Wist je dat niet? Ik wou iets zeggen maar ik houd wijselijk mijn mond.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef innepin het volgende:
Welke accu's?
Loop jij op batterijen?
Een gedeelte van mijn gereedschap wel. En mijn eigen accu is momenteel ook erg leeg inderdaad.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:15 schreef innepin het volgende:
Welke accu's?
Loop jij op batterijen?
Oh tochquote:Op dinsdag 28 februari 2012 20:31 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Een gedeelte van mijn gereedschap wel. En mijn eigen accu is momenteel ook erg leeg inderdaad.
Aan 60 man in huis heb je ook niets... veel te druk.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 21:42 schreef innepin het volgende:
[..]
Oh tochWhehehe.
Zeg, zonder al te optimistisch te zijn hè, de teller blijft steken op 2 man voor dit weekend he?
Ik heb net met Merlijn contact gehad om mee te rijden, dus dat komt wel goed.quote:Op woensdag 29 februari 2012 20:32 schreef innepin het volgende:
Ohja, is wel handig om te weten hè, waar je moet zijn?![]()
Is het goed als ik morgen hierop terugkom? Kan ik even met man een mooi plan maken.
Moet er nog iets van gereedschap meekomen?quote:
Hou op, schei uit. Mijn auto zit volquote:Op zaterdag 3 maart 2012 07:54 schreef Rucky het volgende:
[..]
Moet er nog iets van gereedschap meekomen?
Dan gaat het wel goed komen.quote:Op zaterdag 3 maart 2012 08:00 schreef Merlijn het volgende:
[..]
Hou op, schei uit. Mijn auto zit volOf je moet nog een buigveer voor pvc hebbeb toevallig
Je bent nog steeds welkom hoorquote:Op zaterdag 3 maart 2012 12:48 schreef Iwanius het volgende:
Ik zie dat ik weer te laat ben voor iets waar ik best mee had willen helpen aangezien ik vandaag toch vrij weinig om handen had.
Nou..volgende keer dan maar weer.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |