zolang mijn kinderen niet hetzelfde doen op school als wat ik deed vind ik het goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:37 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Haha, ja die projectie herken ik ook. Ik zie nu al voor me op welke middelbare school mijn kinderen hier straks zullen zitten. Die school lijkt verdacht veel op mijn oude middelbare school.
In zekere mate wel, lijkt me. Ik zou bijvoorbeeld niet gauw kiezen voor een school waarop geen buurtkindjes zitten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Ik denk dat er overal kinderen zijn die zich niet op hun plek voelen en ik vraag me af of je dat van te voren kunt voorzien.
Daarom dus, woonplaats maakt hierin gewoon heel veel verschil.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ook wel een rol zal spelen is dat wij keuze hebben uit 28 (!) scholen.
allemaal in jullie postcodegebied?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:39 schreef Claudia_x het volgende:
Wat ook wel een rol zal spelen is dat wij keuze hebben uit 28 (!) scholen.
*fixed* alstuquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:47 schreef groofskendezoveelste het volgende:
En inderdaad dat de schoolkindjes net iets verder weg wonen.
Maar hey, over vijf jaar verhuis ik naar die wijk en is dat probleem ook weer uit de wereld. ben je getrouwd met een ontzettend knappe man, haske zwangert en ga je verhuizen naar die wijk.
Dat zegt op zich ook weer niet heel veel, hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:48 schreef Meimeltje het volgende:
Altijd fijn om te lezen
Obs De Globetrotter heeft het vertrouwen van de Inspectie van het Onderwijs. Er vindt in principe voor de periode van één jaar geen verder toezicht plaats. De inspectie heeft geen aanwijzingen dat er belangrijke tekortkomingen zijn in de kwaliteit van het onderwijs.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:51 schreef groofskendezoveelste het volgende:
Schoolpleinpapa's, here I come!
Hihi, ja ik ken het 'gedoe'. Als we op mn werk inspectie krijgen ben ik altijd heel druk met dossiers in orde makenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:50 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat zegt op zich ook weer niet heel veel, hoor.De meeste scholen krijgen het vertrouwen. En als er geen vertrouwen in bestaat dan is dat ook niet noodzakelijkerwijs slecht. Er zit hier in de buurt bijvoorbeeld een nieuwe school waarop bepaalde dingen nog niet helemaal goed gedocumenteerd worden naar de smaak van de inspectie. En dat is allemaal geneuzel. De ouders die hun kinderen er naartoe brengen zijn ontzettend tevreden!
Ik heb op een school gewerkt die onder streng toezicht stond en die 1,5 jaar na mijn vertrek is opgeheven. Daarbij was het slechte rapport wel veelzeggend.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef Meimeltje het volgende:
[..]
Hihi, ja ik ken het 'gedoe'. Als we op mn werk inspectie krijgen ben ik altijd heel druk met dossiers in orde maken![]()
In dec is de inspectie op school geweest en het rapport stond ook op hun site.
dat gevoel heb ik dus ookquote:Op dinsdag 21 februari 2012 22:53 schreef Jore het volgende:
Ik krijg er een knoop van in mijn maag, dat mijn kind naar school moet. En dat terwijl ik het zelf altijd ontzettend leuk vond om naar school te gaan. Binnenkort moet ik mijn kop maar eens uit het zand trekken en echt rond gaan kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |