* Merlijn haat vanaf nu zwarte, rode en groene kabeltjes in verborgen lasdozenquote:Op zaterdag 3 maart 2012 21:46 schreef Rucky het volgende:
En we hebben niet eens alles afgekregen dus we gaan gezellig nog een keer.![]()
Wat een uitzoekerij, waar komt dit draadje vandaan, waar gaat die heen en waarvoor dient hij? Maar er zit tenminste weer een beetje logica in de bedrading.
We hebben onze dag tenminste weer nuttig besteed.
quote:Op zaterdag 3 maart 2012 22:19 schreef innepin het volgende:
Welnee, zie het als een spannende speurtocht!
Ik had ze toevallig net gevonden, nav de SCquote:Op zaterdag 3 maart 2012 23:52 schreef Rucky het volgende:
[..]
Die staan hier:
Innepin gaat verbouwen!
Uhm....quote:Op zondag 4 maart 2012 20:51 schreef Keshet het volgende:
Klinkt als een hele geslaagde dag!
Heb je al een klus bedacht voor een onhandige nitwit?
* Rucky pakt een stoel en gaat toekijken hoe je het voor elkaar krijgt om in je eentje een gipsplaat tegen het plafond krijgt.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:15 schreef innepin het volgende:
En gipsplaten vastzetten kan ik ook! Da's letterlijk niet meer dan een zooi schroeven erin duwen.
stempel maken.quote:Op zondag 4 maart 2012 21:24 schreef Rucky het volgende:
[..]
* Rucky pakt een stoel en gaat toekijken hoe je het voor elkaar krijgt om in je eentje een gipsplaat tegen het plafond krijgt.![]()
Met een zak popcorn erbij.quote:
Ik heb een hele grote tuinquote:Op zondag 4 maart 2012 21:54 schreef Rucky het volgende:
Maar het belangrijkste is om even te kijken hoe innepin van het bouwafval afkomt want anders kan je niet veel doen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |