Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
Tuurlijk neemt ie wat risico, maar hij is een ervaren trader. Hij weet die prijzen echt wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor iedere IF waar je in gaat traden moet je de prijs gewoon goed kennen en hij neemt echt veel risico door in zo'n diversiteit aan spelers te handelen voor fucking kleine marges..die spelersprijzen kan hij nooit goed genoeg kennen. Hij maakt 5/6K op de meeste spelers van gemiddeld 150K..die profit kan je ook makkelijk pakken met IF's tot 30K en daar zit nagenoeg geen risico op. Ik handel steeds in max een handjevol IF's tegelijk en doe dat gewoon nagenoeg risicoloos en met veel grotere winstmarges.
Gebeurt 4 keer per wedstrijd, echt vreselijk irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
Wel jammer dat in 4-2-3-1 mijn CF en spits met dode spelmomenten elkaar anaal nemenliggen ze weer met z'n tweeen op de grond.
Die OX was wel masterlijk, maar verderquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tuurlijk neemt ie wat risico, maar hij is een ervaren trader. Hij weet die prijzen echt wel.
had ik ook in 4411, echt fokking irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
Wel jammer dat in 4-2-3-1 mijn CF en spits met dode spelmomenten elkaar anaal nemenliggen ze weer met z'n tweeen op de grond.
idd, gaat echt nergens overquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die OX was wel masterlijk, maar verder4k profit op een TOTY Ramos? WTF.
rating x 122=waardequote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
14k voor een IF Matri, goed handelswaar? Ik weet echt niet waar ik m'n coins aan moet besteden..Of 21k voor IF Palacio..
Edit: Wat was dat discardwaarde-regeltje ook alweer?
Thanks!quote:
3???quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:31 schreef StijnDa het volgende:
Nog 3 Fransozen over. Zijn ze nog te slijten?
edit; Waarde gehalveerd. Dat is jammer.
lolwut..iets te enthousiast geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
3???
Ik heb er nog 22 in mijn tradepile staan![]()
Ja klopt. Ik ben gewoon kapot. Maar het was wel vetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent vroeg thuiswas het leuk?
heb je toch iets misgecalculeerdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
3???
Ik heb er nog 22 in mijn tradepile staan![]()
Zijn allemaal spelers van 1,5k die weer vertrekken voor rond de 3k.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lolwut..iets te enthousiast geweest?
UP?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet ik toch meer silver Jumbos kopen.. ik haal net een 4-4-2 Ridgewell uit een pack
Geen idee wat hij waard is, vast wel 15k ofzo want hij is op papier de beste BPL silver CB.
Die van Birmingham is maar 7k waard (ps3)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet ik toch meer silver Jumbos kopen.. ik haal net een 4-4-2 Ridgewell uit een pack
Geen idee wat hij waard is, vast wel 15k ofzo want hij is op papier de beste BPL silver CB.
Geen UP maar hij is getransferd naar West Brom en hij is op de Xbox 20k+ waardquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Goede stagedag
Top 100 van maandag 20 februari 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 523 Moeraskat
02. 236 Lindgren.
zitten die happy hour, in elk pakje dat je koopt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Happy hour over 10 min voor de geïnteresseerden.
Dan komen de Fransmannetjes er nog goedkoper opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Happy hour over 10 min voor de geïnteresseerden.
Ben je je Pastore's nog kwijt geraakt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh, nu heb ik zwarte kaartjes op mijn TP. IF Vela, IF Raul Garcia en IF Garay. Als Garay niet verkoopt pas ik 'm wel in m'n Argentijnenteam.
Geen enkele.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben je je Pastore's nog kwijt geraakt?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen enkele.Ach, die stijgt na dit toernooi wel weer.
Nee. Is het niet waard. Dit TOTW is echt slecht. Meestal haal ik er 2 met happy hour maar deze week niet.quote:
Servers zijn down ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:10 schreef DannyDeko het volgende:
Speel ik de finale van het nieuwe toernooi. STa ik 2-1 voor krijg ik een DC in de 87e minuut................
EA kennende ben je dat welquote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:15 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maintenance tot 6 am lees ik nu. Als ik maar niet uit het toernooi ben geflikkerd
Kijk wie m gemaakt heeftquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:01 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Mogge, nieuwe TT was teveel gevraagd jongens?
quote:
Ligt toch echt aan de TS. Als je geen reden tot haten geeft + een leuke OP-chick, verkrijg je heldenstatus à la minute.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:05 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Eerste pagina is wel altijd TS bashen valt me op
Heldenstatus op het internetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ligt toch echt aan de TS. Als je geen reden tot haten geeft + een leuke OP-chick, verkrijg je heldenstatus à la minute.
Wat is die waard? Ik kocht gisteren voor het eerst een silver 7.5k pack, ik had qua spelers niks en geluk dat ik zo'n zuid-afrikaanse kit had, die voor zo'n 5k gaat..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:10 schreef Reemi het volgende:
M'n eerste silver jumbo gekocht, Leonardo (Salzburg) er in
10-15k ongeveerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:20 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Wat is die waard? Ik kocht gisteren voor het eerst een silver 7.5k pack, ik had qua spelers niks en geluk dat ik zo'n zuid-afrikaanse kit had, die voor zo'n 5k gaat..
Nice! 4* zeker? Dan is hij gewoon een braskilver natuurlijk. Dat van rw in een vlakke formatie vind ik ook raar...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:22 schreef Reemi het volgende:
[..]
10-15k ongeveerHet pakje heb ik er dus iig uit.
Staan er niet veel op de markt, mijne is de goedkoopste. Beetje jammer dat hij een RW is met een 4-4-2 formatie.
![]()
Plasma is veel mooierquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:26 schreef Toefjes het volgende:
Vanmiddag even kijken of deze het waard is om in mijn huiskamer te mogen staan:
http://www.mediamarkt.nl/(...)59,46012,172649.html
4* inderdaad en 84 dribbel, vrij hoog voor een zilver.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice! 4* zeker? Dan is hij gewoon een braskilver natuurlijk. Dat van rw in een vlakke formatie vind ik ook raar...
Plasma is beter voor gaming, tevens is LED een grote schijnwerper met alleen maar contrast. Fifa op plasma lijkt op een echte wedstrijdquote:
Netjes inderdaad, leuke pull.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:37 schreef Reemi het volgende:
[..]
4* inderdaad en 84 dribbel, vrij hoog voor een zilver.
Ik zou zelf sowieso Iniesta boven Fabregas verkiezen, alleen al vanwege de 3* skills van Fabregas.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:34 schreef Tobi-wan het volgende:
Hmmm ik kom op het moment gewoon te kort om en IF Fabregas te halen en Messi. Kan nu 2 dingen doen... Of ik haal nu even Iniesta en wissel die later in voor IF Fabregas, of ik wacht nog een paar dagen, misschien zakt de prijs van Messi een klein beetje als er weer een nieuwe IF verschijnt. Denk overigens dat de prijs niet zal zakken, weinig mensen die hun NIF voor een IF kunnen inruilen.
Was me eigenlijk nog niet opgevallen. De stats van IF Fabregas zijn wel echt goed... Fuck it, ik haal wel gewoon Iniesta, ik kan altijd nog switchen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:39 schreef Reemi het volgende:
[..]
Ik zou zelf sowieso Iniesta boven Fabregas verkiezen, alleen al vanwege de 3* skills van Fabregas.
gooi er een lw->lm kaartje overheen en vang 3k meerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 08:27 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Nice! 4* zeker? Dan is hij gewoon een braskilver natuurlijk. Dat van rw in een vlakke formatie vind ik ook raar...
Dat kan helemaal niet op een RWquote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:52 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
gooi er een lw->lm kaartje overheen en vang 3k meer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hallo dus dit noemen ze nou twitter
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Dat kan helemaal niet op een RWSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 09:59 schreef stoereboii het volgende:
Wat kosten brasilvers ong en kan iemand een futhoofd link plaatsen aub?
Vriend van mij heeft zo al 2 maanden lang een speler op zn watchlist staan...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:00 schreef Lindgren. het volgende:
Gomis staat al drie uur lang met een groen vinkje om z'n hoofd op de Trade Pile. Hij wil er niet meer af.Krijg een foutmelding als ik op 'm klik.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:02 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Vriend van mij heeft zo al 2 maanden lang een speler op zn watchlist staan...
Heb ik ook bij een of andere Tsjechische keeper. Vreemd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:00 schreef Lindgren. het volgende:
Gomis staat al drie uur lang met een groen vinkje om z'n hoofd op de Trade Pile. Hij wil er niet meer af.Krijg een foutmelding als ik op 'm klik.
Nee, als CM.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:06 schreef Lindgren. het volgende:
Essien als CM-versie is wel erg goedkoop. Waarom zoveel verschil met de CDM? Hij komt toch als CDM uit pakjes?
Aha, dat verklaart wat.quote:
Ik heb het ook sinds gister met een Amerikaanse keeperquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:05 schreef Reemi het volgende:
[..]
Heb ik ook bij een of andere Tsjechische keeper. Vreemd.
Heb ik nu ook met een Remyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:00 schreef Lindgren. het volgende:
Ja, topspeler hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Aha, dat verklaart wat.Wat een bazenstats op zijn kaartje trouwens.
Al kijk ik alleen omdat Honda speelt. ik hoop dat hij nog wat laat zien. Hij moet snel weg daar.quote:
Is inderdaad wel te goed voor die competitie, maar daar zitten er in Rusland meer vanquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:32 schreef Rijst het volgende:
[..]
Al kijk ik alleen omdat Honda speelt. ik hoop dat hij nog wat laat zien. Hij moet snel weg daar.
Ja maar die zit al over zijn top heen. Hij heeft al bij de beste clubs gespeeld terwijl Honda net 25 is. Ze kunnen hem bij Arsenal wel goed gebruiken ipv die overgewaardeerde Spanjaard.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:34 schreef Anthony9219 het volgende:
[..]
Is inderdaad wel te goed voor die competitie, maar daar zitten er in Rusland meer vanEto'o is een heel goed voorbeeld, maarja geld he
Dat is wel zo. ze wilden Honda al naar Lazio halen, PSG had ook al interesse volgens mij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar die zit al over zijn top heen. Hij heeft al bij de beste clubs gespeeld terwijl Honda net 25 is.
Arteta?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:35 schreef Rijst het volgende:
[..]
Ja maar die zit al over zijn top heen. Hij heeft al bij de beste clubs gespeeld terwijl Honda net 25 is. Ze kunnen hem bij Arsenal wel goed gebruiken ipv die overgewaardeerde Spanjaard.
hij heeft het toch ook over het 'echt'?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef stoereboii het volgende:
Het is niet omdat jij naar de ratings op FIFA kijkt om te bepalen of een speler goed is dat wij niks over het echt weten hè
Nu nog een keer, maar dan goed geformuleerd a.u.b.?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef stoereboii het volgende:
Het is niet omdat jij naar de ratings op FIFA kijkt om te bepalen of een speler goed is dat wij niks over het echt weten hè
Domme belg - Dommere Belg - Domste Belg - Stoereboiiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:42 schreef stoereboii het volgende:
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt. Voorbeelden zijn: witte sneeuw ('wit' is een inherente eigenschap van 'sneeuw' en maakt dus deel uit van de betekenis van sneeuw), een zwarte neger ('zwart' maakt deel uit van de betekenis van neger), iets opnieuw herhalen ('opnieuw' zit al besloten in de betekenis van herhalen), een verbetering ten goede ('ten goede' maakt deel uit van de betekenis van verbetering). Pleonasmen worden ook wel opzettelijk als stijlfiguur gebruikt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Domme belg - Dommere Belg - Domste Belg - Stoereboii
Implicatie: Domme Belg is een pleonasme.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt. Voorbeelden zijn: witte sneeuw ('wit' is een inherente eigenschap van 'sneeuw' en maakt dus deel uit van de betekenis van sneeuw), een zwarte neger ('zwart' maakt deel uit van de betekenis van neger), iets opnieuw herhalen ('opnieuw' zit al besloten in de betekenis van herhalen), een verbetering ten goede ('ten goede' maakt deel uit van de betekenis van verbetering). Pleonasmen worden ook wel opzettelijk als stijlfiguur gebruikt.
Dit is meer geval van overtreffende trap, zelfs hier zijn gradatiesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Men spreekt van een pleonasme als een deel van de betekenis van een woord of een woordgroep nog eens, 'dubbelop', door een ander woord wordt uitgedrukt. Voorbeelden zijn: witte sneeuw ('wit' is een inherente eigenschap van 'sneeuw' en maakt dus deel uit van de betekenis van sneeuw), een zwarte neger ('zwart' maakt deel uit van de betekenis van neger), iets opnieuw herhalen ('opnieuw' zit al besloten in de betekenis van herhalen), een verbetering ten goede ('ten goede' maakt deel uit van de betekenis van verbetering). Pleonasmen worden ook wel opzettelijk als stijlfiguur gebruikt.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dit is meer geval van overtreffende trap, zelfs hier zijn gradaties
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:16 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ja, is wel veiliger voor wereldsterren.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Domme belg - Dommere Belg - Domste Belg - Stoereboii
soms kun je een lw-->lm kaartje kopen voor 1200, soms voor 1600. conclusie: koop zon kaartje voor 1200, verkoop m voor 1600. Dit principe geldt voor alle kaartjes. op heel veel kaartjes onder de gangbare prijs bieden, en er glippen er altijd wel een paar doorheenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:19 schreef Lindgren. het volgende:
Toefjes. Ik heb er genoeg van. Verklap je geheimen. Deel je miljoenen.
IF Jovetic gaat trouwens voor 25k op PS3, voor de liefhebber. Nog 4:40 minuten
Liefde!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
soms kun je een lw-->lm kaartje kopen voor 1200, soms voor 1600. conclusie: koop zon kaartje voor 1200, verkoop m voor 1600. Dit principe geldt voor alle kaartjes. op heel veel kaartjes onder de gangbare prijs bieden, en er glippen er altijd wel een paar doorheen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
soms kun je een lw-->lm kaartje kopen voor 1200, soms voor 1600. conclusie: koop zon kaartje voor 1200, verkoop m voor 1600. Dit principe geldt voor alle kaartjes. op heel veel kaartjes onder de gangbare prijs bieden, en er glippen er altijd wel een paar doorheen
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 10:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Domme belg - Dommere Belg - Domste Belg - Stoereboii-Pietjuhh
Ik had het niet op dure teams? Doe mij maar 400k aan coins hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:54 schreef Toefjes het volgende:
wel altijd via bieden, niet via BIN. Neem een vaste prijs, bijvoorbeeld die 1200c bij de lw-->lm kaart. Pak bij elke formatie kaart een bedrag waarbij je zeker weet dat je goede winst kunt behalen, dan kun je op meerdere kaarten bieden. Doe dit zo vaak mogelijk, gewoon als een mongool de kaarten er doorheen jassen.
Maar Lindgren, je had het trouwens niet op dure teams?
Had mn eerste miljoen in een maand of 2, en denk dat al best veel fokkers de grens van 1 miljoen gepasseerd zijn of deze grens naderen. Ik deed het met formatie kaarten, maar die markt wilt niet echt meer. Pakte 700c op een kaart, als je als een idioot biedt kun je er best veel binnenhalen in een half uurtje. Elke dag 2 of 3 keer een half uurtje doen en het gaat hard. Het is wel geestdodend. maar ja, heb nu wel een team met Ronaldo en Messiquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:57 schreef Rijst het volgende:
Maar dan ben je al 4 maanden voordat je een miljoen hebt .
Dan ben ik in de war met Laucas denk ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:58 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik had het niet op dure teams? Doe mij maar 400k aan coins hoor.
Maarja, je bent beter met je goedkope MLS bronzesquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:00 schreef Toefjes het volgende:
[..]
maar ja, heb nu wel een team met Ronaldo en Messi
Gebeurt in het echt ook.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:03 schreef Heskeysucks het volgende:
Dit vind ik zo verschrikkelijk irritant he:
Dan blesseert een speler zich ergens aan het begin van een wedstrijd, maar in het verloop van de wedstrijd is hij niet meer geblesseerd en kan hij weer gewoon meedoen.
Maar als je dan naar je team kijkt na afloop, is hij weer wel geblesseerd.
Zo'n fokking onzin.
haha, ja of het is de handicap, of het niveau van de tegenstanders is bij goud een stuk hoger. 1 van die 2. Was ook iets voor mezelf wat ik voor ogen had, een team met die 2. alleen is het wat uit de hand gelopen. Grappig trouwens dat niemand jou om je trading geheimen vraagtquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:03 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Maarja, je bent beter met je goedkope MLS bronzes![]()
Ik ook, met silvers beter dan met golds.
Je bent wat bekender denk ik.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:07 schreef Toefjes het volgende:
[..]
haha, ja of het is de handicap, of het niveau van de tegenstanders is bij goud een stuk hoger. 1 van die 2. Was ook iets voor mezelf wat ik voor ogen had, een team met die 2. alleen is het wat uit de hand gelopen. Grappig trouwens dat niemand jou om je trading geheimen vraagt
Ksssstquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent wat bekender denk ik.
DutchSL, wat zijn je tradinggeheimen?
Nopequote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Kunnen we dat ook bij jou doen?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:13 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Same shit, different day.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:16 schreef laucas het volgende:
http://www.ea.com/uk/football/videos/ugc/114743020
Gisteren in een VP match
Messi in een pakje krijgen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:10 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je bent wat bekender denk ik.
DutchSL, wat zijn je tradinggeheimen?
oke die takcitek ga ik vanaf nu ok gebriuken bedankt dit werkt heb een ronalidnhino voor 4000 cionsquote:
Als je iets terugleest zie je dat ik dat ook al postte.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Domme belg is een pleonasme toch?
Gewoon.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:22 schreef stoereboii het volgende:
[..]
Jawas hij toen IF, of toty of gewoon?
In dat geval ben ik een domme Nederlander.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:25 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Als je iets terugleest zie je dat ik dat ook al postte.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:22 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Domme belg is een pleonasme toch?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 11:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ach, great minds think alike.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:26 schreef pascal08 het volgende:
[..]
In dat geval ben ik een domme Nederlander.
Hoi!quote:
Boeit me niks, ik geef alleen om mezelfquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:36 schreef StijnDa het volgende:
Wat wij eigenlijk hebben lopen doen de afgelopen dagen is de markt verzieken voor mensen die wel wilden spelen![]()
En om je mede FOK!-FUT'ers uiteraard.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Boeit me niks, ik geef alleen om mezelf
Hoezo dan? Het is toch gewoon een kwestie van vraag en aanbod.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:36 schreef StijnDa het volgende:
Wat wij eigenlijk hebben lopen doen de afgelopen dagen is de markt verzieken voor mensen die wel wilden spelen![]()
Some more than others, but yeahquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:37 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
En om je mede FOK!-FUT'ers uiteraard.
Ja maar wij kopen alles op onder een bepaalde prijs en zetten het er hoger op, waardoor andere meer moeten betalen. En omdat wij de goedkope spelers weg vissen zetten andere mensen hun spelers er ook duurder op.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:38 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Hoezo dan? Het is toch gewoon een kwestie van vraag en aanbod.
Als wij het niet doen, doet een ander het wel.. er waren duizenden mensen bezig met wat misschien 15 mensen van hier aan het doen waren.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:40 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja maar wij kopen alles op onder een bepaalde prijs en zetten het er hoger op, waardoor andere meer moeten betalen. En omdat wij de goedkope spelers weg vissen zetten andere mensen hun spelers er ook duurder op.
Oh ja hoor, mij ik/wij hebben wel mijn/ons steentje bijgedragenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Als wij het niet doen, doet een ander het wel.. er waren duizenden mensen bezig met wat misschien 15 mensen van hier aan het doen waren.
80k hier. Mijn saldo vertienvoudigd.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ja hoor, mij ik/wij hebben wel mijn/ons steentje bijgedragen![]()
Bijna 200k van andermans bankrekening gehaald zonder dat ik überhaupt met Fransen ehb gevoetbald
Het is toch niet anders dan anders, je koopt spelers goedkoop in en probeert ze duurder te verkopen.. zo gaat dat al sinds futtersheugenis, dit toernooi maakt het alleen iets extremer. Als zij jouw prijs willen betalen dan is iedereen toch blij.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 12:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Oh ja hoor, mij ik/wij hebben wel mijn/ons steentje bijgedragen![]()
Bijna 200k van andermans bankrekening gehaald zonder dat ik überhaupt met Fransen ehb gevoetbald
http://www.futhead.com/12/squad/48698quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:04 schreef Tauchmeister het volgende:
60k voor een nieuwe squad. Zeg 't maar
Bij de eerste betaal je voor de LB en de RW (die eigenlijk LW is) al meer dan 2/3e van het totaal. Maar van 60K kun je inderdaad een leuk zilver teampje maken.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:07 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/48698
Groetjes van Jackattack.
Of deze:
http://www.futhead.com/12/squad/47127
Via FUThead kun je gemakkelijk zoeken. Maximum prijs, 5000, league BPL:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:11 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Bij de eerste betaal je voor de LB en de RW (die eigenlijk LW is) al meer dan 2/3e van het totaal. Maar van 60K kun je inderdaad een leuk zilver teampje maken.
Ja ik zoek meestal op UltimateDB mn teams bij elkaar maar dat is het zelfde principe.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:14 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Via FUThead kun je gemakkelijk zoeken. Maximum prijs, 5000, league BPL:
http://www.futhead.com/12(...)lters-MAX_NUM_FORMS=
ZO kun je best leuke teams creeëren.
Faka.quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:32 schreef Lindgren. het volgende:
ER ZIT EEN NEGER VAST AAN MIJN TRADEPILE. Ga weg, Gomis.
http://www.futhead.com/12/squad/59123quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Zijn er IF's onder 80 in de BPL? ga een <80 maken. Of <=80 misschien![]()
Strak team!quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/59123
<80
Had m eerst zo:quote:
Ohja even zoeken op futheadquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:47 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
<80
Turner, Olsson, Sigurosson, Taylor en Eagles.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:46 schreef StijnDa het volgende:
[..]![]()
Zijn er IF's onder 80 in de BPL? ga een <80 maken. Of <=80 misschien![]()
Een team met 1 of 2 IFs zou kunnen, ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Kan ik een IF Team maken met 45k?
Er zijn veel IF's te vinden tussen de 10 en 20k hoor.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Of ik ben heel slecht in rekenen of 11x 10k = minstens 110k?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:53 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Er zijn veel IF's te vinden tussen de 10 en 20k hoor.
Hij bedoelt geen volledig IF team.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:55 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Of ik ben heel slecht in rekenen of 11x 10k = minstens 110k?
Ik doelde meer op allebei, thanks voor de input tough, ik ga me er eens in verdiepenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij bedoelt geen volledig IF team.
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:59 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hij bedoelt geen volledig IF team.
Net nog wat leuks geprobeerd. Een 5-2-2-1 CF Neymar opgepikt voor 9k, 4-5-1 kaartje eroverheen en erop voor 14.Kijken of het verkoopt (terwijl 4-5-1 niet eens een CF heeft, maar goed.
)
IF Team != Team met IF's imho, maar OK.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 13:50 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Ja een team met 1 IF is geen IF teamquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:00 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
[..]
IF Team != Team met IF's imho, maar OK.
Ik dacht dat het hem wel duidelijk leek dat je met 40k geen volledig zwartkaartjesteam maakt, maar goed.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:02 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja een team met 1 IF is geen IF team
Ik kijk wel even voor jequote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:07 schreef paul1501 het volgende:
Heeft iedereen het probleem dat je geen wedstrijden kan spelen? Het onderhoud aan de servers was toch afgelopen nacht?
Dat heb ik dus met een Tsjech, ook via de console gaat hij niet weg (dan sluit heel FUT afquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:07 schreef Lindgren. het volgende:
Die luie neger chillt 'm gewoon nog steeds op m'n TP.
[ afbeelding ]
Wat ga je om baas Djourou heen bouwen?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:12 schreef StijnDa het volgende:
Wat nou 5 pagina's Djourou's maar geen enkele 4-3-1-2...
Omdat baas Djourouquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:14 schreef laucas het volgende:
[..]
Wat ga je om baas Djourou heen bouwen?
Ongeveer uurtje geleden dit inelkaar geflanst:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:11 schreef DutchSL het volgende:
Ik had het vanmorgen met een Abidal, maar die is nu toch weg.
Iemand een idee voor een goede silver hybrid met Donk?
Ik wil zo min mogelijk Nederlanders/Belgen/Pro League er in en als het even kan wil ik wel eens iets met Vela proberen. Alle systemen zijn het overwegen waard
Ik had zelf dit verzonnen, maar ik denk niet dat ik dit wil bouwen.
http://www.futhead.com/12/squad/59197
standaardquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Wat vinden jullie hiervan? Suggesties?
http://www.futhead.com/12/squad/59214
Probeer eens een hybrid team te maken, kost meer tijd om te bedenken maar dan hoef je die middelmatige spelers als Pander niet te gebruikenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Wel prima, vrij goedkoopquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
Nee, dan vond ik "mijn" team eigenlijk toch beter.. keeper/rechtsback/trage Romaric/CF die niet kan passen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:17 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Ongeveer uurtje geleden dit inelkaar geflanst:
Naldo gaat tegenvallenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:20 schreef Tauchmeister het volgende:
2* volgens mijquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:23 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Wel prima, vrij goedkoop![]()
Wel oppassen met Podolski dat je altijd met links schiet, want 1* weak foot.
Oh UP Neuer kost nog wel wat.
Inderdaad. Deed het gewoon goed bij mij. Veel haters hier.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:24 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Haters altijd op Naldo. Prima CB.
http://www.futhead.com/12/squad/49219quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:24 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Nee, dan vond ik "mijn" team eigenlijk toch beter.. keeper/rechtsback/trage Romaric/CF die niet kan passen.
Subotic is best goed hoor, veel betere NIF's zul je niet snel vinden in de Bundesliga.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
--------------Schurle-Podolski
---------------- Renato Augusto
Bastos ------------------------- Farfán (?)
-------------------CDM Schweinsteiger
Marcelo - Naldo - Subotic (?) - Lahm
------------------- Neuer
Snap alleen echt niet wat je met Farfan en Subotic moet.
Volgens mij krijgt Farfán ook geen 9chem zo.
Farfan is wel goedquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:27 schreef Lindgren. het volgende:
--------------Schurle-Podolski
---------------- Renato Augusto
Bastos ------------------------- Farfán (?)
---------CDM Schweinsteiger
Marcelo - Naldo - Subotic (?) - Lahm
------------------- Neuer
Snap alleen echt niet wat je met Farfan en Subotic moet.
Volgens mij krijgt Farfán ook geen 9chem zo.
Belgische competitie is voldoende met 2 competitielinks toch?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:28 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
http://www.futhead.com/12/squad/49219
De keeper moet dan alleen nog van Brugge zijn maar die zit niet in futhead
Sweatyquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan ik het beste scoren bij Hart met m'n MLS bronzes?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:29 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Subotic is best goed hoor, veel betere NIF's zul je niet snel vinden in de Bundesliga.
Ik heb niets gezegd.quote:
Door met Oduro of Kandji richting het doel te schieten, de bal gaat er dan automatisch in.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:29 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Hoe kan ik het beste scoren bij Hart met m'n MLS bronzes?
Wel, Kujovic. Maar die vond Dutch niet OK.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:28 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ja maar Almeback heeft 2 dode links die heeft dus ook 2 sterke nodig. Deze keeper speelt in FUT al bij Brugge maar bij Futhead niet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:29 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Belgische competitie is voldoende met 2 competitielinks toch?
Zeg het maar?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:31 schreef stoereboii het volgende:
20k voor een team, pato en lavezzi heb ik al en ik wil daar dus rond bouwen, zeg het maar, dus 20k voor 9 spelers in een 433
Wat een kneusquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:34 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Lekker voor m'n tegenstander, hij zat te lagswitchen maar disconnecte zelf
Boateng op CB zetten zou kunnen...quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
Zo dus:
http://www.futhead.com/12/squad/59264
Alleen jammer van Schweinsteiger, krijgt 7 zo. [ afbeelding ]
http://www.futhead.com/12/squad/59264quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:37 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Boateng op CB zetten zou kunnen...
Nee toch. Door dubbele link Sam.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:36 schreef Lindgren. het volgende:
Zo dus:
http://www.futhead.com/12/squad/59264
Alleen jammer van Schweinsteiger, krijgt 7 zo. [ afbeelding ]
Ja, net veranderd. Link blijft hetzelfde.quote:
Vleugje samba erbij met Sam, Augusto, Bastos en Marceloquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:39 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Hij had 'm al aangepast
Thanks, dit wordt 'm denk ik.
Hmm, interessant. Ik heb het even iets aangepast:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:28 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er 10 minuten te laat achter dat je er 1 op je watch list had gezet.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:40 schreef StijnDa het volgende:
Bieding Richards gemistMoet ik weer meer betalen zo.
Missen/vergeten jullie ook zo vaak biedingen?
quote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:41 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ja, dan kom je er 10 minuten te laat achter dat je er 1 op je watch list had gezet.
[..]![]()
![]()
!1!
Ja herkenbaarquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:43 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Of 1 minuutje, dat is nog ergerHad je je nog zo voorgenomen om op te letten en dan mis je hem toch.
Staat een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; hee, kom er eens vanaf.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:43 schreef Lindgren. het volgende:
Pastore direct van m'n TP af, Gomis chillt 'm nog even. Denk dat ie op de bus wacht ofzo.
[..]
Ja herkenbaar
Dat ligt aan jouw definitie van goed.. maar metquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Er zitten toch veel goeie hybridbuilders hier?
Kan ik een goed gouden paceteam maken met 40k?
Je kunt ook deze keeper nemen hè:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:41 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Hmm, interessant. Ik heb het even iets aangepast:
http://www.futhead.com/12/squad/59279
Maar die keeper
Soort van gouden MLS oidquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Dat ligt aan jouw definitie van goed..
BPL dus. Ik wacht nog op een flinke drop.quote:
Ik wil wel even wat proberen, ben er niet echt goed in, maar let's try.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik teveel vraag hoor ik het wel, wil niet irritant overkomen
Dat veranderd de zaak, die ziet er wel acceptabel uit ja.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:46 schreef MaartenFM het volgende:
[..]
Je kunt ook deze keeper nemen hè:
[ afbeelding ]
Top carnavalsnummerquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Komt een man bij de dokter, moet ie 't zelf opruimen.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Staat een man op de bus te wachten, zegt de buschauffeur; hee, kom er eens vanaf.
Aaight, thanks manquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:47 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Ik wil wel even wat proberen, ben er niet echt goed in, maar let's try.
Zoek gewoon Gold, 5-2-2-1, England, BPL.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:45 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
Als ik teveel vraag hoor ik het wel, wil niet irritant overkomen
Sowieso 4 at the back, 5 gaat me te verquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:48 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Zoek gewoon Gold, 5-2-2-1, England, BPL.
Ah, ja heeft wel iets weg van die van mij straksquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:46 schreef laucas het volgende:
[..]
BPL dus. Ik wacht nog op een flinke drop. Als je nog suggesties nodig hebt: http://www.ea.com/uk/foot(...)ow-off#U4BCuyu9bcWaj
Ja ben al voor hem aan het kijken, maar aan de dure kant voor zijn skillsquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:49 schreef laucas het volgende:
UP Anderson moet er ook nog bij maar ik wacht nog wel even
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:50 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ja ben al voor hem aan het kijken, maar aan de dure kant voor zijn skillsBovendien weinig 4-3-1-2 in de markt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Navas 9 idd, Arbeloa vervangen door Iraola.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Zoiets?
http://www.futhead.com/12/squad/59322
Weet eerlijk gezegd niet hoeveel dit je kost
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:52 schreef laucas het volgende:
[..]ThanksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Shot power 95 en long shot 44, finishing 51Wat een ongeleid projectiel moet dat zijn.
Hmm. Zo klopt ie beter.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:56 schreef Reemi het volgende:
[..]
Navas 9 idd, Arbeloa vervangen door Iraola.
Vagner love naast Doumbia, sneller en beide 9 chem.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:57 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Hmm. Zo klopt ie beter.
Ik dacht dat Doumbia wel 9 zou krijgen.
Haha deze is beterquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:58 schreef DutchSL het volgende:
http://www.futhead.com/12/squad/59335
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:58 schreef DutchSL het volgende:
Ja foutje, had hem CF gemaakt.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Welliton alleen 5 chem? Als CAM niet denk ik?
Mooi goedkoop, alleen die rechter CB is zondequote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:54 schreef Lindgren. het volgende:
Zoiets?
http://www.futhead.com/12/squad/59322
Weet eerlijk gezegd niet hoeveel dit je kost
Alstublieft:quote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:59 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Haha deze is beter
Maar geen hybrid.
Je kunt daar ook Pareja (72 pace) neerzetten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi goedkoop, alleen die rechter CB is zonde
Perea op zijn plek.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:02 schreef GeeftJeEnergie het volgende:
[..]
Mooi goedkoop, alleen die rechter CB is zonde
Je kunt er ook Perea neerzetten met 82 pace.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:02 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Je kunt daar ook Pareja (72 pace) neerzetten.
Danke sjeun, dit is het beste team?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 15:02 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Alstublieft:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |