Dat gevoel zou ik ook gehad hebben op het kdv waar Kyllian van 1,5 - 3 jaar gezeten heeft. Mede daarom ook naar een ander kdv gezocht en daar kon ik echt vol vertrouwen Dyon als baby naartoe brengen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:20 schreef kitty_hello het volgende:
Ik denk toch dat dat erg persoonlijk is, als ik zou weten dat ik mn 3 maanden oude baby in goede handen achterlaat bij de leidsters nooit een goed gevoel hebben dat ik mijn 3 maanden oude baby zonder mama achterlaat
beterschapquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:22 schreef _Bar_ het volgende:
Thx Claudia![]()
Roy heeft hier weer eens koorts
Ik krijg bij jou het gevoel dat je jezelf een slechte moeder vindt als je niet 24 uur per dag dienstbaar bent aan je kind. En dat ben je dan niet. Sterker nog, je zult je meisje ooit los moeten laten in de wereld en daarbij begeleiden. Maar het is natuurlijk helemaal aan jou welk moment je ervoor kiest. Doe wat goed voelt en als je je gevoelens niet helemaal vertrouwt - misschien zal het wel nooit goed voelen - durf dan ook om het gewoon te proberen. Je kunt haar altijd weer van de peuterspeelzaal halen. Het is juist zo fijn dat je bijvoorbeeld geen druk vanuit een baan hebt!quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:24 schreef kitty_hello het volgende:
Wat ik bedoelde te zeggen was dat ik mn 3 maanden oude baby niet naar een KDV zou kunnen en willen brengen
Van dat laatste weet ik niets. Wat voor soort zorg willen jullie voor hem?quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:25 schreef _Bar_ het volgende:
Dus nu dit maar eens proberen.
@ Claudia we zitten hier met Roy op het moment in een cirkeltje qua ziek zijn, hij knapt op, en word daarna terug ziek, afgelopen zondag nog stopte hij ook nog even met ademhalen.... toen was het "feest"compleet, en dat omdat hij zijn zin niet kreeg![]()
De aanvraag voor indicatie is overgens de deur/mail uit, en nu is het afwachten tot we bericht krijgen hoeveel uur zorg Roy kijgt en hij dus naar het dagcentrum mag.
Amenquote:Op woensdag 22 februari 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:
Nouja ik weet niet hoor, maar ik voel me geen slechte moeder als ik niet 24 uur dienstbaar ben, maar toch heb ik een bijzonder slecht gevoel bij mijn kleine baby wegbrengen. Ik denk toch echt dat dat persoonlijk is, óók als je weet dat je kind in goeie kundige en lieve handen is kun je er toch moeite mee hebben.
Dat zei ik toch ook, dat het kan, maar dat het ook zomaar mee kan vallen. Maar dat is een situatie die nu helemaal niet aan de orde is voor kitty_hello. Moraal van mijn verhaal was: je kunt het altijd gewoon proberen, de peuterspeelzaal. Ook dat kan zomaar meevallen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:42 schreef mignonne het volgende:
Nouja ik weet niet hoor, maar ik voel me geen slechte moeder als ik niet 24 uur dienstbaar ben, maar toch heb ik een bijzonder slecht gevoel bij mijn kleine baby wegbrengen. Ik denk toch echt dat dat persoonlijk is, óók als je weet dat je kind in goeie kundige en lieve handen is kun je er toch moeite mee hebben.
Ik heb er behoorlijk moeite mee gehad om mn kleine bij de gastouder te brengen, en ze was toen al 9 maanden! Ik ben helemaal fan van onze gastouder, ik had me écht geen betere gastouder kunnen wensen, maar toch.
Dat ligt aan de indicatie die Roy krijgt. Daar kunnen we nu niks over zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:38 schreef Claudia_x het volgende:
Hoe vaak zou hij daar naartoe gaan, Bar?
Ik duim dat hij er snel terecht kan! Het is geen overbodige luxe maar eerder bittere noodzaak, lijkt me.quote:Op woensdag 22 februari 2012 20:59 schreef _Bar_ het volgende:
[..]
Dat ligt aan de indicatie die Roy krijgt. Daar kunnen we nu niks over zeggen.
Het duurt tussen de 3 en 6 weken en dan weten we hoeveel dagdelen Roy daar naar toe mag, en dan is het nog maar de vraag hoe snel Roy daar terecht kan ivm kleine groepen (max 8 kinderen)
Het kan of voor de zomer nog rond zijn, of pas na de zomer.
Het is een dorp verder km of 7 gok ik dus valt meequote:Op woensdag 22 februari 2012 21:04 schreef Troel het volgende:
Ik hoop dat je snel een indicatie en een plek hebt Bar(Is de opvang een beetje in de buurt of moet Roy dan heel ver met een busje?)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |