Ik vind het aandoenlijk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:45 schreef SpecialK het volgende:
Ben net terug uit Thailand en ik moet zeggen.
23 topics? Really?
Mensen, toch.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:39 schreef vosss het volgende:
Hoe werkt zo een airbag met skiėn eik? Heeft iemand daar een filmpje van?
quote:Vriend Friso in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid
De vriend met wie prins Johan Friso aan het skiėn was, is in staat van beschuldiging gesteld wegens nalatigheid met ernstige gevolgen. Dat zei Telegraaf-correspondent Rob Zavelberg zojuist op Radio 2.
Politieonderzoek moet uitwijzen of Florian Moosbrugger daadwerkelijk aansprakelijk kan worden gesteld voor nalatigheid. Hij kon na het ongeval niet direct gehoord worden, omdat hij in een shock verkeerde.
Moosbrugger is de eigenaar van het hotel waar de koninklijke familie al decennia te gast is.
De toestand van prins Friso, die vrijdag door een lawine werd bedolven, is volgens het laatste bericht van de RVD ongewijzigd: ‘stabiel maar niet buiten levensgevaar’. Mogelijk kan pas aan het eind van de week een nieuwe prognose gegeven worden. De prins ligt nog altijd op de intensive care in de Universitätskliniken in Innsbruck.
Dan nog liever geen dan wel een. Ik haal een officiėle.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:48 schreef _joepie_ het volgende:
[..]
Hier heeft iemand een zelfbouw airbag, ik denk met gebroken nek garantie als het kussen naar voren klapt met een lading sneeuw.
Weet niet wat ik hier van moet vinden.quote:
Dat maakt niet uit, als iemand van de koninklijke familie maar niet de schuld ergens van krijgt. Die doen namelijk nooit iets wat niet mag.quote:
WTF!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:53 schreef fanneke het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, als iemand van de koninklijke familie maar niet de schuld ergens van krijgt. Die doen namelijk nooit iets wat niet mag.
Know your enemies?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
Waarom heb je iemand die je niet mag op Facebook?
Hij wil gewoon zijn matige grap hier even etaleren. Verpest dat nou niet, je hebt hem toch niet gekocht.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:55 schreef Copycat het volgende:
Waarom heb je iemand die je niet mag op Facebook?
Openbaar? Is dat ooit openbaar geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef Haarklip het volgende:
Mocht Friso overlijden (wat ik uiteraard niet hoop), zal zijn begrafenis dan openbaar zijn of niet? En is dat dan niet een beetje hypocriet als er straks duizenden mensen langs de weg staan en ze nu rust willen?
Hup, mee de grafkelder in.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Openbaar? Is dat ooit openbaar geweest?
Dat ik gewoon het zaaltje kan inlopen?
Wat een BS opmerking. Het is niet dat Bea al die mensen langs de weg uitnodigt he...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:58 schreef Haarklip het volgende:
Mocht Friso overlijden (wat ik uiteraard niet hoop), zal zijn begrafenis dan openbaar zijn of niet? En is dat dan niet een beetje hypocriet als er straks duizenden mensen langs de weg staan en ze nu rust willen?
Wel fantastisch, zo'n tasquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:56 schreef RichardHammond het volgende:
[..]
De tassen zijn alleen belachelijk duur, is voor mij als student niet te betalen. Maar misschien kom ik wel een tweedehandsje tegen. Schijnt dat 98% van de mensen die in een lawine terechtkomen met een dergelijke tas het overleeft.
Nouja, je kon wel langs de route waar de koets langsreed staan en het volgen op tv. Dat noem ik best openbaar.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef Godtje het volgende:
[..]
Openbaar? Is dat ooit openbaar geweest?
Dat ik gewoon het zaaltje kan inlopen?
Haar présence deed haar zaak weinig goed, toch ben ik het op journalistiek-ethisch vlak nog steeds met haar eens. Als er al een kop moet rollen, is het die Oostenrijkse arts die het medisch geheim willens en wetens schond, niet de journalist die haar werk doet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:00 schreef roos85 het volgende:
Ben nu dat interview met Jannetje aan het kijken.. wat een eng mens zeg
Ja had liever een straatverbod gezien?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:02 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Nouja, je kon wel langs de route waar de koets langsreed staan en het volgen op tv. Dat noem ik best openbaar.
er zit zeker een steekje los bij die man, en hij is ontzettend arrogantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:03 schreef miss_dynastie het volgende:
Ik zit P&W te kijken en ik vraag me af of die man wel helemaal in orde is, eigenlijk... is het niet gewoon een verwarde oude man?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |