Ja, je merkt echt dat ze met allerlei relatiegedoe aan het klooien zijn, om maar tegen lage kosten wat verhaal te creëren. Gvd, er zijn nauwelijks meer mensen over en zombies liggen constant op de loer... mensen gaan in zo'n situatie echt niet zo belachelijk overdreven emo doen op zo'n moment.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:48 schreef MrSweets het volgende:
Hier weer verder dan he
Laatste epp was denk ik beste van s2?
Zo doodzonde dat deze serie een budget cut heeft gehad ter behoeve van Mad Man.
Met als gevolg dat ze 1 season lang op een farm aan het rondhangen zijn.
Ik geloof zelfs een record.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:52 schreef Johnny Blaze het volgende:
8 miljoen kijkers voor de aflevering van vorige week. Wat erg veel is voor cable zenders in Amerika.
oke doeiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er wel klaar mee denk ik. De actie is leuk maar dat bold and the beautyfull tussen door, daar ben ik echt helemaal klaar mee.
Ja het was weer verschrikkelijk kut allemaal, tot volgende week heh!!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:16 schreef Armageddon het volgende:
Ik ben er wel klaar mee denk ik. De actie is leuk maar dat bold and the beautyfull tussen door, daar ben ik echt helemaal klaar mee.
Jammer dat het na die 25 minuten ook wel afgelopen was.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:02 schreef splendor het volgende:
Erg vette aflevering!Eerste 25 minuten gebeurde zoveel dat ik het idee had dat de aflevering al bijna was afgelopen. Ook leuk dat ze de comics toch niet hele nauwkeurig volgen en het spannend blijft.
Dit dusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:10 schreef dimmak het volgende:
[..]
Jammer dat het na die 25 minuten ook wel afgelopen was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |