SPOILER: Handige linkjes en sitesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vorige delen
Topicreeks: Het grote haaktopic
Haaksels uit het vorige topic
de twee laatste giraffen op een rij:
die van Angelof9 (L) en die van Trui (R)![]()
de potjes van Tan!!
en omdat vandaag alweer de laatste dag van carnaval is, nog een keer de krabbetjes van Brainteaser:
[ Bericht 5% gewijzigd door trui op 21-02-2012 11:39:08 ]in de haak.
Ik gooi ze meestal weg, maar als ik ze nog nodig denk te hebben stop ik ze in een la met een stukje van het garen eraan geplakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:05 schreef melice het volgende:
Hoe doen jullie dat eigenlijk met de wikkels?
Ik haal ze eraf en gooi ze altijd weg omdat ze mij in de weg liggen en ik ze niet bij het juiste bolletje weet te houden.
Hebben jullie daar nog een trukje voor?
In het begin gaat het wel maar als de bol bijna op gaat vallen ze er zo snel vanaf...
Ik gooi ze ook weg. Ik houd wel op ravelry mijn stash met foto's bij, dus ik weet dan nog kleurnummer en verfbad.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:05 schreef melice het volgende:
Ik haal ze eraf en gooi ze altijd weg omdat ze mij in de weg liggen en ik ze niet bij het juiste bolletje weet te houden.
In het begin gaat het wel maar als de bol bijna op gaat vallen ze er zo snel vanaf...
Ik schrijf aan de binnenkant van de wikkel wat het is, en de wikkels allemaal in een bakje 'voor het geval dat'.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:05 schreef melice het volgende:
Nog wat gekocht?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:44 schreef nathalie85 het volgende:
Ik zeg het elke keer weer maar jullie gaan als een speer!
Ik ben afgelopen zondag ook maar de handwerkbeurs geweest.
Was wel leuk! Was er nog nooit geweestHad kaartje gewonnen anders
Was ik er deze keer ook niet geweest
Ben bezig met een rond tafelkleedje, met de tutorial van Lucy's flat circle.
Maar het is steeds tussendoor dus schiet niet zo hard open de toeren worden steeds groter he
Leuk die gitaffen! Weer wat op mn to do list!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:45 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn giraffe hoorde verontrustende berichten over soortgenoten zonder staart en ging meteen controleren of ie er zelf nog wel eentje had:
[ afbeelding ]
Hier ook nog een kiekje met padma, voor het grootte verschil:
[ afbeelding ]
@Angelof.... ik moet mijzelf bij elkaar vegen om jou post...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:45 schreef Angelof9 het volgende:
Mijn giraffe hoorde verontrustende berichten over soortgenoten zonder staart en ging meteen controleren of ie er zelf nog wel eentje had:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, nee, ik bedoel die van mij knikt ook wel een beetje. Ik duw hem een beetje in elkaar en dan blijft ie wel rechtop. Die poten gaan wel goed omdat daar verder geen gewicht op rust.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
Is er trouwens nog antwoord gegeven op de vraag hoe je de nek (en zo te zien ook de poten) zo stevig kunt maken, dat ze rechtop blijven.. iemand vroeg dat laatst toch?!
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:45 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:51 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik bedoel die van mij knikt ook wel een beetje. Ik duw hem een beetje in elkaar en dan blijft ie wel rechtop. Die poten gaan wel goed omdat daar verder geen gewicht op rust.
Hahah echt grappigquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:45 schreef Angelof9 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou het kunnen vullen met een stukje tyleen slang. Dat is wat Annemarie Arts aangeeft bij haar Sjakie Stapelslak (ben daar momenteel mee bezig). Dan weet je zeker dat de nek netjes rechtop blijft staan!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:48 schreef NouMooiNiet het volgende:
[..]![]()
Is er trouwens nog antwoord gegeven op de vraag hoe je de nek (en zo te zien ook de poten) zo stevig kunt maken, dat ze rechtop blijven.. iemand vroeg dat laatst toch?!
Het wordt ook een raar iets, een heel ieniemienie klein driehoekje.Als ik het me goed herinner, kun je het beste de eerste vaste overslaan van elke ronde.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:41 schreef Dierenfan het volgende:
Ik heb een vraagje: ik ben een paar uiltjes aan het haken van Matawi's Crea, maar ik kom niet zo goed uit het snaveltje... Bij mij wordt het een raar iets... Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik haak eigenlijk alleen maar rond en bij het snaveltje hoeft dat niet...
Wat snap je daar niet aan dan?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:41 schreef Dierenfan het volgende:
Ik heb een vraagje: ik ben een paar uiltjes aan het haken van Matawi's Crea, maar ik kom niet zo goed uit het snaveltje... Bij mij wordt het een raar iets... Zou iemand mij kunnen helpen?
Ik haak eigenlijk alleen maar rond en bij het snaveltje hoeft dat niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |