De OP vind je hierSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je bent toch helemaal geen autist??quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef heloef het volgende:
[..]
De autist heloef vind het heel vaag dat een meisje zomaar op hem afkomt en vraagt of ik een vriendin heb aan mijn vrienden.
Hij noemt zichzelf zo om zielig gevonden te worden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:32 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Je bent toch helemaal geen autist??
Maar in elk geval, doe er iets mee!
Moet hij niet doen, daar hebben we Benzin toch voor?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf zo om zielig gevonden te worden.
Ik zou niet online durven bestellen, ken m'n eigen maten niet eensquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:31 schreef Myraela het volgende:
Ik wilde bij de H&M nog een extra broek erbij doen, en toen was mijn pakketje ineens al verzonden.Sinds wanneer doen ze dat binnen een dag.
Haters.
Mijn banksaldo is ze dankbaar. Maar ik wilde die broek.
Ja, maar hij weet niet zo goed wat hij moet doen. Naja, eigenlijk zou hij het wel moeten weten maar er is lef voor nodig idd. Dat kan ik wel begrijpen.quote:
Dat is niet vaag. Dat is de natuurquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:29 schreef heloef het volgende:
[..]
De autist heloef vind het heel vaag dat een meisje zomaar op hem afkomt en vraagt of ik een vriendin heb aan mijn vrienden.
Dan stuur je het weer terug toch? Ik doe het ook pas sinds kort, het scheelt gewoon heel erg veel geld.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik zou niet online durven bestellen, ken m'n eigen maten niet eens
Begin met msn, SMS enzo, leer de persoon kennen en kijk of het echt een leuk iemand is. Bel daarna spontaan een keer en check of er een klik is. Daarna evt. afsprekenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
[..]
Ja, maar hij weet niet zo goed wat hij moet doen. Naja, eigenlijk zou hij het wel moeten weten maar er is lef voor nodig idd. Dat kan ik wel begrijpen.
Maar het feit dat iemand mogelijk interesse in je toont maakt het wel een stuk makkelijker.
Het is ook veel beter om het gewoon te passen in de winkel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Nog makkelijker wordt het als een meisje/vrouw interesse in jou toont, dan kan je het initiatief een beetje aan haar overlatenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Begin met msn, SMS enzo, leer de persoon kennen en kijk of het echt een leuk iemand is. Bel daarna spontaan een keer en check of er een klik is. Daarna evt. afspreken
zo moeilijk is het allemaal niet
Wow.. mijn riem kostte al meer dan datquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef Myraela het volgende:
Een jeans, 3 jurkjes, 2 truitjes, beenwarmers en een bodyspray voor 45 euro lukt me in de winkel niet.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:33 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Moet hij niet doen, daar hebben we Benzin toch voor?
Ik verzin altijd wel een manier waarom ik hem toch kan dragen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Het is ook veel beter om het gewoon te passen in de winkel.
Online bestellen gaat bij mij meestal mis.. en ik ben meestal te lui om het terug te sturen
Mijn riem was 6 euro bij de Dirk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wow.. mijn riem kostte al meer dan dat
heloef is iemand die dan gaat lopen huilen en tegen zichzelf zegt dat hij het niet waard is, dan denk het meisje van, fuck it.. ik krijg totaal geen respons.. laat maar ik kijk wel verderquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:38 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nog makkelijker wordt het als een meisje/vrouw interesse in jou toont, dan kan je het initiatief een beetje aan haar overlaten
Nee of ze leuk is.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:26 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Of ze leuk? Je bedoelt of ze je leuk vindt?
Dat idee had ik ook al ja. Hij moet juist blij wezen als iemand interesse in hem toont ipv zielig doenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
heloef is iemand die dan gaat lopen huilen en tegen zichzelf zegt dat hij het niet waard is, dan denk het meisje van, fuck it.. ik krijg totaal geen respons.. laat maar ik kijk wel verder
Dat kan nooit veel soeps zijn.. ik wil toch minimaal een leren riem die ook een beetje breed is.quote:
Nee lul dat is een algemene FOK! grap.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Hij noemt zichzelf zo om zielig gevonden te worden.
Ik heb niet zoveel geld. Dus mijn basics hoeven voor mij niet zo duur en ik koop buiten het seizoen. Ik zou alleen nooit goedkope schoenen kopen. Of een goedkope jas.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:38 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Wow.. mijn riem kostte al meer dan dat
Hij is niet zo algemeen als je zelf denktquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee lul dat is een algemene FOK! grap.
Hij doet z'n werk. Als íe over een paar jaar kapot is koop ik er wel weer een nieuwe voor in de plaats. Bij de Dirk.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:41 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat kan nooit veel soeps zijn.. ik wil toch minimaal een leren riem die ook een beetje breed is.
De meeste riemen die ik heb gekocht, kosten zo tussen de 30 en 50 euro.
Oeh op welke manier intresse getoond? En rood uit een pakje is niks mis mee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:24 schreef magnetronkoffie het volgende: [..] Het leukste meisje van zijn klas heeft interesse getoond in heloef maar heloef durft nog niet zo. Zoiets was 't geloof ik. En ze heeft ook nog eens rood haar uit een pakje
Dat meisje vroeg aan heloefs vrienden (die heeft ie blijkbaar, een + voor hem) of heloef single was, en nog iets anders wat ik niet meer weet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:44 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Oeh op welke manier intresse getoond? En rood uit een pakje is niks mis mee.
Heloef! Jij gaat neuken jongen!
Als we allemaal nou een beetje van z'n zenuwen overnemen, dan hengelt 'ie 'r als een echte player binnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:50 schreef Myraela het volgende:
Ik ben gewoon een beetje nerveus voor heloef.
Mja een vriendin van mijn zusje doet dat ook inderdaad. Dure jas en mooie schoenen, en de rest zo goedkoop mogelijk bij elkaar kopen.. en dan ziet het er alsnog netjes uit.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:42 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb niet zoveel geld. Dus mijn basics hoeven voor mij niet zo duur en ik koop buiten het seizoen. Ik zou alleen nooit goedkope schoenen kopen. Of een goedkope jas.
Mja, zoals ik al zei.. ik koop alleen echt leren riemen. Die gaan ook lang mee. Ze zitten ook lekkerder dan van die kunststof ondingen. Die zijn meestal niet zo flexibel.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:44 schreef Myraela het volgende:
En je noemt riem als een goedkoop iets, maar die koop ik ook niet goedkoop want dan zijn ze binnen een week kapot.Hoewel ik nu een nood-riem gebruik die ik op het station had gekocht omdat mn broek telkens afzakte en die doet het nog wel redelijk. Als die zichtbaar zou zijn (is die niet want ik draag altijd te lange topjes vanwege mn buik) koop ik wel weer een mooie.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:51 schreef twi het volgende:
[..]
Als we allemaal nou een beetje van z'n zenuwen overnemen, dan hengelt 'ie 'r als een echte player binnen.
Maar je hebt alle tijd, de zon schijnt, de hemel is blauw en er is verder toch geen kut te doen op FOK!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Bah ik moet echt de deur uit maar...
Ja dat is waar, maar ik durf niet zo goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:53 schreef twi het volgende:
[..]
Maar je hebt alle tijd, de zon schijnt, de hemel is blauw en er is verder toch geen kut te doen op FOK!
Is dit een verkapt "De vriendin van m'n zusje is best lekker"-post? Zoja, naam, telefoonnummer en eventueel adres.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:51 schreef LostInSpace het volgende:
Mja een vriendin van mijn zusje doet dat ook inderdaad. Dure jas en mooie schoenen, en de rest zo goedkoop mogelijk bij elkaar kopen.. en dan ziet het er alsnog netjes uit.
Fietsfobiequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:55 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik heb me wel voorgenomen uiterlijk half 2 gewoon op de fiets te stappen. Ik zie wel waar ik heen rijd.
Achterlijke fobiën ook
Haha lol, ze is nog single ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:54 schreef twi het volgende:
[..]
Is dit een verkapt "De vriendin van m'n zusje is best lekker"-post? Zoja, naam, telefoonnummer en eventueel adres.
Nee, ik durf niet zo goed onder de mensen en ook niet de deur uitquote:
Daar hebben we toch een formule voor? Volgens mij gaat dat wel lukken. Geef twi de gegevens maarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha lol, ze is nog single ook
Maar wel een beetje jong voor jou hoor twi. Ze is pas 23. Hoewel ze wel op oudere mannen valt.
Ohquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, ik durf niet zo goed onder de mensen en ook niet de deur uit
Nee, het is meer vrees om onder de mensen te zijn. Als er niemand op straat is, is die angst een stuk minder. Ik loop hiervoor bij een psychologe sinds kort trouwens, dus er wordt aan gewerkt!quote:
Ik herken dit wel, maar dan alleen met grote mensenmassa's, die zuigen echt mijn energie eruit, lowlands ga ik dus ook nooit meer heenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:59 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Nee, het is meer vrees om onder de mensen te zijn. Als er niemand op straat is, is die angst een stuk minder. Ik loop hiervoor bij een psychologe sinds kort trouwens, dus er wordt aan gewerkt!
Ik heb dat ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:53 schreef Myraela het volgende:
Trouwens voel ik me gewoon goed als ik iets in de sale koop.Iets wat altijd 5 euro kost zou ik niet kopen. Maar als het van 20 naar 5 is gegaan vind ik het alleen maar tof. Maar dat is een beetje een vrouwendingetje volgens mij.
23 is net de minimumleeftijd, dus dat is helemaal prima. Ik zie de DM wel komen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Haha lol, ze is nog single ook
Maar wel een beetje jong voor jou hoor twi. Ze is pas 23. Hoewel ze wel op oudere mannen valt.
Ja, het is meer sociale angst. Welk labeltje precies weet ik niet, ik houd dat soort dingen niet meer bij. Grote mensenmassa's mijd ik ook maar dat deed ik altijd alquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik herken dit wel, maar dan alleen met grote mensenmassa's, die zuigen echt mijn energie eruit, lowlands ga ik dus ook nooit meer heen.. maar bij jou is het meer sociale angst of niet?
Zo werkt dat nietquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:57 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar hebben we toch een formule voor? Volgens mij gaat dat wel lukken. Geef twi de gegevens maar
Dan moet je me wel leren pokeren, want verder dan Texas Hold 'Em kom ik niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:02 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Zo werkt dat nietAls twi haar wil leren kennen, moet hij een keer met mij mee naar een pokeravondje waar zij ook is. Dat lijkt me het beste
Ik ben ook een sale gek, dat gevoel dat je geld bespaardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:53 schreef Myraela het volgende:
Trouwens voel ik me gewoon goed als ik iets in de sale koop.Iets wat altijd 5 euro kost zou ik niet kopen. Maar als het van 20 naar 5 is gegaan vind ik het alleen maar tof. Maar dat is een beetje een vrouwendingetje volgens mij.
Oke dan, is er een psychologische methode die hier bij helpt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ja, het is meer sociale angst. Welk labeltje precies weet ik niet, ik houd dat soort dingen niet meer bij. Grote mensenmassa's mijd ik ook maar dat deed ik altijd al
Ik heb nog maar een stuk of 3,4 afspraken gehad, maar ik weet nu dat ik in feite gewoon de confrontatie aan moet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Oke dan, is er een psychologische methode die hier bij helpt?
Dit heb ik helaas ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik herken dit wel, maar dan alleen met grote mensenmassa's, die zuigen echt mijn energie eruit, lowlands ga ik dus ook nooit meer heen.. maar bij jou is het meer sociale angst of niet?
Ik ben dus wel bang voor mensen, dat heeft met een aantal dingen in m'n verleden te maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dit heb ik helaas ook.
Een overvolle kroeg, een stadium met duizenden mensen, grote festivals, etc.. en ik voel mij echt helemaal gaar. Ik word er onrustig van.
Maar voor de rest merk ik er weinig van.. ik ben niet bang voor mensen. Ik woon in de stad, dus ben wel wat gewend. Als hier een groep antillianen te lang naar mij staart ofzo, dan zeg ik gewoon hoi en loop verder.. boeiend
Nee twi, je bent niet te kort door de bocht. Dit is precies wat ik juist wel moet doen maar de drempel is voor mij gewoon "een beetje" hoogquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef twi het volgende:
Ben ik te kort door te bocht door te denken dat gewoon de straat op gaan helpt? Ik heb ook wel moeite met dingen, totdat ik ze een keer heb gedaan.
Waarom niet gewoon een wandeling maken door die lange winkelstraat, als het meevalt wat te eten halen ofzo, anders gewoon doorlopen. Dan met een bocht naar huis. Lijkt me een prima oefening, of is dat nog te zwaar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik heb nog maar een stuk of 3,4 afspraken gehad, maar ik weet nu dat ik in feite gewoon de confrontatie aan moet.
Alleen heb ik nergens om heen te gaan. Misschien ga ik straks even bij het zwembad informeren of zo
Oh daarmee kom je al een heel eind hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:03 schreef twi het volgende:
[..]
Dan moet je me wel leren pokeren, want verder dan Texas Hold 'Em kom ik niet.
Inderdaad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ben ook een sale gek, dat gevoel dat je geld bespaard
Sterker nog, ik koop nauwelijks kleren buiten de uitverkoop. 20 euro voor een shirt vind ik te veel.. net als 30+ euro voor een broek
Snap dan ook niet dat mensen dure merkkleding kopen.
Ja, dat laatste moet ik dan weer net niet doen!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Oh daarmee kom je al een heel eind hoorHet pokeren is ook meer voor de gezelligheid, dat je met z'n allen wat doet op zo'n avond. We nemen het niet heel serieus. Meestal wordt van de inzet iets van de snackbar gehaald
Ja precies! Ik kan mensenmassa's gewoon niet aan, sommige mensen voelen zich veilig als klein puntje tussen al die mensen, ik voel me juist wegvagen... Ik heb het liefst een goed feestje met max 40 mensen ofzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dit heb ik helaas ook.
Een overvolle kroeg, een stadium met duizenden mensen, grote festivals, etc.. en ik voel mij echt helemaal gaar. Ik word er onrustig van.
Maar voor de rest merk ik er weinig van.. ik ben niet bang voor mensen. Ik woon in de stad, dus ben wel wat gewend. Als hier een groep antillianen te lang naar mij staart ofzo, dan zeg ik gewoon hoi en loop verder.. boeiend
He bah, je confronteerd me!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon een wandeling maken door die lange winkelstraat, als het meevalt wat te eten halen ofzo, anders gewoon doorlopen. Dan met een bocht naar huis. Lijkt me een prima oefening, of is dat nog te zwaar?
Nou wel lef toch, bij een meet heb je geen idee hoe het gaat lopen, hoe de mensen echt zijn enzo. Ik ben zelf ondertussen naar 5 meets geweest ofzo, was alleen bij de eerste een beetje zenuwachtigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ben dus wel bang voor mensen, dat heeft met een aantal dingen in m'n verleden te maken.
Ik ben allang blij dat ik dit jaar al naar 2 meets geweest ben
[..]
de spijkerbroek van de H&M en van de rode winkel verschillen echt niet zoveel hoor. Alleen mensen die merken in de gaten houden letten daar opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:10 schreef Myraela het volgende:
[..]
Inderdaad.En je loopt er toch niet goedkoop bij, want daar heb ik dan wel weer een hekel aan als dingen er gewoon echt goedkoop uitzien.
probeer het anders te combineren met 'mindfull lopen'. dat zou nog kunnen helpen denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:10 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
He bah, je confronteerd me!
Maar je hebt wel gelijk. Ik ga straks maar even bij het zwembad kijken en daarna naar een 2ehands winkel of zoiets
Ik zou nerveus zijn wanneer er elke keer een andere groep mensen zou komen. Bij de mensen die ik al gezien heb, ben ik niet nerveus meer.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou wel lef toch, bij een meet heb je geen idee hoe het gaat lopen, hoe de mensen echt zijn enzo. Ik ben zelf ondertussen naar 5 meets geweest ofzo, was alleen bij de eerste een beetje zenuwachtig
Oh dat heeft ze gevraagt voor iemand anders! Ze gaat heloef en een vriendin van haar koppelenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:45 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Dat meisje vroeg aan heloefs vrienden (die heeft ie blijkbaar, een + voor hem) of heloef single was, en nog iets anders wat ik niet meer weet.
Maar als het goed is weten we vanavond meer
Ik vond de roycomeet nog het spannendst, de 1e meet was in Amsterdam, wat een beetje home turf is voor mijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nou wel lef toch, bij een meet heb je geen idee hoe het gaat lopen, hoe de mensen echt zijn enzo. Ik ben zelf ondertussen naar 5 meets geweest ofzo, was alleen bij de eerste een beetje zenuwachtig
Ik heb nooit last van zenuwen als ik bij een groep onbekende moet zijn of heen gaat.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Voor mij is het alsof ik blind ben en in een onbekend huis ben, ik zit de hele tijd af te tastenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van zenuwen als ik bij een groep onbekende moet zijn of heen gaat.
Is soms even aftasten hoe of wat, meer niet
Bij mij is het vaak zenuwen van te voren, in de trein, kunnen ook positieve zenuwen zijn. Als ik er ben dan gaat het vaak alweer weg, en binnen een half uurtje na aankomst is er niks meer van over. Ook bij grote festivals/concerten/feesten enzo.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:15 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik heb nooit last van zenuwen als ik bij een groep onbekende moet zijn of heen gaat.
Is soms even aftasten hoe of wat, meer niet
Dat komt omdat je de details in de kleding waarschijnlijk niet waardeert.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ik ben ook een sale gek, dat gevoel dat je geld bespaard
Sterker nog, ik koop nauwelijks kleren buiten de uitverkoop. 20 euro voor een shirt vind ik te veel.. net als 30+ euro voor een broek
Snap dan ook niet dat mensen dure merkkleding kopen.
Ik ga niet 3x zoveel betalen voor wat detailsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:22 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Dat komt omdat je de details in de kleding waarschijnlijk niet waardeert.
Yep.. bij mij is het ook meestal van tevoren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Bij mij is het vaak zenuwen van te voren, in de trein, kunnen ook positieve zenuwen zijn. Als ik er ben dan gaat het vaak alweer weg, en binnen een half uurtje na aankomst is er niks meer van over. Ook bij grote festivals/concerten/feesten enzo.
Omdat je het niet waardeertquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:24 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik ga niet 3x zoveel betalen voor wat details
Dat is juist relaxed, lean back and relax.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:36 schreef Myraela het volgende:
Mijn docent is echt niet chill. Hij praat de volle 3 uur vol.
Nee, want zo onthoud ik er niets van.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:36 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dat is juist relaxed, lean back and relax.
Ik vind details te snel overweldigend in zo'n kerkquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:35 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
Omdat je het niet waardeertIk kan het echt fijn vinden als mijn trui van fijngeweven katoen is of als mijn overhemd goed past en niet zo snel kreukt (strijkvrije of easy iron stof). Of als bij mijn spijkerbroek de naden in een mooie kleur netjes zijn afgewerkt. Of wanneer mijn riem uit echt leer gemaakt is, en daardoor lekker soepel is. Etc
Ligt misschien ook wel aan de leeftijd hoor.. vroeger had ik er ook niks mee. Maar nu ik ouder word (ben nu 31), begin ik steeds meer op allerlei details te letten.
Op diezelfde manier kan ik nu ook door een gotische kerk lopen en mij verwonderen over de bouwkunst, terwijl ik mij 10 jaar geleden dood had verveeld in zo'n gebouw.
html/css leren dmv 3 uur uitlegquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want zo onthoud ik er niets van.Hij gaat html/css uit zitten typen en blijft maar lullen.
HTML en CSS zijn easyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:37 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, want zo onthoud ik er niets van.Hij gaat html/css uit zitten typen en blijft maar lullen.
Ja, dat dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:39 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
html/css leren dmv 3 uur uitleg
Ik zeg ook nergens dat het moeilijk is, het enige wat moeite is is om wakker te blijven en niet verbaasd wakker te schrikken zodra die zegt dat we aan een opdracht moeten beginnen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef LostInSpace het volgende:
[..]
HTML en CSS zijn easy
Programmeren in PowerBASIC, Visual Basic, C en C++, Objective C, C#, AutoLISP, Perl, JAVA en er in de tussentijd niet van in de war raken dat je in al die talen kunt programmeren is dan weer wat anders
Vooral als je projecten hebt lopen die met verschillende talen zijn geprogrammeerd. Dan moet je soms echt even omschakelen
Nee. Illustrator.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef esperanza93 het volgende:
Hoi. Heeft iemand hier verstand van logo's maken voor bedrijven enzo? Kan dat gewoon mooi via paint?
Wat ben je van plan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:40 schreef esperanza93 het volgende:
Hoi. Heeft iemand hier verstand van logo's maken voor bedrijven enzo? Kan dat gewoon mooi via paint?
Mja, ik viel vroeger ook altijd in slaap op school..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:41 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik zeg ook nergens dat het moeilijk is, het enige wat moeite is is om wakker te blijven en niet verbaasd wakker te schrikken zodra die zegt dat we aan een opdracht moeten beginnen.
En al die talen wil ik helemaal niet kunnen.
Bedankt, is het een moeilijk programma of wel makkelijk voor onwetenden?quote:
Hahahahaha moet een logo maken.quote:
Is het de moeite waard om het te leren? Ga je het later nog gebruiken? Heb je een beetje aanleg voor zulke dingen? Het is wel even prutsen als je het niet kent.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef esperanza93 het volgende:
[..]
Bedankt, is het een moeilijk programma of wel makkelijk voor onwetenden?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om het te leren? Ga je het later nog gebruiken? Heb je een beetje aanleg voor zulke dingen? Het is wel even prutsen als je het niet kent.
Gaat het logo echt gebruikt worden? Zo ja, waarvoor?
Anders kan photoshop ook nog wel. Paint is echt het grootste faalprogramma dat er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik weet het nog niet, moeten we nog bedenken. Het moet in ieder geval professioneel lijken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Vertel, wat moet er op het logo, ik heb paint geopend
Misschien dat ik het later ga gebruiken al denk ik van niet. Ik heb geen aanleg dus dat is een beetje minder.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef Myraela het volgende:
[..]
Is het de moeite waard om het te leren? Ga je het later nog gebruiken? Heb je een beetje aanleg voor zulke dingen? Het is wel even prutsen als je het niet kent.
Gaat het logo echt gebruikt worden? Zo ja, waarvoor?
Anders kan photoshop ook nog wel. Paint is echt het grootste faalprogramma dat er is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |