De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een hoop nieuwelingen ineens. Waar komen ze vandaan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:16 schreef Flippiee het volgende:
Is dit een nieuwe truc om mensen te versieren? Trollen? Zo ja, leer mij alles, zo nee, dan geen idee.
Ik zal serieus zijn vanaf nu. Hoe staat het met het versieren?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:14 schreef Murdera het volgende:
[..]
Goed idee. Ga nog even oefenen. Ik hoor het wel als je klaar bent voor ronde 2 he?
Dan is er wellicht wat meer weerstand.
flippiee was al eens in de tcquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wat een hoop nieuwelingen ineens. Waar komen ze vandaan!
Zou soit toch terug zijn?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik was er net eentje aan het openen "Met 14-jarige hosselkoninginnen". Helaas, iemand heeft 'r al wijsgemaakt hoe ze topics moest openen. Kloon-alert.
Jouw tieten waren ook wel lekker trouwens.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:09 schreef Sinosappel het volgende:
[..]
Oja, true. Nouvelles. Hmm moeilijk kiezen welke trol beter was.
Opzich komt esperanza wel deliveren met pics in ieders DM box en facebook enzo.
dat ging ik typen, maar dat wist ik niet zeker dus maakte ik er maar tc vanquote:
Of esperanza heeft eindelijk door dat 93 achter elke kloon plakken een vrij herkenbaar patroon is.quote:
Niet zo slijmen, De kans op een date heb je toch al verpest.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Ik zal serieus zijn vanaf nu. Hoe staat het met het versieren?
Ik ben best leuk om mee te praten hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze kwam ook al in R49quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Ik was er net eentje aan het openen "Met 14-jarige hosselkoninginnen". Helaas, iemand heeft 'r al wijsgemaakt hoe ze topics moest openen. Kloon-alert.
Eh ik zit al een half jaar op fok ofzo hoor :/quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:17 schreef twi het volgende:
Of jij bent het gewoon want zoveel heb je volgens mij toch niet te doen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef twi het volgende:
[..]
Of esperanza heeft eindelijk door dat 93 achter elke kloon plakken een vrij herkenbaar patroon is.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Murdera het volgende:
[..]
Niet zo slijmen, De kans op een date heb je toch al verpest.
Moest je lachen om jezelf want eigenlijk is dat mijn grap.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, ik ben Murdera al.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef esperanza93 het volgende:
Of jij bent het gewoon want zoveel heb je volgens mij toch niet te doen.
Vragen of meisjes van 14 komen cammenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
We zullen zien. Kom je nog naar de TC dan?
Haha maakt niet uitquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:18 schreef Joysa het volgende:
[..]
dat ging ik typen, maar dat wist ik niet zeker dus maakte ik er maar tc van
Dat zou best kunnen.quote:
ja dan geloof je het nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
En ik geloof niet dat jij uit 1997 bent want dan ben je net 13 geweest. En daarvoor 12.
ja iddquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
ja dan geloof je het niet
En ik Kingtoppie, tjaquote:
Ach, zolang ze zich maar een beetje volwassen kan gedragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:20 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Vragen of meisjes van 14 komen cammen![]()
Inderdaadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, mensen van 14 lastigvallen, laat der fijn posten joh.
Dat is jouw specialiteit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:21 schreef kingtoppie het volgende:
Heerlijk, mensen van 14 lastigvallen, laat der fijn posten joh.
Ze heeft nog niet veel trollerigs gezegd anders.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
Iets zegt me dat Kleine Brenda een troll is.
Precies binnenkomen bij 'ruzie'..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Sinosappel het volgende:
Iets zegt me dat Kleine Brenda een troll is.
Alsof het gepland wasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Precies binnenkomen bij 'ruzie'..
Het is dat ik haar al eerder heb zien posten..
Nee het is heel gewoon dat iemand je toevoegd op facebook en gaat chatten via facebook chat en een paar dagen later alleen nog maar de woorden opkankeren kan gebruikenquote:
Zo serieus lopen doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:22 schreef Joysa het volgende:
[..]
Gewoon geen interesse dan.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Nee het is heel gewoon dat iemand je toevoegd op facebook en gaat chatten via facebook chat en een paar dagen later alleen nog maar de woorden opkankeren kan gebruiken
Paardenworst?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
Ben geen troll trouwens, al helemeaal geen stevenmac26
Laters twiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef twi het volgende:
[..]
Nou, ik ga nog maar een keer de deur uit om ergens een lekkere dikke worst te scoren. Veel plezier hier, kinders. Letterlijk, blijkbaar
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
hahahahahaquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:23 schreef Kleine_Brenda1997 het volgende:
[..]
Zo serieus lopen doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |