Xbox 360 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:Kies een goedkope speler die populair is op zijn positie, bijvoorbeeld Kompany of De Rossi (geen idee of hij atm goed trademateriaal is, maar eerder was dat wel zo). Vanwege de lage prijs kan je er veel verhandelen zonder veel coins nodig te hebben en omdat hij populair is hoef je niet te lang te wachten op een verkoop als je prijs niet te hoog is. Focus je op die speler, zorg dat je zijn prijzen leert kennen (let er op dat prijzen voor de 3 duurste formaties de speler beduidend meer waard maken doorgaans) en traden maar...bouw wel een redelijke marge in, zeker omdat die bid tokens geld kosten (100 voor 5K, oftewel 10 biedingen kosten je 500 coins..niet te vaak bieden dus want dat gaat allemaal van je marge af) en je hebt ook de 5% nog. Ik zet hem vaak op 1K.
Maak voor jezelf een schema als dit en hou je hier aan (prijzen zijn voorbeelden)
Speler A
Goedkope formaties: Kopen tot 1K, verkopen voor 2K BIN
4-1-2-1-2: Kopen tot 4K, verkopen voor 5K BIN
4-4-2: Kopen tot 3K, verkopen voor 4K BIN
4-3-3: Kopen tot 2K, verkopen voor 3K BIN
PS3 Gamertags(tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:dedafmonteur (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
TIMMAH1986 (Tim86)
Guidoble (psychedelicate)
Santello (Santelllo)
tonymacerony (Johnbon)
DutchStoner (Tobi-wan)
Saint Pierre NL (jpg97)
Rijstbal (Rijstbal)
Harregarre(SuperHarregarre)
Luuk0rious (Lux0rious)
PlukvdP. (PLUKVDP)
Jappy B (jappy-b)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
Struukie (rekkie)
JulienTheBoss13 (Heskeysucks)
IwanovichIzBack ( BDIL)
v iSKiiLLz x (Kenarion)
apij4125 (Longcat.)
x ZatoX x (DarkSonic2)
Ultimate Team Noobs Lees Dit:quote:KentdeBruin (detennismaster)
OmniRocket (OmniRocket)
hermanpyro (brainbird)
DutchSith (DutchSL)
Mash-nl (mash_)
bnoankaas (laucas)
FmR_NL(GuRBuH)
psvunited (zerokil)
Jesserdt (Lindgren.)
Klaas_Toefjes (Toefjes)
EliteXXL (Fenomeno)
Dopekoe (Dopekoe)
fersann (Ferdii)
KevinAFCA (w00h00)
Smookz (jepperdeprep)
Rjacobs72 (MeneerBob)
brouwer-n (Afhaalchinees)
Historik (Sodeju)
Rhahyrion (Fuszy)
Maikdeboer (Der_Rudi)
mollenbol0 (mollenbol0)
Koenoosterbroek (el-blanchito)
Richievdm (GeeftJeEnergie)
FR-Schuurman (GekkeGerrit-)
Braadworst123 (paul1501)
Pieter115 (wieisboos)
Tuurlijk neemt ie wat risico, maar hij is een ervaren trader. Hij weet die prijzen echt wel.quote:Op maandag 20 februari 2012 23:55 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Voor iedere IF waar je in gaat traden moet je de prijs gewoon goed kennen en hij neemt echt veel risico door in zo'n diversiteit aan spelers te handelen voor fucking kleine marges..die spelersprijzen kan hij nooit goed genoeg kennen. Hij maakt 5/6K op de meeste spelers van gemiddeld 150K..die profit kan je ook makkelijk pakken met IF's tot 30K en daar zit nagenoeg geen risico op. Ik handel steeds in max een handjevol IF's tegelijk en doe dat gewoon nagenoeg risicoloos en met veel grotere winstmarges.
Gebeurt 4 keer per wedstrijd, echt vreselijk irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
Wel jammer dat in 4-2-3-1 mijn CF en spits met dode spelmomenten elkaar anaal nemenliggen ze weer met z'n tweeen op de grond.
Die OX was wel masterlijk, maar verderquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Tuurlijk neemt ie wat risico, maar hij is een ervaren trader. Hij weet die prijzen echt wel.
had ik ook in 4411, echt fokking irritantquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:00 schreef vandermar het volgende:
Wel jammer dat in 4-2-3-1 mijn CF en spits met dode spelmomenten elkaar anaal nemenliggen ze weer met z'n tweeen op de grond.
idd, gaat echt nergens overquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:01 schreef GuRBuH het volgende:
[..]
Die OX was wel masterlijk, maar verder4k profit op een TOTY Ramos? WTF.
rating x 122=waardequote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:20 schreef Lindgren. het volgende:
14k voor een IF Matri, goed handelswaar? Ik weet echt niet waar ik m'n coins aan moet besteden..Of 21k voor IF Palacio..
Edit: Wat was dat discardwaarde-regeltje ook alweer?
Thanks!quote:
3???quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:31 schreef StijnDa het volgende:
Nog 3 Fransozen over. Zijn ze nog te slijten?
edit; Waarde gehalveerd. Dat is jammer.
lolwut..iets te enthousiast geweest?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
3???
Ik heb er nog 22 in mijn tradepile staan![]()
Ja klopt. Ik ben gewoon kapot. Maar het was wel vetquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:36 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
jij bent vroeg thuiswas het leuk?
heb je toch iets misgecalculeerdquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:39 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
3???
Ik heb er nog 22 in mijn tradepile staan![]()
Zijn allemaal spelers van 1,5k die weer vertrekken voor rond de 3k.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:40 schreef Tim86 het volgende:
[..]
lolwut..iets te enthousiast geweest?
UP?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet ik toch meer silver Jumbos kopen.. ik haal net een 4-4-2 Ridgewell uit een pack
Geen idee wat hij waard is, vast wel 15k ofzo want hij is op papier de beste BPL silver CB.
Die van Birmingham is maar 7k waard (ps3)quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:42 schreef DarkSonic2 het volgende:
Misschien moet ik toch meer silver Jumbos kopen.. ik haal net een 4-4-2 Ridgewell uit een pack
Geen idee wat hij waard is, vast wel 15k ofzo want hij is op papier de beste BPL silver CB.
Geen UP maar hij is getransferd naar West Brom en hij is op de Xbox 20k+ waardquote:
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:50 schreef Lindgren. het volgende:
Goede stagedag
Top 100 van maandag 20 februari 2012
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 523 Moeraskat
02. 236 Lindgren.
zitten die happy hour, in elk pakje dat je koopt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Happy hour over 10 min voor de geïnteresseerden.
Dan komen de Fransmannetjes er nog goedkoper opquote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:51 schreef jepperdeprep het volgende:
Happy hour over 10 min voor de geïnteresseerden.
Ben je je Pastore's nog kwijt geraakt?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:54 schreef Lindgren. het volgende:
Oeh, nu heb ik zwarte kaartjes op mijn TP. IF Vela, IF Raul Garcia en IF Garay. Als Garay niet verkoopt pas ik 'm wel in m'n Argentijnenteam.
Geen enkele.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:55 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Ben je je Pastore's nog kwijt geraakt?
quote:Op dinsdag 21 februari 2012 00:55 schreef Lindgren. het volgende:
[..]
Geen enkele.Ach, die stijgt na dit toernooi wel weer.
Nee. Is het niet waard. Dit TOTW is echt slecht. Meestal haal ik er 2 met happy hour maar deze week niet.quote:
Servers zijn down ja..quote:Op dinsdag 21 februari 2012 02:10 schreef DannyDeko het volgende:
Speel ik de finale van het nieuwe toernooi. STa ik 2-1 voor krijg ik een DC in de 87e minuut................
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |