Dan zou ik het persoonlijk júist doen! Anders verzuipt hij straks op de basisschool.. is de overgang zo enormquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:24 schreef DJMO het volgende:
Van Geert weet ik nog niet of ik hem naar de psz doe, hij is zo'n heel ander kind, veel rustiger, veel meer op zichzelf, en ook zo veel aanhankelijker; dat ik betwijfel of dr drukte van een psz hem wel goed zou doen.
Och, dat halve jaartje zal het hem echt niet doen denk ik, maar het is voor veel kinderen ook gewoon heel leukquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:29 schreef kitty_hello het volgende:
Maar als we haar dus met 2,5 jaar brengen, zal dat verschil er dan ook (al) zijn? Of kan dat dan best?
we hebben nog ruim een jaar om dat te beslissenquote:Op woensdag 22 februari 2012 08:34 schreef Sorbootje het volgende:
[..]
Dan zou ik het persoonlijk júist doen! Anders verzuipt hij straks op de basisschool.. is de overgang zo enorm
selene hebben we met 2 direct gedaan omdat ze zo graag met andere kindjes speelt en ravi hebben we nu zo vroeg gedaan omdat hij zich selene's aandacht wel heel lekker aan laat leunenquote:Op woensdag 22 februari 2012 07:54 schreef kitty_hello het volgende:
Mama's van kindjes die naar een PSZ gaan, waarom heb je gekozen om het vanaf 2 jaar te doen en niet bv een half jaartje te wachten? *Benieuwd is
In 2013 begint zijn wij vroeg qua zomervakantie (6 juli) en laat ik Thijs niet wennen voor de zomervakantie. Het lijkt me inderdaad zo gek om hem te laten wennen, en dan weer 6 weken thuis te houden.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:01 schreef mignonne het volgende:
ah okay, thanks.
nouja dat 3 jaar en 10 maanden valt precies voor de zomervakantie, kunnen we wel doen natuurlijk, maar het is maar de vraag hoeveel zin het heeft als er dan gelijk zomervakantie op volgt.
Nou, dan gaan Ivan en Thijs allebei naar een elitaire school. Ik ben vóór.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:20 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Het is een heel geliefde school. En misschien wat elitair. Ik ben ook geneigd af te knappen, maar aan de andere kant hoor ik van andere ouders dat het een héél fijne school is, een liefdevolle omgeving.
Gaat Lieuwe oook naar de Nschool?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef Jore het volgende:
Ik krijg er een knoop van in mijn maag, dat mijn kind naar school moet. En dat terwijl ik het zelf altijd ontzettend leuk vond om naar school te gaan. Binnenkort moet ik mijn kop maar eens uit het zand trekken en echt rond gaan kijken.
Leuk, zitten er nog meesters en juffen uit jouw tijd?quote:
Dat weet ik niet want ik zat zelf op de griffemeerde schoolquote:Op woensdag 22 februari 2012 09:33 schreef McLaura het volgende:
[..]
Leuk, zitten er nog meesters en juffen uit jouw tijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |