevallig alleen tegenkomt. Bijvoorbeeld tussen de lesuren in of zoquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:37 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Haha ja, er was een klassenfeest waar ik dat wou doen maar toen was die er niet
En het is vet raar, hi jzit meestal met z'n vrienden, dan sta ik vet voor lul denk ik
Ik heb niet eens een openingszin!! het zou zo makkelijk zijn als ik iemand kende om via die persoon daar te komenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:37 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Waarom niet? Wat kan er mis gaan? Het zal je heus niet je leven kosten hoor
Helemaal top bij murquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Hmm
maar hoe zit het nou met versieren bij jou verder?
Ja maar ik wil eigenlijk eerst dat hij sowieso weet wie ik ben, daarvoor wil ik een situatie creërenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Niet geschoten is altijd mis. Probeer hem anders aan te spreken of met hem te flirten als je hem toevallig alleen tegenkomt. Bijvoorbeeld tussen de lesuren in of zo
Gewoon een beetje flirten. Oogcontact maken en een glimlach en je bent al een heel end op wegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:38 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een openingszin!! het zou zo makkelijk zijn als ik iemand kende om via die persoon daar te komenM
wtfquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:25 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
haha shit zeg het klinkt makkerlijker dan het isquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon een beetje flirten. Oogcontact maken en een glimlach en je bent al een heel end op weg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |